twitter:canokar twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 23:43:48Turkey’s older generation are literally not listening to COVID-19 warnings and are refusing to stay in their homes. Like teenagers.
So we’ve had to start dismantling their benches.
I may disagree with Turkish governance most of the time but: BRAVO!
https://t.co/tYAdyt5r2r reageer retweet
Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
Griep kan je inderdaad doodziek van worden en kost ook duizenden levens per jaar. Gelukkig het merendeel paar dagen op bed en je kunt er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
Klasse, dankjewelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
!
On a different note, nogmaals: heb OP bijgewerkt. Iemand suggesties of gedachten erbij?
Ik stop met reageren nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Al meer dan 100 jaar geen pandemie.....wat is de regelmaat?
mensen vergeten dat echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die chaos die er misschien wel van gaat komen zou ook nog maar eens zomaar voor meer doden kunnen gaan zorgen dan dit virus.
Het is maar een dun lijntje tussen beschaving en totale anarchie
Je hoeft niets te doen. Chill, dat schijn je goed te kunnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok wat moet ik nu doen? Ik probeer een discussie te voeren, maar je reacties lijken elke keer niet aan te sluiten bij waarop je reageert.
Owh, das hartstikke goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.
Ja, wie zegt dat je met een griep gewoon kan doorwerken, die heeft nooit een échte griep gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
Een milieu ramp van ongekende proporties kan voorkomen. Niet zoals nu dat wat trekkers voor je in de weg rijden. Maar de donder en furie van een mega zeespiegel stijging of stevige klimaat verandering.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Milieucrisis vergelijken met dit?
Jij bent iemand die serieus denkt dat wij het weer kunnen beïnvloeden enzo?
Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef Chokeme het volgende:
Lol, ik dacht eerst aan de andere banken, de financiële instellingen..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef polderturk het volgende:
In Turkije hebben ze banken gesloopt vanwege hangouderen.
Zie video in link. Ouderen zijn niet blij. Er wordt "zoon van een ezel" geroepen door een van de ouderen.twitter:canokar twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 23:43:48Turkey’s older generation are literally not listening to COVID-19 warnings and are refusing to stay in their homes. Like teenagers.
So we’ve had to start dismantling their benches.
I may disagree with Turkish governance most of the time but: BRAVO!
https://t.co/tYAdyt5r2r reageer retweet
Zo snel het opgelost is gaan we weer in de "Ieder voor zichzelf en God voor ons allen" modus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou mooi zijn als die empathie ook na deze crisis doorzet.
Die worden wel overeind gehoudenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Lol, ik dacht eerst aan de andere banken, de financiële instellingen..
Mijn vrouw binnen nu en 1wk (39wk met voorweeën). We zijn sowieso een thuisbevalling van plan, net zoals de eerste. Maar als het nodig zou zijn om naar een ziekenhuis te gaan, wordt dat wel een probleem in Brabant. We wonen in Oss, dus de dichts bijzijnde ziekenhuizen zijn Uden of Den Bosch of Nijmegen. Die zijn 'Overloaded' nu. Bernhoven (Uden) neemt niemand meer op. JHZ (Den bosch) heeft een noodtent buiten staan...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze hier nooit halen.
Mijn nichtje moet 24 mei bevallen in het ziekenhuis. Nou. Ik heb er helemaal geen prettig gevoel bij.
Dat buiten die operaties hulp en steun van de omgeving ook erg belangrijk zijn voor deze patiënten en hun familie, zodra dat helemaal onmogelijk wordt gemaakt door een lockdown gaat dat veel ellende opleveren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Milieucrisis vergelijken met dit?
Jij bent iemand die serieus denkt dat wij het weer kunnen beïnvloeden enzo?
[..]
[..]
Zonder lockdown gaan er ook kritische oncologische operaties niet meer door, dus wat is je punt?
Mijn vrouw is behoorlijk over de zeik terwijl ze dit nu niet zou moeten zijn... Lastig om kalm te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw binnen nu en 1wk (39wk met voorweeën). We zijn sowieso een thuisbevalling van plan, net zoals de eerste. Maar als het nodig zou zijn om naar een ziekenhuis te gaan, wordt dat wel een probleem in Brabant. We wonen in Oss, dus de dichts bijzijnde ziekenhuizen zijn Uden of Den Bosch of Nijmegen. Die zijn 'Overloaded' nu. Bernhoven (Uden) neemt niemand meer op. JHZ (Den bosch) heeft een noodtent buiten staan...
Zelf rijden zeker? Ben je 12 ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee bij griep, bronchitis of een longontsteking is dat redelijk normaal.
Bij een massieve bloedstroming vanuit de maag moet je wel naar de eerste hulp rijden.
Trump is ook even 180 graden gedraaid in een paar dagen tijd.....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:51 schreef THEFXR het volgende:
in NY stapt het leger even uit.
[ afbeelding ]
Overigens wil ik covid-19 totaal niet bagatelliseren, dit is doodeng en een gevaarlijke situatie. Maar mensen moeten influenza ook serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, wie zegt dat je met een griep gewoon kan doorwerken, die heeft nooit een échte griep gehad.
Maar toegegeven, meestal blijft het ook wel bij wat spierpijn, keelpijn, hoesten, 's avonds wat extra ziek, 's ochtends een paracetamol er in en weer doorgaan.
Inderdaad, saamhorigheid is zo weer voorbij. Er is gelet op het hamsteren toch al weinig ook voor elkaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zo snel het opgelost is gaan we weer in de "Ieder voor zichzelf en God voor ons allen" modus.
die gaan ook hard hoor nu ze testenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:51 schreef THEFXR het volgende:
in NY stapt het leger even uit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |