Yes , die was het, thanksquote:
227 volgens deze sitequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:55 schreef Felixa het volgende:
210 patiënten in Nederland serious/critical.![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands/
Mensen gaan nu eenmaal de pijp uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat waren wel 106 opa's, oma's, vaders, moeders, broers, zussen, neven, nichten, kennissen, vrienden etc van andere mensen.
Ow en het is helemaal niet onduidelijk of het een stevige griep is. Het is per definitie geen griep, ook geen stevige en ook geen hele erge of hele dodelijke of wat voor andere griepvariant dan ook. Het is geen griep.
Ja wist jij dan dat Hubei en Lombardijen zo innig zakelijk verbonden waren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. De hele wereld ziet het in China gebeuren, vervolgens in Italië, Spanje is ook hard op weg, maar wij hadden ons nooit voor kunnen stellen dat het er bij ons net zo aan toe zou gaan.
OP BASIS VAN WAT HAD JULLIE JE DAT NOOIT VOOR KUNNEN STELLEN IN GODSNAAM!? ANDERE LANDEN NAMEN STRICTERE MAATREGELEN EN OOK NOG EENS EERDER IN EEN UITBRAAK DAN NEDERLAND!!! HOEZO WE KONDEN ONS DAT NIET VOORSTELLEN?!![]()
![]()
![]()
Nee, IS waarschuwde iedereen binnen te blijven, blijkbaar zijn terroristen ook bang.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker zeggen , maar even afkloppen eerst. Is er überhaupt nog een dreiging omtrent terroristische aanvallen. Zelfs hier hoor je helemaal niks meer over.
Goh, wat een empathie ineens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat waren wel 106 opa's, oma's, vaders, moeders, broers, zussen, neven, nichten, kennissen, vrienden etc van andere mensen.
Ow en het is helemaal niet onduidelijk of het een stevige griep is. Het is per definitie geen griep, ook geen stevige en ook geen hele erge of hele dodelijke of wat voor andere griepvariant dan ook. Het is geen griep.
Dankjewel! Ga het even lezen. En ik ken het 'er even klaar mee zijn' gevoel, de meesten hier wel denk ik op z'n tijd, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had ik ook gewoon meteen moeten doen, maar ik was er even klaar mee en had niet zo.moeten reageren.
https://cfrankdavis.wordp(...)navirus-not-smokers/
Ik wil heel roken niet verdedigen. Helemaal niet zelfs. Maar ik vind het bijzonder opmerkelijk dat rokers heel misschien niet als eerste het loodje leggen
Die liggen ongetwijfeld niet allemaal in kritieke toestand. BNO hanteert de aantallen die op de IC liggen als ernstig/kritiek. Dat zegt niet direct iets over hoeveel er daadwerkelijk bijna de pijp uit zijn. An sich dan. Ik denk ik verduidelijk het even. Maargoed, als je op de IC ligt dan gaat het sowieso niet heel tof met je waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:55 schreef Felixa het volgende:
210 patiënten in Nederland serious/critical.![]()
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands/
Laten we hopen dat het met een maand of drie het tij een beetje gekeerd is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nou mag toch hopen dat dit snel klaar is.
haha sorry hier moest ik om lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, IS waarschuwde iedereen binnen te blijven, blijkbaar zijn terroristen ook bang.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou ik heb wat filmpjes voor die tijd gezien, hoe ziek mensen ervan zijn brrrr. En dan nu horen van mijn neven, 2 gezonde sportieve beren van jongens die naar lucht happen als een vis bij minste inspanning
Owww en zij hebben ook last van de ogen, weet niet meer wie dat van de week al aanhaalde met de ogen
Zeg het even zo ijskoud tegen deze user dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen gaan nu eenmaal de pijp uit.
Qua klachten lijkt het op griep, voor mensen die niet in de risicogroep zitten dan. Extreme benauwdheid komt alleen voor in uitzonderlijke gevallen. Kinderen merken er zelfs amper wat van als ze besmet zijn.
Reken maar op 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het met een maand of drie het tij een beetje gekeerd is.
Je ligt dan sowieso aan de beademing. Mensen die zichzelf nog wel een beetje kunnen redden gaan echt niet naar de IC nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, als je op de IC ligt dan gaat het sowieso niet heel tof met je waarschijnlijk.
Heb de hele week ook al last van de spoken in de nacht, nam bewust ff wat afstand van alle berichten. Ja tot nu net dan. Het is ook omdat wij er zo weinig vanaf weten dat geeft zo'n onrust en angst, het is heftig. Mijn nadere broer was hier van het weekend, die deed het ook lachend af.joh het is maar een griepje. Ik hem dingen laten zien en lezen, moest mij niet zo druk maken zei hij, kwam vast allemaal wel goed. Sprak hem net en zei hij, ik sluit mij van het weekend op in huis en kom er niet uit.daar is het nu ook bij binnen gekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heel veel sterkte.
Heb altijd een hekel gehad aan wat er ook met religie te maken heeft, maar savonds in bed "bid" ik voor alles en iedereen.
245quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:59 schreef Fukushima het volgende:
[..]
227 volgens deze site
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
Salaris is 25% variabel, dit valt nu weg helaas, maar ik teken ervoor als 2021 weer goed gaat draaienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:58 schreef THEFXR het volgende:
we kunnen nu wel goed sparen voor vakanties en leuke dingen als deze crisis voorbij is
Iedereen die het nieuws een beetje volgde had al in februari alle spullen in huis gehaald, maar de minister?RIVM zag het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. De hele wereld ziet het in China gebeuren, vervolgens in Italië, Spanje is ook hard op weg, maar wij hadden ons nooit voor kunnen stellen dat het er bij ons net zo aan toe zou gaan.
OP BASIS VAN WAT HAD JULLIE JE DAT NOOIT VOOR KUNNEN STELLEN IN GODSNAAM!? ANDERE LANDEN NAMEN STRICTERE MAATREGELEN EN OOK NOG EENS EERDER IN EEN UITBRAAK DAN NEDERLAND!!! HOEZO WE KONDEN ONS DAT NIET VOORSTELLEN?!![]()
![]()
![]()
Hiervoor niet dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben Rutte wel enorm gaan waarderen.
Links juicht het omvallen van doden echter wel toe.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:16 schreef Jed1Gam het volgende:
Volgende week lopen de soldaten over straat en krijg je een boete van 2000 euro als je de hond langer dan 10 minuten uitlaat. Maar dat de vrijheidsbeperking steeds strakker wordt gezet is niet zo belangrijk. Die extreem rechtse juichen het zelfs toe.
Ondertussen rolt oma van 80 met dr rollator nog elke dag naar de supermarkt, want yolo ik kan toch elk moment dood omvallen.
Jezus ja, ik had niet meer ververstquote:
Dat is toch logisch. Als je in je huis een binnendeur hebt waar wat verf vanaf gebladerd is en die wil je aanpakken, maar tegelijkertijd ontstaat er ineens een gat in je dak of je hebt ernstige lekkage. Dan denk je tijdens het oplossen van dat grotere probleem ook niet meer aan die deur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Alle andere problemen lijken wel verdwenen sinds Corona gaande is, valt jullie dat ook op. We horen vrijwel niks meer over het vuurwerkverbod, de pieten discussie, Het PFAS problematiek net als de CO2 uitstoot. En zelfs in de wereld lijken de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn. Israel Palastina hoor je vrijwel niks over, Rusland gedraagt zich niet meer agressief. Noord Korea geen spanningen meer. De Brexit waar is die gebleven. Best wel ongelooflijk als je hier over nadenkt dat Corona de wereld zo kan veranderen.
Waren we maar eens "een beetje stout" met EU landen uitkopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En "we zijn een beetje stout geweest".
Als dat zo is gaan we er na al dit gedoe nog wel over horen. Nieuwsuurtje hier, Zemblaatje daar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen die het nieuws een beetje volgde had al in februari alle spullen in huis gehaald, maar de minister?RIVM zag het niet.
Te druk bezig met stikstof en 100 rijden?
Gap, ik lees ook die extreme verhalen heus wel. Zoals van dat echtpaar op Tenerife nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Zeg het even zo ijskoud tegen deze user dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |