Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haar ook, die zit ook de hele dag thuis zonder vriendjes etc natuurlijk, en ze is bijna jarig.
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeet
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Ga dan maar uit van 6 maandenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.quote:
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meidenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kan
Sja, dat doet ze sowieso niet, ook als ik 1-2 keer oppas in de week spamt ze me bijna elke dag wel met iets ENORM belangrijks.
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Je moet het wel bewaren gek!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.
Er zijn wel sterrenrestaurants die dat al doen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat Tribeca een afhaalrestaurant gaat worden.
Ik verwacht tot September ook niet meer naar het buitenland te reizen. Gaat voor sommige projecten wel echt ingewikkeld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat het nog 3-6 maanden gaat duren. Die 6 april is een onzin datum.
En misschien neem ik wel Hello Fresh. Hoef ik toch een paar dagen de deur niet uit
Vast welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog naar buiten dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |