SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Kan ik me goed voorstellen! Neem ook even de tijd om bij te komen en te ontladenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn.
Ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knufquote:
Ja, dat is lekker!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knuf
Morgen even een muisje kopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Owh, gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hoor
Schrok niet echt; vond ze alleen heel irritant en onbeschoft.
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
Voor het eerst van mijn leven yoghurt aan het eten van schapenmelk.
Lekker! Wel 92 kcal/100 gr. Maar goed te doen, en dat allemaal omdat de schappen wat leeg waren
Dus nu ga ik veel meer bijzondere yoghurts proberen
Juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemt
Zusjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:
Zo heb ik ook geitensmeerkaas leren kennen ooit![]()
Dat was, zoals mijn familie het pleegt te noemen, een vergipsing
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigdoor dat soort trucjes vind ik het best fijn om de touchpad van mijn laptop te gebruiken; gaat na een tijdje heel intuïtief
Buhhh, irritant. Dan beter een muis idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.
Ga m'n muis maandag maar halen op werk.
Werkt dat? Mentionen in een edit?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik realiseerde me dat de laatste keer dat ik met een fysiek aanwezig persoon gepraat heb afgelopen maandag was. Verder heb ik gevideobeld en op anderhalve meter afstand 'hallo' gemompeld naar voorbijgangers.
Andere alleenwoners, hoe gaat dat bij jullie? @:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:nogmeermensen
En ik zit al de hele week in mijn hoofd met "Gijzelaar", maar dan "oh was ik maar een kluizenaar..." wat echt nergens op slaat
Welke hadden jullie allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
In onze fam gierden ze het uit om die verhaspelingen. Het erge is dat ze zo in mijn brein geplakt zitten dat het er bij mij ook heel makkelijk uitrolt.
Maar, in dat geval, @sigmequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik realiseerde me dat de laatste keer dat ik met een fysiek aanwezig persoon gepraat heb afgelopen maandag was. Verder heb ik gevideobeld en op anderhalve meter afstand 'hallo' gemompeld naar voorbijgangers.
Andere alleenwoners, hoe gaat dat bij jullie? @:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:nogmeermensen
En ik zit al de hele week in mijn hoofd met "Gijzelaar", maar dan "oh was ik maar een kluizenaar..." wat echt nergens op slaat
Mijn brein dacht even: poppenkastmeubels!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:36 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een pre-weekend knutsel
[ afbeelding ]
Vanuit een edit werkt het dus idd niet. Weten we dat!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar, in dat geval, @:sigme
@:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:anderemensen zie bovenstaande post
Dat werkt dus ook niet, zonder de 6quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef Blues het volgende:
In de podcast met Godfried Bomans zegt hij ergens dat hij de zingende vrouwenstem voorafgaand aan de live radio uitzending continue in zijn hoofd hoort. Hij zat toen dus een week in zijn up op Rottemerplaat. Wij zouden dat nu een oorwurm noemen. Hij kijkt steeds vaker uit naar de momenten waarop hij een menselijke stem hoort (Die van Willem Ruis) Dat had ie al vanaf dag 4... de stilte gaat m opbreken.
@:Tele
Dat is twee keer positief nieuwsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Over brieven gesproken: vandaag eentje gehad van het Erasmus: eind mei naar de cardioloog!Onder Coronavoorbehoud uiteraard.
En Surinaamse broodjes van de nieuwe Surinaamsebroodjeszaakoverburen getest en smakelijk bevonden!
Nou ik keek dusdanig uit naar een hele week met alleen mezelf in huis...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bokkenweer, negeren(klemtoon expres verkeerd), neukenentwintigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke hadden jullie allemaal?
Wij hadden o.a. "piest precas", vergipsing, ingelitent, raps, weps, rucula (al is mijn moeder van die laatste ervan overtuigd dat dat is hoe het hoort en dat de rest van de wereld rucola altijd verkeerd uitspreekt)
Wellusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat werkt dus ook niet, zonder de 6En achteraf herstellen helpt dus niet.
Nietus, want ik krijg geen melding van de mention. Dat was sigme d'r punt, mentions in edits geven geen melding aan de gementionde personenquote:
Niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nietus, want ik krijg geen melding van de mention. Dat was sigme d'r punt, mentions in edits geven geen melding aan de gementionde personen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Over brieven gesproken: vandaag eentje gehad van het Erasmus: eind mei naar de cardioloog!Onder Coronavoorbehoud uiteraard.
Wat een verschillen in NL nu hè.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
de laatste keer dat ik een echt mens sprak was volgens mij zaterdag bij de bloemenzaak en gisteren een paar keer bij de AH. Niet echt gezellig nee. Heb via mail/whatsapp/messenger/facebook contact met vrienden en familie en jullie. En iedere dag heb ik een praatje met collega's, deels werk deels even gezellig.
Maar als ik eraan denk dat dit misschien nog 2-3 weken gaat duren..pffff.
Ik ben wel blij met jullie en alle andere contactmogelijkheden. Stel dat dit 20 jaar was geweest, nauwelijks internet, alleen maar ouderwetse telefoons, laat staan alle andere contactmogelijkheden.
Even nadenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar, in dat geval, @:sigme
@:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:anderemensen zie bovenstaande post
Pffff ja. Kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een verschillen in NL nu hè.
Ik ga dit weekend juist bijkomen van de overload aan stemmen praten bellen e.d.![]()
Ik heb bezoek nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
de laatste keer dat ik een echt mens sprak was volgens mij zaterdag bij de bloemenzaak en gisteren een paar keer bij de AH. Niet echt gezellig nee. Heb via mail/whatsapp/messenger/facebook contact met vrienden en familie en jullie. En iedere dag heb ik een praatje met collega's, deels werk deels even gezellig.
Maar als ik eraan denk dat dit misschien nog 2-3 weken gaat duren..pffff.
Ik ben wel blij met jullie en alle andere contactmogelijkheden. Stel dat dit 20 jaar was geweest, nauwelijks internet, alleen maar ouderwetse telefoons, laat staan alle andere contactmogelijkheden.
Ook fijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik ga morgen naar A en B toe
Jeujquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik ga morgen naar A en B toe
Nee, het Goede Doel. Heeft een redelijk politieke lading ook, uit de tijd dat gijzelingen een ding waren. Lekker jaren-80.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb bezoek nu![]()
Dat lied ken ik ookWas dat niet ook KvK?
Ah, ok. Gevonden!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, het Goede Doel. Heeft een redelijk politieke lading ook, uit de tijd dat gijzelingen een ding waren. Lekker jaren-80.
En jaren '80quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, het Goede Doel. Heeft een redelijk politieke lading ook, uit de tijd dat gijzelingen een ding waren. Lekker jaren-80.
Ja ook wel heel interessant hoe dit dan precies vormgegeven gaat worden. Heb je wel genoeg mensen beschikbaar voor zo'n zorghotel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pffff ja. Kan ik me voorstellen!
Zelfs voor mij is het nu wat te stil en ik voel me redelijk nutteloos. Baan1 is heel zinnig en zo, maar baan2 (zorg) is nu nóg belangrijker.
Uiteraard, net nadat ik alle papierwerk voor het ziekenhuis heb ingeleverd kwam er een persbericht dat mijn zorgwerkgever mensen vraagt om uit te helpen in een in te richten zorghotel, waar Corona patiënten die niet ziek genoeg zijn voor een ziekenhuis, maar wel te ziek om thuis te blijven, opgevangen gaan worden.
Maar eens kijken wat zich als eerste aandient. Zorghotel zou arbeidstechnisch makkelijker zijn, zorgtechnisch wsch wel wat heftiger. Dan kom ik buiten mijn werktijden écht niet meer de deur uit.
Cliënten? Zat, ben ik bang. Kan me zelfs voorstellen dat thuiswonende cliënten van ons daar ondergebracht gaan worden als ze besmet blijken te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ook wel heel interessant hoe dit dan precies vormgegeven gaat worden. Heb je wel genoeg mensen beschikbaar voor zo'n zorghotel?
Kwamkwammerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hadden o.a. "piest precas", vergipsing, ingelitent, raps, weps, rucula (al is mijn moeder van die laatste ervan overtuigd dat dat is hoe het hoort en dat de rest van de wereld rucola altijd verkeerd uitspreekt)
Ja personeel bedoelde ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Cliënten? Zat, ben ik bang. Kan me zelfs voorstellen dat thuiswonende cliënten van ons daar ondergebracht gaan worden als ze besmet blijken te zijn.
Personeel: geen idee. Ze vragen van alles, en als ik het goed lees ligt de nadruk zelfs op vrijwilligers. Dus blijkbaar is er capaciteit over?
Haswandje...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Thanxquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:19 schreef minilot het volgende:
Ik zie Günther de hele dag, J. enkele keren per dag en de hele avond/nacht, mijn moeder tweemaal per week, mijn broertje en één van mijn zwagers eens per week. Verder niemand, mede dankzij zelfscankassa's in de supermarkt
@:Sigme Succes met het gemis!Hoe lang zijn jij en je lief eigenlijk al samen?
Oooh, wat lang! En 1993, één van mijn favoriete jaren!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx
Ietsje langer dan jij en jouw J (de mijne is ook een J natuurlijk). Sinds kerst '93. Dus een slordige 27 jaar.
Goed geregeld tochquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou morgen naar beste vriendin gaan om haar verjaardag te vieren.
Maar zij viert hem bij een vriend die de isolatie slecht handelt. Alle begrip, ik ken hem ook en werd uitgenodigd. Maar om met twee Brabanders samen te zitten vond ik het risico niet waard. Niet voor hen en niet voor mij.
Dus nu komt ze maandag naar mij. Nadat mijn ouders de deur uit zijn /sociale scheiding
Gaan we dan ijstaart eten
Gossie! Enig idee hoe het komt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef sigme het volgende:
Ik ben een slechte spreker, woorden met meer dan 3 lettergrepen raken vaak in de war. Dat is vaak best genant, daarom type ik liever. Ik heb jaren geoefend op helofietenfilter - want die had mijn moeder, en hieroglyfen (want die kwamen steeds door m'n helofieten heen zeilen). Maar dingen als hiërarchisch (spelt mijn lief nu even voor me voor, want deze kan ik niet eens denken) en bureaucratisch krijg ik er zelden ongehavend eruit.
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef minilot het volgende:
SlaapJip!Zo snoezig! Kun je eeuwig naar kijken hè @:Aure?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:06 schreef sigme het volgende:
Ik heb de hele dag mijn lief over de vloer(eigenlijk heeft hij mij over de vloer, maar soit). Hij gaat wel elke dag een paar uur buiten spelen. Morgen & overmorgen gaat hij werken, dat is dan voor het eerst sinds 28 febr dat we geen 24 uur/dag bij elkaar zijn
![]()
Mijn moeder was woensdag op de koffie, mijn vader + vriendin zie ik alle dagen.
Dat zijn mij EchtLeven-contacten wel, geloof ik. Oh nee, de buurman heb ik maandag en dinsdag ook gezien & gesproken.
Morgen fiets ik nog wel even naar dorp, wat boodschapjes doen, en naar 't postkantoor, om m'n robotstofzuiger terug te sturen naar de koude blauwe hemel.
Even gerekend, want we zitten er dan dichtbij dat mijn lief meer dan de helft van z'n leven met mij heeft doorgebracht. Dat valt op 16 april. Ik ben al sinds ergens in 2017 meer dan de helft van mijn leven bij hem. Voorlopig ben ik nog steeds onverminderd van plan met hem oud te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooh, wat lang! En 1993, één van mijn favoriete jaren!
Hoe ging jij op je elfde al naar Havo 2?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:28 schreef minilot het volgende:
In 1993 was ik elf en ging ik naar Havo 2. Goeie herinneringen
Vanwaar dat om-de-dag-speeltuin-beleid?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:30 schreef Aure het volgende:
Jullie zien nog best veel mensen trouwensik zie mijn
en Jip. Verder zien we geen bekenden in het echt. Wel veel aan het houseparty'en nu, maarja is toch anders.
We komen ook niet elke dag buiten, om de dag laten we Jip ff uit in een lege speeltuinen een van ons doet boodschappen als het nodig is, maar komende paar dagen zitten we nog wel goed.
Die probeert een gat naar Nieuw Zeeland te zuigenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat was er mis met de robotstofzuiger?
Vroemmmquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Die probeert een gat naar Nieuw Zeeland te zuigen
https://i.imgur.com/OagOBpJ.mp4
Combinatie van vrij slim en vrij dom, denk ik. In één hoofd. En veel te snel leren lezen, uitspreken bleef er zeer bij achter. Ik mocht - vanwege dat snelle lezen - in de 1e klas daarom de klas uit bij de leesles. Op de gang mocht ik dan 'speciale boekjes' lezen. Práchtig vond ik die.quote:
Zo lang ik nog niet de 100% zekerheid van de kinderarts heb dat er echt niks mis is met Jip zijn longen (nieuwe foto zou in april worden gemaakt, maar weet niet of dat nu nog door gaat), vind ik het toch ook wel een klein beetje spannend. Zelfs ook al lijken die kleintjes er niet echt last van te hebben. Ik lig er niet wakker van, maar wil hem dus ook weer niet te vaak blootstellen. Hoewel we dit weekend denk ik wel beide dagen even buiten zijn, omdat we dan allebei vrij zijn. Dus heel consequent zijn we er ook niet inquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanwaar dat om-de-dag-speeltuin-beleid?
Ik probeer mezelf wel iedere dag eventjes buiten te krijgen, in het kader van zonlicht --> dag-nachtritme.
Wat bijzonder. Lijkt me lastig. Ik heb zo'n elke maand een paar dagen waarin ik woorden enorm door elkaar haal en nog langdradiger spreek dan ik altijd al doe. Het lijkt hormoongerelateerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:26 schreef sigme het volgende:
Ik ben een slechte spreker, woorden met meer dan 3 lettergrepen raken vaak in de war. Dat is vaak best genant, daarom type ik liever. Ik heb jaren geoefend op helofietenfilter - want die had mijn moeder, en hieroglyfen (want die kwamen steeds door m'n helofieten heen zeilen). Maar dingen als hiërarchisch (spelt mijn lief nu even voor me voor, want deze kan ik niet eens denken) en bureaucratisch krijg ik er zelden ongehavend eruit.
Mijn moeder spiegelt analoge klokken. Dus als het 4 uur is ziet ze wel eens 8 uur, of als het 10 over is ziet ze 10 voor. Hoe haar hersenletsel dat voor elkaar gekregen heeft, vind ik knap. Ik zit nu te proberen om andere contexten te verzinnen waarin het onhandig is om het spiegelbeeld van iets te zien, maar ik weet het niet. Zou interessant zijn om te kijken of ze het bij andere dingen ook heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Lijkt me lastig. Ik heb zo'n elke maand een paar dagen waarin ik woorden enorm door elkaar haal en nog langdradiger spreek dan ik altijd al doe. Het lijkt hormoongerelateerd.
Ik heb een vriendin die geen klok kan kijken. Ze kan alleen digitale klokken lezen. Ook zo vreemd.
Oh, zolang ik moeilijke woorden maar mijd merk je er niks van hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Lijkt me lastig. Ik heb zo'n elke maand een paar dagen waarin ik woorden enorm door elkaar haal en nog langdradiger spreek dan ik altijd al doe. Het lijkt hormoongerelateerd.
Ik heb een vriendin die geen klok kan kijken. Ze kan alleen digitale klokken lezen. Ook zo vreemd.
En ook: wie maakt er niet soms een zooitje van moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zolang ik moeilijke woorden maar mijd merk je er niks van hoor. Ik betwijfel of een van de fokkers die bij me lang geweest is vindt dat ik lastig praat. Of m'n collega's
Mja dat is alrijd lastigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het belangrijkste is: vergeet het boek
Tijd voor ep5.
Dat is griezelig ja. Dan wil je hem liefst zo risico-vrij mogelijk houden, dat snap ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo lang ik nog niet de 100% zekerheid van de kinderarts heb dat er echt niks mis is met Jip zijn longen (nieuwe foto zou in april worden gemaakt, maar weet niet of dat nu nog door gaat), vind ik het toch ook wel een klein beetje spannend. Zelfs ook al lijken die kleintjes er niet echt last van te hebben. Ik lig er niet wakker van, maar wil hem dus ook weer niet te vaak blootstellen. Hoewel we dit weekend denk ik wel beide dagen even buiten zijn, omdat we dan allebei vrij zijn. Dus heel consequent zijn we er ook niet in
Nou inderdaad, en ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker struikel over langere woordenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En ook: wie maakt er niet soms een zooitje van moeilijke woorden.
Beste optie gezien de omstandigheden. Maar liever was ik op haar verjaardag op bezoek gegaan en had ik mijn eigen feestje door laten gaan. Maar dat zijn kleine moppers.quote:
Ik was 3 jaar oudquote:
Op de basisschool het één en ander overgeslagen. Was geen indicator voor academisch succes overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe ging jij op je elfde al naar Havo 2?
Beelddenkers schijnen daar vaak problemen mee te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar oudtoen was ik nog schattig.
Ik struikel heel vaak over woorden, krijg je als je snel praat
En vriend hier heeft ook moeite met analoge klokken. Geen idee waarom.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef Uhmmpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wel grappig, Chris is geen echte beelddenker eigenlijk. Ik wel, bij mij is alles een film, maar ik heb er veel minder moeite mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Beelddenkers schijnen daar vaak problemen mee te hebben.
Ik kreeg het dochterlief ook nauwelijks aangeleerd.
En nog steeds denkt ze regelmatig “laat maar” als de enige optie is om op een analoge klok te kijken.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor mensen vergeten hoe je analoog moet klok kijken...
Ik heb er ook niet zo’n moeite mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh wel grappig, Chris is geen echte beelddenker eigenlijk. Ik wel, bij mij is alles een film, maar ik heb er veel minder moeite mee.
Een bord voor verplichte rijrichting naar links of rechts in spiegelbeeld zien lijkt me ook niet heel praktisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn moeder spiegelt analoge klokken. Dus als het 4 uur is ziet ze wel eens 8 uur, of als het 10 over is ziet ze 10 voor. Hoe haar hersenletsel dat voor elkaar gekregen heeft, vind ik knap. Ik zit nu te proberen om andere contexten te verzinnen waarin het onhandig is om het spiegelbeeld van iets te zien, maar ik weet het niet. Zou interessant zijn om te kijken of ze het bij andere dingen ook heeft.
Ik struikel vaker over mijn woorden als ik moe ben. Dan wordt regelmatig de dinges gedingest.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
En Surinaamse broodjes van de nieuwe Surinaamsebroodjeszaakoverburen getest en smakelijk bevonden!
Ah ja. Maar daar heb je weinig last van als je geen auto rijdt en obsessief alleen routes rijdt die je al kentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een bord voor verplichte rijrichting naar links of rechts in spiegelbeeld zien lijkt me ook niet heel praktisch.
Dat is me ook nog niet duidelijk. Ik vind het vaak een beetje een "mijn kind is een unieke sneeuwvlok"-labelquote:
Oeps!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaartje, mooie dikke envelop.
Ik dacht wat lief een beterschapskaartje![]()
Was verkeerd bezorgd
Ik had helemaal geen koorts, was vast een opvlieger ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oeps!
Hoe gaat het met je? Heb je nog koorts enzo?
Niet fijn maar geen corona dus, mooi. Beterschap.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen koorts, was vast een opvlieger ofzo.
Maar wel nu een graad afgekoeld![]()
En nog steeds hetzelfde, het wijst wel uit naar verkoudheid + buikgriep
Dankjewelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet fijn maar geen corona dus, mooi. Beterschap.
Lief dankjewel Annexquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vooruit drakin: een beterschapspost: Van Harte beterschap gewenst. 💐
Alsof kinderen zich verschuilen achter labels die ze helemaal niet kennen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is me ook nog niet duidelijk. Ik vind het vaak een beetje een "mijn kind is een unieke sneeuwvlok"-label
Ik heb op school zo vaak "hij kan er niks aan doen dat hij slecht is in taal, hij is een beelddenker!" gehoordIk weet zeker dat het geholpen had als hij wat uitgevoerd had in de les ipv zich te kunnen verschuilen achter "beelddenker".
Gewoon niet zo lekker dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:41 schreef AnneX het volgende:
Vooruit drakin: een beterschapspost: Van Harte beterschap gewenst. 💐
De buurvrouw met haar google diagnose is erop teruggekomen: geen lichte corona verschijnselen, wél griep (?) zónder koorts (?) , moe en slaapjes.
Maar zal minder doorgegeven worden als we naar het RIVM luisteren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:48 schreef fietsie het volgende:
Las dat er in t noorden zelfs officieel een griepgolf is.
Gebaseerd op cijfers 1e lijns zorg, niet op meldingen van het publiekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar zal minder doorgegeven worden als we naar het RIVM luisteren.
als
Die cijfers zie ik natuurlijk niet vanuit mijn eigen huisje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gebaseerd op cijfers 1e lijns zorg, niet op meldingen van het publiek
Dankje Blues, ik zit in een golf hoor ik net van fietsquote:
Tegen beter weten de rit uitgezeten. Mweh.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dat is alrijd lastig
Helft van 1e en 2e aflevering aan de telefoon gezeten. Volgens dochterlief weinig gemist.
Zeker, ook vervelend hoor dit, maar als je dan hoort hoe heftig de moeder van een kennis van me het heeft momenteel heb ik gelukkig niks vergeleken met wat zij doorgaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn Drakin dat je “maar” gewoon ziek bent. Ook ellendig, maar het had veel ellendiger kunnen zijn
1 | firmware.elf section `.text' will not fit in region `text' |
Dat klinkt niet heel goed..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegen beter weten de rit uitgezeten. Mweh.
Best veel moet dat geweest zijn, ik sloeg ook wat over en was een vroege leerling, maar toch met 11 naar de brugklas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Op de basisschool het één en ander overgeslagen. Was geen indicator voor academisch succes overigens.
+1quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had graag wel iets langer willen slapen, dan tot 6:05
Ik denk dat het hier komt van het niet roken. Het is iig sinds maandag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
Vanavond de verduistering gordijnen maar weer eens gebruiken..
Toch grappig hoe dat allemaal werkt he?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier komt van het niet roken. Het is iig sinds maandag.
In slaap vallen is niet de issue. Heb zelfs het idee dat ik sneller inslaap. Maar ik slaap slecht door (oke, dat was denk ik ook al wel zo) en ik word heel vroeg wakker.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat allemaal werkt he?
Val je wel overdag in slaap?
Mijn hoofd is vooral ook TE actief...
Zolang je nog 6 uur slaap per nacht maakt (tijdelij) is er vast niks aan de hand.. En een beetje bijslapen overdag is vast ook niet verkeerd.. zolang dora het toelaatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In slaap vallen is niet de issue. Heb zelfs het idee dat ik sneller inslaap. Maar ik slaap slecht door (oke, dat was denk ik ook al wel zo) en ik word heel vroeg wakker.
Ben van de week wel in slaap gevallen op de bank, dus dat kan, als ik daar tijd voor neem. Ben wel echt moe ook.
Hoofd is hier ook druk.
De wereld en de maatschappij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zolang je nog 6 uur slaap per nacht maakt (tijdelij) is er vast niks aan de hand.. En een beetje bijslapen overdag is vast ook niet verkeerd.. zolang dora het toelaat![]()
Waar is je hoofd zo druk mee dan?
+1quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik had graag wel iets langer willen slapen, dan tot 6:05
Bedoel je dan de afkickverschijnselen qua nicotine? Of juist de afleiding/break die een sigaret geeft?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De wereld en de maatschappij.![]()
En de nicotine en gewoontemonsters, denk ik. Ik vind 'niet roken' opzich helemaal niet moeilijk, dat viel me de vorige keer ook al enorm mee. Maar het doet zo enorm veel met je lijf en je brein. Dat vind ik wel lastig. Dus zit wel beetje in de knoop met mezelf atm.
Het was in Emmen ook enorm druk op het stortbordes inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:12 schreef AnneX het volgende:
Burgemeester op de lokale omroep vroeg gister om niet en masse naar de milieustraat te gaan om tuinafval in te leveren.
Afkickverschijnselenvan de nicotine heb ik weinig last van, geloof ik. De eerste dag zweethanden en een dag of wat zo'n net-niet-hoofdpijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Bedoel je dan de afkickverschijnselen qua nicotine? Of juist de afleiding/break die een sigaret geeft?
Rookt *insert juiste letter* ook/nog?
Oh shit. Dat is best heel heftig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:22 schreef Kreator het volgende:
Hm. Stiefvader is ziek. Dat is niet zo mooi want die heeft al meer issues dan een alfa Romeo uit 1979. (15% nierfunctie, staat op de lijst voor dialyse, een spierziekte dus niet lopen, bloeddruk tussen de 180/220, hersenbloedingen gehad.) Dus het is een wonder dat hij er nog is.
Maar griep gaat ie niet overleven en corona ook niet.
Hoest als een malle, met koorts. Ambulancepersoneel is nu aan het omkleden buiten de deur.
Mehhh.
Hmm al eens geprobeerd een rustiggevend theetje te drinken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In slaap vallen is niet de issue. Heb zelfs het idee dat ik sneller inslaap. Maar ik slaap slecht door (oke, dat was denk ik ook al wel zo) en ik word heel vroeg wakker.
Ben van de week wel in slaap gevallen op de bank, dus dat kan, als ik daar tijd voor neem. Ben wel echt moe ook.
Hoofd is hier ook druk.
Inslapen is dus niet het probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm al eens geprobeerd een rustiggevend theetje te drinken?
Celestial seasoning heeft “sleepy times” met een beetje valeriaan er in.
Werkt voor mij altijd heel goed
Wat ik nooit zo snap he..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Afkickverschijnselenvan de nicotine heb ik weinig last van, geloof ik. De eerste dag zweethanden en een dag of wat zo'n net-niet-hoofdpijn.
F. is, samen met mij, 7 jaar geleden gestopt. Hij hield dat wel vol. Ik begon weer naar 2 jaar.
Dat helpt bij mij ook als ik steeds wakker wordquote:
Hier idd vroege leerling.. en ik werd 12 in de zomervakantie. Dochterlief werd 12 in 1 havo.. die is ook niet bepaald laat. En een jaar jonger al dan meeste klasgenoten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Best veel moet dat geweest zijn, ik sloeg ook wat over en was een vroege leerling, maar toch met 11 naar de brugklas.
Bepaald niet in 93 overigens
Dat klinkt naarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:22 schreef Kreator het volgende:
Hm. Stiefvader is ziek. Dat is niet zo mooi want die heeft al meer issues dan een alfa Romeo uit 1979. (15% nierfunctie, staat op de lijst voor dialyse, een spierziekte dus niet lopen, bloeddruk tussen de 180/220, hersenbloedingen gehad.) Dus het is een wonder dat hij er nog is.
Maar griep gaat ie niet overleven en corona ook niet.
Hoest als een malle, met koorts. Ambulancepersoneel is nu aan het omkleden buiten de deur.
Mehhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke planten had mijn moeder ook altijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij hebt echt groene vingers @:Aure
Deze plant heeft mijn moeder eind 1959 van mijn vader gekregen, een paar jaar geleden ging het heel slecht met ‘m, en dit zijn er stekjes van. Meestal bloeit hij in december dus toen die dat niet deed kreeg ik wat buikpijn, maar zie hier
[ afbeelding ]
Zooplus misschien? Ik heb gelukkig nog 4 zakken staan en dat is zeker genoeg voor 3 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Kattengrit uitverkocht.. is dat een logisch gevolg van het gebrek aan wcpapier
Ik maakte nog grapjes met dochterlief vandeweek.
Ze moest voor school een creatief filmpje maken over hamsteren..
en wij hadden toen nog lol over het hamsteren van kattengrit door de katten.
So far.. onze fantasie dus.. nu is het echt op.
Dit is dus precies waarom ik ruim een week geleden een zak van 40 liter kattengrit kocht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Kattengrit uitverkocht.. is dat een logisch gevolg van het gebrek aan wcpapier
Ik maakte nog grapjes met dochterlief vandeweek.
Ze moest voor school een creatief filmpje maken over hamsteren..
en wij hadden toen nog lol over het hamsteren van kattengrit door de katten.
So far.. onze fantasie dus.. nu is het echt op.
Klote, Krea.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:
Update. Geen koorts zegt de dokter. Zitten nu in ambulance te overleggen.
Ik ben vlakbij maar niet daar.
Kan ook longontsteking zijn maar dat is niet minder erg in zijn geval.
Alle symptomen van corona behalve koorts.
Hoerige situatie.
...afwachten.
Same here. En ook omdat aanbieding.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is dus precies waarom ik ruim een week geleden een zak van 40 liter kattengrit kocht.
Mijnes is nooint in de aanbiedingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Same here. En ook omdat aanbieding.
Verslaving is echt kut ja. En verslavingsgevoelig zijn ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef Candaasje het volgende:
Wat klote @:Kreator.
Ik hoop dat het toch goedkomt, misschien tegen beter weten in
Hou vol Loon! Ik heb geen ervaring, maar zo'n verslaving klinkt als een flinke strijd.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik met mijn goede plannen. Ik dacht even 10 kuub tuinaarde te laten bezorgen. Dan kon J dat in de moestuinbakken scheppen.
Een kuub blijkt 1400 kilo te wegenIk heb echt wat goed te maken
Die van ons zelden dus we slaan gelijk in wanneer er een aanbieding is.quote:
Kolere wat klote. Sterkte man.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:25 schreef Kreator het volgende:
En voorlopig laatste update. hij blijft daar. Risico op corona is in ziekenhuis te groot met zijn gezondheid.
Artsen zijn onderweg voor zijn longen.
Moeder compleet in paniek.
Ellende. En ik mag/kan er niet bij zijn.
Thx all. Tot later.
Mag niet in de compostbak, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die van ons zelden dus we slaan gelijk in wanneer er een aanbieding is.
Ik weet dat jij biologisch afbreekbare gebruikt, dat wil ik ook nog eens gaan doen.
Dat klinkt goed, vooral het klonteren. Ik moet geen niet klonterend grit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag niet in de compostbak, geloof ik.![]()
Ik gebruik Cat's best. Het houdt goed geur vast, het kan tot 23523523 x z'n eigen gewicht aan pis opslaan, het klontert, 40 liter weegt 18 kg. Dat biologische afbreekbare was destijds noodzaak. Want flat en betalen per volle (grijze) vuilniszak, maar groen afval mochten we gratis aanbieden. En we hadden 5 katten. En soms kittens.
30 euro voor 40 liter. Ik doe daar geloof ik 3 maand mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, vooral het klonteren. Ik moet geen niet klonterend grit.
Prima prijs. Onze Biokats is ook niet goedkoop.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
30 euro voor 40 liter. Ik doe daar geloof ik 3 maand mee.
Hmm in zijn situatie is eigenlijk alles niet goed denk ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:
Hoerige situatie.
...afwachten.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij hebt echt groene vingers @:Aure
Deze plant heeft mijn moeder eind 1959 van mijn vader gekregen, een paar jaar geleden ging het heel slecht met ‘m, en dit zijn er stekjes van. Meestal bloeit hij in december dus toen die dat niet deed kreeg ik wat buikpijn, maar zie hier
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag niet in de compostbak, geloof ik.![]()
Ik gebruik Cat's best. Het houdt goed geur vast, het kan tot 23523523 x z'n eigen gewicht aan pis opslaan, het klontert, 40 liter weegt 18 kg. Dat biologische afbreekbare was destijds noodzaak. Want flat en betalen per volle (grijze) vuilniszak, maar groen afval mochten we gratis aanbieden. En we hadden 5 katten. En soms kittens.
Ha, die gebruiken wij ook, ook heel erg tevreden mee. Bij bitiba en Zooplus nog iets goedkoper dan 30 euroquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, vooral het klonteren. Ik moet geen niet klonterend grit.
Elke geriater kan je uitleggen dat koorts & ouderen een gecompliceerd iets is. Bij hevige infecties is er soms ook domweg geen koorts, maar soms zelfs een ondertemperatuur. De thermostaat kan stuk zijn bij ouderen. De beste man zal waarschijnlijk niet hoogbejaard zijn, dus minder kans dat dit het geval is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:
Hoerige situatie.
...afwachten.
Hij is 77. Thx voor je info.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke geriater kan je uitleggen dat koorts & ouderen een gecompliceerd iets is. Bij hevige infecties is er soms ook domweg geen koorts, maar soms zelfs een ondertemperatuur. De thermostaat kan stuk zijn bij ouderen. De beste man zal waarschijnlijk niet hoogbejaard zijn, dus minder kans dat dit het geval is.
Op zich wel eens dat het ziekenhuis nu ook niet de meest veilige plek is, maar het voelt zo veilig omdat er snel mensen bij je zijn als het mis gaatWat een frustratie. Hopelijk gaat het mee vallen. Zijn conditie maakt me niet heel hoopvol. Sterkte voor jullie
Joh, daar is een topic toch voor? Om vol te posten!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is 77. Thx voor je info.
Update 817. Zijn longen lopen vol doordar zijn nieren maar 10/15% werken. Daarom zo hoesten.
Nu halsoverkop toch naar ziekenhuis.
Sorry voor het volposten bh topic. Af en toe even luchten hier.
Volgens mij vooral bij >80 maar leeftijd is hier bijv ook niet echt benoemd. Ja, 'elderly'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
Update 817. Zijn longen lopen vol doordar zijn nieren maar 10/15% werken. Daarom zo hoesten.
Mijn ziekenhuis nam er gisteren en vandaag 10 over uit Brabantquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:24 schreef Barreltje het volgende:
Oh Krea! Wat een gedoe zo!!
Sterkte er mee en al post je het hele topic vol.. doe wat je nodig hebt..
Woont je ( stief( vader en moeder in een corona gevoelig gebied?
Ik heb eigenlijk geen idee of er in het land nog ziekenhuizen zijn waar geen corona patiënten liggen
Jeetje.. het is dat je toch al niet mee MAG als familie.. maar dat is flink uit de route!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuis nam er gisteren en vandaag 10 over uit Brabant
Kennis van mij werkt in Bernhoven en zal jullie ziekenhuis dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel 'fijn' dat dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe doe jij/jullie dat nu? Blijven jullie alleen nog binnen? Ga je nog boodschappen doen? Moet je man nog naar buiten voor zijn werk? Lijkt me niet prettig wonen daar op dit moment.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Wel 'fijn' dat dat mogelijk is.
Hier in Bernhoven gaat het nu wel heel hard.
Mijn man kan gelukkig thuiswerken (mijn ouders nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe doe jij/jullie dat nu? Blijven jullie alleen nog binnen? Ga je nog boodschappen doen? Moet je man nog naar buiten voor zijn werk? Lijkt me niet prettig wonen daar op dit moment.
Oh ja, ik zou me dan ook zorgen maken over mijn oudersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:35 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man kan gelukkig thuiswerken (mijn ouders nietdus daar maak ik me wel zorgen over).
De komende weken krijgen we 2x boodschappen thuis bezorgd dus denk dat we zeker tot 10 april niet naar buiten hoeven voor boodschappen.
We proberen wel elke dag even een rondje te wandelen, wat tot nu toe goed lukt zonder mensen tegen te komen.
Denk niet dat dat serieus isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben aan het kijken naar restaurants die nu gaan thuisbezorgen.
En vond dit
[ afbeelding ]
Mag hoor. Doen we allemaal als het nodig is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij ons is het nu ook alle hands aan bed.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het echt in het noorden uitbreektquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van je af typen hier doen we allemaal. Klankbord SC.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zie je hier gelukkig niet zo veel meer. Wij lopen daarmee een week voor denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou me dan ook zorgen maken over mijn oudersWandelen zou geen probleem moeten zijn, als mensen maar niet op bankjes bij elkaar gaan zitten en gezellig gaan bijkletsen op straat. Dat laatste zag ik toch heel veel in het park de afgelopen week.
Snap ikquote:
Geen idee. Ook eng. Maar beter dan thuis denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, daar is een topic toch voor? Om vol te posten!
Vind je het enger of fijner dat hij toch naar zkh wordt verplaatst? En mag je moeder wel mee?
Zat dat al in de planning?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Ook eng. Maar beter dan thuis denk ik.
Hij moet als hij geen corona heeft vermoedelijk gelijk aan de dialyse.
Ja maar er moest nog van alles geregeld. Worden. Krijg net appje dat de nierfunctie naar 0 was. Dus dat verklaart wel iets. Nu spoeddialyse.quote:
Kun je in dat geval niet even een spuitje krijgen op verzoek?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennis van mij werkt in Bernhoven en zal jullie ziekenhuis dankbaar zijn.
Ze hebben daar nog geen leven of dood beslissingen hoeven nemen obv beschikbaar materiaal, dat is er nog voldoende. Volgende week aan dat anders zijn.
Vooral dat mensen die geen kans maken letterlijk alleen moeten sterven, dat hakt erin.![]()
Krea, sterkte!
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik vind het allemaal zo surrealistisch klinken.
Onwerkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik vind het allemaal zo surrealistisch klinken.
Zoals verwacht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
De grafiek met besmettingen neemt echt nog exponentieel toe zag ik.
Ja, ik snap wat je bedoeld, van dat 'niet zien'. Ik merk ook dat ik me de hele tijd opgejaagd/ongeduldig voel ofzo. Alsof ik het 'achter de rug' wil hebben. Ik wil graag fast forward naar juni ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik vind het vooral als ik in het zkh ben zo surrealistisch allemaal.
We zullen wel wat meer 'wennen' aan de situatie, maar dat gaat langzaam en dat komt volgens mij ook omdat je het virus niet 'ziet' of zo. De cijfers alleen al zijn surrealistisch. Ik voel me nog steeds (vooral op het werk dus) 'raar'. Alles is anders.
Ik heb het idee dat we lekker aan het roetsen zijn in die kublerross achtbaan qua emoties.. dus ooit wordt het acceptatie en vooruitkijken. Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoeld, van dat 'niet zien'. Ik merk ook dat ik me de hele tijd opgejaagd/ongeduldig voel ofzo. Alsof ik het 'achter de rug' wil hebben. Ik wil graag fast forward naar juni ofzo.
En af en toe slaat de paniek me om het hart dat we wat betreft alles blijkbaar nog maar 'aan het begin' staan. En van wat? Want dat kan ik helemaal niet overzien. 300 doden (nieuwe cijfers van Spanje) klinkt als heel veel, maar ik heb er geen voorstelling bij. Is het heel veel? Hoeveel mensen gaan er normaal dood? Hoeveel mensen gaan er normaal dood die nu niet doodgaan omdat er bijv. nergens verkeer rijdt en er dus amper ongelukken gebeuren? Hoeveel van die 300 waren er zonder virus doodgegaan?
En ik vind dat ik niet pieker, maar ik ben er wel mee bezig. En soms denk ik er ook ineens niet aan. En soms ben ik onverschillig.
Brein.
Maar echt hoor. Ik heb zelfs al vlagen acceptatie gevoeld. En zelfs mogelijkheden gespot (hell, de hele situatie was mijn laatste zet om echt te stoppen met roken)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we lekker aan het roetsen zijn in die kublerross achtbaan qua emoties.. dus ooit wordt het acceptatie en vooruitkijken. Dat is goed nieuws!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Misschien helpt het dat ik een van de mensen ben die al een jaar of 12 rekening houdt met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Ik heb zelfs al vlagen acceptatie gevoeld. En zelfs mogelijkheden gespot (hell, de hele situatie was mijn laatste zet om echt te stoppen met roken)
Herkenbaar +1.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien helpt het dat ik een van de mensen ben die al een jaar of 12 rekening houdt met dit soort dingen.
Of misschien stort ik volgende week volkomen in.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het echt in het noorden uitbreektKomt IC personeel of personeel dat met Corona patiënten werkt gewoon thuis? Of hoe gaat dat, want op die manier kan het snel verspreiden.
Ja joh. Die zijn van onder tot boven ingepakt en volgen 101 strenge ontsmettingsprotocollen. Ze worden bij geringe klachten al getest. Je kan beter knuffelen met een intensivist nu dan boodschappen doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het echt in het noorden uitbreektKomt IC personeel of personeel dat met Corona patiënten werkt gewoon thuis? Of hoe gaat dat, want op die manier kan het snel verspreiden.
Dit. En iedereen die nu extra ingezet, opgeroepen wordt bij de zorg rond de patiënten die (mogelijk) besmet zijn en opgenomen worden , wordt ook eerst uitgevraagd of je direct contact wil/aankan of niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja joh. Die zijn van onder tot boven ingepakt en volgen 101 strenge ontsmettingsprotocollen. Ze worden bij geringe klachten al getest. Je kan beter knuffelen met een intensivist nu dan boodschappen doen
Nee, daar is het alle hens aan dek. Maar zij zijn ook heftigheid gewend natuurlijk en voor hen wordt ook weer zo goed mogelijk gezorgd. En zo moeten we het maar klaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit. En iedereen die nu extra ingezet, opgeroepen wordt bij de zorg rond de patiënten die (mogelijk) besmet zijn en opgenomen worden , wordt ook eerst uitgevraagd of je direct contact wil/aankan of niet.
Die keuze geldt niet voor vast IC personeel omdat daar niet zoveel van is.
Hmm hier ook hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik vind het vooral als ik in het zkh ben zo surrealistisch allemaal.
We zullen wel wat meer 'wennen' aan de situatie, maar dat gaat langzaam en dat komt volgens mij ook omdat je het virus niet 'ziet' of zo. De cijfers alleen al zijn surrealistisch. Ik voel me nog steeds (vooral op het werk dus) 'raar'. Alles is anders.
Mja echt keuze is er voor niemand.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, daar is het alle hens aan dek. Maar zij zijn ook heftigheid gewend natuurlijk en voor hen wordt ook weer zo goed mogelijk gezorgd. En zo moeten we het maar klaren.
Datquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja joh. Die zijn van onder tot boven ingepakt en volgen 101 strenge ontsmettingsprotocollen. Ze worden bij geringe klachten al getest. Je kan beter knuffelen met een intensivist nu dan boodschappen doen
Klagen mag altijd een keertje, iedereen heeft zijn eigen leed. Maar de financiële gevolgen zijn voor de één een stuk groter dan voor de ander.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja echt keuze is er voor niemand.
Maar goed.. ik mag niet klagen verder.
Ik werk thuis. Verveel me niet want er moet echt wel gewerkt worden. Maar krijg ook grwoon betaald.... in tegenstelling tot een hoop mensen die niet hoeven te werken... maar dus ook geen inkomen hebben nu.
Kind doet dr schoolwerk vanaf huis en dat gaat goed.
Leuk is het niet... roeien met de riemen die we hebben.
(En ik moet er vast ook weer aan wennen als het normale leven weer terugkeert...)
Een regio waar een deel van onze organisatie zit, California, daar verwachten ze een werkeloosheid van minimaal 20%. En dat zijn natuurlijk mensen zonder "vet" op de bottenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat
[..]
Klagen mag altijd een keertje, iedereen heeft zijn eigen leed. Maar de financiële gevolgen zijn voor de één een stuk groter dan voor de ander.
Ik lees mee op Reddit en het is verdrietig om te lezen hoeveel mensen in Armerika van het ene moment opmeet andere zonder werk zijn komen te zitten. Brrrr....
Gebeurd in nederland ook he...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat
[..]
Klagen mag altijd een keertje, iedereen heeft zijn eigen leed. Maar de financiële gevolgen zijn voor de één een stuk groter dan voor de ander.
Ik lees mee op Reddit en het is verdrietig om te lezen hoeveel mensen in Armerika van het ene moment opmeet andere zonder werk zijn komen te zitten. Brrrr....
Nieuwe schoonmams vertelde net... dat we voor het laatst zo gehamsterd hebben in 1979.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Het is ook gewoon ontzettend heftig. Voor iedereen, maar zeker voor de mensen die hier direct door getroffen worden, en dat zijn zoveel mensen nu. Zij die in de zorg werken, zij die hun eigen zaak hebben moeten sluiten, zij die ziek zijn, etc.
Het voelt voor mij een beetje apocalyptisch, op de één of andere manier. Het is in ieder geval de grootste crisis die ik mee gemaakt heb tot nu toe in m'n leven, die me ook raakt. 9/11 was ver van m'n bed, economische crisis in 2008, toen was ik nog student en raakte het me niet direct. Nu wel.
Hier bestaat nog iets als bijstand waar iedereen aanspraak op kan maken. Zelfs dat gaat niet altijd op in Amerika. En met een zorgverzekering, gekoppeld aan je werk wordt het dan echt eng. Letterlijk leven van salaris naar salaris.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gebeurd in nederland ook he...
hele horeca ligt op zn gat... en het merendeel van het horecapersoneel krijgt niet betaald als ze niet werken. Dat is echt een flinke strop.
Geldt voor winkelpersoneel ook overigens.
Winkels (buiten de supermarkten dan) zijn wel open.. maar klanten zijn mondjesmaat en dus is er ook maar beperkt personeel nodig.
Wat dat betreft heel gelukkig met mijn mogelijkheden tot thuis werken.
Voorkomt dat ik overbodig ben.. en hopelijk ook faillissement van het bedrijf.
Dus in die zin.. “mag” ik niet klagen.
Veel te veel mensen die het veel lastiger hebben nu.
Maar verder redelijk lakoniek ondanks dat ik me heus zorgen maak.
Vind vooral ook afleiding in de vraag waarom mensen doen wat ze doen. Wat ik vond dat altijd al interessant maar er gebeurd nu zoveel..
mijn interesse-sprietjes maken overuren
Ik heb toch liever een baanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier bestaat nog iets als bijstand waar iedereen aanspraak op kan maken. Zelfs dat gaat niet altijd op in Amerika. En met een zorgverzekering, gekoppeld aan je werk wordt het dan echt eng. Letterlijk leven van salaris naar salaris.
En ja, ik herken het wel, ondanks de ernst zijn het ook (om met Terry Pratchett te spreken) interessante tijden.
Als je een huis hebt, waarvan de overwaarde (huidige waarde - openstaande schuld) groter is dan 52000 euro dan krijg je geen bijstand. Iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een baan
Plus als je bijv een koophuis hebt krijg je al geen bijstand... want dat is eigen vermogen
Ik denk dat veel mensen... nog wel een financiele deksel op de neus krijgen.
Buiten dat het sowieso met pech 2 maanden duurt voor je wat krijgt en dat het geen vetpot is.
Wat het toen niet idioot slecht weer? Er staat me iets bij dat mijn moeder en ik al uitglijdend naar een winkel glibberden om meel voor brood te halen (er was geen brood meer) Maar of dat 1979 was durf ik niet te zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:02 schreef AnneX het volgende:
Goed Blues...een leeg hoofd.
Af en toe lijkt het een hele slechte film, en ik hou helemaal niet van sf en griezelfilms.
Af en toe zegt mijn hoofd, we konden naar de maan!
En nog vaker laat ik het maar over mij heenkomen. Overgeven...
Hoe is met Krea’s st.vader?
@:Uhmmpie wat was de aanleiding voor hamsteren in ‘79?
Oh ja, de winter van 1979.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat het toen niet idioot slecht weer? Er staat me iets bij dat mijn moeder en ik al uitglijdend naar een winkel glibberden om meel voor brood te halen (er was geen brood meer) Maar of dat 1979 was durf ik niet te zeggen
Volgens mij heb ik toen leren schaatsen op het kanaal. Want dat was dichtgevrorenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, de winter van 1979.
Het noorden van het land had voedseldroppings, 2/3 weken lang als ik het goed heb.
Ingesneeuwd.
En er kon geschaatst worden op de Provinciale weg.
Buurman haalde kratjes bier op de slee bij lokale Super.
#priorities.
Ik moest ook zoeken...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:02 schreef AnneX het volgende:
Goed Blues...een leeg hoofd.
Weet je nu wel in welke Q woont? Vraagt zijn vader daarnaar en vertelt hij dat?
Af en toe lijkt het een hele slechte film, en ik hou helemaal niet van sf en griezelfilms.
Af en toe zegt mijn hoofd, we konden naar de maan!
En nog vaker laat ik het maar over mij heenkomen. Overgeven...
Hoe is met Krea’s st.vader?
@:Uhmmpie wat was de aanleiding voor hamsteren in ‘79?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:46 schreef Blues het volgende:
Lekker een uur muziek zitten makenHoofd leeg!
Nu beginnen met een kaart/brief voor mijn bijna jarige aussiezoon, die belde zijn vader afgelopen woensdag
/helaas mij nietmaar niet zeuren, er is contact.
Liefquote:
Ik weet dat de palen van de waslijn (in Drents: lienepoaln, wat een efficiëntiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik moest ook zoeken...
maar zie:
Vanaf eind december 1978 zijn grote delen van West-Europa in de ban van extreme kou en sneeuwval. Delen in het noordoosten van Nederland en in het noorden van Duitsland zijn dagenlang geïsoleerd vanwege metershoge sneeuwduinen. Na de eerste januariweek neemt de ergste kou af, maar vanwege ijzel en sneeuw is er nog lang sprake van maatschappij-ontwrichtende weersomstandigheden.
Februari
Vooral Noordoost-Nederland wordt opnieuw getroffen door een extreem zware sneeuwstorm. Het leger wordt ingezet om woningen en boerderijen te helpen.
Overigens merkte ze ook nog op dat toen de mensen er na 14 dagen wel klaar mee waren..
En dat bovendien een groot deel van het voedsel weg is gegooid omdat het bedorven was.
Nog een week dus... ben benieuwd.
Zij wonen overigens in het noordoosten van het land.
Lastig.lastig. Wat betreft Q’s pa.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Lief
Brief is af, nog wat fotootjes erbij en nog maar eens gevraagd op een niet dwingende manier mét mijn nr erbij om ook mij eens te bellen
@:AnneX hij woont in Sydney nu, waar hij een opleiding volgt tot stuurman/kapitein?? op een schip/boot?? Details nu gevraagd (Q's Pa vraagt nooit door/naar details aan de foon![]()
)
Mja we hebben natuurlijk niet allemaal zoveel ruimtequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet dat de palen van de waslijn (in Drents: lienepoaln, wat een efficiëntie) bij mijn opa en oma toen onder de sneeuw waren verdwenen. 2 meter sneeuw dus.
Ze hadden trouwens waslijn over de hele lengte van de moestuin. Zal als ik achter de pc zit eens kijken of er nog een oude satellietfoto van die tuin is. Op de meest recente is te zien dat de huidige mensen geen moestuin hebben. Of je moet oude auto's als gewas tellen
Dan snappen jullie misschien ook waarom ik van dat gemoestuin in bloembakken niet zo enthausiast wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hmm niemand die je in de buurt kent?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:
Oh ja. I.p.v. pasta wilde ik zeggen, dat ik deze week 3 mails heb gestuurd aan de single vriend op leeftijd, die een stad verderop woont.
Telefoon met 3 verschillende nummers staat op antw.app.
Dezelfde man, die mn.X in februari in alcohol delier aantrof. Wat nu?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:16 schreef sigme het volgende:
Dit, lieve kijkbuiskinderen, was ik in de winter van '79.Schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was toen... een ruim half jaar oud.
Dat klopt. Die ruimte is hier ook niet. Heb hier zo'n 7 à 8m2 maar blijft voor m'n gevoel gerommel in de margequote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja we hebben natuurlijk niet allemaal zoveel ruimte
Nahja is het dan ook hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klopt. Die ruimte is hier ook niet. Heb hier zo'n 7 à 8m2 maar blijft voor m'n gevoel gerommel in de marge
Fijn Kaat , gaat goed! Alles is winst!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo net maar eens gelopen. Zit natuurlijk in de wandelopbouw maar toch al 20 minuten kunnen volhouden zonder (tot nu toe) al te veel last. Als ik dat nou om de andere dag doe (ene dag fietsen andere dag lopen maar dan steeds langer) hou ik m'n beweging.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:16 schreef sigme het volgende:
Dit, lieve kijkbuiskinderen, was ik in de winter van '79.Kan me herinneren dat we niet naar mijn oma konden (pa blij) en dat het een keer heel glad was, maar zo erg veel sneeuw niet. Was toen 17 (eindexamenjaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
We gaan zelf wel, maandag eens kijken misschien. Goeie tip overigens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm niemand die je in de buurt kent?
Of een culler die even door een raampje kan gluren
Bijna 3 uur geleden al een zoete aardappel/gehakt schotel op. Was lekker maar zometeen wel weer zin om te snackenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:01 schreef minilot het volgende:
CULpostje, ben niet zo van bezorgchinees maar inzake het steunen der lokale middenstand is er o.a. kung pau pekingeend en kip in zwartebonensaus onderweg.Wat eten jullie?
Zie hierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
Fantastisch weer...lekker naar buiten...met z’n allen![]()
![]()
![]()
![]()
https://mobile.twitter.com/thodeman/status/1241345914423455744
Onze chinees is dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:01 schreef minilot het volgende:
CULpostje, ben niet zo van bezorgchinees maar inzake het steunen der lokale middenstand is er o.a. kung pau pekingeend en kip in zwartebonensaus onderweg.Wat eten jullie?
Twee van de drie van ons ook, maar dat zijn restaurants met alleen een krap afhaaldingesje, de derde deed al pre-corona enthousiast aan thuisbezorgingquote:
Huh? Groep 3 overslaan? Kon je al lezen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:15 schreef minilot het volgende:
Oh @:Sigme wat een puike foto van jou in de sneeuw!Ook associaties met iets veel ouders dan '79, sfeervol Victoriaans ofzo.
![]()
En nog even inzake basisschool, ik ging van halverwege groep twee in één keer door naar halverwege groep vier, dus vandaar nog zo'n jonkie op de middelbare school
Yup, en schrijven. We speelden in groep twee iets politieachtigs en toen ik op de proppen kwam met een zelfgeschreven 'boete wegens het stelen van een horloge' moest ik subiet even mee naar de hoofdmeesterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huh? Groep 3 overslaan? Kon je al lezen dan?
Dat gebeurt nog steeds wel hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Tevens, vroeger, toen de directeur nog gewoon leraar was. En je les ging geven als er iemand ziek was.
Meester van groep acht was de baas van de school inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Tevens, vroeger, toen de directeur nog gewoon leraar was. En je les ging geven als er iemand ziek was.
Brrr. Wonen jullie er een beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:00 schreef AnneX het volgende:
Oh ja. I.p.v. pasta wilde ik zeggen, dat ik deze week 3 mails heb gestuurd aan de single vriend op leeftijd, die een stad verderop woont.
Telefoon met 3 verschillende nummers staat op antw.app.
Dezelfde man, die mn.X in februari in alcohol delier aantrof. Wat nu?
Bah toch.Alleen Enschede is uitgestorvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zie hier
https://joop.bnnvara.nl/n(...)_LQcSrhgCOqwDfhXu0n0
Is zeer op zichzelf en zelfredzaam. Draait alleen Repaircafé, daar zijn technische mannen als hij en spreekt de cassières van Aldi en ah.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Ik at boer'nkool met worstKip in zwarte bonensaus móet lekker zijn!
Hebben anderen mensen wel contact met hem AX?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:21 schreef minilot het volgende:
So hé!
[..]
Yup, en schrijven. We speelden in groep twee iets politieachtigs en toen ik op de proppen kwam met een zelfgeschreven 'boete wegens het stelen van een horloge' moest ik subiet even mee naar de hoofdmeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |