SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Kan ik me goed voorstellen! Neem ook even de tijd om bij te komen en te ontladenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn.
Ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knufquote:
Ja, dat is lekker!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knuf
Morgen even een muisje kopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Owh, gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hoor
Schrok niet echt; vond ze alleen heel irritant en onbeschoft.
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
Voor het eerst van mijn leven yoghurt aan het eten van schapenmelk.
Lekker! Wel 92 kcal/100 gr. Maar goed te doen, en dat allemaal omdat de schappen wat leeg waren
Dus nu ga ik veel meer bijzondere yoghurts proberen
Juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemt
Zusjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:
Zo heb ik ook geitensmeerkaas leren kennen ooit![]()
Dat was, zoals mijn familie het pleegt te noemen, een vergipsing
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigdoor dat soort trucjes vind ik het best fijn om de touchpad van mijn laptop te gebruiken; gaat na een tijdje heel intuïtief
Buhhh, irritant. Dan beter een muis idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.
Ga m'n muis maandag maar halen op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |