SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Kan ik me goed voorstellen! Neem ook even de tijd om bij te komen en te ontladenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn.
Ziet er lekker uit!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knufquote:
Ja, dat is lekker!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef AnneX het volgende:
Oei, dat viel mee met bereiden, zag er ingewikkeld uit.
Verrassing: https://www.hellofresh.nl(...)8df91048040239627ddc zó smakelijk.
Verder wil ik even niks met corona te doen hebben. Weekend
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je alweer een beetje bijgekomen vd schrik? Wat een nare ervaring was dat.. Knuf
Morgen even een muisje kopen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Owh, gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hoor
Schrok niet echt; vond ze alleen heel irritant en onbeschoft.
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag voor t eerst thuisgewerkt. Stil en saai. En irritant zonder muis. Toetsenbord 2x klikken gaat moeilijk.
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Blues het volgende:
Voor het eerst van mijn leven yoghurt aan het eten van schapenmelk.
Lekker! Wel 92 kcal/100 gr. Maar goed te doen, en dat allemaal omdat de schappen wat leeg waren
Dus nu ga ik veel meer bijzondere yoghurts proberen
Juist.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh zoiets wat je vaker ziet staan, nieuwsgierig bent en dan toch de gewone yoghurt mee neemt
Zusjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:
Zo heb ik ook geitensmeerkaas leren kennen ooit![]()
Dat was, zoals mijn familie het pleegt te noemen, een vergipsing
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je met twee vingers tegelijk tikt? Dat is dubbelklikken op de touchpad van mijn laptop iigdoor dat soort trucjes vind ik het best fijn om de touchpad van mijn laptop te gebruiken; gaat na een tijdje heel intuïtief
Buhhh, irritant. Dan beter een muis idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij gaat niet soepel 2x. Gaat of uit zichzelf selecteren, of laat plots los.
Ga m'n muis maandag maar halen op werk.
Werkt dat? Mentionen in een edit?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik realiseerde me dat de laatste keer dat ik met een fysiek aanwezig persoon gepraat heb afgelopen maandag was. Verder heb ik gevideobeld en op anderhalve meter afstand 'hallo' gemompeld naar voorbijgangers.
Andere alleenwoners, hoe gaat dat bij jullie? @:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:nogmeermensen
En ik zit al de hele week in mijn hoofd met "Gijzelaar", maar dan "oh was ik maar een kluizenaar..." wat echt nergens op slaat
Welke hadden jullie allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
In onze fam gierden ze het uit om die verhaspelingen. Het erge is dat ze zo in mijn brein geplakt zitten dat het er bij mij ook heel makkelijk uitrolt.
Maar, in dat geval, @sigmequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik realiseerde me dat de laatste keer dat ik met een fysiek aanwezig persoon gepraat heb afgelopen maandag was. Verder heb ik gevideobeld en op anderhalve meter afstand 'hallo' gemompeld naar voorbijgangers.
Andere alleenwoners, hoe gaat dat bij jullie? @:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:nogmeermensen
En ik zit al de hele week in mijn hoofd met "Gijzelaar", maar dan "oh was ik maar een kluizenaar..." wat echt nergens op slaat
Mijn brein dacht even: poppenkastmeubels!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:36 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een pre-weekend knutsel
[ afbeelding ]
Vanuit een edit werkt het dus idd niet. Weten we dat!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar, in dat geval, @:sigme
@:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:anderemensen zie bovenstaande post
Dat werkt dus ook niet, zonder de 6quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef Blues het volgende:
In de podcast met Godfried Bomans zegt hij ergens dat hij de zingende vrouwenstem voorafgaand aan de live radio uitzending continue in zijn hoofd hoort. Hij zat toen dus een week in zijn up op Rottemerplaat. Wij zouden dat nu een oorwurm noemen. Hij kijkt steeds vaker uit naar de momenten waarop hij een menselijke stem hoort (Die van Willem Ruis) Dat had ie al vanaf dag 4... de stilte gaat m opbreken.
@:Tele
Dat is twee keer positief nieuwsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Over brieven gesproken: vandaag eentje gehad van het Erasmus: eind mei naar de cardioloog!Onder Coronavoorbehoud uiteraard.
En Surinaamse broodjes van de nieuwe Surinaamsebroodjeszaakoverburen getest en smakelijk bevonden!
Nou ik keek dusdanig uit naar een hele week met alleen mezelf in huis...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bokkenweer, negeren(klemtoon expres verkeerd), neukenentwintigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke hadden jullie allemaal?
Wij hadden o.a. "piest precas", vergipsing, ingelitent, raps, weps, rucula (al is mijn moeder van die laatste ervan overtuigd dat dat is hoe het hoort en dat de rest van de wereld rucola altijd verkeerd uitspreekt)
Wellusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat werkt dus ook niet, zonder de 6En achteraf herstellen helpt dus niet.
Nietus, want ik krijg geen melding van de mention. Dat was sigme d'r punt, mentions in edits geven geen melding aan de gementionde personenquote:
Niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nietus, want ik krijg geen melding van de mention. Dat was sigme d'r punt, mentions in edits geven geen melding aan de gementionde personen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef minilot het volgende:
Over brieven gesproken: vandaag eentje gehad van het Erasmus: eind mei naar de cardioloog!Onder Coronavoorbehoud uiteraard.
Wat een verschillen in NL nu hè.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
de laatste keer dat ik een echt mens sprak was volgens mij zaterdag bij de bloemenzaak en gisteren een paar keer bij de AH. Niet echt gezellig nee. Heb via mail/whatsapp/messenger/facebook contact met vrienden en familie en jullie. En iedere dag heb ik een praatje met collega's, deels werk deels even gezellig.
Maar als ik eraan denk dat dit misschien nog 2-3 weken gaat duren..pffff.
Ik ben wel blij met jullie en alle andere contactmogelijkheden. Stel dat dit 20 jaar was geweest, nauwelijks internet, alleen maar ouderwetse telefoons, laat staan alle andere contactmogelijkheden.
Even nadenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar, in dat geval, @:sigme
@:Kaatje1 @:Cat-astrophe @:Whiskers2009 @:anderemensen zie bovenstaande post
Pffff ja. Kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een verschillen in NL nu hè.
Ik ga dit weekend juist bijkomen van de overload aan stemmen praten bellen e.d.![]()
Ik heb bezoek nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
de laatste keer dat ik een echt mens sprak was volgens mij zaterdag bij de bloemenzaak en gisteren een paar keer bij de AH. Niet echt gezellig nee. Heb via mail/whatsapp/messenger/facebook contact met vrienden en familie en jullie. En iedere dag heb ik een praatje met collega's, deels werk deels even gezellig.
Maar als ik eraan denk dat dit misschien nog 2-3 weken gaat duren..pffff.
Ik ben wel blij met jullie en alle andere contactmogelijkheden. Stel dat dit 20 jaar was geweest, nauwelijks internet, alleen maar ouderwetse telefoons, laat staan alle andere contactmogelijkheden.
Ook fijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik ga morgen naar A en B toe
Jeujquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik ga morgen naar A en B toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |