SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Volgens mij kan die Willem-Alexander best speechen, maar nu even niet..Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik heb eigenlijk zelden zo'n slechte toespraak gezien van een koning over een virusuitbraak, denk ik.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Tijdens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef Slobeend het volgende:
Was dit net voor of na z’n middagdutje?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik vond hem er slecht uitzienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
Zijn aaibaarheidsfactor is hij in ieder geval wel kwijt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Aantal patiënten op IC:
16-03: 96
17-03: 135 (+39, +41%)
18-03: 171 (+36, +27%)
19-03: 210 (+39, +23%)
20-03: 281 (+71, +34%)
Aantal patiënten x3 gegaan in 5 dagen.
De laatste drie dagen zijn de stijgingen bij het aantal opgenomen patiënten wel een redelijke indicatie van het aantal patiënten op IC.
18-03: 408 (+30%)
19-03: 489 (+20%)
20-03: 643 (+31%)![]()
twitter:chicagotribune twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:09:51Illinois Gov. J.B. Pritzker is expected to announce a statewide shelter-in-place order at 3 p.m. Friday during a news conference alongside Chicago Mayor Lori Lightfoot. Details are still being worked out, sources say. https://t.co/qeaxW4aw6r reageer retweet
![]()
Komt 'ie een beetje overeen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:46 schreef roos94 het volgende:
Ik vertel jullie vast de speech van willempie zodat jullie niet hoeven te kijken.
We bevinden ons momenteel in een crisis. Allereerst betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers. Het moet een uiterst moeilijke tijd zijn om dit verlies te kunnen verwerken. Vele hardwerkende mensen zullen diep geraakt worden door de gevolgen van het Corona virus. Denk aan de mensen in de zorg, die nu onder grote druk hun uiterste best doen om alle patiënten zo draadkrachtig bij te staan.
Maar ook aan de ZZP'ers, die plots hun werkzaamheden niet meer kunnen uitvoeren op de manier waarvan zij dat gewend zijn. Of de leraren op onze scholen, die nu overgeleverd zijn aan digitaal materiaal.
Het corona virus raakt ons allen. Het is al meermaals gezegd, maar ik verzoek alle Nederlanders dringend de adviezen van het RIVM op te volgen. Schud geen handen, houdt 1.5 meter afstand, blijf binnen waar mogelijk. Let op elkaar en vergeet ook de oudere medemens niet. Bel eens uw oude buurman op, of bied aan hen te helpen bij het doen van boodschappen.
Samen kunnen wij dit virus overwinnen. Daar geloof ik in. Dank u wel.![]()
![]()
Liever zo'n speech als Rutte of had er een interviewer neergezet. Dit kwam zo gemaakt over. 5 speech writers eraan gewerkt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dus die Kysia gaat even uitleggen wat we gehoord hebben, in het geval dat we het niet begrepen hebben of zo?I´m back.![]()
Ik ook, hij klonk ook niet goedquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
True.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden zo'n slechte toespraak gezien van een koning over een virusuitbraak, denk ik.![]()
Iran heeft veel koeien op een kluitje:
Iraanse melkproductie gaat 10 miljoen ton halen
https://www.boerenbusines(...)10-miljoen-ton-halen![]()
Dit is niks voor Willie
Niet zijn crisis crisis om te shinen.
Bij een evt drooglegging zal hij meer emotie kunnen tonen.Vakman pur sang![]()
Nu gaat het goed komen jongens.Geef het nog dit weekend en dan is alles weer normaal.twitter:RealShowstopper twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:23:34HAHAHAHAHAHA // The Pope says he has asked God to stop the coronavirus epidemic https://t.co/CESpG7bzIu via @MailOnline reageer retweet
![]()
Precies pfffquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Protoplanet het volgende:
Bij DWDD was het natuurlijk allemaal weer fantastischDit is gewoon raar :l![]()
Het was net niet letterlijk, maar verder scheelt het niet veel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ook, Rode vlekken onder zijn ogenquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Oh hij heeft nu pas een afspraak weten te krijgen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Nober het volgende:
Nu gaat het goed komen jongens.Geef het nog dit weekend en dan is alles weer normaal.twitter:RealShowstopper twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:23:34HAHAHAHAHAHA // The Pope says he has asked God to stop the coronavirus epidemic https://t.co/CESpG7bzIu via @:MailOnline reageer retweet
Oh.![]()
DWDD-geweldige-speech
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
nou ja ik vond het best ok hoor.. Die toespraak.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Als je geen lichamelijke schade krijgt dan is het wel psychische klachten. Ik wordt niet goed van dit corona gezeur. De maatregelingen sta ik natuurlijk achter, maar dat gezaag en gezeur erover.Check it out![]()
Daar zit Rutger Brugman ook weer als virus deskundige.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Protoplanet het volgende:
Bij DWDD was het natuurlijk allemaal weer fantastisch![]()
“Precies de juiste toon”quote:
Nou gelukkig maar, want er was ook maar één toon
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
GrGrappig, dit bedacht ik me net.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zou Kees Kankerkachel deze corona crisis beleven. Zal het leven in Woensel-West?
Vakman pur sang![]()
Een interview van Steve McClaren had nog meer inhoud.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef Apotheose het volgende:
nou ja ik vond het best ok hoor.. Die toespraak.Oh.![]()
Ik vind dit zorgwekkendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Aantal patiënten op IC:
De laatste drie dagen zijn de stijgingen bij het aantal opgenomen patiënten wel een redelijke indicatie van het aantal patiënten op IC.
20-03: 643 (+31%)Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Precies de juiste toon”
Nou gelukkig maar, want er was ook maar één toon![]()
![]()
Die Spaanse zal wel niet meer ontvangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zou Kees Kankerkachel deze corona crisis beleven. Zal het leven in Woensel-West?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
+1quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef hjansen82 het volgende:
Als je geen lichamelijke schade krijgt dan is het wel psychische klachten. Ik wordt niet goed van dit corona gezeur.![]()
Monotoonquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:12 schreef Newone82 het volgende:
Hij had een goede toon te pakken, zegt Paul Witteman😅Welke toon?!"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die Spaanse zal wel niet meer ontvangen.![]()
![]()
Er is een verschil tussen statelijk en onverschillig..Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Sluit fok ff af anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef hjansen82 het volgende:
Als je geen lichamelijke schade krijgt dan is het wel psychische klachten. Ik wordt niet goed van dit corona gezeur. De maatregelingen sta ik natuurlijk achter, maar dat gezaag en gezeur erover.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Maver ziet al aan komen dat de koning troonsafstand gaat doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:12 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ook, Rode vlekken onder zijn ogen![]()
Ruudje sloapt gewoon door de crisis heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zou Kees Kankerkachel deze corona crisis beleven. Zal het leven in Woensel-West?![]()
Al zou het dalen naar 10% per dag, dan nog zitten we begin april al gigantisch in de shit qua bedden...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Aantal patiënten op IC:
20-03: 643 (+31%)![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij moet met zijn handen van de secondelijm afblijven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Haha meen je! Twee zielen een gedachte.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Gr
[..]
Grappig, dit bedacht ik me net.![]()
Rutger is blij dat we een Koningshuis hebben. Nou ik zeg na deze nonvertoning van een toespraak, afschaffen deze poppenkast.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef heywoodu het volgende:
"Ons hart gaat uit naar"?![]()
@:maily @:Rewimo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
In Jakarta gaat alle entertainment en touristime gebieden eindelijk ook dicht. Winkels en restaurants en moskeeen nog wel open.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Jaaa!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:15 schreef roos94 het volgende:
Had ik die speech toch even perfect voorspeld !![]()
Het hangt af van de samenstelling van de bevolking, de vorm van de bevolkingspiramide.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen. Italië heeft 60 mio inwoners. Als men gemiddeld 80 jaar oud wordt, zou je per dag 2.000 sterfgevallen verwachten.
Of wat doe ik fout?
Gemiddelde levensverwachting is trouwens een fictief cijfer, het geeft aan hoe oud iemand die nu geboren wordt gemiddeld zou worden als de huidige sterftecijfers voor elke leeftijdsgroep niet meer zouden veranderen. Best mogelijk dat wie nu geboren wordt in werkelijkheid gemiddeld 90 zal worden.are we infinite or am I alone![]()
Precies...hij doet wat ie kan..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef Apotheose het volgende:
nou ja ik vond het best ok hoor.. Die toespraak.mogen we best een beetje trots op zijn
![]()
En mensen moeten gewoon eens kappen met al dat gezeik en gezanik en ge'-+-&*"('-('&+*3&& ! Dat zeg maar..
Gewoon #doeeenslief we zitten nog wel een poosje in deze ellende..![]()
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Misschien heeft hij wel gewoon Corona en zat er daarom 0,0 energie in.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
heywoodu
![]()
Is dat correct Nederlands? Of vergelijkbaar met 'vroeger of later'?quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Bij DWDD hebben ze hun reacties goed voorbereid in overleg met regeringEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En morgen en zondag komen de mensen weer gewoon massaal samen in winkels e.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al zou het dalen naar 10% per dag, dan nog zitten we begin april al gigantisch in de shit qua bedden...
Sluit alles wat niet noodzakelijk is. NU.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Vreemd, waarom zegt iedereen op tv het tegenovergestelde van wat het volk nu denkt over zijn speech? Het was gewoon waardeloos waarom zegt niemand op tv dat? Iedereen hier vond het echt gewoon kutgraag op anoniem![]()
Heb Willy wel eens betere toespraken zien geven, dit was een beetje teveel de autocue aflezen aan zijn ogen te zien.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ben geen fan van Rutte, maar hij steekt wel goed af als je 'm vergelijkt met de koning. Wat zag hij er moe en lusteloos uit zeg.. Totaal geen energie??![]()
😂quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien heeft hij wel gewoon Corona en zat er daarom 0,0 energie in.![]()
Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:15 schreef roos94 het volgende:
Had ik die speech toch even perfect voorspeld !![]()
Opbokken met je sympathie!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies...hij doet wat ie kan..mogen we best een beetje trots op zijn
![]()
En mensen moeten gewoon eens kappen met al dat gezeik en gezanik en ge'-+-&*"('-('&+*3&& ! Dat zeg maar..
Gewoon #doeeenslief we zitten nog wel een poosje in deze ellende..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Bij DWDD vinden ze alles leuk. Zelfs als een kleuter van 5 had gesproken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Protoplanet het volgende:
Bij DWDD was het natuurlijk allemaal weer fantastischCheck it out![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een ontzettend politiek correcte bende.graag op anoniem![]()
Wat zijn de nieuwe cijfers van Italië?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Maar Italië zegwat een aantallen.
Ik hoor al sinds dinsdag hier berichten: ‘morgen, dan gaan we echt stagnatie zien in de aantallen’
Inmiddels zijn wel alweer 3 dagen verder en elke dag overtreft de andere dag.
Ik begin mij echt oprecht grote zorgen te maken.
Ps.
Net beelden vanuit de USA gezien, 3x raden wat de Amerikanen op dit moment aan hamsteren zijn.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
?? Er gaan ook wel weer mensen uit de IC hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al zou het dalen naar 10% per dag, dan nog zitten we begin april al gigantisch in de shit qua bedden...![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
Bij DWDD hebben ze hun reacties goed voorbereid in overleg met regering![]()
Daar kijkt toch niemand meer naar of welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
Bij DWDD hebben ze hun reacties goed voorbereid in overleg met regering![]()
![]()
Ja, bij LuckyTV idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Heb Willy wel eens betere toespraken zien geven, dit was een beetje teveel de autocue aflezen aan zijn ogen te zien.I´m back.![]()
heywoodu
![]()
Bijna 6000 nieuwe gevallen, 620+ nieuwe doden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn de nieuwe cijfers van Italië?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wapens...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
Ik hoor al sinds dinsdag hier berichten: ‘morgen, dan gaan we echt stagnatie zien in de aantallen’
Ps.
Net beelden vanuit de USA gezien, 3x raden wat de Amerikanen op dit moment aan hamsteren zijn.![]()
Het papier is gewillig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
Ps.
Net beelden vanuit de USA gezien, 3x raden wat de Amerikanen op dit moment aan hamsteren zijn.Check it out![]()
Hagelslag?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
Ps.
Net beelden vanuit de USA gezien, 3x raden wat de Amerikanen op dit moment aan hamsteren zijn.![]()
Mijn moeder woonde naast een varkensboer, kreeg een griepje, eindigde met een longontsteking op het IC en heeft het met moeite gehaald. Heeft long en hersenschade nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Mondkapje het volgende:
Iran heeft veel koeien op een kluitje:
Iraanse melkproductie gaat 10 miljoen ton halen
https://www.boerenbusines(...)10-miljoen-ton-halen
Kan anekdotisch zijn maar hoeft niet.Go hard or go home![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:15 schreef roos94 het volgende:
Had ik die speech toch even perfect voorspeld !
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Plots het volgende:
Ik had wel wat meer VOC mentaliteit verwacht in die speech.graag op anoniem![]()
Dat miste ik ook wel een beetje jaquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Geen dramatisch slechte speech noch geweldig verrassend. Wat hadden jullie dan verwacht? Dit is redelijk koningshuis eigen.![]()
Zeiden ze net dat het duidelijk een vader was die daar zat te praten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Bij DWDD vinden ze alles leuk. Zelfs als een kleuter van 5 had gesproken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna 6000 nieuwe gevallen, 620+ nieuwe doden.![]()
![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zijn de nieuwe cijfers van Italië?twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:09:08BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: