totaal blindquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
COR is een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in en je komt er smerig uit.
Uitstekend verwoord.quote:![]()
Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
COR is een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in en je komt er smerig uit.
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.quote:
Op Twitter weten ze vast niet wat COR is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.
De zingende kraanmachinistquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Waren jullie ook zo sip toen You'll Never Walk Alone op de radiostations werd afgespeeld en het niet het origineel van Lee Towers bleek te zijn?
Het leven van een twitfluencer gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.
Helaas gaat dat filter automatisch weer uit na een tijdjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.
Op Tweetdeck niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat filter automatisch weer uit na een tijdje
Omdat niemand hapte?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb COR sinds vanochtend lekker ONTVOLGD.
Als het ergens makkelijk vissen is, is het in dat hysterische forum.quote:
De wel werkende succesformule van Mortaxx heeft er ingehakt.quote:
Vanochtend bij de Van Rijn-benoeming kreeg hij ook allerlei domme vragen. Benadrukte dat Van Rijn voor drie maanden benoemd werd en ze naar een direct inzetbaar persoon zochten. Vervolgens "MAAR HIJ IS VAN DE PVDA WAAROM GEEN LANGE TERMIJN BENOEMING OMG OMG OMG".quote:
Ik vind het juist sterk van Rutte dat hij hiervoor kiest. We hebben geen tijd om iemand in te werken. Vrij triest dat mensen alles in twijfel moeten trekken of hun ideologie erbij moeten betrekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanochtend bij de Van Rijn-benoeming kreeg hij ook allerlei domme vragen. Benadrukte dat Van Rijn voor drie maanden benoemd werd en ze naar een direct inzetbaar persoon zochten. Vervolgens "MAAR HIJ IS VAN DE PVDA WAAROM GEEN LANGE TERMIJN BENOEMING OMG OMG OMG".
Ik overweeg PCM aan te schaffen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik stop nu. Ik las dat Football Manager 5 dagen gratis is.
Gisteren danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het juist sterk van Rutte dat hij hiervoor kiest. We hebben geen tijd om iemand in te werken. Vrij triest dat mensen alles in twijfel moeten trekken of hun ideologie erbij moeten betrekken
Ja, alleen niet genoeg tanksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we wel genoeg militairen en agenten voor een lockdown?
Polderturkgod
Het intellectuele deel van COR ziet hier.quote:
Ik heb de indruk dat er in COR2 veel zijn met een obsessie voor COR.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het intellectuele deel van COR ziet hier.
Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer zenders sport gaan uitzenden ipv mokersaaie docu's
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het intellectuele deel van COR ziet hier.
15 maar? Dat zijn er te weinig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:15 schreef Remco het volgende:
Iemand plaatst positieve IC cijfers, dat kan natuurlijk niet alle mogelijke bronnen en vuige sites worden uit de kast gehaald.
Dat kan een normaal mens toch niet uit zijn toetsenbord krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
15 maar? Dat zijn er te weinig.
twitter:EURO2020 twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:53:04Although provisionally taking place from 11 June - 11 July 2021, #EURO2020 will still be known as UEFA EURO 2020. reageer retweet
Deze ideale mogelijkheid laat jij toch niet aan je voorbij gaan?quote:
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze ideale mogelijkheid laat jij toch niet aan je voorbij gaan?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EURO2020 twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:53:04Although provisionally taking place from 11 June - 11 July 2021, #EURO2020 will still be known as UEFA EURO 2020. reageer retweet
Zoals het WK Darts 2021 dat feitelijk in 2020 plaatsvindt maar dan omgekeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EURO2020 twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:53:04Although provisionally taking place from 11 June - 11 July 2021, #EURO2020 will still be known as UEFA EURO 2020. reageer retweet
Ik geloof dat de situatie buiten Brabant best te behappen is, ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:15 schreef Remco het volgende:
Iemand plaatst positieve IC cijfers, dat kan natuurlijk niet alle mogelijke bronnen en vuige sites worden uit de kast gehaald.
Is wel goedkoper.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
Beek en Donk?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat de situatie buiten Brabant best te behappen is, ja.
Ik vind het op persoonlijke titel wel belachelijk dat mijn vriendin waarschijnlijk komende zondag in de enige open bouwmarkt gewoon weer honderden asociale klanten mag gaan helpen, die echt geen enkel regeltje in acht nemen. En dat net onder Uden/Veghel.
Ik had niet anders verwacht uit die omgeving.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het op persoonlijke titel wel belachelijk dat mijn vriendin waarschijnlijk komende zondag in de enige open bouwmarkt gewoon weer honderden asociale klanten mag gaan helpen, die echt geen enkel regeltje in acht nemen. En dat net onder Uden/Veghel.
Son en Breugel.quote:
Hebben ze tenminste als eerste de Wereldkampioen in 2021quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zoals het WK Darts 2021 dat feitelijk in 2020 plaatsvindt maar dan omgekeerd.
Wat voor mensen werken er daarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
Vind het maar bijzonder dat tuincentra en bouwmarkten gewoon open blijven terwijl ze een enorme stroom aan mensen zien. Zeg dan zelf van ja dit is niet oke, we gaan dicht... Money rulesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen in COR al hun kinderopvang hebben opgezegd en nu onderin wachtlijst gaan komen hahaquote:Ouders krijgen de kosten van de kinderopvang terug voor de periode dat ze hun kinderen niet mogen brengen. Sinds maandag mogen alleen mensen met zogenoemde cruciale beroepen, zoals de zorg en hulpdiensten, hun kinderen nog naar de opvang brengen.
Alle andere ouders krijgen de eigen bijdrage die ze betalen voor de periode van 16 maart tot en met 6 april terug, heeft het kabinet besloten. Ouders moeten overigens wel eerst de rekening betalen. Later wordt het bedrag dan teruggestort via de kinderopvangorganisaties.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
Het schijnt dat Kyran ook de bus gebouwd heeft.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker naar strand in Australie
https://www.nu.nl/279726/(...)nks-coronavirus.html
In Uden zelf was het de afgelopen dagen ook hartstikke druk in de bouwmarkten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kijk je toch alleen al naar voor entertainment doeleinden? Zelden heb ik meer bedankjes gegeven voor een VPN.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga niet kijken.
Ik beschouw Rutte als mijn leider.
Tout 'Bekend' Nederland kan dit straks weer lekker retweeten op twitter. ZO TROTS OP ONS KLEINE KIKKERLANDJE KONINGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Wat meer energie zou best mogen Wimpie.
Wat ben je toch een rebel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga niet kijken.
Ik beschouw Rutte als mijn leider.
Ik ga zo koffiezetten en dan muziek luisteren.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willie klinkt als zo'n luister-cd op school om een andere taal te leren
Dat is een van mijn favoriete monarchen.quote:
Die haarlijn heeft Mani ook weer wat hoop.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete monarchen.
Alleen Albert van Monaco is beter. Dat je met zo'n hoofd een notoire vreemdganger kan zijn is een inspiratie voor ons allen. En dan heeft hij ook nog eens corona, wat een held.
Heywoodu is onze spreekbuis. Onze allesweter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Heywoodu echt in elk willekeurig topic dat ik aanklik wel posten
Vanavond spel zonder grenzen, mij krijgen ze niet klein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Zijn jullie al besmet met het eenzaamheidsvirus?
Ja. Nog erger dan normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Wie opent het live-topic (in WLR)?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond spel zonder grenzen, mij krijgen ze niet klein.
Nederland ging echt altijd kapot door die Hongaren. Gelukkig waren de Grieken en Zwitsers altijd aarsslecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar.twitter:UEFA twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:42:10With apologies for the earlier error, to be clear no decision has yet been made on the name of the rearranged EURO to be held in 2021.
The earlier tweet was sent by mistake. reageer retweet
Met Ron B.?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er valt echt niks te beleven nu. Ik kan net zo goed doorwerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Ik heb eerder last van een dwangstoornis dan dat ik eenzaam ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
In Groot-Brittannië is de situatie niet veel beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Valt me nog mee dat het koningshuis nog in het land is.
Buiten de nodige langetermijnklusjes niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van een dwangstoornis dan dat ik eenzaam ben.
Hoe kom jij de sportloze weken door, Wim?
Wat maakt het precies uit?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig maar.twitter:UEFA twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:42:10With apologies for the earlier error, to be clear no decision has yet been made on the name of the rearranged EURO to be held in 2021.
The earlier tweet was sent by mistake. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die IJsland-inzending van het ESF wel lullig dat de boel afgelast is. Prima nummertje.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Beste kiek van Baarsma ook wel op de site van Eva:Gaat Kjeld de Coronacrisis duiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon weer ordinair reclame maken voor Red Bull?
Bedrijven denken alleen maar aan geld. Ze willen best iets bijdragen, maar niet als het hen niets oplevert.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mooi om te zien dat mensen en bedrijven er alles aan doen om te helpen al is dat soms hypocriet ergens. Bijvoorbeeld nu hoge opkomsten bij bloedbanken of Shell die even grondstof gratis doneert voor handel.
Waar handel staat moet handgel staan. STOP DE TIJD, GEEN JOKERS!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedrijven denken alleen maar aan geld. Ze willen best iets bijdragen, maar niet als het hen niets oplevert.
Ja, dat verklaart veelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar handel staat moet handgel staan. STOP DE TIJD, GEEN JOKERS!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Beste kiek van Baarsma ook wel op de site van Eva:Wat vind jij van Barbara? En wat gaat Kjelt duiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb NPO3 aanstaan voor Spel Zonder Grenzen maar we moeten dus door de zure appel Paul de Leeuw heen bijten.
Waar hebben we Paul de Leeuw aan verdiend?quote:
quote:Op het YouTube-kanaal van de wereldvoetbalbond zullen wedstrijden van het WK van 2014 in Brazilië terug te zien zijn. Het eerste duel dat morgen om 15.00 uur in zijn geheel wordt uitgezonden zal Nederland-Spanje zijn.
quote:
Iets over in beweging blijven las ik. Met Arie die eerst kaal was en zo'n maffe pet droeg en toen opeens weer haar had.quote:En wat gaat Kjelt duiden?
Om even terug te komen op mezelf:quote:
Hij is al weg, denk ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Post #34 uit topic 393 moeten jullie echt lezen. Er wordt al serieus rekening gehouden met een staatsgreep. 14,5 miljoen verloren telefoonsignalen!
Als de horeca (en MKB) vanaf mei of juni niet weer de werkzaamheden kunnen gaan oppakken, zullen we in een zeer gevaarlijke situatie terecht komen. Zoals een gigantische werkloosheid.quote:
Uiteraard zijn die mensen serieus. Geef een idioot een spreekbuis en er komt gigantische onzin uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn dat nou allemaal trollen of zijn die mensen serieus?
Schitterend betoogquote:
Het is voorbij Frank, voorbij zeg ik jequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:01 schreef franklop het volgende:
Ik begrijp dat we allemaal doodgaan dus?
Riazop doet een schepje bovenopquote:Ik voorspel dat we met gemak de 5000 doden aan gaan tikken in Nederland over een tijdje.
quote:Voor Belgie voorspellen ze tussen de 5 en 10.000 doden dit jaar.
Zelfde viroloog zei dat als NL nog een week langer wacht met lockdown, dit bij ons makkelijk over de 150k kan gaan
DAn heeft het ook geen zin om de trapleuningen te verven vandaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is voorbij Frank, voorbij zeg ik je
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit brengt heel veel met zich mee, vooral als je ervoor zou kiezen om nu in lockdown te gaan.
1. Huishoudelijk geweld neemt toe
2. Depressie neemt toe
3. Hamsteren neemt toe
4. Criminaliteit zoals plunderingen neemt toe
5. Inperking op je vrijheid
6. Hysterie kan om de hoek kijken
7. Agressie tegenover bevolkingsgroepen kunnen toenemen
8. En zelf anarchie of een staatsgreep (ligt aan hoe lang het gaat duren)
Ik wil eigenlijk een rondje fietsen, maar er staat hier een behoorlijk gure oostenwind. Het gaat hier ook weer vriezen komende week, ellende.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
Rimmen is ook een talent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koen is al twee jaar met pensioen alleen weet hij het zelf nog niet.
© Rutger Breglulquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoorde van Wim dan je beter kon gaan roken.
Behalve... opnieuw... de rekken wc papierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:20 schreef wimderon het volgende:
De broodschappen puilden uit in de supermarkt en bij de bakker, dat verwacht je toch ook niet.
Bakkertje, lekker man. Al die supermarktbroodeters in WLR.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:20 schreef wimderon het volgende:
De broodschappen puilden uit in de supermarkt en bij de bakker, dat verwacht je toch ook niet.
Supermarktbrood komt hier niet binnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bakkertje, lekker man. Al die supermarktbroodeters in WLR.
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Supermarktbrood komt hier niet binnen.
We kunnen het nu prima over het klimaat hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk uit naar de dag dat we het weer over zwarte Piet en het klimaat kunnen hebben.
quote:
twitter:dePSVer twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 10:36:2319 april 1986, PSV - Sparta (1-1)
Van Gaal vindt dat van der Gijp een Schwalbe maakt, en doet het voor. Van der Gijp vindt het geen goed voorbeeld ...
#psv https://t.co/Eb0wIwzwX5 reageer retweet
Ja, het zal de komende weken wel wat rustiger worden, maar het loopt wel door. Jij hebt er nu al last van?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie nog wel allemaal werk?
Gelukkig wel. In januari nog anderhalf uur reistijd en vroeg op, nu lekker uitslapen en tussen de middag even een halfuur wandelen. Thuiswerken ben ik wel gewend, heb een half jaar niks anders gedaan na een schouderbreuk. Enige echt vervelende is die conference call bingo iedere morgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eens. Dan kan je net zo goed karton gaan eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Zaans bruin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat het met de conference call wel prima gaat na de eerste paar minuten die altijd rommelig zijn. En wel relaxt dat je kan muten en op je telefoon kan als het onderwerp je niks aan gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gelukkig wel. In januari nog anderhalf uur reistijd en vroeg op, nu lekker uitslapen en tussen de middag even een halfuur wandelen. Thuiswerken ben ik wel gewend, heb een half jaar niks anders gedaan na een schouderbreuk. Enige echt vervelende is die conference call bingo iedere morgen.
Mooi hoor. 34 jaar later ook allemaal nog rullevant, van Arnesen tot Ome Kees.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:dePSVer twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 10:36:2319 april 1986, PSV - Sparta (1-1)
Van Gaal vindt dat van der Gijp een Schwalbe maakt, en doet het voor. Van der Gijp vindt het geen goed voorbeeld ...
#psv https://t.co/Eb0wIwzwX5 reageer retweet
Zaanse Snijder is echt smerig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zaans volkoren is meer dan prima inderdaad.
Gisteren zelf een zuurdesembrood gebakken, heb nu toch alle tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bakkertje, lekker man. Al die supermarktbroodeters in WLR.
Baas boven baas. Smaakt het ook nog?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gisteren zelf een zuurdesembrood gebakken, heb nu toch alle tijd.
Wel knap dat de karatetrap tegen Milan en de schwalbe bij United hierin prachtig samenkomen. Een voorspellend filmpje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mooi hoor. 34 jaar later ook allemaal nog rullevant, van Arnesen tot Ome Kees.
Nu ga je te ver bob.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zaanse Snijder is echt smerig.
Griezelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:17 schreef Mani89 het volgende:
Peter GOD de Vries.twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
Ja, zeker voor een eerste poging. Structuur was nog niet optimaal maar al doende leert men.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Baas boven baas. Smaakt het ook nog?
In de kaasbranche werk te overquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hij heeft gelijkquote:
Hele korrelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik eet grof volkoren als een baas. Of eigenlijk is die met hele korrels nog beter.
Niet pindakaaseters, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zo lang je maar pindakaas adoreert.
Ik ken mensen die pindakaas als snack zienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet pindakaaseters, de leegheid van die levens schokt me.
En dan de variant zonder stukjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zo lang je maar pindakaas adoreert.
Bij die van ons vijf (grotere ruimte), maar ik stond gelukkig binnen. Oud dametje voor me was een beetje overweldigd door de keuze. Twee Beiers brood was genoeg voor mequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mijn bakker mochten er maximaal drie klanten binnen staan. Ik moest een minuut buiten staan wachten
Is Michel een successupporter?quote:Uit niemandsland kwamen halsoverkop Felice Gimondi en Franco Bitossi aansluiten. Gimondi was leep en Bitossi snel. Te snel voor Merckx. Drie Italianen, daar kon een jongeling niet tegenop.
De thuislucht werd met de klap beklemmend, mijn verstand stuiterde, ik voelde de
nederlaag nabij. Weg, ik moest weg. Ik sprong de zetel uit, rende door de gang en sloot me op, op de pot. Ik stak wijsvingers in beide oren en kneep de ogen toe. Ik telde seconden weg en probeerde zes doemscenario's uit te vegen.
Mensen proberen ook een beetje te leven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bouwmarkten weer lekker druk. Nederlanders
Ja, of juist niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen proberen ook een beetje te leven.
Waar was je? DWDD topic floreerde.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Tweedes, beflikkering. Shag werd nog ziedend op de stoute Italiaantjes.
@:showtimer
Eens. Vooral zwarte piet. Dat is echt een heerlijke discussie die nergens over gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk uit naar de dag dat we het weer over zwarte Piet en het klimaat kunnen hebben.
Ik heb wat moois gemist zie ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar was je? DWDD topic floreerde.
De Fok methode: Alle gekkies op één plek. Powered by Belsimpelquote:
Jazeker, Jack had ook behoefte aan een beetje troost tv.quote:
twitter:jackvangelder twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:16:07Ik twitter voorlopig niet meer. Ik zal wel teveel doemdenker zijn. Het ga jullie allemaal goed. Hopelijk tot over een tijdje reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 11:39:13@nickschavemaker Ach ja. Laten we elkaar proberen een beetje vrolijk te houden/krijgen. reageer retweet
Zit Jack niet gewoon stevig aan de drank?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jazeker, Jack had ook behoefte aan een beetje troost tv.twitter:jackvangelder twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:16:07Ik twitter voorlopig niet meer. Ik zal wel teveel doemdenker zijn. Het ga jullie allemaal goed. Hopelijk tot over een tijdje reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 11:39:13@:nickschavemaker Ach ja. Laten we elkaar proberen een beetje vrolijk te houden/krijgen. reageer retweet
Je zou voor minder.quote:
Maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
Ik zou daar niet willen modden hoor, ik zou echt 80% meteen en ban geven.
Is de RAI voor Italië?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Het schema van RAI Sport van vandaag al gepost?
The Heros of Sanremo
Milano-Sanremo 1966 (highlights)
Milano-Sanremo 1967 (highlights)
Milano-Sanremo 1968 (highlights)
Milano-Sanremo 1969 (highlights)
Milano-Sanremo 1970
Milano-Sanremo 1977 (highlights)
Milano-Sanremo 1984
Milano-Sanremo 1991
Milano-Sanremo 2002
Milano-Sanremo 2003
Milano-Sanremo 2005
Milano-Sanremo 2006
Milano-Sanremo 2008
Milano-Sanremo 2018
Nou zeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer een reden om geen mod te worden dus.
Krijgen we live commentaar op oude beelden?twitter:SanderKleikers twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:46:29Wij zitten klaar voor Milaan-San Remo van 2018! Vanaf 15uur op @Eurosport_NL Facebook @JeroenVanbelle @KarstenKroon #cycling 🇮🇹
reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:57 schreef showtimer het volgende:
Krijgen we live commentaar op oude beelden?twitter:SanderKleikers twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:46:29Wij zitten klaar voor Milaan-San Remo van 2018! Vanaf 15uur op @:Eurosport_NL Facebook @:JeroenVanbelle @:KarstenKroon #cycling 🇮🇹 [ afbeelding ] reageer retweet
Werkverschaffingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:57 schreef showtimer het volgende:
Krijgen we live commentaar op oude beelden?twitter:SanderKleikers twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 14:46:29Wij zitten klaar voor Milaan-San Remo van 2018! Vanaf 15uur op @:Eurosport_NL Facebook @:JeroenVanbelle @:KarstenKroon #cycling 🇮🇹 [ afbeelding ] reageer retweet
De haarlijn van Karsten is toch ook wel behoorlijk desastreus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:57 schreef showtimer het volgende:
Ik kijk voor Karsten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De haarlijn van Karsten is toch ook wel behoorlijk desastreus.
Stoke Cityquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Martins IndiWaar speelt die nu
Ik heb ze gelaten, Karsten zijn Belgische internetverbinding heeft aids.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft De Kleik al Limburgers onmenselijke dingen zien doen?
Ook in tijden zonder corona zou ik dit niet normaal vinden, maar wellicht ligt dat aan mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:31 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Boer Harm is gemolesteerd.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook in tijden zonder corona zou ik dit niet normaal vinden, maar wellicht ligt dat aan mij.
Een goal voor de rust zou kunnen helpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland staat 1-0 achter. Ik zie dit niet meer goed komen
Relationele verplichtingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar was je? DWDD topic floreerde.
Toen was voetbal nog leuk.quote:
Hier zit echt niemand op te wachten.quote:
Boooohquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:42 schreef wimderon het volgende:
Volgende week Gent-Wevelgem 2015 in de herneming
Het Feyenoord topic lijkt wel enthousiast thoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zit echt niemand op te wachten.
Dit neigt wel naar zelfkastijdingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic lijkt wel enthousiast thoMisschien PSV tegen AC Milan in de herhaling? Dat was wel potje episch, ondanks dat het misging. En daarna AZ tegen Sporting.
Zijn wel de potjes die het meest zijn bijgeblevenquote:
In Nederland?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
In juni zou ik normaliter repatriëren. Nu zit ik vast. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zullen wel voor de edities van Knaven, Terpstra en Dekker gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens Dione krijgen we in april bij de NOS ook elke zondag oude edities van klassiekers te zien
Denk dat we ook die kant opgaan. Voor velen is het een ver van hun bed show, maar die zien niet dat de Nederlandse cijfers precies op lijn liggen met de Italiaanse cijfers van twee weken geleden.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwacht dat we maandag een algehele lockdown krijgen.
Mensen gaan morgen weer lekker massaal naar strand en bouwmarkten. Snap sowieso niet waarom laatste niet hun verantwoordelijkheid nemen en alles dicht gooien. Hun slappe maatregelen van maximaal aantal klanten en afstand houden buiten in wachtrij helpt niet.
nouja ik snap het wel, niet gedwongen wel goede omzet, ik zou ook openblijven. Wat strenger zou niet verkeerd zijn idd. En alle zooi die je nodig hebt kun je online toch wel bestellen nogquote:Op zondag 22 maart 2020 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwacht dat we maandag een algehele lockdown krijgen.
Mensen gaan morgen weer lekker massaal naar strand en bouwmarkten. Snap sowieso niet waarom laatste niet hun verantwoordelijkheid nemen en alles dicht gooien. Hun slappe maatregelen van maximaal aantal klanten en afstand houden buiten in wachtrij helpt niet.
Een week geleden zat ik ook nog gewoon o terraquote:Op zondag 22 maart 2020 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat we ook die kant opgaan. Voor velen is het een ver van hun bed show, maar die zien niet dat de Nederlandse cijfers precies op lijn liggen met de Italiaanse cijfers van twee weken geleden.
Eigenlijk best bizar dat precies een week geleden er nog vrolijk werd gefietst in Nice.
O terra?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een week geleden zat ik ook nog gewoon o terra
Op zich was het best wel een kutwedstrijd uit Feyenoordoogpunt, behalve dan het eindresultaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic lijkt wel enthousiast thoMisschien PSV tegen AC Milan in de herhaling? Dat was wel potje episch, ondanks dat het misging. En daarna AZ tegen Sporting.
Absoluut. Gisteren al met een klein aantal mensen gevierd, nu een rustige dag.quote:
Van harte makker.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut. Gisteren al met een klein aantal mensen gevierd, nu een rustige dag.
Bedankt. 22 alweer (lol)quote:
Van harte gefeliciteerd KANJER!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut. Gisteren al met een klein aantal mensen gevierd, nu een rustige dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |