Wat ben je toch een rebel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga niet kijken.
Ik beschouw Rutte als mijn leider.
Ik ga zo koffiezetten en dan muziek luisteren.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willie klinkt als zo'n luister-cd op school om een andere taal te leren
Dat is een van mijn favoriete monarchen.quote:
Die haarlijn heeft Mani ook weer wat hoop.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete monarchen.
Alleen Albert van Monaco is beter. Dat je met zo'n hoofd een notoire vreemdganger kan zijn is een inspiratie voor ons allen. En dan heeft hij ook nog eens corona, wat een held.
Heywoodu is onze spreekbuis. Onze allesweter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Heywoodu echt in elk willekeurig topic dat ik aanklik wel posten
Vanavond spel zonder grenzen, mij krijgen ze niet klein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Zijn jullie al besmet met het eenzaamheidsvirus?
Ja. Nog erger dan normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Wie opent het live-topic (in WLR)?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond spel zonder grenzen, mij krijgen ze niet klein.
Nederland ging echt altijd kapot door die Hongaren. Gelukkig waren de Grieken en Zwitsers altijd aarsslecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar.twitter:UEFA twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:42:10With apologies for the earlier error, to be clear no decision has yet been made on the name of the rearranged EURO to be held in 2021.
The earlier tweet was sent by mistake. reageer retweet
Met Ron B.?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er valt echt niks te beleven nu. Ik kan net zo goed doorwerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
Ik heb eerder last van een dwangstoornis dan dat ik eenzaam ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:38 schreef wimderon het volgende:
In Groot-Brittannië is de situatie niet veel beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Valt me nog mee dat het koningshuis nog in het land is.
Buiten de nodige langetermijnklusjes niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van een dwangstoornis dan dat ik eenzaam ben.
Hoe kom jij de sportloze weken door, Wim?
Wat maakt het precies uit?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig maar.twitter:UEFA twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:42:10With apologies for the earlier error, to be clear no decision has yet been made on the name of the rearranged EURO to be held in 2021.
The earlier tweet was sent by mistake. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die IJsland-inzending van het ESF wel lullig dat de boel afgelast is. Prima nummertje.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Beste kiek van Baarsma ook wel op de site van Eva:Gaat Kjeld de Coronacrisis duiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gewoon weer ordinair reclame maken voor Red Bull?
Bedrijven denken alleen maar aan geld. Ze willen best iets bijdragen, maar niet als het hen niets oplevert.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mooi om te zien dat mensen en bedrijven er alles aan doen om te helpen al is dat soms hypocriet ergens. Bijvoorbeeld nu hoge opkomsten bij bloedbanken of Shell die even grondstof gratis doneert voor handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |