totaal blindquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
COR is een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in en je komt er smerig uit.
Uitstekend verwoord.quote:![]()
Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef El-Stinho het volgende:
COR is een omgekeerde wasstraat. Je gaat er schoon in en je komt er smerig uit.
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.quote:
Op Twitter weten ze vast niet wat COR is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Stinho dit op twitter gooit gaat ie weer viral.
De zingende kraanmachinistquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Waren jullie ook zo sip toen You'll Never Walk Alone op de radiostations werd afgespeeld en het niet het origineel van Lee Towers bleek te zijn?
Het leven van een twitfluencer gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.
Helaas gaat dat filter automatisch weer uit na een tijdjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De tractoren, NEXIT-figuren en rechtstokkies retweeten het nu welig. Nu maar een ''users you follow'' filter gebruikt, anders zou ik doodgaan.
Op Tweetdeck niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat filter automatisch weer uit na een tijdje
Omdat niemand hapte?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb COR sinds vanochtend lekker ONTVOLGD.
Als het ergens makkelijk vissen is, is het in dat hysterische forum.quote:
De wel werkende succesformule van Mortaxx heeft er ingehakt.quote:
Vanochtend bij de Van Rijn-benoeming kreeg hij ook allerlei domme vragen. Benadrukte dat Van Rijn voor drie maanden benoemd werd en ze naar een direct inzetbaar persoon zochten. Vervolgens "MAAR HIJ IS VAN DE PVDA WAAROM GEEN LANGE TERMIJN BENOEMING OMG OMG OMG".quote:
Ik vind het juist sterk van Rutte dat hij hiervoor kiest. We hebben geen tijd om iemand in te werken. Vrij triest dat mensen alles in twijfel moeten trekken of hun ideologie erbij moeten betrekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanochtend bij de Van Rijn-benoeming kreeg hij ook allerlei domme vragen. Benadrukte dat Van Rijn voor drie maanden benoemd werd en ze naar een direct inzetbaar persoon zochten. Vervolgens "MAAR HIJ IS VAN DE PVDA WAAROM GEEN LANGE TERMIJN BENOEMING OMG OMG OMG".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |