quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik vrees dat we Ab niet meer terug zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die virologen doen het erg fijn ja
En zo hoort het, dan lopen ze niet meer weg. Baasje hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft hem op een gegeven moment gedumpt en toen moest ze hem weer versieren. Ging ie hard to get doen. Wat een baas.
Ik zie dat corona ook bij jou heeft toegeslagen.quote:
kanaleneilandquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
Burgemeester, waar is je ketting?
quote:
quote:
Er was vrij recent nog een uitzending van OP over 'coke-gebruikers', zagen er uit als totale junks. Komen ze aan met dat ze eens in het jaar, op een feestje nog wel, een keer gebruiken.quote:
Baudet neemt Jensen ook niet meer serieus.quote:
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaaitquote:
Nee, het komt doordat Bill Gates de WHO heeft gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaait
Otten bij Harry zondag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaait
Die man is al niet meer aan het woord.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat er hier wat te snuiven viel
Dan ben je zelf ook niet 100% inderdaad. Jensen was al debiel maar is nu met corona helemaal doorgeslagen. Complot van links, rechts heeft zich laten inpakken door links blablabla. Mafkees.quote:
Echt de retarded versie van Alex Jones. Jones is tenminste nog entertainment.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, het komt doordat Bill Gates de WHO heeft gekocht.
@Bocajquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook niet 100% inderdaad. Jensen was al debiel maar is nu met corona helemaal doorgeslagen. Complot van links, rechts heeft zich laten inpakken door links blablabla. Mafkees.
Retarded boekje uit 1980 ofzoietsquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt de retarded versie van Alex Jones. Jones is tenminste nog entertainment.
Best veel beangstigende reacties er nog onder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook niet 100% inderdaad. Jensen was al debiel maar is nu met corona helemaal doorgeslagen. Complot van links, rechts heeft zich laten inpakken door links blablabla. Mafkees.
quote:
Hij krijgt op afstand hulp van advocaat Enait, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef BlackNero het volgende:
Gokman T is nog steeds ''verdachte''.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij krijgt op afstand hulp van advocaat Enait, dan krijg je dat.
Ik vraag me altijd af of die mensen trollen of daadwerkelijk zo dom zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best veel beangstigende reacties er nog onder.
Ben jij #TeamJensen of #TeamBaudet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Jensen: Het aantal doden staat niet in verhouding tot de Lockdown!
Nog even en je kunt niet meer verbaasd zijn over van die kronkels.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
Nee, het komt doordat Bill Gates de WHO heeft gekocht.
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 19-03-2020 om 22:53:34Als je van @Jinek_RTL overschakelt naar @op1npo dan blijken de gasten daar wel gewoon uit te mogen praten. Een verademing hoor. reageer retweet
is de vader van Roos morgen ook aanwezigquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef BlackNero het volgende:
Gokman T is nog steeds ''verdachte''.
Wow. Eens met Praagjequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 19-03-2020 om 22:53:34Als je van @:Jinek_RTL overschakelt naar @:op1npo dan blijken de gasten daar wel gewoon uit te mogen praten. Een verademing hoor. reageer retweet
https://www.thrillzone.nl(...)oontz-thrillzone.jpgquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Nog even en je kunt niet meer verbaasd zijn over van die kronkels.
Both!quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben jij #TeamJensen of #TeamBaudet?
Grotendeels dat tweede.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen trollen of daadwerkelijk zo dom zijn.
Jimek is alleen geïnteresseerd in haar eigen meningen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 19-03-2020 om 22:53:34Als je van @:Jinek_RTL overschakelt naar @:op1npo dan blijken de gasten daar wel gewoon uit te mogen praten. Een verademing hoor. reageer retweet
Hoeveel keer ga je dit linkje nog delen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.thrillzone.nl(...)oontz-thrillzone.jpg
Pom pom pom
Ik zou het eerzaam dragen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik vandaag geblokkeerd ben door opperclown JanRoos heeft mij wel pijn gedaan maat.
Maar op dit moment spreken ze elkaar tegen. Je kunt het toch niet met Jensen én Baudet eens zijn?quote:
Jensen zegt laat maar gaan. Baudet wil een totale lockdown. Dit is toch wel ietwat tegenstrijdig.quote:
Fake news. De schrijver noemde het gorki-400quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Retarded boekje uit 1980 ofzoiets
Dat het niet zo gek is wat Jones of Jensen zegt. De vorm ben ik het niet mee eens, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Dit is allemaal wat je gewoon in een winkeltje kunt kopen. Het is geen sprookjesverhaal of verzonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel keer ga je dit linkje nog delen?
OPEN JE OGEN, zeg je?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat het niet zo gek is wat Jones of Jensen zegt. De vorm ben ik het niet mee eens, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Dit is allemaal wat je gewoon in een winkeltje kunt kopen. Het is geen sprookjesverhaal of verzonnen.
Fakenews. Titel is in 1993 aangepast naar Wuhan bij de volgende drukquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fake news. De schrijver noemde het gorki-400
Niet geklikt, want Poepz0r.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
Pom pom pom
Oei, gevoelige snaar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begin eerst met dat mannenkutje van je. Daarna praten we wel verder.
Death rate in het boekje is 100% niet 2%quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fakenews. Titel is in 1993 aangepast naar Wuhan bij de volgende drukVoor de rest klopt het helemaal, zelfs het stadje. Bijzonder.
Correct dat is onjuist, maar bijzonder he Wuhan etc klopt allemaal. Gek zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Death rate in het boekje is 100% niet 2%
Gaat wel weer over! Ze worden het wel weer eens!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar op dit moment spreken ze elkaar tegen. Je kunt het toch niet met Jensen én Baudet eens zijn?
Trump wordt herkozen. Rest gaat niet gebeuren allen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Perfect scenario: Trump herkozen, Baudet in 2021 President en Jensen minister media!
Wilders minster van migratie en integratie!
Agema minister van gezondheid.
enz. enz.
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Perfect scenario: Trump herkozen, Baudet in 2021 President en Jensen minister media!
enz. enz.
Die was in ieder geval niet omgeflikkerd als een beta soyboy ala Bruins. Jensen VIESDIK.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik had Jensen gisteren wel in de Tweede Kamer willen zien en al die inhoud daar te zien spuien.
Kan die dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
En dat hij dan heel kinderachtig Rutte gaat imiteren.
Hou je bekquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Wesley bronkhorst hahahahaha gaan we daar nu reclame voor maken op de npo
Heeeel triest
Klinkt als een dystopie, zoiets als in V for Vendetta, geweldige film trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
enz. enz.
Hij heeft die vetmassa's jarenlang opgebouwd voor dit moment. Die man was ons al jaaaaaren voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die was in ieder geval niet omgeflikkerd als een beta soyboy ala Bruins. Jensen VIESDIK.
Gewoon rukken voor de webcam op Jannie van kantoor met die net te grote tieten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
zou er op de thuisborrel ook gevingerd worden op de toilet?
V For Vendettaquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klinkt als een dystopie, zoiets als in V for Vendetta, geweldige film trouwens.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon rukken voor de webcam op Jannie van kantoor met die net te grote tieten.
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:
gaat er om of ze sexy isquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij ons werkt 1 vrouwtje, leuk gezichtje maar echt plank. Anti genot
Correct wel een prima stem WILBURRTTTTquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrelquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat thuisgekookt lijkt me een prima initiatief.
Ik ben het nummer nu wel erg zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct wel een prima stem WILBURRTTTT
Ons Royke hed un nieuw nummerkequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Heb je hem weleens Jetten horen nadoen? Met zo'n hoog stemmetje. Oh ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
Okequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrel
Hoor het voorlopig toch niet(lol).quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plank is nooit sexy. Cup A- donderstraal op zeg.
Sow koekoekquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Hallelujahquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
#BeBestquote:
Holyshit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij blijven vrienden maar ook die moeten eerlijk blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenZonde dacht dat je van mij hield ouwe D66 stemmer
Nog meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik las dat het kabinet studenten ook tegemoet wil zien. Zal wel overwaaien.
Jij hebt toch vast warmtepompie, paneeltjes en alles ouwe Jettenlover?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Wie betaalt mijn energierekening eigenlijk nu ik de hele dag thuis moet zitten?
Eerlijk blijven? Dan had ik je toch allang met je kop op de grindtegels moeten leggen laatste keer dat je hier was ala American History X. Daarvoor hou ik teveel van je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij blijven vrienden maar ook die moeten eerlijk blijven.
Ik zit gewoon bij Vattenfal. Groene biomassa!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch vast warmtepompie, paneeltjes en alles ouwe Jettenlover?
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerlijk blijven? Dan had ik je toch allang met je kop op de grindtegels moeten leggen laatste keer dat je hier was ala American History X. Daarvoor hou ik teveel van je.
Jaaaa, je mist wel wat als je Jensen niet dagelijks kijkt!quote:
Je weet wel, die gasten van de studiefinanciering, een ma en pa hebben en alle studiekosten voorzien krijgen door de stages. Dus ja, het zal wel overwaaien.quote:
?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.
🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜quote:
Dat mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je weet wel, die gasten van de studiefinanciering, een ma en pa hebben en alle studiekosten voorzien krijgen door de stages. Dus ja, het zal wel overwaaien.
Irriteert hij jah?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Flikker toch op met die mafkees man.
@JanCees de kenner even quoten genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Man Bijt Hond vraagt zich af:
Kan deze titel?
De feestneger heet al jaren zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Man Bijt Hond vraagt zich af:
Kan deze titel?
Beveiliging erbij. ALLEEN DURFT HIJ NIET TE KOMEN!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:15 schreef Martinello het volgende:
Marky Mark voor het eerst van zijn leven in de supermarkt.
Mark is heel normaal hoor. Op het fietsje naar de zaak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:15 schreef Martinello het volgende:
Marky Mark voor het eerst van zijn leven in de supermarkt.
Het mooie is dat hij zijn eigen kijkers die kritische mailtjes sturen gewoon finaal de grond in boort.quote:
In die marketing trucs trappenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mark is heel normaal hoor. Op het fietsje naar de zaak.
Maatschappijleer voor 4VMBO genotquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mark is heel normaal hoor. Op het fietsje naar de zaak.
'Speciale supermarkten voor ouderen.'quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:15 schreef BlackNero het volgende:
De supermarkten dumpen al hun troep op dit moment.
Nou?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goh waarom denk je dat ik het zeg
Maar durft niet alleen te komen naar een supermarkt. Bang dat ze heel zn bek verbouwen genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maatschappijleer voor 4VMBO genot
Weer wat anders dan zo'n extreemlinkse leraarquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maatschappijleer voor 4VMBO genot
Wel met respect!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij zijn eigen kijkers die kritische mailtjes sturen gewoon finaal de grond in boort.
Maandag lag het wel erg lang plat, maar ik moet zeggen dat het goed werkt voor video bellen met een groepquote:
Vijanden van het westen.quote:
Mijn Maatschappijlerares in 3HAVO was feministe. Kreeg wel een 9 voor mijn werkstuk over de rechtstaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weer wat anders dan zo'n extreemlinkse leraar
Was ze ook links?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn Maatschappijlerares in 3HAVO was feministe. Kreeg wel een 9 voor mijn werkstuk over de rechtstaat
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
'Speciale supermarkten voor ouderen.'
En dat is een serieus voorstel.
Er is tijd geleden een motie geweest in de kamer en ik maak geen grap dat katten verplicht belletjes om moesten als ze buiten warenquote:
Zes jaar geleden maar toen sprak ze al haar afschuw over Greet uit. Qua maatschappijwetenschappen had ik wel betere docenten (lol).quote:
Hou die beesten gewoon binnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is tijd geleden een motie geweest in de kamer en ik maak geen grap dat katten verplicht belletjes om moesten als ze buiten waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moties van Geert Wilders verbazen me soms echt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is tijd geleden een motie geweest in de kamer en ik maak geen grap dat katten verplicht belletjes om moesten als ze buiten waren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herken het. Ik had ook 8 van de 10 van die apen die allemaal links waren. Ansich niks mis mee, maar dat opdringen dat alles wat midden of rechts was is fout was ik heel snel klaar mee. Links is niet inclusief, alleen wanneer het hun uit komt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zes jaar geleden maar toen sprak ze al haar afschuw over Greet uit. Qua maatschappijwetenschappen had ik wel betere docenten (lol).
Kwam van D66 of PvdD geloof ik. Al tijd terug hoor. Puur tijdvulling natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die moties van Geert Wilders verbazen me soms echt.
Tijd voor rechts kabinet genotquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwam van D66 of PvdD geloof ik. Al tijd terug hoor. Puur tijdvulling natuurlijk.
Ik draaide de SA SS remix (dj panda genot) op de beamer tijdens geschiedenis. De docent kon er om lachenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Herken het. Ik had ook 8 van de 10 van die apen die allemaal links waren. Ansich niks mis mee, maar dat opdringen dat alles wat midden of rechts was is fout was ik heel snel klaar mee. Links is niet inclusief, alleen wanneer het hun uit komt.
Mijn docent voor Maatschappijwetenschappen was wel stukken beter in het vierde jaar. Alleen vertrok hij in de zomer naar een andere school in een fucking kutgehucht. Hij had wel een abonnement op de Correspondent (lol).quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Herken het. Ik had ook 8 van de 10 van die apen die allemaal links waren. Ansich niks mis mee, maar dat opdringen dat alles wat midden of rechts was is fout was ik heel snel klaar mee. Links is niet inclusief, alleen wanneer het hun uit komt.
Moet kunnen. Kaplaarsjes aan en Duits volkslied moet ook kunnen, satire Wilfred satire.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik draaide de SA SS remix (dj panda genot) op de beamer tijdens geschiedenis. De docent kon er om lachen. Niet eens eruit gestuurd Jaa.
Ja ik had er ook een paar bij die tenminste niet standaard al een mening vormde alvorens de andere kant van het verhaal te horen. Wel bijzonder trouwens dat alle grote uitgeverijen in handen zijn van Brussel, KOEKOEK. AD etcquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn docent voor Maatschappijwetenschappen was wel stukken beter in het vierde jaar. Alleen vertrok hij in de zomer naar een andere school in een fucking kutgehucht. Hij had wel een abonnement op de Correspondent (lol).
Ik zie liever een motie voor het executeren van blaffende honden in de tuin van de buren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne was Duits docent. In de onderbouw haatte ik hem, examenjaar vond ik hem ineens heel tof. Dat strenge kon ik eerst niet waarderen, later juist wel. Gewoon iemand die duidelijk was en oog had voor een beetje humor. Perfect.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn meest favoriete docent was een cynische oude scheikundeleraar en stemde SP. Na een half schooljaar ging de strijder met pensioen helaas.
Mijn docente Nederlands, cholera wat was die lekker. Die was 30 of 31 toen ik al 17 was ofzo, dayummm. Geen idee wat ze stemde. Ik denk blackedrawquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn meest favoriete docent was een cynische oude scheikundeleraar en stemde SP. Na een half schooljaar ging de strijder met pensioen helaas.
Ik kreeg maatschappijleer van een PvdA raadslidquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik had er ook een paar bij die tenminste niet standaard al een mening vormde alvorens de andere kant van het verhaal te horen. Wel bijzonder trouwens dat alle grote uitgeverijen in handen zijn van Brussel, KOEKOEK. AD etc
Netvideogirlsquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn docente Nederlands, cholera wat was die lekker. Die was 30 of 31 toen ik al 17 was ofzo, dayummm. Geen idee wat ze stemde. Ik denk blackedraw
Wat zei je; hey ouwe oppersturmbahnfuhrerquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijne was Duits docent. In de onderbouw haatte ik hem, examenjaar vond ik hem ineens heel tof. Dat strenge kon ik eerst niet waarderen, later juist wel. Gewoon iemand die duidelijk was en oog had voor een beetje humor. Perfect.
In het vierde jaar had ik een Duits-docent die ook part time bij de politie werkte. Elke les minstens een half uur oreren over zijn verleden, Duitse contacten en legergeschiedenis. Held.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijne was Duits docent. In de onderbouw haatte ik hem, examenjaar vond ik hem ineens heel tof. Dat strenge kon ik eerst niet waarderen, later juist wel. Gewoon iemand die duidelijk was en oog had voor een beetje humor. Perfect.
Ik herinner mij ook 1 leraar en die was rector ofzo geloof ik. Die nam iedereen altijd in de zeik en speelde ook altijd Sinterklaas.quote:
Zijn dochter was fan van Tokio Hotel. Dat was wel engquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zei je; hey ouwe oppersturmbahnfuhrer
En het werd zomer...quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn docente Nederlands, cholera wat was die lekker. Die was 30 of 31 toen ik al 17 was ofzo, dayummm. Geen idee wat ze stemde. Ik denk blackedraw
Dat is puur genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het vierde jaar had ik een Duits-docent die ook part time bij de politie werkte. Elke les minstens een half uur oreren over zijn verleden, Duitse contacten en legergeschiedenis. Held.
Mijn Frans-docente in het brugklasjaar was na een jaar alweer verdwenen van school. Hopelijk heeft ze geen trauma opgelopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Er was één leraar die mij altijd voor lul wilde zetten omdat heel druk was. Als ik die nu zou tegenkomen dan kuch ik richting zijn hoofd.
Dat zal hem leren.
Ik mis het vierde en het vijfde jaar van de middelbare school.quote:
In het tweede begonnen wij met 25 leerlingen, eindigde met 17. Allemaal time-out klasje. Toevallig allemaal uit kansarme milieus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn Frans-docente in het brugklasjaar was na een jaar alweer verdwenen van school. Hopelijk heeft ze geen trauma opgelopen.
Bukakkegodinquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal bedankt voor het komen
Zegt de moeder van @:caland ook altijd na een gangbang.
Ik wel. Fulltime werken xDquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond mensen. Bijna weekend!! Oh, wacht.
Tot morgen Rensie!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Tot ziens!
Ik ga nog even kijken in COR.
Geen mention gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
Jeroen Pauw en Fidan Ekiz zijn vanaf dit weekend iedere zondag namens BNNVARA te zien als presentatieduo van Op1. Onlangs maakte de NPO bekend dat de talkshow op de late avond vanaf deze week zeven dagen per week te zien is en ook in de zomer door zal gaan.
@:ZIPPORTAL
rustiger op zijn woonbootquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die 1,5m afstand houden zal wel lastig zijn voor Pauw.
Ja, ikke ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat het 22.15 begon. Te laat...
Blokje oude kaas met mosterd en een Grolschje. Bij beiden voor de zekerheid de verpakking nog schoongemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Goedenavond mensen!![]()
![]()
We zitten allemaal weer klaar met een corona proved versnapering?![]()
Monkyyy Monkyyy Monkyyy poes poes poesquote:
Die solliciteert naar een nieuw schnabbelbaantje nu Dwdd ermee ophoudt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef svann het volgende:
Ik kijk met een half oog en zie Pleij echt helemaal los gaan.
Geen idee wat hij allemaal oreert.
Comes with the job!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Zit die volkszanger met zijn drankhoofd ook weer.
Volg je Jinek nog? Hoe vult zij het?quote:
Ik kijk in de hoop dat Rene Froger ook nog eens een diepgaande analyse gaat geven over de toespraak van de Koning.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
Hoe kan je tijdens een crisis zendtijd geven aan Rene Froger.
Had dan inderdaad Dries uitgenodigd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
Hoe kan je tijdens een crisis zendtijd geven aan Rene Froger.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kijk in de hoop dat Rene Froger ook nog eens een diepgaande analyse gaat geven over de toespraak van de Koning.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had dan inderdaad Dries uitgenodigd.
Waar is ze? De sauna zit dicht!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef svann het volgende:
@:monkyyy heeft een uiterst sportieve Wobke-pose gemist.
Als dat gaat gebeuren, emigreer ik.quote:
Volgens mij heeft Monkyyy een sauna in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |