Correct wel een prima stem WILBURRTTTTquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrelquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat thuisgekookt lijkt me een prima initiatief.
Ik ben het nummer nu wel erg zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct wel een prima stem WILBURRTTTT
Ons Royke hed un nieuw nummerkequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Heb je hem weleens Jetten horen nadoen? Met zo'n hoog stemmetje. Oh ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
En dat hij dan heel kinderachtig Rutte gaat imiteren.
Okequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrel
Hoor het voorlopig toch niet(lol).quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plank is nooit sexy. Cup A- donderstraal op zeg.
Sow koekoekquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Hallelujahquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
#BeBestquote:
Holyshit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij blijven vrienden maar ook die moeten eerlijk blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenZonde dacht dat je van mij hield ouwe D66 stemmer
Nog meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik las dat het kabinet studenten ook tegemoet wil zien. Zal wel overwaaien.
Jij hebt toch vast warmtepompie, paneeltjes en alles ouwe Jettenlover?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Wie betaalt mijn energierekening eigenlijk nu ik de hele dag thuis moet zitten?
Eerlijk blijven? Dan had ik je toch allang met je kop op de grindtegels moeten leggen laatste keer dat je hier was ala American History X. Daarvoor hou ik teveel van je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij blijven vrienden maar ook die moeten eerlijk blijven.
Ik zit gewoon bij Vattenfal. Groene biomassa!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch vast warmtepompie, paneeltjes en alles ouwe Jettenlover?
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerlijk blijven? Dan had ik je toch allang met je kop op de grindtegels moeten leggen laatste keer dat je hier was ala American History X. Daarvoor hou ik teveel van je.
Jaaaa, je mist wel wat als je Jensen niet dagelijks kijkt!quote:
Je weet wel, die gasten van de studiefinanciering, een ma en pa hebben en alle studiekosten voorzien krijgen door de stages. Dus ja, het zal wel overwaaien.quote:
?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.
🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜 🚜🚜quote:
Dat mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je weet wel, die gasten van de studiefinanciering, een ma en pa hebben en alle studiekosten voorzien krijgen door de stages. Dus ja, het zal wel overwaaien.
Irriteert hij jah?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Flikker toch op met die mafkees man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |