Correct wel een prima stem WILBURRTTTTquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrelquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat thuisgekookt lijkt me een prima initiatief.
Ik ben het nummer nu wel erg zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct wel een prima stem WILBURRTTTT
Ons Royke hed un nieuw nummerkequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Heb je hem weleens Jetten horen nadoen? Met zo'n hoog stemmetje. Oh ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
En dat hij dan heel kinderachtig Rutte gaat imiteren.
Okequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrel
Hoor het voorlopig toch niet(lol).quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu wel erg zat.
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plank is nooit sexy. Cup A- donderstraal op zeg.
Sow koekoekquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Hallelujahquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd welke wijven jij hebt geneukt in je leven met je Youtubegamer uiterlijk.
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
#BeBestquote:
Holyshit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij blijven vrienden maar ook die moeten eerlijk blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuk of 4 vrij rustig Rensgod. Je bent vijandig vandaag. Epilepsie is lastig mee te leven allenZonde dacht dat je van mij hield ouwe D66 stemmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |