Kan die dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
En dat hij dan heel kinderachtig Rutte gaat imiteren.
Hou je bekquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Wesley bronkhorst hahahahaha gaan we daar nu reclame voor maken op de npo
Heeeel triest
Klinkt als een dystopie, zoiets als in V for Vendetta, geweldige film trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Perfect scenario: Trump herkozen, Baudet in 2021 President en Jensen minister media!
Wilders minster van migratie en integratie!
Agema minister van gezondheid.
enz. enz.
Hij heeft die vetmassa's jarenlang opgebouwd voor dit moment. Die man was ons al jaaaaaren voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die was in ieder geval niet omgeflikkerd als een beta soyboy ala Bruins. Jensen VIESDIK.
Gewoon rukken voor de webcam op Jannie van kantoor met die net te grote tieten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
zou er op de thuisborrel ook gevingerd worden op de toilet?
V For Vendettaquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klinkt als een dystopie, zoiets als in V for Vendetta, geweldige film trouwens.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]![]()
En dat hij dan heel kinderachtig Rutte gaat imiteren.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon rukken voor de webcam op Jannie van kantoor met die net te grote tieten.
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.quote:
gaat er om of ze sexy isquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij ons werkt 1 vrouwtje, leuk gezichtje maar echt plank. Anti genot
Correct wel een prima stem WILBURRTTTTquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er klopt heel veel niet aan zijn gezichtsuitdrukkingen.
Oh zeker, ik doelde op die tokkieborrelquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat thuisgekookt lijkt me een prima initiatief.
Ik ben het nummer nu wel erg zat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct wel een prima stem WILBURRTTTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |