quote:
quote:
Er was vrij recent nog een uitzending van OP over 'coke-gebruikers', zagen er uit als totale junks. Komen ze aan met dat ze eens in het jaar, op een feestje nog wel, een keer gebruiken.quote:
Baudet neemt Jensen ook niet meer serieus.quote:
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaaitquote:
Nee, het komt doordat Bill Gates de WHO heeft gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaait
Otten bij Harry zondag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jensen: Ik zet er geld op in dat corona gewoon overwaait
Die man is al niet meer aan het woord.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde dat er hier wat te snuiven viel
Dan ben je zelf ook niet 100% inderdaad. Jensen was al debiel maar is nu met corona helemaal doorgeslagen. Complot van links, rechts heeft zich laten inpakken door links blablabla. Mafkees.quote:
Echt de retarded versie van Alex Jones. Jones is tenminste nog entertainment.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, het komt doordat Bill Gates de WHO heeft gekocht.
@Bocajquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook niet 100% inderdaad. Jensen was al debiel maar is nu met corona helemaal doorgeslagen. Complot van links, rechts heeft zich laten inpakken door links blablabla. Mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |