Kut corona pakt 4k van ons af. Wtf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ze pakken ons alles af, ik ben woedend.
Ik heb niet eens een 4K TVquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kut corona pakt 4k van ons af. Wtf.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:
Zodra de druk er een beetje op komt te staan verlaagt Netflix de kwaliteit.
Netflix zou een prima COR-mod zijn @:lenny_leonard
EN WEL GEWOON HET VOLLEDIGE BEDRAG EISEN DEZE MAANDquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ja dit is wel waar, ik betaal een euro extra voor 4K-kwaliteit geloof ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EN WEL GEWOON HET VOLLEDIGE BEDRAG EISEN DEZE MAAND
Ik ga ze kapot procederen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar, ik betaal een euro extra voor 4K-kwaliteit geloof ik.
IK WIL MIJN EURO TERUG
Pauperquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit is wel waar, ik betaal een euro extra voor 4K-kwaliteit geloof ik.
IK WIL MIJN EURO TERUG
Maar het lucht wel op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen Corona niet overal de schuld van geven Rens.
Hij is niet bepaald iemand bij wie het glas altijd halfvol zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Vermoeiend persoon die Kyran. @:caland
Heeft ie weer bedden lopen tellen???quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Kyran de ziener. De alwetende. De god.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
ik wel maar deel met 5 personen die netflix aboquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:48 schreef GGMM het volgende:
Even gecheckt maar ik heb helemaal geen 4K-abonnement.
En het verschil in prijs is 3 euro
@Lange_Lans vindt daar iets van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wel maar deel met 5 personen die netflix abo
Ik dacht dat het een wijf was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald iemand bij wie het glas altijd halfvol zit.
Dat gaat niet echt he met die samenscholingsverboden. Dan kan je max 3 mensen neerknallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Dat Corona begint wel soms saai te worden. Announce mass-shootings. FUCK YEAH.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt he met die samenscholingsverboden. Dan kan je max 3 mensen neerknallen.
Niet op gelet eigenlijk, je kunt gelijk hebben.quote:
200 euro toch? @Calandquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef Doublepain het volgende:
Kijk hem flexen met zijn neppe horloge
Ze gaan de beeldkwaliteit ook naar beneden halen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:48 schreef GGMM het volgende:
Even gecheckt maar ik heb helemaal geen 4K-abonnement.
En het verschil in prijs is 3 euro
Het zou me niet verbazen als die flikkers onder het mom van corona nu alsnog reclame gaan toevoegen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze gaan de beeldkwaliteit ook naar beneden halen toch?
Zijn er nog bedrijven die er geld voor hebben?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die flikkers onder het mom van corona nu alsnog reclame gaan toevoegen.
Dit is mijn favoriete post van de dag. Gelachen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ze beginnen natuurlijk gratis voor 'boodschappen van algemeen belang rond Corona'. En daarna komt de echte shit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er nog bedrijven die er geld voor hebben?
Wat ordinair.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:00 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Roberta is uit. @:de_kraam
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die flikkers onder het mom van corona nu alsnog reclame gaan toevoegen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:00 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Roberta is uit. @:de_kraam
[ afbeelding ]
Dit heeft ook de aandacht van @Muskusboktor57 Maar op dit moment loopt die jongen zielloos door een lege stad heen. Helaas kan hij dit niet live zien.quote:
Klinkt legit, maar ik woon niet in NL en voldoe dus niet aan de eisen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Link vergeten
https://www.appeal.nl/air(...)t=facebook&hsa_ver=3
Dan krijg ik 450quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt legit, maar ik woon niet in NL en voldoe dus niet aan de eisen.
Ik zou echt veel terug krijgen, heb driekwart van 2017 in Parijs in Airbnb gezeten.quote:
Hoe bevalt de totale lockdown in België?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt legit, maar ik woon niet in NL en voldoe dus niet aan de eisen.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou echt veel terug krijgen, heb driekwart van 2017 in Parijs in Airbnb gezeten.
Is nog geen totale lockdown dacht ik. Indien wel, dan heb ik die net als iedere andere Belg in mijn buurt behoorlijk de wet overtreden vandaag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe bevalt de totale lockdown in België?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Merkel zegt weer eens "wir schaffen das"
heel COR wordt gek
Posts gequoted en in de prullenbak gegooid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco. @:ggmm en ik hebben samen heel hard gelachen om dit plaatje.
rustig aan doen Ron, risicogroepquote:
Nee.quote:
Ik wil even niets met Aziaten te maken hebbenquote:
Leuk meisje hoor Roland.quote:
Ik zit niet in de risicogroep, debiel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rustig aan doen Ron, risicogroep
@:karina jij ook met die ordinaire tweets van je en tarado maar ik had dat al tegen hem gezegd
DING DING DINGquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit niet in de risicogroep, debiel.
Jij wel voor diabetes type 2, vetklep.
Dit is geen vrouw.quote:
Jammer van die tatoeage.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.
Dit is een vrouw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.
Dit is een vrouw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit niet in de risicogroep, debiel.
Jij wel voor diabetes type 2, vetklep.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.
Dit is een vrouw:
[ afbeelding ]
sowquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:rambodirk
gele apenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
china heeft ons wel mondmaskerstjes gegeven dat is wel goed van hun om dat te doen
chinagod
quote:
Gedoopt in sars.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
china heeft ons wel mondmaskerstjes gegeven dat is wel goed van hun om dat te doen
chinagod
Lekker ja, maskertjes waar de corona al op aanwezig is als je ze krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
chinagod
Hier kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
WAAR STAAN DE LETTERS MMP VOOR?
Ik weet waar GGMM voor staatquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hier kan ik geen uitspraken over doen.
Wel jammer dat we niet kunnen meeten vanwege de lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
telegraafquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint nu echt serieus te worden met dat griepje.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)igt-stil-door-corona
quote:Bij gebrek aan actuele sport keert NOS Studio Sport komende zondag terug naar het Europees kampioenschap voetbal van 1988. Een historisch toernooi voor het Nederlandse voetbal.
In de uitzending zijn ruime samenvattingen te zien van de halve finale tegen West-Duitsland en de finale tegen de Sovjet-Unie. Via NOS.nl is de finale volledig terug te kijken. Na afloop volgt een uitzending van Andere Tijden Sport over de huldiging van het Nederlandse elftal.
De uitzending op NPO1 en NOS.nl begint zondag om 15.00 uur en duurt tot 17.50 uur.
Ik ben morgen in de stad. Biertje doen ergens in een park?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat we niet kunnen meeten vanwege de lockdown
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:44 schreef KingRoland het volgende:
WAAR STAAT GGMM VOOR????????????????????????
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Graag volgende keer Gollem.gif gebruiken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:44 schreef KingRoland het volgende:
KingRoland snapt dat allemaal toch niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag volgende keer Gollem.gif gebruiken.
quote:
Idealkasje. @GGMMquote:Andreas van den Berg
48 minuten geleden (bewerkt)
Is dit gefilmd met een Rabo reader?
2515 of zo. Hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef Coco. het volgende:
Hoeveel volgers heb jij al Stijn? (twitter)
Ik neem de lockdown serieus en moet werkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben morgen in de stad. Biertje doen ergens in een park?
Gangster eminemquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Welke lockdown?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem de lockdown serieus en moet werken
Johquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Top, ik ben nog even bezig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Klaar met werken overigens
Wel weer gelachen
Mention afgehandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit heeft ook de aandacht van @:Muskusboktor57 Maar op dit moment loopt die jongen zielloos door een lege stad heen. Helaas kan hij dit niet live zien.
Begon rond kwart voor 9 dus vond het ook wel geschikt. Wel de laatste 3 uur 200% geschreven.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel mensen met pitbulls in mijn omgeving woonde. Waarom komen die lui alleen met lockdowns naar buiten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk dat @:Muskusboktor57 weer terug is. Het is een vermoeden.
Enkelbanden zijn tijdelijk uitgezet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel mensen met pitbulls in mijn omgeving woonde. Waarom komen die lui alleen met lockdowns naar buiten?
Dat moet dan haast wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Enkelbanden zijn tijdelijk uitgezet.
Tijd voor Op1. Stukje Welmoed. @El-Stinhoquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
Wat juden bij de rijdende rechter allen
bluf dat te posten in CORquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:13 schreef Doublepain het volgende:
@:kapiteintje
@:afcniels
@:jancees
@:caland
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:13 schreef Doublepain het volgende:
0fuxgodquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Poeppie kaapt het topic.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor Op1. Stukje Welmoed. @:el-stinho
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Een land, een volk, een Korea!
Korea!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rusland > Korea maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Een land, een volk, een Korea!
Korea!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelachenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier, Roland. Ik stond ergens vooraan !!!
ook prima maat buurland hequote:
Niet 'prima'quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelachen
[..]
ook prima maat buurland he
Nou zegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoop dat je het krijgt coronalijer
haags_, thuis aan het werken maat?quote:
Nee, alles ligt stil hier. Jij wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
haags_, thuis aan het werken maat?
Aan de ene kant wel jammer dat we thuis kunnen werken toch? Liever leven zoals @Jojoortje . Extra vakantie, niks mis mee.quote:
Ben er wel een beetje klaar mee ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel jammer dat we thuis kunnen werken toch? Liever leven zoals @:jojoortje . Extra vakantie, niks mis mee.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, alles ligt stil hier. Jij wel?
Ga je de komende weken wel redden Haags??quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, alles ligt stil hier. Jij wel?
Alleen thuis dan toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee ook.
Morgen ga ik me flink bezatten
Doe eens rustig man! (met shift getypt neem ik aan)quote:
Echte bazen typen met shift. Dus ja, uiteraard met shift getypt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens rustig man! (met shift getypt neem ik aan)
Toch niet bij Stijn hè? Dat jij wel bent uitgenodigd maar ik niet.quote:
Nee. Van @El-Stinho mochten we beiden niet komen. Ben niet boos, maar wel teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch niet bij Stijn hè? Dat jij wel bent uitgenodigd maar ik niet.
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Van @:el-stinho mochten we beiden niet komen. Ben niet boos, maar wel teleurgesteld.
Serieus? Gebruik je geen adblocker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik krijg goffetomme constant een waarschuwing omdat ik een adblocker zou gebruiken.
Ik gebruik echter geen adblocker.
Moet kunnen. Heb ik eigenlijk ook wel weer eens zin in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee ook.
Morgen ga ik me flink bezatten
Terechte vraag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens rustig man! (met shift getypt neem ik aan)
Godverdomme Lenny. Ik open FOK! vandaag voor het eerst en kijk gelijk tegen dit gifje aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag.
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Ik stuur dit verwijt door naar @Zipportal .quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme Lenny. Ik open FOK! vandaag voor het eerst en kijk gelijk tegen dit gifje aan.![]()
Hah, en ik krijg niks.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg continu die adblock pop-up terwijl ik geen AdBlock heb
FORUMBEESTquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!1!!!
@:Lenny_Leonard
@:Lange_Lans
Maak een topic in BUGquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
z'n verjaardagsfeestje zal niet doorgaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:46 schreef fetX het volgende:
Gelukkig. Ik was al bang dat de Koning ons niet zou toespreken.
Tja, jammer. Kan er verder niet zo mee zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
z'n verjaardagsfeestje zal niet doorgaan
Dat is gek. Ik zie die pop-ups niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef KingRoland het volgende:
ik heb geen adblock, maar ik zie die corona pop-up ook steeds kome nwtf
Drie onzinnige notes hier.quote:
quote:
Hier merk ik nooit iets van. Gelijk notes.quote:Doodsverwensingen / geweld
zijn vrijwel nooit toegestaan, hoewel in sommige gevallen waarbij emotie een rol speelt hierop een uitzondering kan worden gemaak.
Misschien kinderen van de buurvrouw erheen laten gaan. Voor een mooie vergoeding uiteraardquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
Net verklaring ontvangen dat ik gebruik kan maken van noodopvang kinderen.
Heb niet eens kinderen (lol)
neitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
notes openbaren is neit toegestaan.
Oh, en mimimimimimi.
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
Net verklaring ontvangen dat ik gebruik kan maken van noodopvang kinderen.
Heb niet eens kinderen (lol)
neitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
Oh, en mimimimimimi.
@onlogischquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
Oh, en mimimimimimi.
Mag ik wel @Tjacka mentionen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
Oh, en mimimimimimi.
Oja, sorry. Ik vergeet dat telkens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef GGMM het volgende:
Oh, en mimimimimimi.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat een rare vier op een rij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hahaha wat een domme fout.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat kan gebeuren! Dit komt je voor deze keer niet op een extra note te staan. Let er de volgende keer wel even op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja, sorry. Ik vergeet dat telkens.
Crewbash, TR meegepakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
POST #235 IS WEGGEHAALD, @:Lange_Lans
Het komt door die smerige protestant @:GGMM
In een kano.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een driewieler of dat niet?
#ANONIEM, #ANONIEM en #ANONIEMquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van welke account is Muskusboktor een kloon?
Achterlijke downer dat je bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig, dat zei je moeder vannacht ook tegen mij.
welke accountquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van welke account is Muskusboktor een kloon?
Uh.. goeiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als zelfs GGMM eruit is gekomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder ook!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij werkt nu ook zo hard vanuit huis!
'maar'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 anonieme accounts hoor.
@Treinhoerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Als je account door de shredder gaat, toon dan een ruggengraat en post gewoon nooit meer.
@:aTypisch
@:muskusboktor57
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Als je account door de shredder gaat, toon dan een ruggengraat en post gewoon nooit meer.
@Jomanda3quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Daar was ik eventueel toe bereid, maar jij kon mij die ruggengraat ook niet aanwijzen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik tel hem mee. Staat in de sheet opgenomen. Wel met een notitie er bij eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
POST #235 IS WEGGEHAALD, @:Lange_Lans
Het komt door die smerige protestant @:GGMM
Steek die notitie maar in je hol en haal hem dan maar uit de sheet, want zo heb ik er ook geen zin in !!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik tel hem mee. Staat in de sheet opgenomen. Wel met een notitie er bij eerlijk gezegd.
Er bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik tel hem mee. Staat in de sheet opgenomen. Wel met een notitie er bij eerlijk gezegd.
Het is een digitale notitie. Die kan ik onmogelijk in mijn hol stoppen. En mijn laptop past daar ook niet. Dus hij blijft gewoon staan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Steek die notitie maar in je hol en haal hem dan maar uit de sheet, want zo heb ik er ook geen zin in !!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Steek die notitie maar in je hol en haal hem dan maar uit de sheet shit, want zo heb ik er ook geen zin in !!
er bijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet overal mogelijk Hans.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er werd ruim een week terug opgeroepen om thuis te werken, heb je dat gemist?
Bepaalde werkzaamheden kunnen niet thuis, wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is iedereen ziek dan op dat kantoor?
Nee, ik vraag me af waarom het op kantoor zo rustig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bepaalde werkzaamheden kunnen niet thuis, wat snap je daar niet aan?
Oh sorry, ja iedereen werkt zoveel als mogelijk thuis natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom het op kantoor zo rustig is.
Moet je nog lang werken vandaag?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh sorry, ja iedereen werkt zoveel als mogelijk thuis natuurlijk.
Nee, ik ben geen kleuter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Vraagje aan mijn Switchvrienden: spelen jullie al Animal Crossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |