ik vind het echt zorgelijk worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Sommige vestigingen waren al na twee uur leeggekocht.
Oh jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je hem in het zand houd.
Hmm dus milde klachten voelt nog steeds aan als een irritante griep.quote:
Mustafa Marghadi post altijd een foto van een tabel per provincie.quote:
goed nieuws!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn unieke beelden: een vrijwel verlaten Amsterdam vanuit de lucht. Vanwege het coronavirus zitten Amsterdammers zoveel mogelijk thuis en zijn er bijna geen toeristen meer in de stad.
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
Hoe krijgen nu de duiven te eten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn unieke beelden: een vrijwel verlaten Amsterdam vanuit de lucht. Vanwege het coronavirus zitten Amsterdammers zoveel mogelijk thuis en zijn er bijna geen toeristen meer in de stad.
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
Pallets vol wc papierquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor net op 6 dat je nu zonder pasje de Sligro of Makro in kunt, nou is de beer helemaal los het grote graaien kan beginnen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Confetti het volgende:
De kassamedewerker van de Jumbo boodt mij de kassabon aan, van achter zijn scherm. Ik heb het maar afgewezen..
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bdd8 het volgende:
Ik ben inmiddels wel overtuigd dat hamsteren niet nodig is omdat we genoeg hebben. Dus heb maar een voorraad voor circa 5 dagen. Maar nu de rest van Nederland vrolijk aan het doorhamsteren is begin ik er weer aan te twijfelen
Misschien kan ik straks bij de AH wel de bon in mijn AH app krijgen of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Confetti het volgende:
De kassamedewerker van de Jumbo boodt mij de kassabon aan, van achter zijn scherm. Ik heb het maar afgewezen..
Filmpjes van hem zijn ook goed. geen gepaniek, gewoon zoals het isquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mustafa Marghadi post altijd een foto van een tabel per provincie.
Zelfscan + korte bon voor het poortjequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan ik straks bij de AH wel de bon in mijn AH app krijgen of zo.Die app gebruik ik toch altijd al om mijn bonuskaart tevoorschijn te halen voor zelfscan.
Beetje mazzel vreten die 1048636 beesten die dwazen tot op het bot kaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Van de mensen die het nog steeds zien als een normaal griepje
Heb je die rijen gezienquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.
"Hij scheldt gewoon graag" is niet meer dan een feit, maar ik beloof dat ik zal dimmen. Er is inderdaad een andere draad voor dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
Kunnen wij aub. kappen met dat constante Trump is geweldig, Trump is kut posts. Niemand gaat van mening veranderen en dit is echt niet de plek om dat uit te vechten.
Ik wou dat ze dat hier ook in zouden zien. Veel vakken al dagenlang leeg en nog steeds wordt er erg veel gehamsterd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.
Hoop dus dat die korte bon nu versneld in de app komt. Alleen dan moet ik nog wel 'app' op het scherm aantikken ipv 'korte bon'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfscan + korte bon voor het poortje
Ja je moet wel even in de rij staan inderdaad. Maar gelukkig hebben we hier op iedere hoek twee supermarkten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Jij hebt het al een tijdje toch? Althans dat je ziek bent? Hoe gaat het nu met je?
Veel sterkte, heftige situatie voor jullie.
[..]
Heb je die rijen gezien
Die rijen komen waarschijnlijk door de volledige lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Jij hebt het al een tijdje toch? Althans dat je ziek bent? Hoe gaat het nu met je?
Veel sterkte, heftige situatie voor jullie.
[..]
Heb je die rijen gezien
dat is ook zo irritant, 'wil je airmiles inwisselen', 'wil je volledige of korte bon' allemaal onnodige vragen op dat schermquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de hoeveelheid voedselquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lidl medewerker was flink ah reinigen bij de zelfscan. Pinautomaten werden niet meegenomenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan ik straks bij de AH wel de bon in mijn AH app krijgen of zo.Die app gebruik ik toch altijd al om mijn bonuskaart tevoorschijn te halen voor zelfscan.
Als je 2 tot 3 weken in thuisquarantaine kan "overleven" qua boodschappen dan zit je op zich wel safe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bdd8 het volgende:
Ik ben inmiddels wel overtuigd dat hamsteren niet nodig is omdat we genoeg hebben. Dus heb maar een voorraad voor circa 5 dagen. Maar nu de rest van Nederland vrolijk aan het doorhamsteren is begin ik er weer aan te twijfelen
Trump is geweldig hij heeft meer daadkracht dan Ruttequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Hij scheldt gewoon graag" is niet meer dan een feit, maar ik beloof dat ik zal dimmen. Er is inderdaad een andere draad voor dat.
Niettemin meldt NBC News dat Trumps verwachting dat Trumps claim "als de cijfers van hoeveelheid besmettingen gaan dalen, gaat de economie weer snel stijgen" volgens vele CEO's complete onzin is. Volgens hen is het een wereldwijd probleem dat nog maar net is begonnen, en deze crisis gaat sowieso nog maanden en maanden duren.
Ik denk dat ook het IOC luchtkastelen aan het bouwen is. Het is onzin om te geloven dat de Spelen nog doorgaan.
Je kan gewoon je bonuskaart scannen zonder wat aan te raken volgens mij, ik moet altijd drukken voor airmiles en bonquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoop dus dat die korte bon nu versneld in de app komt. Alleen dan moet ik nog wel 'app' op het scherm aantikken ipv 'korte bon'.
Bij AH krijg je geen vershoudbakjes-zegeltjes meer ivm corona, maar moet je dan wel de bon aannemen om de zegeltjes op een later moment te halenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik moet altijd een melding over AirMiles verzilveren wegdrukken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En een breed netwerk van thuisbezorgingen/online aankopen. Die nu flink zullen groeien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja je moet wel even in de rij staan inderdaad. Maar gelukkig hebben we hier op iedere hoek twee supermarkten.
AH-Genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij AH krijg je geen vershoudbakjes-zegeltjes meer ivm corona, maar moet je dan wel de bon aannemen om de zegeltjes op een later moment te halen
Zou het niet kunnen dat daar, net als bij de F1 GP van Australië, geen enkele van de organiserende partijen de stekker eruit wil trekken uit angst voor claims?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Toby56 het volgende:
Ik denk dat ook het IOC luchtkastelen aan het bouwen is. Het is onzin om te geloven dat de Spelen nog doorgaan.
Diepvriesvlees wel, dat zal wel helemaal leeggekocht worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben benieuwd, voor de prijs hoef je daar niet te zijn in ieder geval en we blijven toch Nederlanders.
Hoop dat het hier minder zal zijn ook door de digitalisering (thuisbezorgings netwerk) van Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Die rijen komen waarschijnlijk door de volledige lockdown
Ik ga er verdomme niet aan meedoen. Dan maar de hongerdood. Ik ga zaterdagochtend gewoon weer shoppen en dan zie ik wel wat er ligt. Maar ik blijf me kapot ergeren aan het asociale en egoïstische gedrag van het hoog verheven boreale volkje hier te lande.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bdd8 het volgende:
Dit! Hier ook wel wat op voorraad hoor, maar ga niet als een idioot hamsteren. Toen ik voorraadje aanlegde heeft niemand het gemerktquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je 2 tot 3 weken in thuisquarantaine kan "overleven" qua boodschappen dan zit je op zich wel safe.
Productie van eten in Nederland gaat onverminderd voort, boeren rijden nog steeds mest uit (rook het eergisteren) en we hebben genoeg kaas en andere zuivel om iedereen hart-en-vaatziekten te bezorgen.
Kurzgesagt is altijd goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef speknek het volgende:
Vond deze erg goed, kan ie misschien in de OP?
PANIEK, MEER HOOFDLETTERS GRAAG!!!!quote:
Picnicquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef SunZomer het volgende:
[..]
En een breed netwerk van thuisbezorgingen/online aankopen. Die nu flink zullen groeien.
zeggen ze dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Nu op het NOS journaal minister Bruins was verantwoordelijk voor de corona crises
En ik maar denken dat het aan een virus lag
Korte bon scheelt moeilijk veel papier voor ze.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat is ook zo irritant, 'wil je airmiles inwisselen', 'wil je volledige of korte bon' allemaal onnodige vragen op dat scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |