Misschien in de avond beetje cammen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Dragan Bakema
[..]
Waar is dat potje dan wel voor
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Hij krijgt itt veel van zijn collega's ook nog gewoon 70%, I just can'tquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?Kosten maak je, inkomsten krijg je.
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Elvi heb je al gezien dat Meneer Wateetons gratis workshops gaat geven?
Net sushi besteld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Dit kan niet hoor Elviquote:
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Ik lees geen Elle Eten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor ElviMeneer Wateetons blogt, schreef zeven kookboeken en een column voor Elle Eten. En hij geeft dus ook workshops.
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien in de avond beetje cammen.
Jupquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!
Maar goed, we doen het er maar mee.
Geen idee nog. Of ik ga nog even boodschappen halen straks, of ik ga pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwen
[..]
Jup
Net al klaar. We hadden preiovenschotel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
US verkeerde accountquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....
We? *pakt excel*quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net al klaar. We hadden preiovenschotel.
Denken dat ik mascara draagquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....
Nopequote:
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt je fantasiebeeld nu in duigen?
We weten toch allemaal wel hoe ze er uit ziet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt je fantasiebeeld nu in duigen?
Virus detected and successfully quarantinedquote:
Ik kan je wat te hoesten geven als het moetquote:
Mag in DMquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan je wat te hoesten geven als het moet
Klinkt als een slechte seksclub.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet iemand fulltime lessen te downloaden.
Liefst clubjoy power lessen.
Nee juist een premium club.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte seksclub.
Hoiquote:
Premium Corona plus pakket.quote:
Immuuniteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Premium Corona plus pakket.
Ik bedank even.
Beetje vent onder de 50 neemt die 0,01 sterfkans wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Premium Corona plus pakket.
Ik bedank even.
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparelsquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje vent onder de 50 neemt die 0,01 sterfkans wel.
Jij bedoelt zeker zo'n warp machine?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparels.
Of je nu door hen of door mij wordt ondergehoestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparels.
Nee, ik ken mijn eigen fandom welquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bedoeld zeker zo'n warp machine?
Daarom altijd je mes meenemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zodat dat gebeurt zit ik in de cel, wegens meervoudige moord, dus kom ik nooit bij je aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je nu door hen of door mij wordt ondergehoest
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef STING het volgende:
Phew, gelukkig nog geen lockdown morgen, aannemer heeft morgen nog veel op het programma staan en woonkamer is nog een puinzooi.
Mijn afspraak bij de kapper kan door gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef STING het volgende:
Phew, gelukkig nog geen lockdown morgen, aannemer heeft morgen nog veel op het programma staan en woonkamer is nog een puinzooi.
Goed puntquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zodat dat gebeurt zit ik in de cel, wegens meervoudige moord, dus kom ik nooit bij je aan.
Een zeker iemand heeft corona volgens haar huisartsquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dan toch van iemand moet krijgen.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een zeker iemand heeft corona volgens haar huisarts
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maar oke die flapdrol heeft geen test gedaan ofzo. Gewoon wat grieperig, en hoppa corona blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom zou je in deze tijden met gewoon wat grieperigheid je huisarts gaan lastig vallen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maar oke die flapdrol heeft geen test gedaan ofzo. Gewoon wat grieperig, en hoppa corona blijkbaar
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hmmm iets te ripped hoor. Leuk koppie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om corona uit te sluiten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze tijden met gewoon wat grieperigheid je huisarts gaan lastig vallen?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dan toch van iemand moet krijgen.
Wow! Net als heel veel andere mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Beetje een enge navel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn niet genoeg testen. 100.000 man is waarschijnlijk al besmet. Blijf gewoon thuis totdat je geen klachten meer hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Maarja als die dan zegt van 'neem maar geen risico en ga in quarantaine' zonder verder een test te doen....
Dat zeggen ze tegen mensen die niet in een risicogroep vallen ja. Of niet zulke erge klachten hebben waardoor mogelijk ziekenhuisopname dreigt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Maarja als die dan zegt van 'neem maar geen risico en ga in quarantaine' zonder verder een test te doen....
Dat zegt de overheid al bij milde klachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Je bedoelt dat ze schijnbaar niet zo slim is?quote:
Dan moet je meteen 2 weken met haar in quarantaine. Zou dat even sturen met een knipoogquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus deze zaterdag zal ook wel weer niet doorgaan
Ja mensen denken dat als ze de covid-19 virusinfectie ziekte hebben dat ze heel.dramatisch binnen 24 uur sterven ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg testen. 100.000 man is waarschijnlijk al besmet. Blijf gewoon thuis totdat je geen klachten meer hebt.
Dom gelul van iedereen die nu perse moet weten wat ze hebben
Lijkt me dan een stuk logischer om iedereen van de risicogroepen in quarantaine te zetten. Kan de rest ook weer gewoon verder met z'n leven, en wordt zo mooi die groepsimmuniteit opgebouwdquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen mensen die niet in een risicogroep vallen ja. Of niet zulke erge klachten hebben waardoor mogelijk ziekenhuisopname dreigt.
Of eigenwijs of..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze schijnbaar niet zo slim is?
Goed planquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je meteen 2 weken met haar in quarantaine. Zou dat even sturen met een knipoog![]()
Mijn ouders begrjipen nu al niet waarom ik niet bij ze langs ga; moeten het niet nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me dan een stuk logischer om iedereen van de risicogroepen in quarantaine te zetten. Kan de rest ook weer gewoon verder met z'n leven, en wordt zo mooi die groepsimmuniteit opgebouwd
Idd. Of dat ze speciaal of uniek zijn en dan nu moeten weten of ze het hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mensen denken dat als ze de covid-19 virusinfectie ziekte hebben dat ze heel.dramatiach binnen 24 uur sterven ofzo.
Puur virus technisch is het beter de risicogroep te elimineren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me dan een stuk logischer om iedereen van de risicogroepen in quarantaine te zetten. Kan de rest ook weer gewoon verder met z'n leven, en wordt zo mooi die groepsimmuniteit opgebouwd
Goh, was het virus niet dodelijker voor mannen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die manflu die ik in januari overleefd heb was ook niet misselijk anders.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goh, was het virus niet dodelijker voor mannen?
Je snapt dat ook jongeren mensen op de IC kunnen belanden en dat we dat willen vertragen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees net dat Zwitserland overweegt om Netflix te blokkeren..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die manflu die ik in januari overleefd heb was ook niet misselijk anders.
Ik heb nog wel wat te strijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verveel me dus ga mijn nieuw strijkijzer maar uitproberen.
Jezus, cali neem hem nu of ik trouw met hem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo erg heb ik me nog nooit verveeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Netflix gaat sowieso de kwaliteit al omlaag brengen, zeker tijdens piekurenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lees net dat Zwitserland overweegt om Netflix te blokkeren..
Krijgen nog voorrang ook, bedankt opa. Je was okquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Je snapt dat ook jongeren mensen op de IC kunnen belanden en dat we dat willen vertragen?
Zit je daar met je 4k TV, naar glorious 480p te kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix gaat sowieso de kwaliteit al omlaag brengen, zeker tijdens piekuren
Benieuwd hoeveel mensen daar over durven te klagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Netflix gaat sowieso de kwaliteit al omlaag brengen, zeker tijdens piekuren
Ja ja ik wil!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, cali neem hem nu of ik trouw met hem.
Die stap was hier gaat zichzelf helaas niet opvouwen; iets te enthousiast met wassen geweest nu ik thuiswerk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat te strijken.
Trouwenquote:
Mhoa; vermoed dat ze minimaal 1080p uitspelen en voor de meest populaire sowieso wel 4K; verder zijn ze best wel goed in encoding-optimalisatie per scene dus ze kunnen er genoeg mee spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit je daar met je 4k TV, naar glorious 480p te kijken.
Je wil niet weten hoe traag strijken normaal gesproken gaat bij mij. Dramaquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, cali neem hem nu of ik trouw met hem.
Ook omdat we met Skype geen webcam/video mogen gebruiken om bandbreedte te besparenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef STING het volgende:
Voorlopig even geen overhemden strijken, elke dag casual Friday
Hier spreekt een vakprofessional.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa; vermoed dat ze minimaal 1080p uitspelen en voor de meest populaire sowieso wel 4K; verder zijn ze best wel goed in encoding-optimalisatie per scene dus ze kunnen er genoeg mee spelen.
En dan zijn er dus al mensen met een 4K/Premium abbo die gecompenseerd willen wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa; vermoed dat ze minimaal 1080p uitspelen en voor de meest populaire sowieso wel 4K; verder zijn ze best wel goed in encoding-optimalisatie per scene dus ze kunnen er genoeg mee spelen.
Mijn aanvraag voor restitutie ligt al bij the piratebayquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:19 schreef STING het volgende:
[..]
En dan zijn er dus al mensen met een 4K/Premium abbo die gecompenseerd willen worden
Eeeeh, wie gaat het zien dan, want als je ziek bent moet je helemaal binnenblijven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een lekker moment uitgekozen om snipverkouden te worden
Nu haat iedereen me als ze mijn snotkop zien.
Gewoon binnenblijvenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een lekker moment uitgekozen om snipverkouden te worden
Nu haat iedereen me als ze mijn snotkop zien.
Ik moet werken bij geen koorts, want zorgpersoneel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeh, wie gaat het zien dan, want als je ziek bent moet je helemaal binnenblijven.
Goed beleid, daarom zijn er maar 37 doktoren overleden in Italiequote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet werken bij geen koorts, want zorgpersoneel.
Ben je getest?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen kunnen begrijpen hoe het er in de zorg aan toe gaat..quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen testen als je in contact bent geweest met geteste patienten of in een risicogebied bent geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben je getest?
Want je hoeft geen koorts te hebben
Erg bizar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen testen als je in contact bent geweest met geteste patienten of in een risicogebied bent geweest.
Nog redelijk rustig, verpleeghuis was sinds maandag al gesloten voor bezoek van niet-terminale cliënten. Ook druk bezig met de planning rond krijgen zonder uitzendkrachten die van huis naar huis gaan. We doen extra wel veel extra controles, want er zijn wel bewoners met griepklachten (maar wanneer niet, in een huis vol 80+ers?).quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen kunnen begrijpen hoe het er in de zorg aan toe gaat..
Hoe is het bij jullie, alles rustig verder?
Wel gek aangezien jij met oudjes werkt... op het ziekenhuis testen ze iedereen met mogelijke klachten en patiënten contactquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze willen alleen testen als je in contact bent geweest met geteste patienten of in een risicogebied bent geweest.
Al het niet-essentiele personeel blijft al weg, dus wij hebben er allemaal extra taken bij gekregen, schoonmaak, dagbesteding, linnengoed en was. Die hebben allemaal het zinkende schip verlaten (zo voelt het in elk geval).quote:
https://www.actiz.nl/nieu(...)uitbraak-coronavirusquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel gek aangezien jij met oudjes werkt... op het ziekenhuis testen ze iedereen met mogelijke klachten en patiënten contact
Het was geen sneer naar jou trouwens, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al het niet-essentiele personeel blijft al weg, dus wij hebben er allemaal extra taken bij gekregen, schoonmaak, dagbesteding, linnengoed en was. Die hebben allemaal het zinkende schip verlaten (zo voelt het in elk geval).
Daarom word er ook weinig getest. Maak je maar op voor een flinke zware tijd voor de oudjes in verpleeghuizen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog redelijk rustig, verpleeghuis was sinds maandag al gesloten voor bezoek van niet-terminale cliënten. Ook druk bezig met de planning rond krijgen zonder uitzendkrachten die van huis naar huis gaan. We doen extra wel veel extra controles, want er zijn wel bewoners met griepklachten (maar wanneer niet, in een huis vol 80+ers?).
Klopt, een normale griep heeft ook al flink huisgehouden bij ons een paar maanden geleden, die mensen die erdoorheen zijn gekomen kunnen er niets meer bovenop hebben. Wij hebben ook geen echte isolatiemogelijkheden door gedeeld sanitair, dus als het op de afdeling komt, krijgt iedereen het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom word er ook weinig getest. Maak je maar op voor een flinke zware tijd voor de oudjes in verpleeghuizen.
Die gaan dit massaal niet overleven.
En een reden is dat men alle handjes nodig is. Een nog grotere ramp is dat zorgpersoneel ziek thuis blijft.
Al denk ik wel dat het nog gaat gebeuren helaas. Ik kijk hierbij naar een uitbraak op een afdeling die wij zondag hermetisch hebben moeten sluiten. Nu al 8 vd 16 bewoners.
Veel kracht de eerst komende tijd. Al zijn jullie de dood wel gewend denk ik?
Alstuquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je het bericht even openbaar zetten zodat ik het ook kan delen op Facebook?
Goed bezigquote:
Als ik de naam Mike Oldfield lees moet ik meteen aan Bassie en Adriaan denken.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik de naam Mike Oldfield lees moet ik meteen aan Bassie en Adriaan denken.
Gelukkig ben je er weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker dit, weekje buiten mobiel bereik en de hele wereld ligt op z’n gat bij terugkomst.
Kun je gelijk een paar weken rustenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker dit, weekje buiten mobiel bereik en de hele wereld ligt op z’n gat bij terugkomst.
Slapenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:32 schreef Californium het volgende:
Ik Ben er wel weer klaar mee. Oogjes doen er pijn van![]()
Slapen dus
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef CherryLips het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een paniekaanval.
Rustaaghquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:58 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag even niet. Rest van de week al genoeg paniekaanvallen en slapeloze nachten gehad.quote:
De dag is nog jong.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag even niet. Rest van de week al genoeg paniekaanvallen en slapeloze nachten gehad.
ik moet bekennen dat ik er nog geen seconde slaap om ben verlorenquote:
dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:46 schreef Californium het volgende:
Heb er ook nog geen slaap over verloren. Slaap misschien zelfs meer dan normaal.
Ik kan toch niets ergens aan veranderen momenteel dus ik laat het gebeuren en dan zien we daarna wel verder.
Als ik beter ben dan ga ik wel kijken of ik nog wat nuttigs kan doen voor de maatschappij ofzo. Nu hoest ik over iedereen heen
Zo werkt mijn brein niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje.
Je kunt je wel druk maken, maar je kunt er toch vrij weinig aan doen.
KM heeft gisteravond die bijzondere bijstand aangevraagd, sliep meteen beter bij het idee. Mara snap het goed hoor, ik moet ook oppassen dat ik niet alleen maar in paniek schietquote:
Zo sta ik er ook in. Maar goed... ik snap wel dat sommige mensen er last van hebben. Had ik vroeger ook... Denk dat iedereen er anders mee om gaat en denk dat niets goed of slecht is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje.
Je kunt je wel druk maken, maar je kunt er toch vrij weinig aan doen.
Ik zag vanmorgen in de krant dat de paasartikelen in de aanbieding gaan/zijn.quote:
enige waar ik me nu wel een beetje zorgen om maak is de verkoop van mn huisquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Maar goed... ik snap wel dat sommige mensen er last van hebben. Had ik vroeger ook... Denk dat iedereen er anders mee om gaat en denk dat niets goed of slecht is.
Geen idee. Maar als m'n ouders hem krijgen, wie weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je dood als je deze griep krijgt?
Das wel iets waar ik me wat zorgen over maak. Mijn ouders. Vooral pa want die heeft weleens wat aan zn longen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als m'n ouders hem krijgen, wie weet.
Mijn pa had gisteren ook koorts toen ik bij hem was, gewoon gezegd dat wanneer hij het erg benauwd krijgt de dokter maar eens moet bellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als m'n ouders hem krijgen, wie weet.
Dat heb ik ook. Mijn vader heeft een licht vorm van COPD, dus zit wel in de risicogroep. Ik ben niet zo bang om het zelf te krijgen, ik verwacht dat ik niet ernstig ziek zal worden, maar kan wel mijn ouders aansteken dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel iets waar ik me wat zorgen over maak. Mijn ouders. Vooral pa want die heeft weleens wat aan zn longen.
Lijkt me mentaal wel lastig. Je wil en kan eigenlijk werken, maar je mag niet eens naar buiten toe.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM heeft gisteravond die bijzondere bijstand aangevraagd, sliep meteen beter bij het idee. Mara snap het goed hoor, ik moet ook oppassen dat ik niet alleen maar in paniek schiet.
Het. Is. Geen. Griep.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je dood als je deze griep krijgt?
Yup, zeeën van tijd om nieuw persoonlijk werk te maken maar ja, social distancing. En hij zou in april met een nieuw collectief naar Belfast gaan, dat is natuurlijk ook uitgesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me mentaal wel lastig. Je wil en kan eigenlijk werken, maar je mag niet eens naar buiten toe.
Ik moet af en toe even denken dat ik relatief gezond ben en mijn longen niet meteen falen als ik een keer kuch.
En een ander wilt lekker binnen blijven maar die moet doorwerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me mentaal wel lastig. Je wil en kan eigenlijk werken, maar je mag niet eens naar buiten toe.
Nee, die hebben we er nog eens bijquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ruggekeerd~a126728a/quote:In Nederland is weer sprake van een griepepidemie. Volgens de nieuwste cijfers van het Nationaal Influenza Centrum (NIC) meldden zich vorige week 11,5 patiënten per 10.000 inwoners bij de huisarts met griepverschijnselen.
Corona
Of er echt meer griepgevallen zijn is niet zeker. De stijging kan volgens het NIC ook komen doordat mensen zich uit angst voor het coronavirus met symptomen melden bij de huisarts, terwijl ze dat in geval van een ‘gewone’ griep niet zouden doen.
Oudere mensen zijn zo koppig als de pest. Of als de corona.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:07 schreef Californium het volgende:
Mijn moeder ging 2020 al niet overleven, maar als dit eroverheen komt gaat het een stuk sneller denk ik. Hoop dat ze niet eigenwijs is en binnenblijft
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:07 schreef Californium het volgende:
Mijn moeder ging 2020 al niet overleven, maar als dit eroverheen komt gaat het een stuk sneller denk ik. Hoop dat ze niet eigenwijs is en binnenblijft
veel jongeren ook hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Oudere mensen zijn zo koppig als de pest. Of als de corona.
Alleen de middelste generaties, de Gen X en millennials lijken het te snappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel jongeren ook hoor.
het is lekker weer, dus we gaan lekker samen in een parkje zitten
Omdat de symptomen heel overlappend zijn idd. Dus ik snap de vergelijking trekken wel. Dus geen idee welke van de twee ik nu gehit hebquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:09 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, die hebben we er nog eens bij
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)ruggekeerd~a126728a/
Ik was gisteren even weg aan het dromen over vakanties. Maar je kan nu moeilijk plannen maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup, zeeën van tijd om nieuw persoonlijk werk te maken maar ja, social distancing. En hij zou in april met een nieuw collectief naar Belfast gaan, dat is natuurlijk ook uitgesteld.
Dat schijnt dan wel gewoon te mogen, maar wel op afstand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel jongeren ook hoor.
het is lekker weer, dus we gaan lekker samen in een parkje zitten
Jup.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Oudere mensen zijn zo koppig als de pest. Of als de corona.
Ik heb het al geaccepteerd hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oom van mij ligt al op de longafdeling. Die gaan we waarschijnlijk niet meer zien..
Ik had dit jaar besloten om niet op vakantie te gaan en EK en OS te gaan kijken. Nu het EK niet doorgaat, kwam mijn moeder al vragen of ik nou wel op vakantie ga.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was gisteren even weg aan het dromen over vakanties. Maar je kan nu moeilijk plannen maken.
nja, voor mn tante vooral.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ik heb het al geaccepteerd hoor.
Maar kut voor jou
Snap ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, voor mn tante vooral.
De kans dat hij het niet gaat halen is vrij groot, dus dat er dan niemand bij mag komen maakt het wel extra kut.
Balen he? Maar goed, gewoon lekker doordromen en dan straks alsnog van genieten!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was gisteren even weg aan het dromen over vakanties. Maar je kan nu moeilijk plannen maken.
"Straks".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Balen he? Maar goed, gewoon lekker doordromen en dan straks alsnog van genieten!
Ja! Hoop die tijd dan even in te halen ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Balen he? Maar goed, gewoon lekker doordromen en dan straks alsnog van genieten!
Gewoon een paar honderdduizend mensen dood laten gaan. Er zijn er toch genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Hey @:scrupuleus, vind jij alle maatregelen ook onzin of wat?
Ik ben bang dat we juist wat plannen moeten laten varen, want geld. Meh.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja! Hoop die tijd dan even in te halen ook.
Global depression!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we juist wat plannen moeten laten varen, want geld. Meh.
Echt hoor, gelukkig heb ik nog ruimte om mensen op de blok te zettenquote:
Haha, dat had de ex van KM ook, dus die komt het morgen maar even ophalenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pakket besteld maar de webshop had nog een oud adres van mij en ik was blijkbaar niet wakker genoeg om dat op te merken. Dat schiet niet op
Begrijp ik ook wel. Vriendin van mij heeft een jaarcontract en die maakt zich nu al zorgen dat ze over 8 maanden vast geen verlening gaat krijgen als het zo doorgaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we juist wat plannen moeten laten varen, want geld. Meh.
Oef, wel nodig maar wel duur ja...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel. Vriendin van mij heeft een jaarcontract en die maakt zich nu al zorgen dat ze over 8 maanden vast geen verlening gaat krijgen als het zo doorgaat.
Zelf was ik van plan het dat te laten vervangen dit jaar, ook even een behoorlijke hap uit mijn spaargeld.
Zal wel in een neutrale doos bezorgd worden voor haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, dat had de ex van KM ook, dus die komt het morgen maar even ophalen.
Nee hoor, de oudjes moet je wel beschermen maar ook weer niet in zo'n heftige mate, laat een oudje in een verzorgingshuis gewoon mensen ontvangen mocht die dat willen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Hey @:scrupuleus, vind jij alle maatregelen ook onzin of wat?
Ik heb meteen alles wat niet 100% noodzakelijk is opgezegd. Dingen als sportschool enzo. Netflix natuurlijk niet, dat is nu het meest noodzakelijke van allemaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel. Vriendin van mij heeft een jaarcontract en die maakt zich nu al zorgen dat ze over 8 maanden vast geen verlening gaat krijgen als het zo doorgaat.
Zelf was ik van plan het dat te laten vervangen dit jaar, ook even een behoorlijke hap uit mijn spaargeld.
mijn chinees pakket was 2 weken eerder dan verwachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pakket besteld maar de webshop had nog een oud adres van mij en ik was blijkbaar niet wakker genoeg om dat op te merken. Dat schiet niet op
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee hoor, de oudjes moet je wel beschermen maar ook weer niet in zo'n heftige mate, laat een oudje in een verzorgingshuis gewoon mensen ontvangen mocht die dat willen.
Je perkt nu vrijheden in ten behoeve van de ic capaciteit, wat ergens wel te verantwoorden is.
Men maakt elkaar nu bang terwijl op een degelijke afstand prina met elkaar te leven is.
En laat mensen gewoon dollen in een parkje, niet met grote aantallen uiteraard en laat hen de ouderen even links laten liggen.
Boeit me nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij mist ergens echt wat nieuws ofzo.
Dat heb ik ook gehad met een ex maar dat pakketje heb ik maar als verloren beschouwd!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, dat had de ex van KM ook, dus die komt het morgen maar even ophalen.
En hersencellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]jij mist ergens echt wat nieuws ofzo.
Wellicht zijn er over een tijdje nog wat meer inactief.quote:
en dit is nou precies waarom we het verdienen om uit te stervenquote:
Kreeg een mail van de sportschool dat ze geen contributie innen zolang ze dicht zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb meteen alles wat niet 100% noodzakelijk is opgezegd. Dingen als sportschool enzo. Netflix natuurlijk niet, dat is nu het meest noodzakelijke van allemaal.
Ja maar het treft toch alleen oude mensen? Dat de helft van de IC patiënten in Italië onder de 40 is is gewoon FAKE NEWS van de MSM!!!!111!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wellicht zijn er over een tijdje nog wat meer inactief.
Ach ja, gelukkig kon ik de ene user uit de foes halen want die komt hier niet meer. Kwam er spontaan een plekje vrijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar het treft toch alleen oude mensen? Dat de helft van de IC patiënten in Italië onder de 40 is is gewoon FAKE NEWS van de MSM!!!!111!!!!
Nou lekker danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dit is nou precies waarom we het verdienen om uit te sterven
MCH?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig kon ik de ene user uit de foes halen want die komt hier niet meer. Kwam er spontaan een plekje vrij.
Sssssht, straks werkt het net als met de geest in de fles.quote:
De helft was hier ook eerst onder de 50, dacht ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar het treft toch alleen oude mensen? Dat de helft van de IC patiënten in Italië onder de 40 is is gewoon FAKE NEWS van de MSM!!!!111!!!!
Waarom allemaal? Kunnen we niet filteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dit is nou precies waarom we het verdienen om uit te sterven
Sowieso wel eens handig om te doen. Mijn hypotheek aanpassen scheelde me ook 100 euro netto per maand bijvoorbeeld. Vorig jaar alles even doorgelopen. Had nog een abonnement op een tijdschrift die ik altijd vergat om op te zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb meteen alles wat niet 100% noodzakelijk is opgezegd. Dingen als sportschool enzo. Netflix natuurlijk niet, dat is nu het meest noodzakelijke van allemaal.
Je zegt zelf dat je vind dat ze wel bezoek mogen ontvangen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De helft was hier ook eerst onder de 50, dacht ik.
Laat de kwetsbaren zichzelf maar beschermen.
zal lastig worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom allemaal? Kunnen we niet filteren?
Ga mijn best doen om een virus voor domme mensen te bedenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom allemaal? Kunnen we niet filteren?
ik bedoel dit als opbouwende kritiek, maar:quote:
Helaas is het virus niet zo selectief.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal lastig worden.
Al filteren bepaalde categorieën zich zelf wel uit. Zoals de #CoronaChallenge mensen die een wc bril of deurklink likken
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga mijn best doen om een virus voor domme mensen te bedenken
Beetlejuice! Beetlejuice! Beetle...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sssssht, straks werkt het net als met de geest in de fles.
Wel echt een heel laag niveau hoor want nu krijg ik het een beetje benauwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga mijn best doen om een virus voor domme mensen te bedenken
Goedquote:
Ik keek net naar buiten en ik denk dat dat slim is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat ik m'n bed nog uit ga komen vandaag.
Beter van niet nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je vind dat ze wel bezoek mogen ontvangen?
Maar goed. Ik ga hier niet op reageren. Dit gaat de reden zijn dat we met z’n allen in lockdown moeten. Omdat mensen de noodzaak van de richtlijnen niet snappen.
Ja, had je al iets van een andere baan daar of nog niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Verveel me een beetje, maar daar is weinig aan te doen.
ik ga na het werk nog even kijken naar de social distance in de supermarktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet dat ik m'n bed nog uit ga komen vandaag.
Ik zal nooit iets van jou aannemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel dit als opbouwende kritiek, maar:
Flikker op, achterlijke klapjosti.
Echt niet! Hier in de winkelstraat was het gister heel druk met vrolijk shoppende mensen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter van niet nee.
Maar het hen ontnemen is ook weer zoiets.
99% zal toch de richtlijnen volgen.
Nee, nog niet. Ik had wel sollicitaties lopen, maar die zijn nu allemaal on hold gezet tot minimaal 6 april.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, had je al iets van een andere baan daar of nog niet?
Kijk, dat doe ik dus niet. Daarom verveel ik me de tyfusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt niet! Hier in de winkelstraat was het gister heel druk met vrolijk shoppende mensen...![]()
Vervelend zeg! Hopelijk is het snel voorbij en kun je lekker je eigen ding gaan opbouwen daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik had wel sollicitaties lopen, maar die zijn nu allemaal on hold gezet tot minimaal 6 april.
Laten we ze neerschieten!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt niet! Hier in de winkelstraat was het gister heel druk met vrolijk shoppende mensen...![]()
Van wie hier wel? Dan weten we wie het even moet quotenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal nooit iets van jou aannemen.
Ik haat mensen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
De Makro en Sligro zijn nu open voor iedereen. Nu de IKEA gesloten is is dat het nieuwe uitje voor iedereen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat doe ik dus niet. Daarom verveel ik me de tyfus.
Dus nu ben je gewoon een trophy wife?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik had wel sollicitaties lopen, maar die zijn nu allemaal on hold gezet tot minimaal 6 april.
het is een offer dat wij met zn allen moeten brengenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat doe ik dus niet. Daarom verveel ik me de tyfus.
Fijn toch! Snap dat je daar blij om bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:38 schreef Elvi het volgende:
Ik had gelukkig net 3 weken een vast contract![]()
Ik hoop volgende maand meer te horen. Wel al wat gesprekken gehad via de telefoon, maar dat is m toch niet helemaal of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vervelend zeg! Hopelijk is het snel voorbij en kun je lekker je eigen ding gaan opbouwen daar.
Cali uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
Van wie hier wel? Dan weten we wie het even moet quoten
Yats is haar vriend? Dan zal ze wel een lick down beleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest gisteren ook wel lachen op een vriendin die vast zit in Nieuw-Zeeland die aan het wachten was op de “lick down”. Haar vriend sprong daar wel behendig bovenop op die opmerking
Is de IKEA dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Makro en Sligro zijn nu open voor iedereen. Nu de IKEA gesloten is is dat het nieuwe uitje voor iedereen.
Whehe, jaquote:
Ja, en nu maar afwachten of het bedrijf dit gaat overleven anders heb ik er nog niks aanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn toch! Snap dat je daar blij om bent.
als we de overheid kunnen geloven, zullen wij en de bedrijven het economisch wel overleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, en nu maar afwachten of het bedrijf dit gaat overleven anders heb ik er nog niks aan
Zweedse balletjes afhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan wel nog bestellen en ophalen. Maar geen Zweedse balletjes meer
Daar ga je toch voor, he. De balletjes en de daimtaart.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan wel nog bestellen en ophalen. Maar geen Zweedse balletjes meer
Zijn allerlei effecten die nog een stuk langer doorspelen, erg lastig om te bepalen hoe dat gaat lopen en ook weer per branch anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we de overheid kunnen geloven, zullen wij en de bedrijven het economisch wel overleven.
Ik hoop het oprecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we de overheid kunnen geloven, zullen wij en de bedrijven het economisch wel overleven.
Daimtaart hebben ze ook bij de XLquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga je toch voor, he. De balletjes en de daimtaart.
ligt er natuurlijk ook aan hoe lang dit allemaal aanhoudt.quote:
waarom hoor ik nu pas dat Samzz een zusje heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje denkt dat alles volgende maand weer normaal is. Soms vraag ik me wel eens af of ze van de melkboer is.
ECHT! Dit is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Daimtaart hebben ze ook bij de XL
YW
Ik heb er driequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom hoor ik nu pas dat Samzz een zusje heeft
Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje denkt dat alles volgende maand weer normaal is. Soms vraag ik me wel eens af of ze van de melkboer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |