Misschien in de avond beetje cammen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Dragan Bakema
[..]
Waar is dat potje dan wel voor
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Hij krijgt itt veel van zijn collega's ook nog gewoon 70%, I just can'tquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?Kosten maak je, inkomsten krijg je.
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Elvi heb je al gezien dat Meneer Wateetons gratis workshops gaat geven?
Net sushi besteld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Dit kan niet hoor Elviquote:
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Ik lees geen Elle Eten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor ElviMeneer Wateetons blogt, schreef zeven kookboeken en een column voor Elle Eten. En hij geeft dus ook workshops.
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien in de avond beetje cammen.
Jupquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!
Maar goed, we doen het er maar mee.
Geen idee nog. Of ik ga nog even boodschappen halen straks, of ik ga pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwen
[..]
Jup
Net al klaar. We hadden preiovenschotel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
US verkeerde accountquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....
We? *pakt excel*quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net al klaar. We hadden preiovenschotel.
Denken dat ik mascara draagquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....
Nopequote:
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt je fantasiebeeld nu in duigen?
We weten toch allemaal wel hoe ze er uit ziet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt je fantasiebeeld nu in duigen?
Virus detected and successfully quarantinedquote:
Ik kan je wat te hoesten geven als het moetquote:
Mag in DMquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan je wat te hoesten geven als het moet
Klinkt als een slechte seksclub.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet iemand fulltime lessen te downloaden.
Liefst clubjoy power lessen.
Nee juist een premium club.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte seksclub.
Hoiquote:
Premium Corona plus pakket.quote:
Immuuniteitquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Premium Corona plus pakket.
Ik bedank even.
Beetje vent onder de 50 neemt die 0,01 sterfkans wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Premium Corona plus pakket.
Ik bedank even.
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparelsquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje vent onder de 50 neemt die 0,01 sterfkans wel.
Jij bedoelt zeker zo'n warp machine?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparels.
Of je nu door hen of door mij wordt ondergehoestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, als ik een transporter had zou ik het doen, maar ik ga nu liever niet de straat op om ondergehoest te worden door een groepje kansenparels.
Nee, ik ken mijn eigen fandom welquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bedoeld zeker zo'n warp machine?
Daarom altijd je mes meenemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zodat dat gebeurt zit ik in de cel, wegens meervoudige moord, dus kom ik nooit bij je aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je nu door hen of door mij wordt ondergehoest
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef STING het volgende:
Phew, gelukkig nog geen lockdown morgen, aannemer heeft morgen nog veel op het programma staan en woonkamer is nog een puinzooi.
Mijn afspraak bij de kapper kan door gaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef STING het volgende:
Phew, gelukkig nog geen lockdown morgen, aannemer heeft morgen nog veel op het programma staan en woonkamer is nog een puinzooi.
Goed puntquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zodat dat gebeurt zit ik in de cel, wegens meervoudige moord, dus kom ik nooit bij je aan.
Een zeker iemand heeft corona volgens haar huisartsquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dan toch van iemand moet krijgen.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een zeker iemand heeft corona volgens haar huisarts
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maar oke die flapdrol heeft geen test gedaan ofzo. Gewoon wat grieperig, en hoppa corona blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Waarom zou je in deze tijden met gewoon wat grieperigheid je huisarts gaan lastig vallen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef Faxie het volgende:
Maar oke die flapdrol heeft geen test gedaan ofzo. Gewoon wat grieperig, en hoppa corona blijkbaar
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Hmmm iets te ripped hoor. Leuk koppie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om corona uit te sluiten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zou je in deze tijden met gewoon wat grieperigheid je huisarts gaan lastig vallen?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik het dan toch van iemand moet krijgen.
Wow! Net als heel veel andere mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Beetje een enge navel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn niet genoeg testen. 100.000 man is waarschijnlijk al besmet. Blijf gewoon thuis totdat je geen klachten meer hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Maarja als die dan zegt van 'neem maar geen risico en ga in quarantaine' zonder verder een test te doen....
Dat zeggen ze tegen mensen die niet in een risicogroep vallen ja. Of niet zulke erge klachten hebben waardoor mogelijk ziekenhuisopname dreigt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Maarja als die dan zegt van 'neem maar geen risico en ga in quarantaine' zonder verder een test te doen....
Dat zegt de overheid al bij milde klachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef Faxie het volgende:
Je bedoelt dat ze schijnbaar niet zo slim is?quote:
Dan moet je meteen 2 weken met haar in quarantaine. Zou dat even sturen met een knipoogquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus deze zaterdag zal ook wel weer niet doorgaan
Ja mensen denken dat als ze de covid-19 virusinfectie ziekte hebben dat ze heel.dramatisch binnen 24 uur sterven ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg testen. 100.000 man is waarschijnlijk al besmet. Blijf gewoon thuis totdat je geen klachten meer hebt.
Dom gelul van iedereen die nu perse moet weten wat ze hebben
Lijkt me dan een stuk logischer om iedereen van de risicogroepen in quarantaine te zetten. Kan de rest ook weer gewoon verder met z'n leven, en wordt zo mooi die groepsimmuniteit opgebouwdquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen mensen die niet in een risicogroep vallen ja. Of niet zulke erge klachten hebben waardoor mogelijk ziekenhuisopname dreigt.
Of eigenwijs of..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze schijnbaar niet zo slim is?
Goed planquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je meteen 2 weken met haar in quarantaine. Zou dat even sturen met een knipoog![]()
Mijn ouders begrjipen nu al niet waarom ik niet bij ze langs ga; moeten het niet nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me dan een stuk logischer om iedereen van de risicogroepen in quarantaine te zetten. Kan de rest ook weer gewoon verder met z'n leven, en wordt zo mooi die groepsimmuniteit opgebouwd
Idd. Of dat ze speciaal of uniek zijn en dan nu moeten weten of ze het hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mensen denken dat als ze de covid-19 virusinfectie ziekte hebben dat ze heel.dramatiach binnen 24 uur sterven ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |