Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:03 schreef grazz het volgende:
@:Strani wat een stress, hopen dat het lukt hoor!
Ahh wat lief, dank je welquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ga keihard voor jullie duimen, dit zou echt een lichtpuntje even zijn als dit zou lukken![]()
![]()
![]()
Echt lief van jequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga echt met je mee opgelucht zijn als het eindelijk is gelukt
Logisch. Tuurlijk is het hier in Spanje al heel duidelijk dat het heel erg is maar als je met vakantie bent dan gaat het deels toch een beetje langs je heen. Dan ga je ook niet de hele dag het nieuws in de gaten houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef ato het volgende:
Nu ik in Nederland ben, zie ik ook hoe ernstig deze virus is en lijkt te worden.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Echt hele mooie woorden van je Mekequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Dat hele virus is zo groots en ongrijpbaar, ik houd me dan echt aan dit soort dingen vast. Heel blij dat @:ato nu weer veilig thuis isEn voelt ook een beetje alsof mevrouw @:Strani straks ook weer in Spanje is, dat als dat lukt, dat dat virus dan op termijn ook wel gaat lukken
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Meke het volgende:
Ook ontzettend kut;Ja dat is echt naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dat dan tijdelijk dat je in het bestuur zit, of is er wel kans dat je als bestuurdlid nog betere tijden mee gaat maken?
Ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Snap ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef Meke het volgende:
Ik had ook 24u nodig om weer op FOK! te komen na het ESF-nieuws
Ook ontzettend kut;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ook ontzettend kut;Heel vervelend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wel ja....
Nou inderdaad! Ik heb ook gezegd dat ze maar zo vroeg mogelijk naar de luchthaven moet zodat ze straks niet die vlucht mist door een file of zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
@:strani wat een spannende tijden, hopelijk zit je vrouw heel snel in het vliegtuig nu!
@:meke ik snap dat dat heel rot is
Precies, alles wat je kúnt doen om te zorgen dat ze die vlucht haalt, doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ik heb ook gezegd dat ze maar zo vroeg mogelijk naar de luchthaven moet zodat ze straks niet die vlucht mist door een file of zo
Hoe laat vliegt mevrouw Strani?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ik heb ook gezegd dat ze maar zo vroeg mogelijk naar de luchthaven moet zodat ze straks niet die vlucht mist door een file of zo
Preciesquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, alles wat je kúnt doen om te zorgen dat ze die vlucht haalt, doen
#teamkomtgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |