abonnement Unibet Coolblue
pi_192141708
4 verjaardagen afgezegd, geen uitgaan meer, geen filmpje pakken, geen restaurant. Niet meer bij mijn ouders eten (pa in risicogroep), geen tennis meer geen sportschool, weekendje Londen geannuleerd, geen voetbal meer. En thuiswerken waardoor je ook niemand meer face to face spreekt. Hooguit via van die debiele mini-overlegjes via de webcam en FaceTime :') .

Ik heb een handjevol vrienden die ik zo'n beetje om de dag zie maar dat is het ook wel, ook niks meer in groepsverband...

En dan te bedenken dat dit nog maanden kan duren. Ik hoor veel mensen het allemaal wel best vinden. Maar missen jullie je sociale leven, en met name het leuke dingen doen ook zo erg op dit moment ?
blablablabla
pi_192141734
Ik zwaai naar dieren.
pi_192141760
Ik heb geen sociaal leven, dus voor mij is het business as usual. Op het bezoek bij moeder na dan.
pi_192141779
Behalve dat ik nog steeds bij mijn ouders eet, weet ik precies hoe jij je voelt. Exact hetzelfde probleem. Van een hyper sociaal leven naar nul is toch echt een ontwenning. In het weekend komt er een vriend of twee langs, of ik ga er langs om te gamen en te drinken. Maar daar blijft het ook bij. Sportschool ook dicht.

Ik keek ook altijd uit naar het weekend, maar nu maakt dat ook geen donder meer uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 19-03-2020 13:37:42 ]
pi_192141896
Het is pas een paar dagen maar vind het zwaar klote ;( heb wel een alcoholvrije maand ingesteld :')
pi_192141958
Ik ben al jaren een kluizenaar.
pi_192142056
Ik herken dit enorm, al spreek ik niet eens met vrienden af.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 19 maart 2020 @ 13:54:17 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_192142159
Het is voor iedereen even een aanpassing. Ik kan hem niet linken want mobiel maar zoek Floortje Dessing bij DWDD maar op die het heeft over een lesje thuiszitten en het leren om zelfvoorzienend te leven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192142241
Ik had eindelijk weer weekenden met leuke dingen staan maar alles is afgelast.
Mag/moet nog wel naar het werk maar alles wat leuk is mag niet meer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192142315
Het voelt een beetje als sharia maar dan zonder haatbaarden.
  donderdag 19 maart 2020 @ 14:02:25 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192142345
Het is inderdaad behoorlijk treurig ja
pi_192142551
quote:
'in trek', I see what you did there.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192142564
Ik zit in ieder geval bovengemiddeld veel op FOK! :}
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192142584
Ik weet in ieder geval dat zo'n stilteretraite mij gillend gek zou maken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192143652
Mijn grootste hobby was altijd al online gamen, dus dat is niet anders. Gisteren nog met 19 anderen een gezellige avond doorgebracht, kletsend en lachend. En grapjes makend over het coronavirus uiteraard. Voor jou klinkt het wel heel dramatisch anders dan anders :{ Komt goed! Straks denk je terug aan 'toen ik het zonder sociale contacten moest doen'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192143980
Ik heb soms drukke weekenden en daarna kan ik er maar zo twee thuis zijn. Alleen zijn vind ik totaal geen probleem, ook belangrijk zelfs dat je dit gewoon kunt :). Ik kijk dan ook altijd met verbazing naar mensen die per se elk weekend iets te doen móeten hebben. Zijn genoeg mensen die dwangmatig overvolle agenda's creëren om maar niet alleen te zijn, en als ze dan een avondje toch alleen zijn, al is het maar voor een paar uur, direct vrienden appen dat je je verveeld.

Het is heerlijk om met anderen leuke dingen te doen, maar als je daar echt afhankelijk van bent lijkt me dat best wel problematisch. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat de komende weken/maanden voor sommige mensen best confronterend gaan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 15:06:06 ]
pi_192144091
Zie het als een jaar gevangenis met extreem veel priviléges. Het is hoe dan ook kut maar gewoon het beste van maken.
  donderdag 19 maart 2020 @ 15:25:19 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192144411
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:35 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Ik heb geen sociaal leven, dus voor mij is het business as usual. Op het bezoek bij moeder na dan.
Same here
boks
pi_192145761
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Farenji het volgende:
Het voelt een beetje als sharia maar dan zonder haatbaarden.
Treffende omschrijving.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192145784
Ik merk er niks van. Waarom zou je verjaardagen of wat drinken met vrienden ofzo afzeggen?
pi_192145797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zie het als een jaar gevangenis met extreem veel priviléges. Het is hoe dan ook kut maar gewoon het beste van maken.
Je hebt gewoon je vrijheid toch en kan de deur uit wanneer je wil?
pi_192145864
Heerlijk
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 19 maart 2020 @ 16:54:09 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192145889
Ik heb precies hetzelfde ja, normaal ben ik eigenlijk maar één avond in de week thuis. Voorlopig is het wel uit te houden maar het is vooral het vooruitzicht dat je gewoon weken/maanden niet even gezellig een biertje kan pakken met zijn allen wat mij nogal tegenstaat. En het voetballen mis ik ook meteen, net als het sport kijken.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 16:54:34 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192145897
het is wat rustiger op straat en er is geen sport meer

verder merk ik er weinig van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 19 maart 2020 @ 16:58:15 #26
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192145959
Eens. Door het disfunctioneren van de fokservers de afgelopen weken zit er een vertraging op al mijn dagelijkse sociale interactie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_192146038
Ja, geen feestjes / festivals, geen sport op TV en effe niet reizen is wel kut ja. Veel sociale contacten heb ik niet, dus dat valt wel mee.

Maar voor de rest vermaak ik me verder wel als ik alleen ben. Puur hypothetisch: zou ik gedwongen een maand thuis moeten zitten zonder bezoek (op af en toe een luchtje scheppen na) dan zou ik me geen moment vervelen. :') Vaak zitten weekends ook zo volgepropt bij mij, dat ik lang niet alles gedaan krijg wat ik wil. Dat "probleem" heb ik nu niet, omdat wat dingen "afvallen". Maar oké, bovenstaande geldt lang niet voor iedereen.

Ik vind het ook raar als mensen zich tegenwoordig nog vervelen, zolang je internetverbinding blijft werken kun je veel doen. Je hebt internet, YT, online games, Videoland, Netflix etc. En mocht dat er niet zijn, dan heb je nog TV, DVD's, boeken, bordspellen, oude spelcomputers (indien dit allemaal bewaard is, dat wel), en anders ruim je je huis een beetje op...

Was het hele corona-gedoe 30 jaar eerder (in het pre-internet tijdperk) dan lag de verveling bij de gemiddelde mens wellicht wel iets hoger ja...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_192146059
Eens. Gelukkig hebben we elkaar nog.
  Redactie Frontpage donderdag 19 maart 2020 @ 17:19:38 #29
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_192146382
Terechte klacht. Geen interactie meer met collega's, niet meer kickboksen, geen voetbal meer op tv. Verplicht thuiswerken, terwijl mijn vrouw meestal aan het werk is, omdat ze in de zorg werkt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_192146582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, geen feestjes / festivals, geen sport op TV en effe niet reizen is wel kut ja. Veel sociale contacten heb ik niet, dus dat valt wel mee.

Maar voor de rest vermaak ik me verder wel als ik alleen ben. Puur hypothetisch: zou ik gedwongen een maand thuis moeten zitten zonder bezoek (op af en toe een luchtje scheppen na) dan zou ik me geen moment vervelen. :') Vaak zitten weekends ook zo volgepropt bij mij, dat ik lang niet alles gedaan krijg wat ik wil. Dat "probleem" heb ik nu niet, omdat wat dingen "afvallen". Maar oké, bovenstaande geldt lang niet voor iedereen.

Ik vind het ook raar als mensen zich tegenwoordig nog vervelen, zolang je internetverbinding blijft werken kun je veel doen. Je hebt internet, YT, online games, Videoland, Netflix etc. En mocht dat er niet zijn, dan heb je nog TV, DVD's, boeken, bordspellen, oude spelcomputers (indien dit allemaal bewaard is, dat wel), en anders ruim je je huis een beetje op...

Was het hele corona-gedoe 30 jaar eerder (in het pre-internet tijdperk) dan lag de verveling bij de gemiddelde mens wellicht wel iets hoger ja...
Gewoon ZUIPON
Ik zwaai naar dieren.
pi_192179866
Ik mis het ook wel heel erg. Een paar dagen thuiswerken is oké, maar de hele week gaat stierlijk vervelen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 08:14:17 #32
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192179942
Vind het vooral rot dat ik vlak voor de maatregelen een erg leuke date had die ik nu voorlopig niet ga zien :')
pi_192180242
Hoe staan jullie erin met afspreken met 2 a 3 vrienden? Spelletje doen etc.

Beetje een discussie in onze vriendengroep of dat nou wel of niet kan op dit moment.
pi_192182807
Doordat ik al een aantal dagen verplicht thuis ben, besef ik me pas hoe eenzaam het leven voor sommige ouderen is..
pi_192183020
Ik had een zeer drukke maand april komende met concerten en familiefeesten etc.
Alles afgelast :'( .

Wandelen, wandelen en wandelen, that's it.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_192183112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 08:54 schreef Simmertje het volgende:
Hoe staan jullie erin met afspreken met 2 a 3 vrienden? Spelletje doen etc.

Beetje een discussie in onze vriendengroep of dat nou wel of niet kan op dit moment.
Met max. 5-6 mensen inclusief afstand samen wat drinken bij iemand thuis (na het handen wassen) is goed. Mensen die hun verjaardagsfeestje van 10+ mensen door laten gaan zijn niet goed bij hun hoofden.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 12:27:14 #37
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192183171
Mis vooral mijn eigen voetbal en daarnaast het betaald voetbal. Met vrienden ga ik ook wel om buiten het uitgaan en mijn ouders behoren niet tot een risicogroep dus daar langs gaan is ook gewoon nog mogelijk.
AZ
ALKMAAR
pi_192183179
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Farenji het volgende:
Het voelt een beetje als sharia maar dan zonder haatbaarden.
Ik las brandhaarden.
pi_192183917
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 08:54 schreef Simmertje het volgende:
Hoe staan jullie erin met afspreken met 2 a 3 vrienden? Spelletje doen etc.

Beetje een discussie in onze vriendengroep of dat nou wel of niet kan op dit moment.
Wij doen dat wel. Althans was het plan maar 1 van de vrienden heeft nu waarschijnlijk corona. Dat gaan we dus niet opzoeken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192184464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 12:23 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Met max. 5-6 mensen inclusief afstand samen wat drinken bij iemand thuis (na het handen wassen) is goed. Mensen die hun verjaardagsfeestje van 10+ mensen door laten gaan zijn niet goed bij hun hoofden.
want 5-6 mensen is prima en 10 ineens niet meer? gewoon al het contact nu minimaliseren.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 13:44:50 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192184577
Ik mis het sociale leven zeer zeker, mijn collega's en werkomgeving, het op straat praatje maken met mensen en buren nu loopt het gros om elkaar heen, elk kuchje veert men op al de eerste kapjes op straat en veel strakke sjaaltjes. Vandaag toch nog even een vriendin over de vloer gehad :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192184615
quote:
Kan niet zien
pi_192184658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:48 schreef Silven het volgende:
Ik merk er niks van. Waarom zou je verjaardagen of wat drinken met vrienden ofzo afzeggen?
Weer zo iemand die het niet snapt.
pi_192184712
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:46 schreef Tailless het volgende:

[..]

Kan niet zien
persoon x..Ga je nog wat doen dit weekend?
persoon y..Denk dat ik binnen blijf..
persoon x..Omdat virus ?
persoon y..de wat??

Of te wel er veranderd niet zoveel in het leven van een fokker !! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_192184732
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 12:23 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Met max. 5-6 mensen inclusief afstand samen wat drinken bij iemand thuis (na het handen wassen) is goed. Mensen die hun verjaardagsfeestje van 10+ mensen door laten gaan zijn niet goed bij hun hoofden.
Ik persoonlijk zie niet echt een verschil tussen 5 a 6 mensen als 10 (buiten het absolute aantal dan natuurlijk). Onder die 5 kan ook iemand zitten die besmet is en het niet weet en van 5 mensen steeds 1,5 m afstand houden is toch wel wat lastig dan bij 1 of 2.

Vind het zelf wel lastig.
Normaal altijd wel druk met werk, sport en de honden, waardoor het elke week wat puzzelen is voor een gezellig avondje/dagje met vriendinnen en vrienden maar hoe dan ook het lukt.

Nu heb ik tijd over en kan het niet :{

[ Bericht 9% gewijzigd door FYazz op 21-03-2020 13:57:48 ]
pi_192184757
Ik begrijp dit niet, als je normaal gesproken een griepje hebt, zit je ook een weekje (alleen) thuis, vind je dat dan ook heel zwaar? Of is het nu anders omdat er vooralsnog geen zicht op verbetering is?

Ik trek het zelf eigenlijk wel goed, voor het eerst in drie jaar langer dan 2 dagen niet gewerkt; uitslapen, eindelijk eens een boek lezen, lekker koken, badkamer is eindelijk eens goed schoon, ik vermaak me prima en kom stiekem een beetje tot rust.

Edit; natuurlijk is de situatie kut en wil het niet bagataliseren, ik kan m’n ouders niet zien, m’n geliefde clubje speelt niet, uitjes gaan niet door, maar onder de omstandigheden hebben we het toch zo slecht niet! Er is eten en internet.
pi_192185136
Ik had nu wrs lekker op een terrasje gezeten, de aankomende festivals ga ik ook wel missen.

Verder vermaak ik me wel met Netflix, Videoland, Youtube en de series die ik gewoon volg.
Kom sowieso elke dag genoeg buiten want de hont moet toch uit.

Creatief met koken, had vorige week geen eieren meer dus een vegan-appeltaart gemaakt. Nu heb ik trek in pannenkoeken, heb inmiddels eieren maar geen melk, dus zelf rijstemelk gemaakt. Dus dat ga ik zo eens proberen of dat wat is :D

Het boodschappen doen mis ik wel, ben voor het laatst op 6 maart in de supermarkt geweest, maar met die hamsteraars heb ik er gewoon geen zin in en het is altijd een gedoetje met de hond die ik in haar tas moet doen.
En als ze er weer uit mag dan wil ze weer niet (heb een Teckel) dus sta ik weer te klooien :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_192185145
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:52 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik begrijp dit niet, als je normaal gesproken een griepje hebt, zit je ook een weekje (alleen) thuis, vind je dat dan ook heel zwaar? Of is het nu anders omdat er vooralsnog geen zicht op verbetering is?

Ik trek het zelf eigenlijk wel goed, voor het eerst in drie jaar langer dan 2 dagen niet gewerkt; uitslapen, eindelijk eens een boek lezen, lekker koken, badkamer is eindelijk eens goed schoon, ik vermaak me prima en kom stiekem een beetje tot rust.

Edit; natuurlijk is de situatie kut en wil het niet bagataliseren, ik kan m’n ouders niet zien, m’n geliefde clubje speelt niet, uitjes gaan niet door, maar onder de omstandigheden hebben we het toch zo slecht niet! Er is eten en internet.
Een weekje of twee a drie vind ik ook wel te doen hoor en wat je zegt: het huis en de tuin knapt hier ook lekker op en ik slaap weer wat bij en hoef ook zeker niet iedere dag bezoek.

Vooruitzicht dat dit waarschijnlijk langer dan een maand gaat duren vind ik wel lastig. Ik mis mijn sporten en mijn medesporters nu al (en deze sporten kan ik helaas ook niet thuis doen) en met één hond 'sporten' wij tevens en die gaat het ook merken dat we niet meer 2x per week op het veld staan.

Ook het spelen en knuffelen met mijn neefjes mis ik heel erg. Hij was afgelopen week jarig en feestje van donderdag ging dus niet door.
Zijn vader valt in een risicogroep, mijn neefje zelf was wat snotterig en mijn vriend en ik zijn beide ook wat verkouden. Dus het zekere voor het onzekere en dat betekende dus cadeautjes neerzetten op de stoep ;( ;(
Dat hou ik niet lang vol.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:10:40 #49
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_192185195
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
4 verjaardagen afgezegd, geen uitgaan meer, geen filmpje pakken, geen restaurant. Niet meer bij mijn ouders eten (pa in risicogroep), geen tennis meer geen sportschool, weekendje Londen geannuleerd, geen voetbal meer. En thuiswerken waardoor je ook niemand meer face to face spreekt. Hooguit via van die debiele mini-overlegjes via de webcam en FaceTime :') .

Ik heb een handjevol vrienden die ik zo'n beetje om de dag zie maar dat is het ook wel, ook niks meer in groepsverband...

En dan te bedenken dat dit nog maanden kan duren. Ik hoor veel mensen het allemaal wel best vinden. Maar missen jullie je sociale leven, en met name het leuke dingen doen ook zo erg op dit moment ?
wij geven het 2 weken. Langer dan 2 weken kunnen we echt niet, dan gaan we gewoon naar iemand zijn appartement en wat doen met zn allen, dan krijgen we maar corona. binnen blijven in isolatie voor langer dan 2 weken kunnen we niet volhouden echt niet.
pi_192185219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
En als ze er weer uit mag dan wil ze weer niet (heb een Teckel) dus sta ik weer te klooien :')
Offtopic: Teckels zijn leuk O+ Een echte hond is een ondeugende hond met karakter ;)
pi_192185367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:09 schreef FYazz het volgende:

[..]

Een weekje of twee a drie vind ik ook wel te doen hoor en wat je zegt: het huis en de tuin knapt hier ook lekker op en ik slaap weer wat bij en hoef ook zeker niet iedere dag bezoek.

Vooruitzicht dat dit waarschijnlijk langer dan een maand gaat duren vind ik wel lastig. Ik mis mijn sporten en mijn medesporters nu al (en deze sporten kan ik helaas ook niet thuis doen) en met één hond 'sporten' wij tevens en die gaat het ook merken dat we niet meer 2x per week op het veld staan.

Ook het spelen en knuffelen met mijn neefjes mis ik heel erg. Hij was afgelopen week jarig en feestje van donderdag ging dus niet door.
Zijn vader valt in een risicogroep, mijn neefje zelf was wat snotterig en mijn vriend en ik zijn beide ook wat verkouden. Dus het zekere voor het onzekere en dat betekende dus cadeautjes neerzetten op de stoep ;( ;(
Dat hou ik niet lang vol.
Ahja ik mis mijn neefje ook heel erg! Ik heb een filmpje gemaakt dat ik een boekje voorlas, en toen kreeg ik een filmpje terug dat hij dat filmpje aan het kijken was en moest lachen (hij is 1) nou toen ben ik gesmolten.
pi_192185629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:17 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Ahja ik mis mijn neefje ook heel erg! Ik heb een filmpje gemaakt dat ik een boekje voorlas, en toen kreeg ik een filmpje terug dat hij dat filmpje aan het kijken was en moest lachen (hij is 1) nou toen ben ik gesmolten.
O+ aww lief

Wij doen nu ook filmpjes opnemen en videobellen.
pi_192185661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Mijn grootste hobby was altijd al online gamen, dus dat is niet anders. Gisteren nog met 19 anderen een gezellige avond doorgebracht, kletsend en lachend. En grapjes makend over het coronavirus uiteraard. Voor jou klinkt het wel heel dramatisch anders dan anders :{ Komt goed! Straks denk je terug aan 'toen ik het zonder sociale contacten moest doen'.
Heb je dat online gedaan die 19 vrienden ontmoet en hoe ging dat?

[ Bericht 2% gewijzigd door vipergts op 21-03-2020 14:44:58 ]
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192185706
Denk dat gamers inderdaad hier al jaren voor getraind zijn, het valt mij ook nog enigszins mee aangezien wij doordeweeks onze vaste game groep hebben van een mannetje of 8. Moet wel zeggen dat ik lekker naar Ajax gaan mis, het biertje bij de arena ;(
pi_192185752
Gewoon ff door de zure appel heen bijten :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_192185941
pi_192186046
Ik heb me vanochtend aangemaakt voor een digitale live stream pubquiz. Kwam toevallig voorbij op facebook.

Kosten ¤7,50. Men heeft aangegeven van de gelden cadeaupakketjes en bloemen bij lokale ondernemers te kopen voor alle mensen in vitale beroepen.
pi_192191897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:34 schreef vipergts het volgende:

Heb je dat online gedaan die 19 vrienden ontmoet en hoe ging dat?
Je kan met Discord allemaal tegelijk kletsen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192192104
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan met Discord allemaal tegelijk kletsen.
Top thx voor je hulp
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192192445
Ik vind het ook pittig. Alles in clubverband verdween vlak na de eerste maatregelen al. Vervolgens nog op zondag uit eten geweest met vrienden. Stond gepland precies op het moment dat de horeca ook dicht ging. Kon nog net. Maar ik zag de hele binnenstad in shutdown gaan. Geen etentjes meer. Verder nog alle events afgelast. Vooral jammer i.v.m. sollicitatie-activiteiten. En nu ben ik met vrienden de omschakeling naar online aan het bespreken. Volgens mij wil nog niet iedereen eraan, maar de ernst van de situatie dringt meer en meer door.

Het enige niet-essentiële dat ik nog doe is de wekelijkse rit naar m'n ouders. Ze vallen nog net niet in de risicogroep, met enige marge. Maar ook daar wordt de online-voortzetting besproken en we bellen elkaar vaker.

Voor sollicitaties zal ik het face to face contact wel missen, maar ik deed toch al veel per telefoon en ik ben voorbereid op video-solliciteren.

Gelukkig zie ik bijv clubavonden wel in digitale vorm terug komen. Zal even omschakelen zijn.
pi_192192578
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik ben al jaren een kluizenaar.
Precies! Een eckte FOK!ker merkt nauwelijks een verschil :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:17:13 #62
338319 ZarB
Piña colada
pi_192194478
Ik maak veel gebruik van skype en videobellen. Ik vind het jammer dat ik bepaalde mensen minder makkelijk kan zien, maar zo houd ik iig contact. Ik werk voornamelijk thuis, maar af en toe bel ik naar het werk om contact te onderhouden. Ik ben vaak de deur uit (sport, muziek), maar ik moet zeggen dat ik het niet ontzettend erg vind ofzo. Het geeft wat berusting, de keuzevrijheid die weg valt.

Ik vraag me ook af of een sociaal leven waarbij je geen dag thuis bent écht leuk is, of vooral voor de buitenkant heel leuk. Ik geloof daarom ook dat er veel van die FOMO-types zijn die er eigenlijk wel van genieten, maar dat niet durven toe te geven, want niet cool genoeg (of ze weten niet wat ze met zichzelf aan moeten).
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:18:09 #63
338319 ZarB
Piña colada
pi_192194501
Ik hou vooral heel veel geld over *O*
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:18:28 #64
338319 ZarB
Piña colada
pi_192194510
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb me vanochtend aangemaakt voor een digitale live stream pubquiz. Kwam toevallig voorbij op facebook.

Kosten ¤7,50. Men heeft aangegeven van de gelden cadeaupakketjes en bloemen bij lokale ondernemers te kopen voor alle mensen in vitale beroepen.
Klinkt leuk :)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_192194602
Misschien weet je nu een fractie van hoe het voelt om een vluchteling te zijn die thuis moet blijven vanwege oorlog en bommen, behalve dat jij WEL hele dag op Netflix en Pornhub kan :r

Sociale levens lijden met fake people :')
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 maart 2020 @ 22:23:20 #66
367000 roos94
pi_192194622
Ik heb nooit een sociaal leven gehad dus dat scheelt wel. Ik vermaak mij prima met mn vriend. Gamen, neuken, netflix en slapen.
pi_192194806
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef ZarB het volgende:

[..]

Klinkt leuk :)
Is het ook! :)
Vrienden doen ook mee dus ook onderliggende competitie. Echt super leuk om te doen :s)
pi_192194808
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nooit een sociaal leven gehad dus dat scheelt wel. Ik vermaak mij prima met mn vriend. Gamen, neuken, netflix en slapen.
Lekker ^O^ Alleen een groot deel van de fokkertjes moet het pornhub doen. En als het tegenzit zonder wc-rol :'(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:31:08 #69
338319 ZarB
Piña colada
pi_192194827
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Is het ook! :)
Vrienden doen ook mee dus ook onderliggende competitie. Echt super leuk om te doen :s)
Ik speel zelfgemaakte pubquizzen via skype _O- Via wat doe je dat dan?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_192194860
Via Bos Overloon. Is een café vlakbij mijn woonplaats waar ik wel eens kom.
pi_192194899
Ik zou dit makkelijk tien jaar vol kunnen houden. Alleen het sluiten van de sportschool speelt me parten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_192196023
Mis vooral het uit eten kunnen en naar de film. Verder was ik toch al een homebody. :)
pi_192196084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou dit makkelijk tien jaar vol kunnen houden. Alleen het sluiten van de sportschool speelt me parten.
Dit.
pi_192196101
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nooit een sociaal leven gehad dus dat scheelt wel. Ik vermaak mij prima met mn vriend. Gamen, neuken, netflix en slapen.
Kijk mij eens vriendje hebben - post :')
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 maart 2020 @ 23:32:06 #75
367000 roos94
pi_192196209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Kijk mij eens vriendje hebben - post :')
Iedereen vertelt hier wat ze doen, maar mij moet je eruit pikken omdat?
pi_192196292
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef roos94 het volgende:

[..]

Iedereen vertelt hier wat ze doen, maar mij moet je eruit pikken omdat?
Omdat niemand anders hier neukt.
pi_192196507
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:36 schreef SwaPore het volgende:

Omdat niemand anders hier neukt.
Ik wist niet dat ik dat had moeten melden, sorry :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192196662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Kijk mij eens vriendje hebben - post :')
Mwa, samenwonen maakt het wel een heel stuk aangenamer. Ook als je huisgenoten hebt of zo.
pi_192196862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wij doen dat wel. Althans was het plan maar 1 van de vrienden heeft nu waarschijnlijk corona. Dat gaan we dus niet opzoeken.
Zie hier waarom kleine groepjes eigenlijk ook een slecht idee zijn.
pi_192196866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Mwa, samenwonen maakt het wel een heel stuk aangenamer. Ook als je huisgenoten hebt of zo.
Als je zegt dat je samenwoont met je vriend en VERVOLGENS nog moet zeggen dat je sex hebt, heb je waarschijnlijk minder sex dan je zou willen. :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_192196889
Er is altijd wat te doen. Lees een goed boek, verdiep je in de levensloop van grote figuren uit de geschiedenis die het zonder moderne geneeskunde moesten doen, kijk de top 50 beste films aller tijden, leer een taal, of spendeer een uurtje alleen met je gedachten. Of ga gewoon een beetje gamen, zuipen en fappen, dat moet ook kunnen.

Ja, sociale contacten zijn belangrijk en feestjes zijn leuk. Ik mis het ook. Maar het is zoals het is. Aanpassingsvermogen, daar hebben we het ver mee geschopt. De keuzes die je in deze weken maakt, kunnen bepalend zijn voor jaren van je leven. Naast alle beperkingen en frustrerende dingen liggen er kansen voor persoonlijke groei die we nooit meer zullen meemaken omdat we anders altijd te druk zijn.
pi_192196921
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Als je zegt dat je samenwoont met je vriend en VERVOLGENS nog moet zeggen dat je sex hebt, heb je waarschijnlijk minder sex dan je zou willen. :')
En de mensen die erover vallen zijn nogal #jelly
pi_192197238
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef -Straw- het volgende:

[..]

En de mensen die erover vallen zijn nogal #jelly
Ik snap die gast wel, volgens mij zit 80% van Fok! al jaren alleen in een hok.
Oprecht medelijden met de mensen die solo in een studio van 40m2 moeten doorbrengen.

MBT het topic, het discord contact met vrienden is toch niet helemaal hetzelfde als met een biertje in je hand aan een tafel of in de stad.
Vrienden zijn veelal eind 20 begin 30 en het is toch wat irritanter lullen met hun jankende babies op de achtergrond.
Tegelijkertijd erken ik wel de luxe van het leven dat we leiden.
Zitten we gewoon al anderhalve week bijna opgesloten in mijn huis, is het enige wat ik mis slap ouwehoeren met bier in mijn hand. Dan hebben anderen het erger.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Miss 200.000.000! zondag 22 maart 2020 @ 00:28:03 #84
367000 roos94
pi_192197280
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:24 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik snap die gast wel, volgens mij zit 80% van Fok! al jaren alleen in een hok.

:D
pi_192197502
Elke dag is hetzelfde nu, ik begrijp nu goed hoe mensen in een verpleeghuis zich kunnen voelen. En ik mis het dollen met collega's op het werk. Voor de rest krijg ik de tijd wel vol, genoeg games en series die nog op de plank liggen, en maar begonnen met voorjaarsschoonmaak. Ook gezonder gaan eten om de toch mindere lichaamsbeweging een beetje op te vangen en omdat het sowieso nooit slecht kan zijn voor je weerstand mocht je het virus toch oplopen, dat is wellicht een blijvende positieve verandering die ik eraan overhou :)
pi_192197827
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nooit een sociaal leven gehad dus dat scheelt wel. Ik vermaak mij prima met mn vriend. Gamen, neuken, netflix en slapen.
Welke games speel je?
  Miss 200.000.000! zondag 22 maart 2020 @ 01:27:22 #87
367000 roos94
pi_192197841
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Welke games speel je?
League of legends, WoW, COD, Sims, Skyrim, Zelda, Final Fantasy, Rollercoaster Tycoon, Pokemon, Fifa en nog een heleboel andere
  zondag 22 maart 2020 @ 01:29:01 #88
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192197852
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

League of legends, WoW, COD, Sims, Skyrim, Zelda, Final Fantasy, Rollercoaster Tycoon, Pokemon, Fifa en nog een heleboel andere
Ga je normaal gesproken wel de deur uit
  Miss 200.000.000! zondag 22 maart 2020 @ 01:30:00 #89
367000 roos94
pi_192197859
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ga je normaal gesproken wel de deur uit
Soms biosje of restaurant maar niet stappen oid
pi_192197901
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
4 verjaardagen afgezegd, geen uitgaan meer, geen filmpje pakken, geen restaurant. Niet meer bij mijn ouders eten (pa in risicogroep), geen tennis meer geen sportschool, weekendje Londen geannuleerd, geen voetbal meer. En thuiswerken waardoor je ook niemand meer face to face spreekt. Hooguit via van die debiele mini-overlegjes via de webcam en FaceTime :') .

Ik heb een handjevol vrienden die ik zo'n beetje om de dag zie maar dat is het ook wel, ook niks meer in groepsverband...

En dan te bedenken dat dit nog maanden kan duren. Ik hoor veel mensen het allemaal wel best vinden. Maar missen jullie je sociale leven, en met name het leuke dingen doen ook zo erg op dit moment ?
Zondagavond ging alles in. Op donderdag mis je álles al?
pi_192197951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Mwa, samenwonen maakt het wel een heel stuk aangenamer. Ook als je huisgenoten hebt of zo.
Dat ligt er maar net aan. Twee collega’s van mij zijn al gevlucht naar ouders vanwege vervelende huisgenoten. 😅 En ook ligt het aan je relatie. Vriendin van me was ook al aan ‘t klagen.

Ik ben alleen en vind het prima. Maar ik spreek wel veel mensen. Ik zat net te tellen en toch wel dagelijks 15 contacten (vrienden en familie) waar ik de hele dag door wel mee app of even mee bel. En collega’s natuurlijk! :)

Ik mis minder dan ik had verwacht! Ik vind het wel oké. Wellicht heb ik gewoon niet zo’n sprankelend sociaal leven 😅. Ik vind het wel belangrijk om mensen te blijven spreken en ik wil graag naar buiten kunnen, ik kan niet zonder.

Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die binnen 4 dagen al:

- verjaarden, uitgaan, restaurants, bioscopen, etc etc etc missen. Heb je dan geen werk of tijd voor jezelf dat je élke avond op pad bent?
pi_192199155
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:01 schreef heite het volgende:

[..]

Zie hier waarom kleine groepjes eigenlijk ook een slecht idee zijn.
Ik moet ook zinloos op kantoor in de kantoortuin verschijnen. Als dat mag moet een potje risk ook kunnen.

De kans dat ik via werk besmet raak ligt tegen de 100%.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192199278
Ik hou het nog wel vol maar ik vind het wel heel saai. Mijn sociale leven bestond uit vrienden, familie, etentjes en sport alles bij elkaar gemiddeld 5 dagen per week (en dan 1 avond per week date avond met mijn vriend en 1 avond voor mezelf).

Dat alles van 5 avonden per week is nu compleet weggevallen en dat voel ik wel.
Enige mazzel die ik heb is dat ik nog 40 uur per week naar mijn werk kan (zorg). Maar daar is het wel heel leeg. En wat helemaal niet werkt is als ik vrij ben doordeweeks (Ivm onregelmatigheid) en mijn vriend dan thuis werkt.

Zonder mijn vriend (met wie ik samenwoon) had ik het wel nog veel moeilijker gevonden. Hij is een positief persoon die echt probeert de boel leuk te maken. Sleept me mee naar buiten om te hardlopen (op rustige tijdstippen zodat we niemand tegenkomen) en in het weekend koken we uitgebreid.

Zucht. Ik vind het pittig. Ik mis mijn party’s
pi_192199395
Het klote is ook, op mn werk gaat het ALLEEN nog over Corona.
Vorige week probeerden we een C-woordvrij dag, maar dat werkte toch niet :+
pi_192199406
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 01:44 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan. Twee collega’s van mij zijn al gevlucht naar ouders vanwege vervelende huisgenoten. 😅 En ook ligt het aan je relatie. Vriendin van me was ook al aan ‘t klagen.

Ik ben alleen en vind het prima. Maar ik spreek wel veel mensen. Ik zat net te tellen en toch wel dagelijks 15 contacten (vrienden en familie) waar ik de hele dag door wel mee app of even mee bel. En collega’s natuurlijk! :)

Ik mis minder dan ik had verwacht! Ik vind het wel oké. Wellicht heb ik gewoon niet zo’n sprankelend sociaal leven 😅. Ik vind het wel belangrijk om mensen te blijven spreken en ik wil graag naar buiten kunnen, ik kan niet zonder.

Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die binnen 4 dagen al:

- verjaarden, uitgaan, restaurants, bioscopen, etc etc etc missen. Heb je dan geen werk of tijd voor jezelf dat je élke avond op pad bent?
Ja er schijnen ook wel relaties en huwelijken op stuk te lopen. Het is een goede test. :Y
  zondag 22 maart 2020 @ 09:51:03 #96
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192200345
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
4 verjaardagen afgezegd, geen uitgaan meer, geen filmpje pakken, geen restaurant. Niet meer bij mijn ouders eten (pa in risicogroep), geen tennis meer geen sportschool, weekendje Londen geannuleerd, geen voetbal meer. En thuiswerken waardoor je ook niemand meer face to face spreekt. Hooguit via van die debiele mini-overlegjes via de webcam en FaceTime :') .

Ik heb een handjevol vrienden die ik zo'n beetje om de dag zie maar dat is het ook wel, ook niks meer in groepsverband...

En dan te bedenken dat dit nog maanden kan duren. Ik hoor veel mensen het allemaal wel best vinden. Maar missen jullie je sociale leven, en met name het leuke dingen doen ook zo erg op dit moment ?
Meeste Nederlanders zijn internet- smartphone of gameverslaafd en zaten toch altijd al thuis met een lijkbleke snoet zonder vitamine D.
Voor hen verandert er weinig.

Helaas heb ik echt niets meer met thuiszitten meer - vroeger wel trouwens, maar dat is alweer lang geleden - ik ervaar thuiszitten als onnatuurlijk en internetgebruik ook. Volgens mij is internet niet een vinding van het Licht, maar van de duisternis. Dat is ook te zien aan de talloze doodsbedreigingen en andere strafwaardige opmerkingen op het internet (waar niets aan gedaan wordt).

Ik zit dus tegen heug en meug uit pure ellende en verveling op iets dat in mijn perceptie negatief is en met een overheid opgescheept die er alles aan doet de negativiteit te vermeerderen, daar zij juist wil dat we allemaal bleekneusjes worden, beetje vatsig ook die lekker ongezond thuiszitten te kijken op haatfora op het internet (feestboek, twitter e.d.).

Serieuse en toffe discussies heb je ooit gehad inderdaad op het internet. Maar dan moet je heel erg ver terug in de tijd. 2004 bijvoorbeeld. 2007 nog ook wel. Na 2012 ging het snel bergafwaarts en nu is het een tokkiemedium. Vol haat. Vol negativiteit.

Ik ben een buitenmens. Ik haat binnenzitten. Ik word hier echt beroerd van.

Goede echte discussies zijn gewoon uitgesloten, ik moet me ook nog aan de 'nieuwspraak' houden van de overheid. Erg vermoeiend allemaal.

Ik vind dit virus echt niet tof. ;(
pi_192200548
quote:
15s.gif Op zondag 22 maart 2020 09:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Meeste Nederlanders zijn internet- smartphone of gameverslaafd en zaten toch altijd al thuis met een lijkbleke snoet zonder vitamine D.
Voor hen verandert er weinig.

Helaas heb ik echt niets meer met thuiszitten meer - vroeger wel trouwens, maar dat is alweer lang geleden - ik ervaar thuiszitten als onnatuurlijk en internetgebruik ook. Volgens mij is internet niet een vinding van het Licht, maar van de duisternis. Dat is ook te zien aan de talloze doodsbedreigingen en andere strafwaardige opmerkingen op het internet (waar niets aan gedaan wordt).

Ik zit dus tegen heug en meug uit pure ellende en verveling op iets dat in mijn perceptie negatief is en met een overheid opgescheept die er alles aan doet de negativiteit te vermeerderen, daar zij juist wil dat we allemaal bleekneusjes worden, beetje vatsig ook die lekker ongezond thuiszitten te kijken op haatfora op het internet (feestboek, twitter e.d.).

Serieuse en toffe discussies heb je ooit gehad inderdaad op het internet. Maar dan moet je heel erg ver terug in de tijd. 2004 bijvoorbeeld. 2007 nog ook wel. Na 2012 ging het snel bergafwaarts en nu is het een tokkiemedium. Vol haat. Vol negativiteit.

Ik ben een buitenmens. Ik haat binnenzitten. Ik word hier echt beroerd van.

Goede echte discussies zijn gewoon uitgesloten, ik moet me ook nog aan de 'nieuwspraak' houden van de overheid. Erg vermoeiend allemaal.

Ik vind dit virus echt niet tof. ;(
Je mag gewoon naar buiten hoor, jankerd.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_192203630
genoeg te doen in huis om mij mee te vermaken ^O^
pi_192206671
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
4 verjaardagen afgezegd, geen uitgaan meer, geen filmpje pakken, geen restaurant. Niet meer bij mijn ouders eten (pa in risicogroep), geen tennis meer geen sportschool, weekendje Londen geannuleerd, geen voetbal meer. En thuiswerken waardoor je ook niemand meer face to face spreekt. Hooguit via van die debiele mini-overlegjes via de webcam en FaceTime :') .

Ik heb een handjevol vrienden die ik zo'n beetje om de dag zie maar dat is het ook wel, ook niks meer in groepsverband...

En dan te bedenken dat dit nog maanden kan duren. Ik hoor veel mensen het allemaal wel best vinden. Maar missen jullie je sociale leven, en met name het leuke dingen doen ook zo erg op dit moment ?
En dit alles in 1 week doen :')

Jezus man
pi_192207087
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 00:24 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik snap die gast wel, volgens mij zit 80% van Fok! al jaren alleen in een hok.
Oprecht medelijden met de mensen die solo in een studio van 40m2 moeten doorbrengen.

25m2 hier :')

Maar goed, op zich vermaak ik me nog wel. Doordeweeks overdag gewoon werken, verder beetje Netflixen, gamen, lezen, bellen, 's ochtends een stukje wandelen... Gelukkig kan ik goed alleen zijn. Baal alleen wel dat ik vorig weekend een leuke eerste date had gepland, die dus niet doorging. Benieuwd of dat contact deze coronacrisis gaat overleven.
pi_192241474
Nou nu kan TS zich bijna ophangen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')