Nog even wachtenquote:
hij weet niet beterquote:
Gaat ook om opslag, bewerking en verwerking afval. Dit haal ik niet uit de lijst. Maar daar ligt de aanvraag dan ook voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
ja dat deelde ik gisteren alquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Slim bekeken![]()
Supermarkt bedenkt briljante truc tegen hamsteren: eerste handgel 5,5 euro, tweede 134 euro
Ja ik had afspraken vanmorgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey babe! Ga je nu al opstaan, kort nachtje voor je
als het vervoer van afval cruciaal is, is de verwerking dat ook. Moeten de vrachtauto's vol rondjes blijven rijden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gaat ook om opslag, bewerking en verwerking afval. Dit haal ik niet uit de lijst. Maar daar ligt de aanvraag dan ook voor.
il nog net niet helemaal lukkenquote:
Dat lijkt mij ook, maar de ervaring heeft geleerd dat de overheid niet altijd logisch nadenkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
als het vervoer van afval cruciaal is, is de verwerking dat ook. Moeten de vrachtauto's vol rondjes blijven rijden?
maar ik voel de warmte in huis al toenemen. 17.5 nu, was vanmorgenvroeg 15.5quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Is echt heel af en toe een heel klein moment
In dit geval wel. Anders zouden b.v. de inzameldiensten in de Gemeentes niet meer kunnen werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar de ervaring heeft geleerd dat de overheid niet altijd logisch nadenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |