We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Houden jullie het nog een beetje vol
Scania moet ook stoppen omdat onderdelen niet meer geleverd wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.
Staan in de lijst toch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.
Ja erg he,quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Youp van 't Hek in ziekenhuis na oplopen coronavirus https://www.nu.nl/achterk(...)pen-coronavirus.html (via @:NUnl)
Ja dat weet ik maar vervoer e.d. afval staat in lijst cruciaal (voor opvang) en zal ook niet onder een lockdown gaan vallen. Dan heeft Nederland er een probleem bij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:19 schreef Jippie68 het volgende:
Verz
[..]
Verzoek is maandag gedaan, afvalbranche kent heel veel takken.
Het hele plaatje is erg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
N
[..]
Niet erger dan de andere Corona patiënten die er slecht aan toe zijn.
Heb je misschien een linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vervoer e.d. afval staat in lijst cruciaal (voor opvang) en zal ook niet onder een lockdown gaan vallen. Dan heeft Nederland er een probleem bij.
Dank je!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
Nog even wachtenquote:
hij weet niet beterquote:
Gaat ook om opslag, bewerking en verwerking afval. Dit haal ik niet uit de lijst. Maar daar ligt de aanvraag dan ook voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
ja dat deelde ik gisteren alquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Slim bekeken![]()
Supermarkt bedenkt briljante truc tegen hamsteren: eerste handgel 5,5 euro, tweede 134 euro
Ja ik had afspraken vanmorgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey babe! Ga je nu al opstaan, kort nachtje voor je
als het vervoer van afval cruciaal is, is de verwerking dat ook. Moeten de vrachtauto's vol rondjes blijven rijden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gaat ook om opslag, bewerking en verwerking afval. Dit haal ik niet uit de lijst. Maar daar ligt de aanvraag dan ook voor.
il nog net niet helemaal lukkenquote:
Dat lijkt mij ook, maar de ervaring heeft geleerd dat de overheid niet altijd logisch nadenkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
als het vervoer van afval cruciaal is, is de verwerking dat ook. Moeten de vrachtauto's vol rondjes blijven rijden?
maar ik voel de warmte in huis al toenemen. 17.5 nu, was vanmorgenvroeg 15.5quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Is echt heel af en toe een heel klein moment
In dit geval wel. Anders zouden b.v. de inzameldiensten in de Gemeentes niet meer kunnen werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar de ervaring heeft geleerd dat de overheid niet altijd logisch nadenkt.
Ja super lekker wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ik voel de warmte in huis al toenemen. 17.5 nu, was vanmorgenvroeg 15.5
zelfs het overlaadperron van de gemeente is openquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
In dit geval wel. Anders zouden b.v. de inzameldiensten in de Gemeentes niet meer kunnen werken.
ik dacht al dat overlaadperron geen gangbare term wasquote:
rutte bevestigd, we kunnen nog wel 10 jaar poepentwitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
is geen overlaadpunt want dat vergt een separate vergunning.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht al dat overlaadperron geen gangbare term was
O, dan zit ik toch niet 24 uur want ik heb het gemist.quote:
IK dacht die komt nooitquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Hier niet.quote:
Wel goed met die handgelquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan zit ik toch niet 24 uur want ik heb het gemist.
Vind het wel een super idee
jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef aKboR het volgende:
Het
[..]
is geen overlaadpunt want dat vergt een separate vergunning.
Je komt het "afgeven"
Was hij zeker nog stonedquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Nizno het volgende:
rutte bevestigd, we kunnen nog wel 10 jaar poepentwitter:palpeet twitterde op donderdag 19-03-2020 om 11:40:18IK. KOM. NIET. MEER. BIJ. https://t.co/aos0KAYjfr reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
hier de hele tijd van die sportvliegtuigjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:43 schreef aKboR het volgende:
ik word gezocht denk ik..
Politieheli steeds boven flat.
Ja slim bekekenquote:
Heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:43 schreef aKboR het volgende:
ik word gezocht denk ik..
Politieheli steeds boven flat.
wat niet?quote:
twitter:wijndelts twitterde op donderdag 19-03-2020 om 07:32:06Jongens, mijn Appie is vannacht alwéér helemaal volgestopt met spullen. Hier valt toch niet tegenop te hamsteren?! reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:45 schreef Nizno het volgende:
twitter:wijndelts twitterde op donderdag 19-03-2020 om 07:32:06Jongens, mijn Appie is vannacht alwéér helemaal volgestopt met spullen. Hier valt toch niet tegenop te hamsteren?! reageer retweet
en jij was 5min geleden op dat plein zeker?!?!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk iets gebeurd op Marktplein. Vliegt rondjes.
zwarte marktquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Waar laten al die mensen die boodschappen vraag ik me dan af
elastieken rond de voorraadkasten denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Waar laten al die mensen die boodschappen vraag ik me dan af
Toevallig niet. Ik heb mijn boodschappen in Krommenie gedaan..quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij was 5min geleden op dat plein zeker?!?!
Pallet met wc rollen gestolen bij overval? Zal eens kijken op p2000 wormervquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk iets gebeurd op Marktplein. Vliegt rondjes.
ow dat valt dan weer meequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Toevallig niet. Ik heb mijn boodschappen in Krommenie gedaan..
ndkapje onder de bivakmutsquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:49 schreef aKboR het volgende:
Misschien is de juwelier op Zaanbocht weer eens overvallen..
Door iemand met een mondkapje voor
twitter:julesdekeiser twitterde op donderdag 19-03-2020 om 08:11:43Wij in juni 2020: https://t.co/inNAryeMX2 reageer retweet
N niks vinden iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:49 schreef aKboR het volgende:
Misschien is de juwelier op Zaanbocht weer eens overvallen..
Door iemand met een mondkapje voor
Nog geen Burgernet actie..
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef aKboR het volgende:
Ben ik ook mooi ingestonken trouwens..
Installeer Burgernet op uw telefoon..
Netjes gedaan..
Kan er geen hamburgers mee bestellen.
Nee, dat is nou jammer. Kan je mooi dingen om het huis doen. Aan het water fris hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Het weer maakt het er ook niet vrolijker op vandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |