We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Houden jullie het nog een beetje vol
Scania moet ook stoppen omdat onderdelen niet meer geleverd wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.
Staan in de lijst toch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We behoren tot de afvalsector en er is een verzoek gedaan richting overheid om als essentiële branche aan te merken, zodat met een lock down de bedrijven door kunnen zouden werken, maar een deel van de aanvoer zal ook wegvallen denk ik.
Ja erg he,quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Youp van 't Hek in ziekenhuis na oplopen coronavirus https://www.nu.nl/achterk(...)pen-coronavirus.html (via @:NUnl)
Ja dat weet ik maar vervoer e.d. afval staat in lijst cruciaal (voor opvang) en zal ook niet onder een lockdown gaan vallen. Dan heeft Nederland er een probleem bij.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:19 schreef Jippie68 het volgende:
Verz
[..]
Verzoek is maandag gedaan, afvalbranche kent heel veel takken.
Het hele plaatje is erg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef Jippie68 het volgende:
N
[..]
Niet erger dan de andere Corona patiënten die er slecht aan toe zijn.
Heb je misschien een linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vervoer e.d. afval staat in lijst cruciaal (voor opvang) en zal ook niet onder een lockdown gaan vallen. Dan heeft Nederland er een probleem bij.
Dank je!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |