quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
En het dan ook nog brengen alsof niemand het zag aankomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
We staan op het punt van de ondergang van de hedendaagse beschaving en ze hebben het over het ESF.![]()
Iets met het orkest van de Titanic
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:59 schreef superniger het volgende:
Heb nu gratis FILM 1 van XS4ALL KPN gekregen.
quote:
Lijkt een beetje op Adele!quote:
Ab is 70+...dit is zijn afscheidsfeestje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ab kijkt hoe de wereld langzaam vergaat met een glaasje rood in de handen, hij probeerde ons te waarschuwen
Ik trek ook maar een fles open, ik verlies alle hoopquote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ps://www.google.com/quote:Noord-Korea claimt overwinning op coronavirus, maar niemand gelooft het
Noord-Korea beweert het coronavirus te hebben overwonnen. Sterker, het land heeft niet één besmettingsgeval gehad, juichen de staatsmedia.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ab kijkt hoe de wereld langzaam vergaat met een glaasje rood in de handen, hij probeerde ons te waarschuwen
Zouden ze hem nog een keer uitnodigen na vanavond?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ab is 70+...dit is zijn afscheidsfeestje.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ps://www.google.com/
kimjungungod weet alles te onderdrukkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ps://www.google.com/
Hij schetste gisteren wat stats. Bepaald niet geruststellend.quote:
Kim schiet ze dood natuurlijk, als daar Corona uitbreekt, met dat hongerige, zwakke volk, is dat land verdoemd.quote:
Rutte en co. willen gefaseerd besmetting kort gezegd!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Hij schetste gisteren wat stats. Bepaald niet geruststellend.
Punt is dat vaccinatie of geneesmiddel ver weg is en we op een andere manier ook tijd kunnen winnen.
Maar daar is 'men' het niet over eens.
Hij is het eens met de maatregelen maar wil handhavingquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rutte en co. willen gefaseerd besmetting kort gezegd!
En Ab vraagt zich af of dat wel zo kan...
Heb ik het zo goed begrepen?
Handhaving om het niet te snel te laten gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is het eens met de maatregelen maar wil handhaving
Als je al betaald hebt snap ik het wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen die vorige week op reis ging is knettergek.
Er is een hamsterwet in Nederland kwam ik laatst achter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Handhaving op hamsteren zou een goede zijn, schiet me te binnen.
Mensen gaan toch op straat, lekker naar het park. Terwijl mensen uit elkaar moeten blijven. Hij is pissed dat mensen dat niet doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Handhaving om het niet te snel te laten gaan?
Eigen schuld dikke bult inderdaad. Hopelijk blijven ze daar, anders nemen ze weer virus mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen die vorige week op reis ging is knettergek.
Nee, politie e.d. die toeziet op afstand en samenscholingen, begrijp ik althans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Handhaving om het niet te snel te laten gaan?
Tja, dan krijgen we Italiaanse en Spaanse toestanden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen gaan toch op straat, lekker naar het park. Terwijl mensen uit elkaar moeten blijven. Hij is pissed dat mensen dat niet doen
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je al betaald hebt snap ik het wel.
Yep, dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Rutte en co. willen gefaseerd besmetting kort gezegd!
En Ab vraagt zich af of dat wel zo kan...
Heb ik het zo goed begrepen?
Ja, hoor, maar weinig mensen verwachten dit natuurlijk. Iquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.
Vind ik ook, de enige uitzondering is als een familielid op zijn sterfbed ligt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.quote:
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Handhaving op hamsteren zou een goede zijn, schiet me te binnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, dat.
Hij zit veel grotere aantallen mensen ernstig ziek worden.
Zolang het jonge sterke mensen zijn dan zou je zeggen: So what?!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.
Gisteren supermarkt Tilburg (ground zero): Vooral bejaarde stelletjes die een soort uitje hadden en niezende tieners met blikjes energydrink, plus wat normale snelle winkelaars zoals ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.
Oké superverspreider patiënt 31quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Zolang het jonge sterke mensen zijn dan zou je zeggen: So what?!
Die kunnen ook kwetsbare mensen besmetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ab wil de keten doorbreken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Tja, dat is dan niet goed... handhaven dus!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gisteren supermarkt Tilburg (ground zero): Vooral bejaarde stelletjes die een soort uitje hadden en niezende tieners met blikjes energydrink, plus wat normale snelle winkelaars zoals ik.
Hoe zit het met tampons en maandverband? Ik kan me voorstellen dat mensen dat ook massaal inslaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.
Is dat jouw variant op Oke boomer?quote:
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.quote:
Niet voor mensen met een uitkering. Die hebben niks kunnen hamsteren. Ik verwacht dan ook pas een totale lockdown na de 25e.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.
En dan wordt je zorgsysteem overbelast en vliegt de death rate naar 8,5% zoals in Italië.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!
Ik doe mijn boodschappen gewoon een kwartier voor sluitingstijd. De schappen weer redelijk gevuld en er is bijna niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!
Dit dus...als je 24/7 thuis kunt blijven met thuiswerken, doe dat gewoon. Al red je daar slechts 1 leven mee!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.
En dan wordt je zorgsysteem overbelast en vliegt de death rate naar 8,5% zoals in Italië.
Jezus Bocaj, heb je gedronken?quote:
Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jezus Bocaj, heb je gedronken?
Ik weet het maat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!
Zwembaden in NL zijn ook dicht trouwens!
Zo, dat is niet mis. Ruime vernedering van Jinek en dat in quarantainetijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
Het Godenduo zet een kijkcijferrecord neer. @:el-stinho
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
Oh jee een Chineesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?
Dat weet ik niet. Ja dan is het vreemd dat ze nu anderen gasten nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komen
Helemaal prima.quote:
En de dinsdag?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het Godenduo op woensdag, het droomduo op donderdag.
Je had een mooie viral te pakken inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1240356027427586048
Dit rijst de pan uit.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:26Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts reageer retweet
DRTquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:26Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts reageer retweet
Waarschijnlijk zouden we de VOC-mentaliteit moeten tonen in deze tijden.quote:
Nou zo serieus vind ik je moeder doorgaans nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kan serieuze onderwerpen maar 2 minuten volhouden
Ik zei onderwerp en geen voorwerpquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zo serieus vind ik je moeder doorgaans niet
Had het wel lastig gehad zonder de bezoekjes aan moeders. Rechtdoorzee rita had ook wel lachen geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden we de VOC-mentaliteit moeten tonen in deze tijden.
Noem je je eigen moeder nou een voorwerp?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei onderwerp en geen voorwerp
Wat zou Rita nu doen voor de kost?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had het wel lastig gehad zonder de bezoekjes aan moeders. Rechtdoorzee rita had ook wel lachen geweest.
Dat was inderdaad de grap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem je je eigen moeder nou een voorwerp?
Genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Morgen uitspraak Tramschutter allen. Moeke Belleman zal er wel bij zijn.
Saskia is een enorme godinquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik voorspel levenslang.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Speciaal adviseur van (jeugd)zorg een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou Rita nu doen voor de kost?
Dat is correct. Dus gaan we niet zorgen voor meer testmateriaal? Dat is wat je zegt bij verworpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is niet genoeg testmateriaal hans
Is toch op zich niets bijzonders, dat was een idioot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Wat kom jij hier buurten? Anders haat jij dit soort "linkse" programma's.quote:
Als ze gisteren een kwartier kunnen praten over het afgelasten van het ESF, past dit ook wel in het straatje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
Met alle respect, maar dit overzicht is op dit moment compleet irrelevant.
Mooie act. Geloofde er niks van. Hij was niet geschikt en gebruikte dat ''flauwvallen'' om af te treden. Kreeg nog wat sympathie mee genot.quote:
Wil je dat toveren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Dus gaan we niet zorgen voor meer testmateriaal? Dat is wat je zegt bij verworpen.
Rutte.mooiquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't Hek is wel bijna dood.
Waarom niet Freek Godverdommequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't Hek is wel bijna dood.
Je zou een bestelling kunnen plaatsen. Iets wat andere landen wel doen. Mondkapjes idem dito, lees dit maar eensquote:
Zelf produceren genotquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zou een bestelling kunnen plaatsen. Iets wat andere landen wel doen. Mondkapjes idem dito, lees dit maar eens
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie act. Geloofde er niks van. Hij was niet geschikt en gebruikte dat ''flauwvallen'' om af te treden. Kreeg nog wat sympathie mee genot.
Heeft hij nu genoeg tijd voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Martinello het volgende:
Bruins is ook amateur-tekenaar, tijdje terug was hij met zijn tekeningetjes bij DWDD. Echt indrukwekkend was het niet.
Zo dan, enorme koekoek recht op de ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.
Ja wat wil je als je autist Kees voor je hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Martinello het volgende:
Bruins is ook amateur-tekenaar, tijdje terug was hij met zijn tekeningetjes bij DWDD. Echt indrukwekkend was het niet.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.
Mooi. Niemand neemt Bruins nog serieus GENOT.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
big oofquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
Mooie act. Geloofde er niks van. Hij was niet geschikt en gebruikte dat ''flauwvallen'' om af te treadern. Kreeg nog wat sympathie mee genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Was een mooie trol van Bruins idd. Binnen 3 seconden opstaan bij flauwvallen, geloof je het zelfquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Wat denk je van de aandachtsgeile De Jonge die nu vol de spotlights in kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
‘Als je in beeld komt kan je het goed doen maar je kan het ook slecht doen dus dat is wel een risico’
Ja...
Wat beeld zij uit? #dtvquote:
He poepmaatjequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was een mooie trol van Bruins idd. Binnen 3 seconden opstaan bij flauwvallen, geloof je het zelf
Die loopt straks naast zijn blitse schoenen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat denk je van de aandachtsgeile De Jonge die nu vol de spotlights in kan
Je omschrijft mijn gevoel precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat denk je van de aandachtsgeile De Jonge die nu vol de spotlights in kan
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Als Hugo dit succesvol gaat managen dan wint hij het van Wopke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die loopt straks naast zijn blitse schoenen.
Ik vind juist dat Wopke naast zijn niet-blitse schoenen loopt met die grimas altijd op zijn gezicht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die loopt straks naast zijn blitse schoenen.
@El-Stinho pak hemquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Wie zijn in godsnaam die 2 nobuddies die het presenteren
Je kent SanderQuote toch welquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
Wie zijn in godsnaam die 2 nobuddies die het presenteren
Minister met enkel PABO HAHAHAHA. Doe mij een lolletje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Het zijn wel prima schoenen, maar het past hem totaal niet.
Een beetje popie doen.
Caland spaar ik dit keer.quote:
Ik heb een Henk Kamp-trauma.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Zit Henk Kamp niet al 3 jaar in quarantaine op z’n landgoed in Twente?
Was dit hun kerstcadeautje aan de wereld?quote:
Vergeet Camiel nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik eis Henk Bleker en Maxime Verhagen terug. At your service.
Henk Blekerquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die CDA lul ook alweer met dat briefje naar Mauro. Dat was ook zo'n tyfushond.
stukje Pimquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik eis Henk Bleker en Maxime Verhagen terug. At your service.
Ohquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij is anti fvd
En hij doet ook podcasts
Dat dus. Met zijn vriendin van 20quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Henk Bleker.
De man die het PFAS-beleid mede mogelijk maakte om vervolgens bij het boerenprotest tussen de boeren mee te huilen. #neverforget
Er zat rond 2010 idd eng volk bij het CDA.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon niet op zijn naam komen, wat een engnek is dat.
Maxime Verhagen. Wat een engnek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zat rond 2010 idd eng volk bij het CDA.
Dat congres mogen ze nog wel eens integraal uitzenden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zat rond 2010 idd eng volk bij het CDA.
Sander en Welmoed zitten er ook zaterdag trouwensquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat dus. Met zijn vriendin van 20
Geweldig duo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sander en Welmoed zitten er ook zaterdag trouwens
Dat was puur genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat congres mogen ze nog wel eens integraal uitzenden.
geen idee. Heb je ambities?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geweldig duo.
Is welmoed nog vrijgezel?
Nee, helaas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geweldig duo.
Is welmoed nog vrijgezel?
Die stemprocedure was enigszins verwarrend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat congres mogen ze nog wel eens integraal uitzenden.
Rood en groen briefje tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die stemprocedure was enigszins verwarrend.
Wie tegen samenwerking is, stemt voor, wie voor samenwerking is, stemt tegenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie tegen samenwerking is, stemt voor, wie voor samenwerking is, stemt tegen
Half uur hardop gelachen toen. Jan Mulder later ziedend bij DWDD.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft hem op een gegeven moment gedumpt en toen moest ze hem weer versieren. Ging ie hard to get doen. Wat een baas.quote:
Cuckedquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft hem op een gegeven moment gedumpt en toen moest ze hem weer versieren. Ging ie hard to get doen. Wat een baas.
Die virologen doen het erg fijn jaquote:
Zo danquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze heeft hem op een gegeven moment gedumpt en toen moest ze hem weer versieren. Ging ie hard to get doen. Wat een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |