Als je al betaald hebt snap ik het wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen die vorige week op reis ging is knettergek.
Er is een hamsterwet in Nederland kwam ik laatst achter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Handhaving op hamsteren zou een goede zijn, schiet me te binnen.
Mensen gaan toch op straat, lekker naar het park. Terwijl mensen uit elkaar moeten blijven. Hij is pissed dat mensen dat niet doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Handhaving om het niet te snel te laten gaan?
Eigen schuld dikke bult inderdaad. Hopelijk blijven ze daar, anders nemen ze weer virus mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen die vorige week op reis ging is knettergek.
Nee, politie e.d. die toeziet op afstand en samenscholingen, begrijp ik althans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Handhaving om het niet te snel te laten gaan?
Tja, dan krijgen we Italiaanse en Spaanse toestanden...quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen gaan toch op straat, lekker naar het park. Terwijl mensen uit elkaar moeten blijven. Hij is pissed dat mensen dat niet doen
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je al betaald hebt snap ik het wel.
Yep, dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Rutte en co. willen gefaseerd besmetting kort gezegd!
En Ab vraagt zich af of dat wel zo kan...
Heb ik het zo goed begrepen?
Ja, hoor, maar weinig mensen verwachten dit natuurlijk. Iquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.
Vind ik ook, de enige uitzondering is als een familielid op zijn sterfbed ligt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem dan je verlies...liever duizend euro verliezen dan dit drama.
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.quote:
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Handhaving op hamsteren zou een goede zijn, schiet me te binnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, dat.
Hij zit veel grotere aantallen mensen ernstig ziek worden.
Zolang het jonge sterke mensen zijn dan zou je zeggen: So what?!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |