Gisteren supermarkt Tilburg (ground zero): Vooral bejaarde stelletjes die een soort uitje hadden en niezende tieners met blikjes energydrink, plus wat normale snelle winkelaars zoals ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het eerste niet werkt, maar omdat mensen gewoon schijt aan de voorschriften hebben.
Oké superverspreider patiënt 31quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Zolang het jonge sterke mensen zijn dan zou je zeggen: So what?!
Die kunnen ook kwetsbare mensen besmetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ab wil de keten doorbreken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Tja, dat is dan niet goed... handhaven dus!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gisteren supermarkt Tilburg (ground zero): Vooral bejaarde stelletjes die een soort uitje hadden en niezende tieners met blikjes energydrink, plus wat normale snelle winkelaars zoals ik.
Hoe zit het met tampons en maandverband? Ik kan me voorstellen dat mensen dat ook massaal inslaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.
Is dat jouw variant op Oke boomer?quote:
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.quote:
Niet voor mensen met een uitkering. Die hebben niks kunnen hamsteren. Ik verwacht dan ook pas een totale lockdown na de 25e.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ondertussen de vriezers en kastjes wel vol moeten zitten.
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.
En dan wordt je zorgsysteem overbelast en vliegt de death rate naar 8,5% zoals in Italië.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!
Ik doe mijn boodschappen gewoon een kwartier voor sluitingstijd. De schappen weer redelijk gevuld en er is bijna niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten maar voorzichtig doen en elkaar mijden!
Dit dus...als je 24/7 thuis kunt blijven met thuiswerken, doe dat gewoon. Al red je daar slechts 1 leven mee!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet zo blasé doen over "ik ben gezond mij kan niet gebeuren". Met die insteek besmet je 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen en die hebben ook "fuck it" en besmetten allen 10 mensen.
En dan wordt je zorgsysteem overbelast en vliegt de death rate naar 8,5% zoals in Italië.
Jezus Bocaj, heb je gedronken?quote:
Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jezus Bocaj, heb je gedronken?
Ik weet het maat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!
Zwembaden in NL zijn ook dicht trouwens!
Zo, dat is niet mis. Ruime vernedering van Jinek en dat in quarantainetijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
Het Godenduo zet een kijkcijferrecord neer. @:el-stinho
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
Oh jee een Chineesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?
Dat weet ik niet. Ja dan is het vreemd dat ze nu anderen gasten nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |