Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jezus Bocaj, heb je gedronken?
Ik weet het maat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie een samenscholing en mondkapjes... die mensen moeten uit het zwembad en 1,5m afstand houden!
Zwembaden in NL zijn ook dicht trouwens!
Zo, dat is niet mis. Ruime vernedering van Jinek en dat in quarantainetijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
Het Godenduo zet een kijkcijferrecord neer. @:el-stinho
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
Oh jee een Chineesquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
ze blijven maar wisselen van gasten
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet er dan elke avond zelfde gasten komen?
Dat weet ik niet. Ja dan is het vreemd dat ze nu anderen gasten nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef dvdfreak het volgende:
nee een paar uur daarvoor waren er andere gasten die zouden komen
Helemaal prima.quote:
En de dinsdag?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het Godenduo op woensdag, het droomduo op donderdag.
Je had een mooie viral te pakken inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1240356027427586048
Dit rijst de pan uit.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:26Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts reageer retweet
DRTquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:26Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts reageer retweet
Waarschijnlijk zouden we de VOC-mentaliteit moeten tonen in deze tijden.quote:
Nou zo serieus vind ik je moeder doorgaans nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kan serieuze onderwerpen maar 2 minuten volhouden
Ik zei onderwerp en geen voorwerpquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zo serieus vind ik je moeder doorgaans niet
Had het wel lastig gehad zonder de bezoekjes aan moeders. Rechtdoorzee rita had ook wel lachen geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden we de VOC-mentaliteit moeten tonen in deze tijden.
Noem je je eigen moeder nou een voorwerp?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei onderwerp en geen voorwerp
Wat zou Rita nu doen voor de kost?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had het wel lastig gehad zonder de bezoekjes aan moeders. Rechtdoorzee rita had ook wel lachen geweest.
Dat was inderdaad de grap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem je je eigen moeder nou een voorwerp?
Genot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Morgen uitspraak Tramschutter allen. Moeke Belleman zal er wel bij zijn.
Saskia is een enorme godinquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik voorspel levenslang.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Speciaal adviseur van (jeugd)zorg een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou Rita nu doen voor de kost?
Dat is correct. Dus gaan we niet zorgen voor meer testmateriaal? Dat is wat je zegt bij verworpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is niet genoeg testmateriaal hans
Is toch op zich niets bijzonders, dat was een idioot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Wat kom jij hier buurten? Anders haat jij dit soort "linkse" programma's.quote:
Als ze gisteren een kwartier kunnen praten over het afgelasten van het ESF, past dit ook wel in het straatje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
Met alle respect, maar dit overzicht is op dit moment compleet irrelevant.
Mooie act. Geloofde er niks van. Hij was niet geschikt en gebruikte dat ''flauwvallen'' om af te treden. Kreeg nog wat sympathie mee genot.quote:
Wil je dat toveren?quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct. Dus gaan we niet zorgen voor meer testmateriaal? Dat is wat je zegt bij verworpen.
Rutte.mooiquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't Hek is wel bijna dood.
Waarom niet Freek Godverdommequote:Op donderdag 19 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't Hek is wel bijna dood.
Je zou een bestelling kunnen plaatsen. Iets wat andere landen wel doen. Mondkapjes idem dito, lees dit maar eensquote:
Zelf produceren genotquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je zou een bestelling kunnen plaatsen. Iets wat andere landen wel doen. Mondkapjes idem dito, lees dit maar eens
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie act. Geloofde er niks van. Hij was niet geschikt en gebruikte dat ''flauwvallen'' om af te treden. Kreeg nog wat sympathie mee genot.
Heeft hij nu genoeg tijd voor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Martinello het volgende:
Bruins is ook amateur-tekenaar, tijdje terug was hij met zijn tekeningetjes bij DWDD. Echt indrukwekkend was het niet.
Zo dan, enorme koekoek recht op de ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.
Ja wat wil je als je autist Kees voor je hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:33 schreef Martinello het volgende:
Bruins is ook amateur-tekenaar, tijdje terug was hij met zijn tekeningetjes bij DWDD. Echt indrukwekkend was het niet.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je uit COR geband bent, ben je helaas wel gezakt op de ladder van serieus te nemen users.
Mooi. Niemand neemt Bruins nog serieus GENOT.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |