Fakenews is het bestaansrecht van de CU.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef Vasilevski het volgende:
Als de Gristenunie nu ook al fakenews gaat verspreiden hebben we trouwens wel een probleem. Slecht lezen, goedkoop partijpolitiek scoren en geschoold worden door nota bene Baudet. CU onwaardig.
Ja, dat gaat erg snel, zeker ook omdat ze zo'n 3 weken blijven liggen. Als dit zo blijft doorgaan, dan hebben we over een week al te weinig bedden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Hz het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-voldoende-plek.html
Dit gaat nu wel heel erg hard. Bijna een verdubbeling in 2 dagen..
96->135->171 IC bedden bezet
Werd er wel voldoende afstand in acht genomen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kreeg verdomme net een boete omdat ik door rood reed met de fiets
Hier ook, het is wel rustiger, maar ik zie mensen straatvoetballen (body to body) etc voor mijn deur. Het zijn er echt geen tientallen, maar ze zijn er nog wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel mensen op de been hier hoor, speeltuin om de hoek heeft gewoon 8-10 kinderen die er spelen met 2-3 ouders die op de bank gewoon naast elkaar zitten om maar iets te noemen. Supermarkten hebben nog steeds tientallen mensen binnen die elkaar in de nek lopen te hijchen.
Oké bijzonder, ik woon naast een speeltuin maar geen kind gezien sinds maandag. Supermarkt wel redelijk druk ja, ik neem aan dat je 'hijgen' bedoelde?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Veel mensen op de been hier hoor, speeltuin om de hoek heeft gewoon 8-10 kinderen die er spelen met 2-3 ouders die op de bank gewoon naast elkaar zitten om maar iets te noemen. Supermarkten hebben nog steeds tientallen mensen binnen die elkaar in de nek lopen te hijchen.
Je zei niet dat hij beter corona kon vangen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe vaak moet nog gezegd worden dat 'de shit aan is' of 'de ventilator raakt'. Ik hoor dit al vanaf begin feb en er is geen patiënt minder om gevallen. Er zijn wel heel veel mensen zenuwachtig van geworden. En onnodig gaan hamsteren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Van 135 naar 171 op de IC. Shit is aan.
Hier in Drachten hetzelfde beeldquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt compleet uitgestorven straten, zowel in mijn kleine dorpje als in Leeuwarden. Is het in de rest van het land dan zo anders? Er zat ook maar één iemand bij de kapper bijvoorbeeld.
Een deel van de capaciteit is al bezet voor andere spoedhulp.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik tel ~750 bedden. Ik dacht dat er een capaciteit van ~1100 was die uitgebreid kon worden?
Hier in Utrecht voor zover ik heb gezien wat los verkeer of wandelaars, maar echt veel rustiger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier in de omgeving Den Bosch niet anders, ja er lopen wel eens mensen over straat, maar het zijn geen massabijeenkomsten
Hahahaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die agenten deden fuckinggg laconiek. ''Ja je moet niet al het nieuws geloven''quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Werd er wel voldoende afstand in acht genomen?
Klopt. Ze moeten dwingender zijn. Maar dan nog, indien geen strafmaatregelen dan trekt nog altijd niemand zich er wat van aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik vind dat je de verantwoordelijkheid niet alleen bij mensen hoeft te leggen maar dat het gekonkel en de onduidelijkheid van Rutte en de RIVM hier ook aan heeft bijgedragen.
Friesland is een verstandige provincie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier in Drachten hetzelfde beeld
Hier ook, je merkt niets ervan dat de mensen zich eraan houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah ja. Logisch ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een deel van de capaciteit is al bezet voor andere spoedhulp.
ja, dat zeggen er meer hier (ik ook) redelijk makkelijk te berekenenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat gaat erg snel, zeker ook omdat ze zo'n 3 weken blijven liggen. Als dit zo blijft doorgaan, dan hebben we over een week al te weinig bedden.
Binnen 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hahaha
Politie is zich ook aan het voorbereiden om maatregelen dus. Benieuwd waar de eerste plunderingen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |