Volgens Rutte moeten we daar ff doorheen. 3 % vd Nederlanders dood en de rest immuun, dat is zijn theoriequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
319 doden in Lombarijde in 24 staat op theguardian live blog.
Zo lang zit er dus een lag in. We gaan een catastrofe tegemoet.
En daarna nog aangeven dat je best bij elkaar mag komen zolang je maar niet snottert .....quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef bdd8 het volgende:
Rutte denkt echt dat social distancing nu voldoende is
Dat is het ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef bdd8 het volgende:
Rutte denkt echt dat social distancing nu voldoende is
Klopt, in dit topic zit iedereen er bovenop. De rest van Nederland kijkt alleen even half naar het journaal. Daarom moet de overheid nu streng zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
ja maar mensen die alleen het nos journaal om 1800 kijken en verder geen interesse hebben in zoiets als fok kunne misschien toch ook helemaal bedenken nu dat het misschien ernstiger is als gedacht?
Wij zitte hier maar alles te volgen jaar maar das wel een uitzondering.
eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een prima verhaal van Rutte, die lockdown is een definitiespel
En zo zie ik het ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Overigens vind ik 50.000 doden eigenlijk best weinig.
Jaarlijks gaan er zo'n 150.000 mensen dood, van die 50.000 waren er waarschijnlijk ook al een hoop die eigenlijk zaten te wachten op 'het zetje', dat het nu Corona is, is leuk voor de statistieken, het had ook de griep of gewoon een longontsteking kunnen zijn.
Daar mag je dus wèl alleen met een briefje de straat op, Mark.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Franse lockdown is niet anders dan wat we in NL doen? Man man man
Je snapt dat helemaal niks doen een lineaire lijjn omhoog zou zijn? Het is juist effectief.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:12 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Helpt dus geen klap wat ze daar doen.
Vast wel, alleen doet geen hond er aan mee op deze manier.quote:
noumerkte het aan mijn collega's. die vonden alles maar overdreven en toen zat ik al in de stress omdat ik op fok zitquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, in dit topic zit iedereen er bovenop. De rest van Nederland kijkt alleen even half naar het journaal. Daarom moet de overheid nu streng zijn.
Minimaal 50% van Nederland boeit alles geen kut zolang ze vanavond maar met een zak chips op de bank zitten en de kinderen moe naar bed gaan omdat ze lekker buiten hebben gespeeld.
Nee sorry heb geen bron voor de 50% aanname, mocht iemand het vragen.
Volgens Rutte zijn de maatregelen van Frankrijk niet veel anders dan die van Nederland. Zij noemen dat een lockdown, en wij niet, stelt hij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:14 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een onzin van die Rutte
Hier in spanje is het echt wel anders dan in Nederland kwa lockdown
Probleem is dat een full lockdown ook verantwoorde burgers treft, want dat betekent ook niet even een ommetje maken/stukje fietsen etc. Dan wordt het land gillend gek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is "wat" te vrijblijven allemaal...
Het scheelt nog dat IKEA, C&A en andere grote winkels nu dicht gaan waardoor je alsnog een soort "lockdown" krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |