Het feit dat dit nog kan zegt een hoop over hoe serieus de regering corona neemt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Lafoy het volgende:
Ik ga morgen hardlopen met een vriendin en ben daar al nerveus overEn dan zie je gewoon 20 of 30 man bij elkaar staan op straat
Maar Italië in onze tijdlijn konden het al niet meer aan op de IC's. Heb wel het gevoel dat we meer capaciteit hebben dan Zuid-Europa.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Roep maar niet te hard, voor je het weet heb je een verdubbeling van aantal mensen op de IC.
En van Engelse touristen in Benidorm. Stapelgek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Noek het volgende:
Gisteren postte iemand een foto van het station in Madrid terwijl het daar echt overstroomt nu.
Bizar!
Een lockdown is echt het allerdomste wat we kunnen doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoop dat Nederland vanaf vrijdag ook serieuze maatregelen neemt. Dit gaat niet langer goed op deze manier.
De zorg in Noord-Italië is prima. Welke capaciteit hebben wij? Een zeer lage.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar Italië in onze tijdlijn konden het al niet meer aan op de IC's. Heb wel het gevoel dat we meer capaciteit hebben dan Zuid-Europa.
Volgens mij alleen wat zelf quarantaine regels, maar kan best iets gemist hebben. Ik vind het al lastig genoeg om alles in NL bij te houdenquote:
Die capaciteit valt zo in het niet als je het aantal besmettingen niet drastisch inperkt. Vanavond nieuwe cijfers. 135 gisteren. Vandaag 200?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar Italië in onze tijdlijn konden het al niet meer aan op de IC's. Heb wel het gevoel dat we meer capaciteit hebben dan Zuid-Europa.
Vraag me af wanneer de Hema en Action dicht gaan,en het Kruidvatquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dat soort winkels überhaupt nog open mogen blijven,.
Doe normaal. Ben toch niet zo angstig man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Lafoy het volgende:
Ik ga morgen hardlopen met een vriendin en ben daar al nerveus overEn dan zie je gewoon 20 of 30 man bij elkaar staan op straat
In Spanje en Frankrijk mag je ondanks de lockdown ook gewoon nog buiten sporten, wel in je eentjequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het feit dat dit nog kan zegt een hoop over hoe serieus de regering corona neemt.
Begrijp me niet verkeerd ga lekker hardlopen, maar ik vind Nederland echt te soft
Ja. De rest loopt een weekje achter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef Momo het volgende:
Zie dat Brabant en Limburg in Nederland de grootste problemen hebben, is dit puur het carnaval effect?
argumenten graagquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een lockdown is echt het allerdomste wat we kunnen doen.
rutte moet idd gewoon al die regels op tv uit leggen, alle nettenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Dit is ook echt één van mijn grootste punten van kritiek. Op NPO werd het, behalve bij Nieuwsuur, de hele tijd door gedownplayed. Taalgebruik van Bruins en in eerste instantie ook was Rutte was te verblijvend.
"Neem je zelf in acht"
"U doet er verstandig aan"
Dat helpt echt niet als je wil dat het volk binnen gaat blijven. In Oostenrijk gaf de bondskanselier gewoon duidelijke voorbeeld wat de consequenties konden zijn als jij je niet aan de maatregelen zou houden. Vooral de indirecte consequenties zijn bij veel mensen niet duidelijk of veel mensen staat er niet bij stil. Als je het gewoon even hardop zegt komt het veel meer aan en zijn mensen veel eerder bereid om te luisteren.
Zelfs afgelopen maandag zei Rutte hier nauwelijks iets over.
Voorlichting en inlichting van het volk is echt heel slecht.
hema heeft nog wel eten. zou ik wel jammer vindenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer de Hema en Action dicht gaan
Waarschijnlijk wel. Unconscious mongolen daar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef Momo het volgende:
Zie dat Brabant en Limburg in Nederland de grootste problemen hebben, is dit puur het carnaval effect?
Die gaan ook meer op skivakantie dan mensen uit het noorden heb ik het idee. Althans, mijn ervaring van in het zuiden, oosten en noorden wonen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef Momo het volgende:
Ik vind het wel toevallig dat Lombardije een varkensdistrict is en Brabant ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef Momo het volgende:
319 doden in Lombarijde in 24 staat op theguardian live blog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:06 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe zijn de cijfers in Italië? Begint de lockdown daar al te helpen? Tot nu toe namelijk niet.
Ik zou vriendelijk bedanken. Kun je niet met iemand anders overleggen dat het een idiote beslissing is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Maar hij zegt dat het prima kan als ik geen symptomen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |