Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het opzich ook wel, als je alleen het journaal kijkt en je krijgt een slap adviesje om misschien maar een keer thuis te blijven, dan ging ik ook lekker naar buiten.
Lol, wat zei die toen je weigerdequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef roos94 het volgende:
Volgens mijn afstudeerbegeleider mag ik gewoon nog bij 20 verschillende oude mensen(70+) thuis langs om interviews te doen HIHAHO
Dank je welquote:
Afstudeerbegeleider is ongeschikt. Dat ga je toch niet doen zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef roos94 het volgende:
Volgens mijn afstudeerbegeleider mag ik gewoon nog bij 20 verschillende oude mensen(70+) thuis langs om interviews te doen HIHAHO
misschien bewaren ze de harde toon voor nog een later moment?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Dit is ook echt één van mijn grootste punten van kritiek. Op NPO werd het, behalve bij Nieuwsuur, de hele tijd door gedownplayed. Taalgebruik van Bruins en in eerste instantie ook was Rutte was te verblijvend.
"Neem je zelf in acht"
"U doet er verstandig aan"
Dat helpt echt niet als je wil dat het volk binnen gaat blijven. In Oostenrijk gaf de bondskanselier gewoon duidelijke voorbeeld wat de consequenties konden zijn als jij je niet aan de maatregelen zou houden. Vooral de indirecte consequenties zijn bij veel mensen niet duidelijk of veel mensen staat er niet bij stil. Als je het gewoon even hardop zegt komt het veel meer aan en zijn mensen veel eerder bereid om te luisteren.
Zelfs afgelopen maandag zei Rutte hier nauwelijks iets over.
Voorlichting en inlichting van het volk is echt heel slecht.
Nee. Maar hij zegt dat het prima kan als ik geen symptomen hebquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Afstudeerbegeleider is ongeschikt. Dat ga je toch niet doen zeker?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja. Citaat: Ik voel me alsof mijn ribben overreden zijn door een truck en ik metaalsplinters lig in te ademen
twitter:FT twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:49:56Coronavirus: London lockdown imminent https://t.co/sedRpmP00d reageer retweet
Fixed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het lijkt wel op de ondergang van de oude Romeinen... Hordes barbaren, ziektes en moreel verval
Als de IC's vol liggen, beetje laat, niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien bewaren ze de harde toon voor nog een later moment?
Even gecorrigeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef roos94 het volgende:
Nee. Maar hij zegt dat het prima kan als je het op wilt lopen
Zeer eens met je bericht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Dit is ook echt één van mijn grootste punten van kritiek. Op NPO werd het, behalve bij Nieuwsuur, de hele tijd door gedownplayed. Taalgebruik van Bruins en in eerste instantie ook was Rutte was te verblijvend.
"Neem je zelf in acht"
Dat helpt echt niet als je wil dat het volk binnen gaat blijven. In Oostenrijk gaf de bondskanselier gewoon duidelijke voorbeeld wat de consequenties konden zijn als jij je niet aan de maatregelen zou houden. Vooral de indirecte consequenties zijn bij veel mensen niet duidelijk of veel mensen staat er niet bij stil. Als je het gewoon even hardop zegt komt het veel meer aan en zijn mensen veel eerder bereid om te luisteren.
quote:10 MINUTEN GELEDEN
Ook C&A sluit alle winkels
Kledingwinkelketen C&A sluit alle 116 filialen in Nederland. Gisteren gingen de Belgische vestigingen al dicht.
na 200.000 besmette mensen en 50.000 doden zeker , nee daar zijn ze lekker laat meequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien bewaren ze de harde toon voor nog een later moment?
Bij Dengue heb je in het begin nog kruisimmuniteit tegen de andere varianten, maar die neemt met verloop van tijd af. Krijg je dit jaar variant 1 en volgend jaar variant 2, dan zal het ziekteverloop meestal meevallen. Krijg je variant 2 pas tien jaar later dan ben je veel zwaarder ziek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou leuk als dat volgens jaar ook met Corona blijkt te zijn. Zitten we daar met onze herd immunity waarvoor we 200k mensen hebben opgeofferd.
ja maar als je nu al die toon gebruikt nemen ze je latermisschien niet meer serieusquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als de IC's vol liggen, beetje laat, niet?
Ben benieuwd naar India.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Azie wordt het alleen maar erger nu. Thailand/ KL/ Indonesie begint het nu waar wij 1.5 week geleden waren.
Als je het hebt over het duidelijk maken van de ernst van de situatie ben ik het met je eens. Maar over de strategie zelf vind ik dat ze toch behoorlijk open zijn in vergelijking met waar ik woon bijvoorbeeld. Daar gaan ze eigenlijk ook voor groepsimmuniteit maar dat wordt niet zo gezegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
"Neem je zelf in acht"
Daar gaan we de komende weken wel het meeste over hebben verwacht ik samen met de US.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
UK is trouwens echt zo fucked ... Londen met die miljoenen reizigers in de metro, tienduizenden toeristen, volle straten en winkels, concerten die niet werden uitgesteld. Ben bang dat het erger gaat worden dan Italië daar.
Overheid stelt geen harde lockdown in i.t.t. alle andere landen in Europa.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom dat soort winkels überhaupt nog open mogen blijven,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |