Met jeugdpuistjes nog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]twitter:keesvdstaaij twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:25:58Beste Kees, vandaag ben je precies 20 jaar Kamerlid. Van harte gefeliciteerd! Groeten van je medewerkers. (En hopelijk vergeef je ons dat we voor één keer je account gehackt hebben) https://t.co/OrGWoNMsrW reageer retweet
edit: Met foto:
[ afbeelding ]
nee eerst vieren we Bevrijdingsdag en daarna moeten we binnen zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Euh... eerder volgende week.
Fietsenhok was altijd leuker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Nu ruzie in de kantine tussen Seegers en Baudet. Bijna vechten hoor ik net.
Ja, maar community spread is dus vrijwel nul. Alleen de import-gevallen komen er nu bij. Dat is juist het bewijs dat een lockdown werkt. Dus lockdown tot de storm voorbij is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij heeft herhaaldelijk uitgelegd dat er nieuwe besmette mensen na het stoppen van een lockdown het land weer binnen komen en weer voor nieuwe uitbraken kunnen zorgen. Voor wat betreft dat punt heeft Segers natuurlijk gewoon gelijk.
Straks gaan ze verder bij het fietsenhok?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straks gaan ze verder bij het fietsenhok?
Daar Ouwehand en Wilders al te tongen denk ik.quote:
Zoenen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Straks gaan ze verder bij het fietsenhok?
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij heeft herhaaldelijk uitgelegd dat er nieuwe besmette mensen na het stoppen van een lockdown het land weer binnen komen en weer voor nieuwe uitbraken kunnen zorgen. Voor wat betreft dat punt heeft Segers natuurlijk gewoon gelijk.
En wat als de storm nooit meer voorbij gaat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, maar community spread is dus vrijwel nul. Alleen de import-gevallen komen er nu bij. Dat is juist het bewijs dat een lockdown werkt. Dus lockdown tot de storm voorbij is.
Bij Dengue ben je immuun voor de variant die je hebt gehad. Voor de andere varianten ben je kwetsbaarder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Welnee, je immuunsysteem heeft een specifiek geheugen, sommige virussen levenslang, sommigen 15 jaar (tetanus)
En soms gewoon niet volgens mij bij Dengue en HIV
Dat is omdat de strenge maatregelen nu nog van kracht zijn. Het gaat dus om de situatie daarna.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, maar community spread is dus vrijwel nul. Alleen de import-gevallen komen er nu bij. Dat is juist het bewijs dat een lockdown werkt.
Hier in Duitsland krijgen ze huiswerk via de site van de school. Zoon zit voor zijn eindexamen, dus voor hem belangrijk om die laatste weken nog aan de slag te kunnen. Er is een mogelijkheid om per e-mail vragen te stellen aan leraren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Is er nu eigenlijk thuisonderwijs in Nederland? Hier in Zwitserland en in Oostenrijk hoor ik van collega's dat kinderen les krijgen via Skype en huiswerk moeten maken om zo goed mogelijk bij te blijven.
Het is aangetoond in lockdownlanden dat het virus bijna uitsterft. Het gaat alleen wel maanden duren en misschien langer. Als je ziet hoeveel miljarden nu worden uitgegeven kunnen we de lockdown maar meteen inslikken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En wat als de storm nooit meer voorbij gaat?
Want zo'n virus verdwijnt op eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, maar community spread is dus vrijwel nul. Alleen de import-gevallen komen er nu bij. Dat is juist het bewijs dat een lockdown werkt. Dus lockdown tot de storm voorbij is.
Met Segers? Dat zou raar zijn... Die religekkie met een andere man.quote:
Waarom ruzie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef BarryOSeven het volgende:
ja dat is dus het punt en hoe lang kan je lockdown volhoudenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou leuk als dat volgens jaar ook met Corona blijkt te zijn. Zitten we daar met onze herd immunity waarvoor we 200k mensen hebben opgeofferd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij Dengue ben je immuun voor de variant die je hebt gehad. Voor de andere varianten ben je kwetsbaarder.
Hier (Maastricht) is het echt beduidend minder druk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net wat foto's gezien hoe het er nu in België aan toe gaat. Semi lege straten, dezelfde straten waar het normaal druk is (bijvoorbeeld de winkelstraat in Antwerpen). Wat een verschil met hier. Moest net even naar een winkelcentrum om de Blokker te bezoeken en daar was het gewoon druk.
Het is door de immuunrespons dat je geneest. Je lichaam maakt antistoffen aan die zich specifiek op dat virus richten. Die verdwijnen niet plots nadat je genezen bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Immuniteit betekent niet wat jij denkt dat het betekent.
[..]
Heb het meerdere malen al gezegd.. het probleem zijn mensen die dit als vskantie zien en mensen die hun koters niet thuis kunnen houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Maar tussen een complete lockdown of voorjaarsvakantie 2.0 zit nog aardig wat verschil.
Hmm, dit heb ik niet eerder gehoord. Dacht dat men voor virussen immuun kon worden, zoals bijvoorbeeld mazelen. Het blijkt toch om verregaande stof te gaan ipv zwart/wit scenario's, mocht je gelijk hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Welnee, je immuunsysteem heeft een specifiek geheugen, sommige virussen levenslang, sommigen 15 jaar (tetanus)
En soms gewoon niet volgens mij bij Dengue en HIV
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou leuk als dat volgens jaar ook met Corona blijkt te zijn. Zitten we daar met onze herd immunity waarvoor we 200k mensen hebben opgeofferd.
Ja ik zat even te zoeken, maar van tetanus weet ik het zeker... moest een hele nieuwe set prikken toen de hond van de buurvrouw me aanzag voor een bonzobrokquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bij Dengue ben je immuun voor de variant die je hebt gehad. Voor de andere varianten ben je kwetsbaarder.
Er hoeft maar 1 flapdrol het land binnen te komen met het virus en het verhaaltje begint opnieuw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef Confetti het volgende:
Het is aangetoond in lockdownlanden dat het virus bijna uitsterft.
Uhh.. nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is aangetoond in lockdownlanden dat het virus bijna uitsterft.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar Ouwehand en Wilders al te tongen denk ik.
Hoe gaat het met je vriend in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier in Duitsland krijgen ze huiswerk via de site van de school. Zoon zit voor zijn eindexamen, dus voor hem belangrijk om die laatste weken nog aan de slag te kunnen. Er is een mogelijkheid om per e-mail vragen te stellen aan leraren.
Maar corona kan toch ook muteren tot verschillende varianten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die ligt aan de zuurstof, heeft grote moeite met ademen en nog steeds 40,7quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoe gaat het met je vriend in het ziekenhuis?
Dan kloppen alle grafieken niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mensen raken we opnieuw geïnfecteerd en misschien houdt het virus wel tijdelijk een winterslaap. We weten het nog niet zeker. Als je met immuniteit wilt proberen moet je het na de lockdown doen, niet met zoveel mensenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Immuniteit is een feit, anders zou niemand ervan genezen. We weten enkel niet hoe lang die immuniteit blijft.
Als je kijkt naar de randstad kan je eigenlijk alleen maar zeggen dat de regering de zaakjes prima in orde heeft. Alleen Brabant heeft een ander pakket maatregelen nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:41 schreef Eightyone het volgende:
Het virus is net het hevigst in de regio waar ik woon.
https://www.bd.nl/dossier(...)n-in-kaart~ad544179/
quote:
dit inderdaad.... En inderdaad ook dat het lichaam de volgende keer het virus herkent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 flapdrol het land binnen te komen met het virus en het verhaaltje begint opnieuw.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ligt aan de zuurstof, heeft grote moeite met ademen en nog steeds 40,7
Lullig voor Brabant, maar dit soort kaartjes doen mij toch vermoeden dat het redelijk onder controle is buiten Brabant.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:41 schreef Eightyone het volgende:
Het virus is net het hevigst in de regio waar ik woon.
https://www.bd.nl/dossier(...)n-in-kaart~ad544179/
Het is niet alleen beademing maar ook alle voor -en na zorg daaromheen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:32 schreef funnywell het volgende:
[..]
HEt heeft niet veel met goede of slechte zorg te maken, je gaat aan de beademing en als ze daar niet genoeg van hebben zoals hier dan ben je de sjaak
https://www.techdirt.com/(...)reatens-to-sue.shtmlquote:Volunteers 3D-Print Unobtainable $11,000 Valve For $1 To Keep Covid-19 Patients Alive; Original Manufacturer Threatens To Sue
Nee. Zijn vrouw was donderdag ook getest. Haar test was negatief, maar ze is nu weer opnieuw getest omdat hij haar in de tussentijd alsnog aangestoken kan hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
![]()
jezus wat kut. HIj mag zeker ook geen bezoek ontvangen
Knap, want er wordt daar nauwelijks getest, dus niemand heeft een idee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lullig voor Brabant, maar dit soort kaartjes doen mij toch vermoeden dat het redelijk onder controle is buiten Brabant.
Mja, dit is nog voor een groot deel terug te herleiden naar Carnaval, waardoor Brabant een aantal stapjes voor loopt op de rest van het land. Wel een handig proefkonijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lullig voor Brabant, maar dit soort kaartjes doen mij toch vermoeden dat het redelijk onder controle is buiten Brabant.
Yep, en daarom is het sluiten van alle niet-noodzakelijke winkels, bedrijven en industrieën, waarbij men wel nog gewoon mag wandelen, fietsen en recreëren (mits niet massaal) een mooie oplossing die zit tussen de huidige 'vakantie instelling' en een totale lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het meerdere malen al gezegd.. het probleem zijn mensen die dit als vskantie zien en mensen die hun koters niet thuis kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |