De deeltijd ww regeling wordt nu maximaal benut door grote bedrijven die het eigenlijk nog wel kunnen lijdenquote:
En als het mis gaat is het de schuld van de EU waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
UK is trouwens echt zo fucked ... Londen met die miljoenen reizigers in de metro, tienduizenden toeristen, volle straten en winkels, concerten die niet werden uitgesteld. Ben bang dat het erger gaat worden dan Italië daar.
Voorbereiding voor nieuwe nsb.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lopen nu ook mensen rond die groepjes jongeren verlinken bij de gemeente
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Grishenko_ het volgende:
We roepen al weken dat we Italië achterna gaan, maar onze IC's hebben nog voldoende capaciteit itt de Italiaanse situatie toen ze in onze tijdlijn zaten. Vooralsnog hebben we nog grip op de situatie.
Spanje is op dit moment veel erger aan toe.
Maakt toch geen kut uit, half 70+ Nederland staat nu in het zonnetje met elkaar te praten op het winkelcentrum.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef roos94 het volgende:
Volgens mijn afstudeerbegeleider mag ik gewoon nog bij 20 verschillende oude mensen(70+) thuis langs om interviews te doen HIHAHO
London lockdown toch nu?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
UK is trouwens echt zo fucked ... Londen met die miljoenen reizigers in de metro, tienduizenden toeristen, volle straten en winkels, concerten die niet werden uitgesteld. Ben bang dat het erger gaat worden dan Italië daar.
serieus nemen die lui ? dan hadden ze het al vanaf het begin af aan al goed moeten aanpakkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je nu al die toon gebruikt nemen ze je latermisschien niet meer serieus
Zuid Europa dat in de afgrond valt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Grishenko_ het volgende:
We roepen al weken dat we Italië achterna gaan, maar onze IC's hebben nog voldoende capaciteit itt de Italiaanse situatie toen ze in onze tijdlijn zaten. Vooralsnog hebben we nog grip op de situatie.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
De hema is hier gewoon vol. Welke lockdown
Ik merk dat ik ineens veel meer wandel. In plaats van de bus pakken loop ik nu 30-45 minuten. Op zich wel gezondquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
k zit ook voornamelijk thuis. alleen nog ah bezoek. vrijdag afgesproken om bij iemand langs te gaan. ga dan met ov maar weet niet of het nog kan., terwijl mensen nog wel werken
Is daar nog steeds alles as usual?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
Strategie is pas afgelopen maandag gedeeld. Daarvoor was het allemaal onbekend. Meeste informatie hebben wij hier nog uit de technische briefings gehaald en dat is eigenlijk best wel schandalig. Wie weet nou wat een technische briefing is, wanneer die zijn en dat je die uberhaupt live kan meekijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het hebt over het duidelijk maken van de ernst van de situatie ben ik het met je eens. Maar over de strategie zelf vind ik dat ze toch behoorlijk open zijn in vergelijking met waar ik woon bijvoorbeeld. Daar gaan ze eigenlijk ook voor groepsimmuniteit maar dat wordt niet zo gezegd.
Groepsimmuniteit gaat overigens woord van het jaar worden denk ik
Roep maar niet te hard, voor je het weet heb je een verdubbeling van aantal mensen op de IC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:01 schreef Grishenko_ het volgende:
Zolang je ook bij zijn moeder/vader langsmag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:55 schreef roos94 het volgende:
Volgens mijn afstudeerbegeleider mag ik gewoon nog bij 20 verschillende oude mensen(70+) thuis langs om interviews te doen HIHAHO
Dat deden ze al voor de corona-crisis. Schnapps und frauen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zuid Europa dat in de afgrond valt.
Zal deze crisis het begin zijn van het einde van de EU?
In die analogie berg jij zelf op in ene duikboot om dan over 3 weken te kijken of het water we is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals iemand hier ook al zei: we gaan 200 kilometer per uur op een muur af. Een TSUNAMI. Even drie weken in lock down en iedereen binnen en daarna gaan we kijken. Dit wordt straks erger dan Italië hier omdat er in RAP tempo straks honderden doden per dag vallen. Je onderschat het virus in alle opzichten.
mja weet niet wat te doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ineens veel meer wandel. In plaats van de bus pakken loop ik nu 30-45 minuten. Op zich wel gezond
Dat is waar, maar het is uiteindelijk wel gezegd en in het kort uitgelegd door Rutte. Dat is hier helemaal niet zo, mensen begrijpen daardoor ook (terecht) totaal niet waarom er geen totale lockdown is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Strategie is pas afgelopen maandag gedeeld. Daarvoor was het allemaal onbekend. Meeste informatie hebben wij hier nog uit de technische briefings gehaald en dat is eigenlijk best wel schandalig. Wie weet nou wat een technische briefing is, wanneer die zijn en dat je die uberhaupt live kan meekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |