tegenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Zijn jullie voor of tegen volledige lockdown?
Tegenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
PvdD-genot. Die kunnen echt alles om dieren te laten draaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef _I het volgende:
"Als we de dieren met rust hadden gelaten, zaten we nu niet met een coronacrisis."
Okee.
Zuid Korea had er sowieso twee miljoen, daarom konden ze daar zo enorm veel mensen testen. Sommige landen hebben er imho wel echt een stuk meer dan andere landen. Geen idee of dat aan niet op tijd schakelen en bestellen ligt of niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Niemand heeft genoeg tests, behalve voor alle rijke en bekende mensen.
COR / Vanavond volledige lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Hier ga je geen 1 antwoord op krijgen. Diverse mensen zijn voor (ik op dit moment ook, voor 2 weken bijv), diverse mensen zijn tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Daar zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef _I het volgende:
"Als we de dieren met rust hadden gelaten, zaten we nu niet met een coronacrisis."
Okee.
Het WHO adviseert en de maatregelen uitvoeren die je zelf en kost je aardig wat, waaronder geld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt ja....en het WHO heeft al ervaring met tientallen uitbraken....
lekker ertegenin gaan, top idee !
Voor, tot de zorg voldoende capaciteit en hulpmiddelen heeft om het iets te laten vieren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Ja, het is zo vluchtig als wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Zeroku het volgende:
PvdD-genot. Die kunnen echt alles om dieren te laten draaien.
ZK, China en ook Italie hebben/hadden er inderdaad heel veel. Die waren als eerste bij de winkelschappen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuid Korea had er sowieso twee miljoen, daarom konden ze daar zo enorm veel mensen testen. Sommige landen hebben er imho wel echt een stuk meer dan andere landen. Geen idee of dat aan niet op tijd schakelen en bestellen ligt of niet.
Ik ben voor wat de experts zeggen momenteel, lockdown zal binnenkort wel komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Ze heeft wel weer een punt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PvdD-genot. Die kunnen echt alles om dieren te laten draaien.
Tegen. Maatregelen kunnen natuurlijk wel uitgebreid worden indien nodig tzt, maar dat moet blijken. We hebben al praktisch een lockdown vergelijkbaar met andere landen bovendien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
VOORquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Anonymousz het volgende:
Ik vraag het nogmaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |