Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor twee keer Master of puppets achter elkaar
Eerst van Apocalyptica en daarna Metallica.
"Weer al een stoel, die krijg ik bij iedere date."quote:
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoor
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Coronaquote:
Cell-0quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.
Ik denk alleen dat ik mijn oude bureaustoel nog naar beneden haal. Eetkamerstoel is net een centimeter te laag om lekker te werken. Voor een dag prima, maar voor weken iets minder. Ben alleen bank dat ik het laminaat sloop met een bureaustoel, dus daar nog ff een oplossing voor bedenken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ook wel blij met mijn set-up hier thuis. Alleen mis wel wat schermen als ik alles tegelijk zou willen doen.
Sup?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Corona
Ik gewoon de regering in China, die wisten ergens in November blijkbaar al dat er iets goed mis was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Ze denken het niet te redden financieel en we doen service aan prioritaire installaties, zoals ziekenhuizen, pi's, zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”
Losdop is op zijn werk net zo geliefd als hier zeg je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Ja... maar dat is toch geen kantoorpersoneel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze denken het niet te redden financieel en we doen service aan prioritaire installaties, zoals ziekenhuizen, pi's, zorg.
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.
als alles al eens geslacht werd scheelde dat al een hoopquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.
Nee joh. Maar er zijn op heel veel plekken risico’s op dit soort dingen.... we zijn met teveel op te weinig ruimte en gaan dan de natuur ingrijpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee joh. Maar er zijn op heel veel plekken risico’s op dit soort dingen.... we zijn met teveel op te weinig ruimte en gaan dan de natuur ingrijpen.
Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste
Blijf van mn hobbies af!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.
Betwijfel of dat gaat helpenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.quote:
Sja, dan leef je ook niet, dus laat dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.
heb niet verder gelezen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.
heb niet verder gelezen.
Klopt. Want dan aten we geen vleermuisquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb niet verder gelezen.
ik eet nu ook geen vleermuisquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Want dan aten we geen vleermuisMaar dan hadden wel wat anders gehad hoor
Klopt, zal vanaf morgen denk ik wel gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja... maar dat is toch geen kantoorpersoneel?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop is op zijn werk net zo geliefd als hier zeg je?
Snap ik. Ik heb er ook veel moeite mee om thuis te zitten en niets kunnenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, zal vanaf morgen denk ik wel gebeuren.
Alleen heb ik er ook wel moeite mee om veilig thuis te zitten terwijl ik medewerkers moet zeggen: je moet daar en daar heen en er is een besmetting gaande.
Cali to safe our worldquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb er ook veel moeite mee om thuis te zitten en niets kunnen. Mja. Mijn baas heeft me op het hart gedrukt JUIST thuis te blijven, want als het feest echt losbarst ben ik misschien nodig. Gezond en wel!
Dat betwijfel ikquote:
Jouw tijd komt nog. Als wij uitgeteld op bed liggen met een dikke keel en hoge koorts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef Californium het volgende:
Dat betwijfel ikmaar nutteloos voel ik me wel
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
Krijg net een planning voor een jaar gesprek ingeschoten voor 14 april![]()
Vertelde dat tegen mijn baas. Moest ie heel hard lachen![]()
Dat doet de HR nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Op HR hebben ze ook niks te doen zeker.
Fappenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Dag 2 van thuis werken. Wat zal ik nu eens doenpff saai dit
wat zou je eigenlijk moeten doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Ja kijk, ik heb normaal gesproken wel 40 uur werk, als ik dat niet heb, ben ik al helemaal ontregeld en nu zit je nog binnen ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Hoi, zin om te video conferencen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat doet de HR niet
Hij had tegen zijn secretaresse gezegd zijn agenda leeg te maken. Heeft ze alles na 6 april weer opnieuw erin gegooid
Dag 2 pas?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Mijn zin om te werken is vandaag ook een beetje over; gelukkig vanmorgen al veel gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dag 2 pas?Ik werk als sinds vorige week dinsdag thuis. Heb nog genoeg te doen, maar geen zin meer vandaag.
Ja werken maar er komt natuurlijk veel minder binnen. Dus doe nu wel wat maar heb tijd teveel.quote:
Ja precies. Ik zit normaal ook nog eens niet thuis maar moet wel mn uren soort van aanwezig zijn voor werk zodat we gewoon bij zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk, ik heb normaal gesproken wel 40 uur werk, als ik dat niet heb, ben ik al helemaal ontregeld en nu zit je nog binnen ook
Op je privé telefoon?🤔quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet telefonisch bereikbaar zijn voor werk
Voor mijn gevoel heb ik vanmorgen ook al weet wat gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zin om te werken is vandaag ook een beetje over; gelukkig vanmorgen al veel gedaan.
fixedquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen zin meer.
ik wil ook naar thuis werken
Ik werk normaal niet thuis dus heb geen andere. Hebben wel een speciale app waardoor je gewoon bent via Wi-Fiquote:
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke sector zit jij dan?
Dat ze bij jou ook de mensen laten afsterven?
Bij ons werkt nog steeds een deel op kantoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
Vanaf morgen is het voor ons verboden om naar kantoor te komen.
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.
Ja, ik heb er ook geen. Mjaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even een koortsthermometer besteld online; mocht dat een keer nodig gaan zijn heb ik die in ieder geval in huis. Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
al bestaat de kans nog steeds dat ik volgende week thuis zit.quote:
Kun je daarmee ook je haar blonderen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik heb alles in huis, thermometer, zelfs waterstofperoxide om dingen te kunnen ontsmetten, en dat heeft allemaal geen moer met het virus te maken, gewoon de "juiste" hobby.
Bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
ik heb er ooit wel eens aan gedacht om een thermometer te kopen, maar het is er nooit van gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik heb alles in huis, thermometer, zelfs waterstofperoxide om dingen te kunnen ontsmetten, en dat heeft allemaal geen moer met het virus te maken, gewoon de "juiste" hobby.
Oor of rectaal?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil je wel temperaturen hoor.
Toch fijn, kan ik gewoon blijven gamen onder werktijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.
Vast wel, ik heb het om oude computers icm Vanish Oxi weer wit te maken onder UV lichtquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook je haar blonderen?
Ik heb er hier vijf, zes als ik die voor het paard meerekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even een koortsthermometer besteld online; mocht dat een keer nodig gaan zijn heb ik die in ieder geval in huis. Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit wel eens aan gedacht om een thermometer te kopen, maar het is er nooit van gekomen.
denk het ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijn
Vond ik ook. Totdat ik een half uur geleden ineens begon te hoestenquote:
wil je even in mijn gezicht hoesten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond ik ook. Totdat ik een half uur geleden ineens begon te hoesten
medpets.nl ze dan maar gekocht bij een dierenwinkelquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijn
Ik had die toevallig een paar maanden geleden eentje gehaald.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kom maarquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je even in mijn gezicht hoesten?
in het kader van de groepsimmuniteit..
Bij ons ook. Maar de ondersteunende functies vrijwel allemaal thuis, als ze een laptop hebben. Vaak de lagere functies bij ons (tja, weet ff niet hoe je t anders moet zeggen) die hebben een desktop, omdat die niet vaak in meetings etc zitten. Dus die zijn nu "genaaid". Die kunnen niet thuis werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons werkt nog steeds een deel op kantoor.
Ja... dm maar als je in Nijmegen bentquote:
De lagere functies bij ons zijn net vorig jaar overgegaan naar een laptop, die zijn nu vast wel blij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons ook. Maar de ondersteunende functies vrijwel allemaal thuis, als ze een laptop hebben. Vaak de lagere functies bij ons (tja, weet ff niet hoe je t anders moet zeggen) die hebben een desktop, omdat die niet vaak in meetings etc zitten. Dus die zijn nu "genaaid". Die kunnen niet thuis werken.
En voor logistiek, magazijn, fabriek is t natuurlijk sowieso niet te doen.
Maar engineering werkt dan weer wel vrijwel allemaal thuis, design werk en zo.
Eff over m heen gehoest om je alpha status te bewijzen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Shit fitty met de buurman gehad. Ook al weer goed gepraat bij hem thuis..
Was wel enorm boos ff, hij was aan het schreeuwen op mijn dochters omdat ze het hekje achterin de tuin gebruikten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff over m heen gehoest om je alpha status te bewijzen?
Tokkiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was wel enorm boos ff, hij was aan het schreeuwen op mijn dochters omdat ze het hekje achterin de tuin gebruikten.
Heb hem wel (on)vriendelijk verzocht hem dat nooit maar dan ook nooit weer te doen.
Ze heeft best wel een punt. Maar hoe ze het brengt. Kak zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:17 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit het Coronadebat te kijken. Kan iemand die Esther Ouwehand haar stembanden doorknippen?
Ze hadden gewoon een misverstand en willen uiteindelijk beiden hetzelfde. Dat was mij na 3 minuten wel helder, maar zij blijft er 20 minuten over doorzagen om toch haar gelijk te krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft best wel een punt. Maar hoe ze het brengt. Kak zeg.
Ja, kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een misverstand en willen uiteindelijk beiden hetzelfde. Dat was mij na 3 minuten wel helder, maar zij blijft er 20 minuten over doorzagen om toch haar gelijk te krijgen
Wij zijn een highclass buurtje met vrijstaande huizen.quote:
Oh wauwquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Hier is vanaf middernacht de noodtoestand van kracht
https://www.portugalresid(...)-state-of-emergency/
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef DrMarten het volgende:
En dan zie je ineens een minister letterlijk omvallen
Hij viel flauw tijdens het debat. Vond hem er al slecht uit zien en niet helder over komenquote:
En dat is dan minister van gezondheid?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij viel flauw tijdens het debat. Vond hem er al slecht uit zien en niet helder over komen
Altijd beter dan die van Belgiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dat is dan minister van gezondheid?Flauw ja, I'll show myself out..
Alles wel thuis?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maggie de Block, (huis)arts geloof ik. Maar de Belgen hebben tenminste weer een regering
Gaat lekker daarquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij viel flauw tijdens het debat. Vond hem er al slecht uit zien en niet helder over komen
Waarschijnlijk dag en nacht aan het werk laatste tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dm me dan als je kan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Je bent hier ook best een tijdje niet geweest of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon niet meer op Malta.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kun jij nog het café in daar op Malta?
quote:
Kom je vanuit een land die verder zakt in een criminele modderpoel naar een land die door een virus al in noodtoestand raakt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Hier is vanaf middernacht de noodtoestand van kracht
https://www.portugalresid(...)-state-of-emergency/
Malta is er nog erger aan toe vrees ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom je vanuit een land die verder zakt in een criminele modderpoel naar een land die door een virus al in noodtoestand raakt.
Had je beter Duitsland kunnen pakken
Stukken sneller dan gisteren en vanmorgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Test, fok nog steeds traag bij jullie of nu niet?
Hou op schei uit. Alleen maar foutmeldingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar soms weer niet en anderen klagen weer als ik geen last heb, ik ben iets aan het testen, maar resultaten krijgen is lastig zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stukken sneller dan gisteren en vanmorgen.
Sinds een 10 min een stuk beterquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Lekker in je onderbroek les geven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet morgen met video les gaan geven.
Heb hier geen zin in maatjes.
Ja lijkt me ook niks. Zeker omdat je weet dat zeker de helft niet oplet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet morgen met video les gaan geven.
Heb hier geen zin in maatjes.
Kut met perenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Och, dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niks. Zeker omdat je weet dat zeker de helft niet oplet.
Kek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
I present, the new Marvel superheroes!
For, fucking, fuck sake.
Snowflake&safespace zijn 2 van de namen.
Ah eentje met obesitasquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
For, fucking, fuck sake.
Jij gemaakt? Cool.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
For, fucking, fuck sake.
Ja, en een non-binary, die een force field kan opzetten, maar alleen als een ander in nood is, anders nietquote:
Nooit een zak aangevonden. Ja als kind. De oude Hulk, superman, Batman strips.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en een non-binary, die een force field kan opzetten, maar alleen als een ander in nood is, anders niet.
En die dikke heeft een magische rugzak.
I kid you fucking not.
Magische rugzak? Is het Douwe Dabbert voor millenials?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en een non-binary, die een force field kan opzetten, maar alleen als een ander in nood is, anders niet.
En die dikke heeft een magische rugzak.
I kid you fucking not.
Weet ik het, maar het is echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Magische rugzak? Is het Douwe Dabbert voor millenials?
Let IT go. Let IT goooo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Groene met helm, is als kind in aanraking gekomen met het "internet gas" van zijn opa en nu kan hij Augmented reality zien.
Kill it, with napalm, put it out with fire and nuke it to be sure.
Laat me ff. Even wat anders dan Coronaquote:
Ik ben alleen bezig om de zaak draaiende te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me ff. Even wat anders dan Corona.
Alsof er nog mensen mogen reizen tegen die tijd....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben alleen bezig om de zaak draaiende te houden.
Ik kreeg via de CEO van een Engelse firma de kans om projecten te doen in Berlijn Hamburg en munchen en twijfel er nu of over een week mensen heen te sturen.
Gewoon met de auto.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof er nog mensen mogen reizen tegen die tijd....
Ik zou iig niets van te voren betalenquote:
Uitslapen bedoel jequote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
Is iedereen nu gewoon daadwerkelijk aan het thuiswerken?
gewoon op kantoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
Hahaha nee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
Net wakker. Maar ik zit er inmiddels klaar voorquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
Ik zit te wachten tot het kwart voor 9 is, en dan maar zien hoeveel leerlingen er inloggen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef STING het volgende:
Allemaal inloggen, maar vervolgens iets anders gaan doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot het kwart voor 9 is, en dan maar zien hoeveel leerlingen er inloggen.
Uiteindelijk ga je wel een scheiding zien tussen de mensen die daadwerkelijk een fuck geven en de slackers. Mooi is datquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot het kwart voor 9 is, en dan maar zien hoeveel leerlingen er inloggen.
Workaholic is gonna workaholicquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier minimaal 8 uur per dag. Vooralsnog gaat het werk gewoon door zo ver dat allemaal gaat.
Hoezo twijfelen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Net wakker. Maar ik zit er inmiddels klaar voor
Even achter de laptop eten
Zit even te twijfelen of ik mijn baas moet laten weten dat ik sinds gisteravond flink aan het hoesten ben
Ik hoef mijn deur niet meer uit. Ik ben de komende twee maanden zonder oproep niet welkom, dus waarom zou ik mijn baas stressen met informatie terwijl ik misschien gewoon een kuchje of griepje heb. Thuis blijven moet ik sowieso.quote:
Maar wat als je de afgelopen dagen collega's besmet hebt? Dan willen zij wellicht ook wel wat meer info.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoef mijn deur niet meer uit. Ik ben de komende twee maanden zonder oproep niet welkom, dus waarom zou ik mijn baas stressen met informatie terwijl ik misschien gewoon een kuchje of griepje heb. Thuis blijven moet ik sowieso.
Ik Ben alleen gister een paar uur geweest. Met 2 mensen even gepraat. Maar nog geen symptomen toen. Maar je hebt gelijk. Ik zal hem wel even mailen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wat als je de afgelopen dagen collega's besmet hebt? Dan willen zij wellicht ook wel wat meer info.
Snap je twijfel wel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben alleen gister een paar uur geweest. Met 2 mensen even gepraat. Maar nog geen symptomen toen. Maar je hebt gelijk. Ik zal hem wel even mailen.
Ik wil ze ALLEMAAAAAAAAAAAL!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
For, fucking, fuck sake.
Klopt. Maar gisteravond wel behoorlijk lopen hoesten. En wel goed geslapen maar vanochtend ging het weer verderquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap je twijfel wel hoorhet is ook lastig, als ik 's ochtends mijn fiets afstap ben ik warm en heb een kuchje want koude licht. Je vraagt je meteen af of er misschien meer aan de hand is.
Iemand die je wat boodschapjes kan brengen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Maar gisteravond wel behoorlijk lopen hoesten. En wel goed geslapen maar vanochtend ging het weer verder![]()
Dus. Mensen. Bij deze dit ik in thuis quarantaine
Daar gaat de paas-meetquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Maar gisteravond wel behoorlijk lopen hoesten. En wel goed geslapen maar vanochtend ging het weer verder![]()
Dus. Mensen. Bij deze dit ik in thuis quarantaine
Ik heb de komen denk dagen nog genoeg en als het begint uit te dunnen kan ik een vriendin die vlakbij woont of 1 van de bovenburen vragenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iemand die je wat boodschapjes kan brengen?
Met een beetje geluk ben ik dan weer beterquote:
zo lang ik paasmaandag maar 200% betaald krijg vind ik het prima.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik dan weer beter
De aarde cancelt ons, dus wat hebben dan aan pasen?quote:
Toen je niet meer mocht komen werken werd je gelijk ziek?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik dan weer beter
workaholic gespot.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Toen je niet meer mocht komen werken werd je gelijk ziek?
Niet helemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar je cellen danquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet helemaal
Mochten al sinds maandag niet meer werkenalleen nog afronden. En ik kan thuis gewoon door hoor
Sinds vorige week al aan het afbouwen en deze week alles ingevroren / opgeslagenquote:
quote:
Dat vroeg ik al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
Straks vallen Pasen en Pinksteren nog op één dag#coronalypse
Gelukkig nu genoeg nieuwsartikelen waarmee je de stress er goed in kan houden en niet ziek hoeft te worden als je vrij bentquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Uiterst inzichtvolle, slimme en scherpe post van je
cali, jij weet dit soort dingen:quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:59 schreef Californium het volgende:
Mijn baas is lief. Gaf aan dat hij evt kon helpen met boodschappen indien nodig
Geen idee. Misschien omdat ze ff1 en ff2 ook in principe voldoende achten? Ik denk dat ze ff3 ook aannemen hoor daar niet vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cali, jij weet dit soort dingen:
ik zie telkens oproepen voorbij komen om mondkapjes en dergelijke af te geven aan hulpdiensten, maar ze vragen om ffp1 en ffp2 en niet ffp3. Terwijl ffp 3 toch de meeste bescherming bieden zou ik zeggen.
weet jij waarom dit is?
hmm, maar dan is het toch raar om die specifiek te benoemen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat ze ff1 en ff2 ook in principe voldoende achten? Ik denk dat ze ff3 ook aannemen hoor daar niet van
Ik weet het ook niet in dit geval. Maar breng gewoon alle mondkapjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, maar dan is het toch raar om die specifiek te benoemen?
dan kunnen ze beter zeggen: breng ons al je mondkapjes
Heb er een week geleden nog 500 besteld op AliExpress en 60 handgelquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet in dit geval. Maar breng gewoon alle mondkapjes
al mijn hoop was op jou gevestigdquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet in dit geval. Maar breng gewoon alle mondkapjes
Sorryquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al mijn hoop was op jou gevestigd
Ik moet steeds denken aan Word War Z. Het boek, niet de film uiteraard.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-problemen-toe.html
Die arme mensen.
Situatie in landen zoals Rusland die is ook niet heel erg duidelijk; dat komt allemaal met een hoop vertraging binnen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan Word War Z. Het boek, niet de film uiteraard.
Daar wisten ze ook niet precies wat er met Noord Korea aan de hand was.
Sorryquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog eens als eerste ziek ook
De UK doet hetzelfde en iedereen verklaart ze voor gek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Situatie in landen zoals Rusland die is ook niet heel erg duidelijk; dat komt allemaal met een hoop vertraging binnen.
Net anderhalf uur lopen bellen; iedereen moet ook even delen hoe het virus in Frankrijk; Tsjechië; Roemenië aangepakt wordt. Wel leuk om te horen dat Rutte wel het nieuws gehaald heeft met dat boodschap dat hier iedereen maar zo snel mogelijk ziet moet worden in plaats van lock-down zoals Frankrijk
Echt een stoere oplossing, Ruttequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Situatie in landen zoals Rusland die is ook niet heel erg duidelijk; dat komt allemaal met een hoop vertraging binnen.
Net anderhalf uur lopen bellen; iedereen moet ook even delen hoe het virus in Frankrijk; Tsjechië; Roemenië aangepakt wordt. Wel leuk om te horen dat Rutte wel het nieuws gehaald heeft met dat boodschap dat hier iedereen maar zo snel mogelijk ziet moet worden in plaats van lock-down zoals Frankrijk
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry
Ik gok dat jij nummer 2 bent
Daar lopen ze nog iets achter op andere landen; in de steden kunnen ze dat ook niet meer verkopen straks als er meer mensen ziek worden. Ik lees zelf The Guardian en daar zijn ze ook best wel kritisch op de huidige maatregelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De UK doet hetzelfde en iedereen verklaart ze voor gek.
Het wordt in de (buitenlandse) media natuurlijk ook verdraaid; net zoals ze op Fox News nog steeds claimen dat we mensen zodra ze 70 worden een spuitje geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt een stoere oplossing, Rutte
Hehehe, dat is ook mogelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal inloggen, maar vervolgens iets anders gaan doen.
Ja, is nu al duidelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je wel een scheiding zien tussen de mensen die daadwerkelijk een fuck geven en de slackers. Mooi is dat
"Ja, sorry meester, mijn webcam is stuk"quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Les geven via videochat aan tieners? Succes kaneel
Nu de IKEA dicht is moet er natuurlijk een nieuw uitje voor het hele gezin zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Elvi het volgende:
Haha Sligro en Makro open voor iedereendat gaat een slachting worden. Ik ben benieuwd naar de klachten straks op Facebook over hoe duur t allemaal is
Mensen denken nu lekker goedkoop te hamsteren maar ze vergeten de BTW er nog bij te rekenen.
Lol, dat gaat tokkies heel boos makenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Elvi het volgende:
Haha Sligro en Makro open voor iedereendat gaat een slachting worden. Ik ben benieuwd naar de klachten straks op Facebook over hoe duur t allemaal is
Mensen denken nu lekker goedkoop te hamsteren maar ze vergeten de BTW er nog bij te rekenen.
Ja precies. Ik blijf er even weg, morgen ga ik naar de gewone supermarkt als iedereen de Sligro leegtrekt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu de IKEA dicht is moet er natuurlijk een nieuw uitje voor het hele gezin zijn
Las ook al dat er hele gezinnen in de Action liepen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu de IKEA dicht is moet er natuurlijk een nieuw uitje voor het hele gezin zijn
Dank je, maar het gaat beter dan verwacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Les geven via videochat aan tieners? Succes kaneel
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja precies. Ik blijf er even weg, morgen ga ik naar de gewone supermarkt als iedereen de Sligro leegtrekt.
Die mensen hebben het nog niet begrepen (of willen dat gewoon niet). Een supermarkt hier in de buurt schreef al dat ze complete gezinnen met kinderen gingen weigeren; en kreeg een bericht doorgestuurd van een lokale voetbalclub waar gisteren ongeveer 100 kinderen samen aan het spelen waren. Het is geen vakantie mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las ook al dat er hele gezinnen in de Action liepen.
heb gisteren een hele mooie reistas binnen gekregenquote:
En over een jaar of dertig/veertig zeggen die kinderen 'ooh het viel allemaal wel mee, we gingen gewoon naar de Action en we konden voetballen. Het was een fijne vakantie.'quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Die mensen hebben het nog niet begrepen (of willen dat gewoon niet). Een supermarkt hier in de buurt schreef al dat ze complete gezinnen met kinderen gingen weigeren; en kreeg een bericht doorgestuurd van een lokale voetbalclub waar gisteren ongeveer 100 kinderen samen aan het spelen waren. Het is geen vakantie mensen
"ja, maar je kunt die kinderen toch niet binnen houden?"quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Die mensen hebben het nog niet begrepen (of willen dat gewoon niet). Een supermarkt hier in de buurt schreef al dat ze complete gezinnen met kinderen gingen weigeren; en kreeg een bericht doorgestuurd van een lokale voetbalclub waar gisteren ongeveer 100 kinderen samen aan het spelen waren. Het is geen vakantie mensen
Dan zijn ze opa en oma allang vergeten inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En over een jaar of dertig/veertig zeggen die kinderen 'ooh het viel allemaal wel mee, we gingen gewoon naar de Action en we konden voetballen. Het was een fijne vakantie.'
Mensen zijn zo fokking dom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien had je ff moeten bedenken of de vakantie nog wel zo'n goed idee was.quote:Tienduizenden individuele reizigers, die overal op de wereld vastzitten, voelen zich in de steek gelaten door de Nederlandse regering.
Ze hebben daar recht op hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien had je ff moeten bedenken of de vakantie nog wel zo'n goed idee was.
Jij weet wanneer ze vertrokken zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien had je ff moeten bedenken of de vakantie nog wel zo'n goed idee was.
Desnoods tussen plankjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"ja, maar je kunt die kinderen toch niet binnen houden?"
Jawel, dat kun je wel!
Stoppen met influencen lijkt mij nu de eerste prioriteit hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:29 schreef Q. het volgende:
En dan die arme travel influencers, wat moeten die nu doen?
Ja vind je? Ik zie overal initiatieven van mensen die willen helpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:30 schreef HeatWave het volgende:
We zijn een paar weken bezig en nu al lijkt de samenleving uit elkaar te vallen.
PlayStation kopen. Wedden dat t kan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel, dat kun je wel!
Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:30 schreef HeatWave het volgende:
We zijn een paar weken bezig en nu al lijkt de samenleving uit elkaar te vallen.
NEE! KAN NIET! FYSIEK ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel, dat kun je wel!
Gelukkig zijn die er ook jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vind je? Ik zie overal initiatieven van mensen die willen helpen.
'M'n kind snottert maar ik moet bij de Action nu knutselspullen halen dus dan neem ik ze mee, wat moet ik doen dan, ze thuislaten? Ik heb geen netwerk~`12~'quote:
Hou eens op joh.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het internet uitvalt.
En de treinen rijden ook al niet dus hoe moeten we er nu een eind aan maken?quote:
eeeehmmmm corona?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En de treinen rijden ook al niet dus hoe moeten we er nu een eind aan maken?
Heel veel paracetamol slikken. O wacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gehamsterd!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel veel paracetamol slikken. O wacht.
Mensen in Breda knuffelenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot de stroom uitvaltquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik lekker hele dag gamen.
Ik had toch meer fysieke games moeten kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik lekker hele dag gamen.
Soms zijn we echt broersquote:
Ja weet ik veel, Brabant is Brabant voor mij hoor. Je rijdt erdoorheen als je naar Disney gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Je kunt het proberen
Die markt is helemaal ingestortquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Je kunt het proberen
Wet markt ja?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die markt is helemaal ingestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |