Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor twee keer Master of puppets achter elkaar
Eerst van Apocalyptica en daarna Metallica.
"Weer al een stoel, die krijg ik bij iedere date."quote:
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoor
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Coronaquote:
Cell-0quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.
Ik denk alleen dat ik mijn oude bureaustoel nog naar beneden haal. Eetkamerstoel is net een centimeter te laag om lekker te werken. Voor een dag prima, maar voor weken iets minder. Ben alleen bank dat ik het laminaat sloop met een bureaustoel, dus daar nog ff een oplossing voor bedenken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ook wel blij met mijn set-up hier thuis. Alleen mis wel wat schermen als ik alles tegelijk zou willen doen.
Sup?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Corona
Ik gewoon de regering in China, die wisten ergens in November blijkbaar al dat er iets goed mis was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Ze denken het niet te redden financieel en we doen service aan prioritaire installaties, zoals ziekenhuizen, pi's, zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”
Losdop is op zijn werk net zo geliefd als hier zeg je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Ja... maar dat is toch geen kantoorpersoneel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze denken het niet te redden financieel en we doen service aan prioritaire installaties, zoals ziekenhuizen, pi's, zorg.
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.
als alles al eens geslacht werd scheelde dat al een hoopquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.
Nee joh. Maar er zijn op heel veel plekken risico’s op dit soort dingen.... we zijn met teveel op te weinig ruimte en gaan dan de natuur ingrijpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee joh. Maar er zijn op heel veel plekken risico’s op dit soort dingen.... we zijn met teveel op te weinig ruimte en gaan dan de natuur ingrijpen.
Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste
Blijf van mn hobbies af!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.
Betwijfel of dat gaat helpenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je het dan een beetje kunt tegengaan door vleermuizen niet onder te laten pissen en kwijlen door de bavianen in het hokje erboven en vervolgens met je blote klauwen die vleermuizen in de soep te smijten lijkt me dat een redelijk makkelijke stap om te nemen.
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.quote:
Sja, dan leef je ook niet, dus laat dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.
heb niet verder gelezen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las al ergens een bericht dat de hele ziekte nooit zou zijn gekomen als we allemaal vegan waren.
heb niet verder gelezen.
Klopt. Want dan aten we geen vleermuisquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb niet verder gelezen.
ik eet nu ook geen vleermuisquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Want dan aten we geen vleermuisMaar dan hadden wel wat anders gehad hoor
Klopt, zal vanaf morgen denk ik wel gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja... maar dat is toch geen kantoorpersoneel?
Ik ook van jouquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop is op zijn werk net zo geliefd als hier zeg je?
Snap ik. Ik heb er ook veel moeite mee om thuis te zitten en niets kunnenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, zal vanaf morgen denk ik wel gebeuren.
Alleen heb ik er ook wel moeite mee om veilig thuis te zitten terwijl ik medewerkers moet zeggen: je moet daar en daar heen en er is een besmetting gaande.
Cali to safe our worldquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb er ook veel moeite mee om thuis te zitten en niets kunnen. Mja. Mijn baas heeft me op het hart gedrukt JUIST thuis te blijven, want als het feest echt losbarst ben ik misschien nodig. Gezond en wel!
Dat betwijfel ikquote:
Jouw tijd komt nog. Als wij uitgeteld op bed liggen met een dikke keel en hoge koorts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef Californium het volgende:
Dat betwijfel ikmaar nutteloos voel ik me wel
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
Krijg net een planning voor een jaar gesprek ingeschoten voor 14 april![]()
Vertelde dat tegen mijn baas. Moest ie heel hard lachen![]()
Dat doet de HR nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Op HR hebben ze ook niks te doen zeker.
Fappenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Dag 2 van thuis werken. Wat zal ik nu eens doenpff saai dit
wat zou je eigenlijk moeten doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Ja kijk, ik heb normaal gesproken wel 40 uur werk, als ik dat niet heb, ben ik al helemaal ontregeld en nu zit je nog binnen ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Hoi, zin om te video conferencen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat doet de HR niet
Hij had tegen zijn secretaresse gezegd zijn agenda leeg te maken. Heeft ze alles na 6 april weer opnieuw erin gegooid
Dag 2 pas?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Mijn zin om te werken is vandaag ook een beetje over; gelukkig vanmorgen al veel gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dag 2 pas?Ik werk als sinds vorige week dinsdag thuis. Heb nog genoeg te doen, maar geen zin meer vandaag.
Ja werken maar er komt natuurlijk veel minder binnen. Dus doe nu wel wat maar heb tijd teveel.quote:
Ja precies. Ik zit normaal ook nog eens niet thuis maar moet wel mn uren soort van aanwezig zijn voor werk zodat we gewoon bij zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk, ik heb normaal gesproken wel 40 uur werk, als ik dat niet heb, ben ik al helemaal ontregeld en nu zit je nog binnen ook
Op je privé telefoon?🤔quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet telefonisch bereikbaar zijn voor werk
Voor mijn gevoel heb ik vanmorgen ook al weet wat gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zin om te werken is vandaag ook een beetje over; gelukkig vanmorgen al veel gedaan.
fixedquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen zin meer.
ik wil ook naar thuis werken
Ik werk normaal niet thuis dus heb geen andere. Hebben wel een speciale app waardoor je gewoon bent via Wi-Fiquote:
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke sector zit jij dan?
Dat ze bij jou ook de mensen laten afsterven?
Bij ons werkt nog steeds een deel op kantoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
Vanaf morgen is het voor ons verboden om naar kantoor te komen.
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.
Ja, ik heb er ook geen. Mjaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even een koortsthermometer besteld online; mocht dat een keer nodig gaan zijn heb ik die in ieder geval in huis. Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
al bestaat de kans nog steeds dat ik volgende week thuis zit.quote:
Kun je daarmee ook je haar blonderen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik heb alles in huis, thermometer, zelfs waterstofperoxide om dingen te kunnen ontsmetten, en dat heeft allemaal geen moer met het virus te maken, gewoon de "juiste" hobby.
Bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
ik heb er ooit wel eens aan gedacht om een thermometer te kopen, maar het is er nooit van gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ik heb alles in huis, thermometer, zelfs waterstofperoxide om dingen te kunnen ontsmetten, en dat heeft allemaal geen moer met het virus te maken, gewoon de "juiste" hobby.
Oor of rectaal?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil je wel temperaturen hoor.
Toch fijn, kan ik gewoon blijven gamen onder werktijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de energie voorziening van nederland wordt als een vitale sector gezien.
Vast wel, ik heb het om oude computers icm Vanish Oxi weer wit te maken onder UV lichtquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook je haar blonderen?
Ik heb er hier vijf, zes als ik die voor het paard meerekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even een koortsthermometer besteld online; mocht dat een keer nodig gaan zijn heb ik die in ieder geval in huis. Jammer dat het zo goed als overal uitverkocht is.
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ooit wel eens aan gedacht om een thermometer te kopen, maar het is er nooit van gekomen.
denk het ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijn
Vond ik ook. Totdat ik een half uur geleden ineens begon te hoestenquote:
wil je even in mijn gezicht hoesten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Vond ik ook. Totdat ik een half uur geleden ineens begon te hoesten
medpets.nl ze dan maar gekocht bij een dierenwinkelquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk er vrijwel dagelijks aan nu. Maar ga ervan uit dat ze toch nergens meer te krijgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |