Ik geloof toch eerder de mensen op dit forum.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Zwansen het volgende:
Onze Professor Jaap is overigens ook hoogleraar Interne Geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten aan het LUMC.
Dit is geen koekebakker.
ja ik dacht vndaag dat ze die 60 procent wilde halenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎
Jaap heeft inderdaad een heel best CVquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Zwansen het volgende:
Onze Professor Jaap is overigens ook hoogleraar Interne Geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten aan het LUMC.
Dit is geen koekebakker.
Waarom heb je een excuus nodig om de deur uit te gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar kan ik ergens een hont huren? Je hebt zo langzamerhand wel het enige excuus om de deur uit te gaan.
Nederlanders zijn straks superieurquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎
Alles kan weer open.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik dacht vndaag dat ze die 60 procent wilde halen
Maar gaan de maatregelen zoals nu door? Dus scholen en horeca?
En hadden de grote winkels dus niet hoeven sluiten?
Op bepaalde plekken ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar iedereen hier vertelt dat het vooral jongeren zijn op de IC...
Tamino? Eerste keer dat ik die naam hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Jaap heeft inderdaad een heel best CV
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Dissel
Komt toch op hetzelfde neer?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nouja ik zou 't niet van de daken schreeuwen dat je even van huis wilt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heb je een excuus nodig om de deur uit te gaan?
HLNquote:243 nieuwe besmettingen in België
Op dit moment liggen 496 patiënten in het ziekenhuis, dat zijn er 135 meer dan gisteren. 100 patiënten liggen op de afdeling intensieve zorgen, dat zijn er 21 meer dan gisteren.
Ja dat leidt alleen maar tot teleurstellingenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Beroep doen op het gezond verstand de gemiddelde Nederlander lijkt me geen slimme zet.
Ik ook. De autodidacten hier die binnen een paar dagen alle kennis tot zich hebben genomen en op een genuanceerde manier deze kennis op de medemens hebben overgebracht, spreken mij veel meer aan dan iemand die jarenlang heeft gestudeerd en jarenlang ervaring op heeft gedaan in de praktijk. Mee eens!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik geloof toch eerder de mensen op dit forum.
Klopt. Eigenlijk moeten ze nu juist even de straat op, die politici. En zien hoe dom iedereen met de maatregelen en social distancing omgaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Beroep doen op het gezond verstand de gemiddelde Nederlander lijkt me geen slimme zet.
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, maar wat Jaap god allemaal wist te vertellen zal het niet lang meer duren😀👌quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
He? Ik val net in. Gaan de scholen open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |