Het is ook fucking moeilijk op de werkvloer, als je even fatsoenlijk wil overleggen sta je toch al snel minder dan een meter van elkaar vandaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Die ouderen zijn stronteigenwijs. Die gaan echt niet social distancen.
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
RIVM-baas: Groepsimmuniteit tegen corona is geen doel op zich
Het is geen doel van het huidige kabinetsbeleid dat er zoveel mogelijk Nederlanders immuun worden voor het coronavirus. Groepsimmuniteit helpt wel mee bij de bestrijding van corona, aldus RIVM-directeur Jaap van Dissel tegen de Tweede Kamer.
Korte samenvatting van ad
https://www.ad.nl/dossier(...)el-op-zich~a8ac7e83/
Misschien hebben ze wel gewoon een doodswens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren in de supermarkt ook hier de oudjes met de kleinkinderen in de supermarkt. Rennen en vliegen door de winkel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
True. Ik merk het aan (schoon)ouders. Niet weekboodschappen, maar elke dag even naar de supermarkt, want toch weer wat vergeten. Of nog even bij de buren binnenlopen om te vragen hoe het met ze gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Maar iedereen hier vertelt dat het vooral jongeren zijn op de IC...quote:
Ik geloof toch eerder de mensen op dit forum.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Zwansen het volgende:
Onze Professor Jaap is overigens ook hoogleraar Interne Geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten aan het LUMC.
Dit is geen koekebakker.
ja ik dacht vndaag dat ze die 60 procent wilde halenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎
Jaap heeft inderdaad een heel best CVquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Zwansen het volgende:
Onze Professor Jaap is overigens ook hoogleraar Interne Geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten aan het LUMC.
Dit is geen koekebakker.
Waarom heb je een excuus nodig om de deur uit te gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar kan ik ergens een hont huren? Je hebt zo langzamerhand wel het enige excuus om de deur uit te gaan.
Nederlanders zijn straks superieurquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎
Alles kan weer open.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik dacht vndaag dat ze die 60 procent wilde halen
Maar gaan de maatregelen zoals nu door? Dus scholen en horeca?
En hadden de grote winkels dus niet hoeven sluiten?
Op bepaalde plekken ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar iedereen hier vertelt dat het vooral jongeren zijn op de IC...
Tamino? Eerste keer dat ik die naam hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Remco het volgende:
[..]
Jaap heeft inderdaad een heel best CV
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_van_Dissel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |