Wat is dit voor kolder? Ik ren vaak zat met de hont. Beetje energie kwijtspelen zegmaar. Niks raars aan mensen die rennen met hun hont imoquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:05 schreef Sfancta het volgende:
Ben net uitgelachen omdat ik met de hond rende om snel binnenshuis te komen. Ik vertrouw niemand meer.
Knutsel van PVC iets waarmee niemand dichter dan 2 m bij je in de buurt kan komen. En dan ook echt glasscherven op de randen plakken en zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:05 schreef Sfancta het volgende:
Ben net uitgelachen omdat ik met de hond rende om snel binnenshuis te komen. Ik vertrouw niemand meer.
Wel gezond al die mensen die nu gaan wandelen in de natuur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
twitter:natuurenbos twitterde op woensdag 18-03-2020 om 10:20:32⚠️ Corona update⚠️ Onze boswachters signaleren dat de parkings bij onze gebieden overvol staan. Er is ook veel meer zwerfvuil. Trek bij voorkeur zo dicht mogelijk bij huis de natuur in en maak géén verre verplaatsingen. Neem ook al je afval mee naar huis. (© Tom Linster) https://t.co/embobFGzKS reageer retweet
Dat heeft Rutte dan verkeerd uitgelegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
RIVM-baas: Groepsimmuniteit tegen corona is geen doel op zich
Het is geen doel van het huidige kabinetsbeleid dat er zoveel mogelijk Nederlanders immuun worden voor het coronavirus. Groepsimmuniteit helpt wel mee bij de bestrijding van corona, aldus RIVM-directeur Jaap van Dissel tegen de Tweede Kamer.
Korte samenvatting van ad
https://www.ad.nl/dossier(...)el-op-zich~a8ac7e83/
Dikke winterjas en alles. Geen renspullen, ren normaal nooit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor kolder? Ik ren vaak zat met de hont. Beetje energie kwijtspelen zegmaar. Niks raars aan mensen die rennen met hun hont imo
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Knutsel van PVC iets waarmee niemand dichter dan 2 m bij je in de buurt kan komen. En dan ook echt glasscherven op de randen plakken en zo.
Nee maar wel als je op de vlucht slaat voor een virus door te gaan rennenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor kolder? Ik ren vaak zat met de hont. Beetje energie kwijtspelen zegmaar. Niks raars aan mensen die rennen met hun hont imo
Ja , dit vooralquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Die ouderen zijn stronteigenwijs. Die gaan echt niet social distancen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Vitaal 70+ tuig op de elektrische fiets.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat was mij meteen duidelijk na de toespraak. Het is een welkom gevolg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte dan verkeerd uitgelegd.
Het is ook fucking moeilijk op de werkvloer, als je even fatsoenlijk wil overleggen sta je toch al snel minder dan een meter van elkaar vandaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooi dat ze dit nu zo duidelijk zeggen, want waren hier veel users die dat wel zo hebben opgevat en niet wilden luisteren 😎quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
RIVM-baas: Groepsimmuniteit tegen corona is geen doel op zich
Het is geen doel van het huidige kabinetsbeleid dat er zoveel mogelijk Nederlanders immuun worden voor het coronavirus. Groepsimmuniteit helpt wel mee bij de bestrijding van corona, aldus RIVM-directeur Jaap van Dissel tegen de Tweede Kamer.
Korte samenvatting van ad
https://www.ad.nl/dossier(...)el-op-zich~a8ac7e83/
Misschien hebben ze wel gewoon een doodswens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren in de supermarkt ook hier de oudjes met de kleinkinderen in de supermarkt. Rennen en vliegen door de winkel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
True. Ik merk het aan (schoon)ouders. Niet weekboodschappen, maar elke dag even naar de supermarkt, want toch weer wat vergeten. Of nog even bij de buren binnenlopen om te vragen hoe het met ze gaatquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Maar iedereen hier vertelt dat het vooral jongeren zijn op de IC...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |