quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:04 schreef hollandia02 het volgende:
197.000 nu,
Wanneer hadden mensen hier voorspeld op 200.000?
Anderhalve afstand betekent dat je op een blokje van 9 vierkante meter moet staan. Het is onmogelijk om de winkels in cirkels van PI*r^2 = 7 vierkante meter op te delen.quote:
Vraag me oprecht af of NL die richting op zal gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef Kyran het volgende:
Alle winkels sluiten gewoon de deuren hier. Respect voor alle bedrijven die niet wachten totdat Rutte over 2-3 dagen het gaat aankondigen.
Het beste bespreek je dit met je eigen dokter natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben reuma patiënt en gebruik naast Humira en methotrexaat ook Naproxen.
Moet ik mij zorgen maken?
quote:
quote:
Maar wat scheelt het nou echt met de Nederlandse aanpak, hier gooien veel bedrijven hun zaak zelf al dicht, dus per saldo krijg je dan bijna hetzelfde resultaat...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:07 schreef Kyran het volgende:
Belgie goden komen precies met de maatregelen die ik eerder vandaag noemde(nou ja bijna dan
)
Hup Rutte!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga hem eens helpen in plaats van dagelijks 1000 paniekerige posts op Fok! te maken
quote:We passen het WHO-beleid toe, in Nederlandse context. Er wordt veel getest: de afgelopen dagen zo’n duizend per dag, bij tal van laboratoria in het land. We testen bij ziekenhuisopnames. We hebben ook nog meetstations door het hele land, daar zijn we zeven weken geleden al mee begonnen. En we gaan met de infectieradar de bevolking peilen. Ik denk dat de WHO vooral landen aanspreekt waar nog geen duidelijk beeld is van het virus.’’
Zeker weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ach het zal wel loslopen, in Italië lijkt het ergste achter de rug. Eind april zullen we wel weer een pilsje kunnen nuttigen op een terras.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar tussen 2 personen zit dan 3 meter vriend. En dat dus maar 1,5 te zijn.
Iemand moet hier de boel scherp houden, morgen weer aan het werkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga hem eens helpen in plaats van dagelijks 1000 paniekerige posts op Fok! te maken
Ik heb het ook altijd als mijn schoonmoeder aanbelt genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand of je ook alleen benauwdsheidsklachten kan krijgen door covid?
Jullie hebben het beiden fout. Het is pi * 1.5^2 is iets meer dan 7 m2 per persoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
1,5m voor je en 1,5 achter je= 3 m.
3 x 3 = 9m2
Oke, niet?quote:
Zou hier ook een max 30min in supermarkten komen net zoals in het Belgenland?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef Kyran het volgende:
Alle winkels sluiten gewoon de deuren hier. Respect voor alle bedrijven die niet wachten totdat Rutte over 2-3 dagen het gaat aankondigen.
Kurwaaaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
Gelukkig heb ik nog snel een fles Bacardi Razz gekocht vanmiddag. Mensen ontwijken bij de Drankgigant was wel lastig, die winkel staat zo ramvol met alcohol.
Ook een Poolse kerel die een maat tegenkwam, lekker stevig handenschudden, daarna de pin bedienen met z'n dikke klauwen.
Haha, niet de bedoeling. Verre van.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
zon post is aders ook onheilspellend _I
ai.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
21:16
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care maakt bekend dat er op dit moment 139 mensen op de intensive care liggen die besmet zijn met het coronavirus. Gisteren waren dat er nog 96.
ad
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:04 schreef Fukushima het volgende:
gelukkig ik hoor niemand klappen, ik woon toch in een normale wijk
68, 96, 139. Gaat lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
21:16
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care maakt bekend dat er op dit moment 139 mensen op de intensive care liggen die besmet zijn met het coronavirus. Gisteren waren dat er nog 96.
ad
Laten we eerlijk zijn...Er moet 1 land zijn die deze route probeert.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef Confetti het volgende:
De EU-grens sluiten is inderdaad vrij zinloos. De binnengrenzen sluiten niet, zeker met een land als Nederland er tussen dat een medisch experiment op de bevolking loslaat.
Je kan wel lachen, maar niemand weet wat het exact is dat werkt. Als dit achteraf blijkt te werken, moeten we dan België maar uitlachen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus enkel Nederland en de UK geloven in de tactiek van herd immunity?
Hier in Belgie lachen ze daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |