Ja, zeker. Ik hoop echt dat alles gewoon voor 2021 weer uit de kast kan worden gehaald, dat ze gewoon verder kunnen gaan met waar ze nu gebleven zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:50 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat het niet de doorgaat. Al kon ik mij niet voorstellen dat het zou doorgaan. En inderdaad beter zo'n keuze dan zonder publiek etc.
Vooral zuur voor de organisatie.
Ben echt heel benieuwd wanneer dat zal zijn... echt geen flauw idee hoe lang dit allemaal gaat duren en in welke mate.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Als corona achter de rug is moet er wel echt zo snel mogelijk een ESF-meet komen hoor. Met zijn allen elkaar steunen in dit bizarre ESF-loze 2020.
Ja dat sowieso. Het is zo lastig om geen houvast te hebben aan wanneer het eindigt...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd wanneer dat zal zijn... echt geen flauw idee hoe lang dit allemaal gaat duren en in welke mate.
Het is echt een kwestie van met de dag leven nu ja. Dat lijkt me voor de mentale gezondheid ook het best.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd wanneer dat zal zijn... echt geen flauw idee hoe lang dit allemaal gaat duren en in welke mate.
Ah! Dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:48 schreef NeilZar het volgende:
Jeangu zingt een speciale versie van Grow in DWDD. Cornald, Chantal en Edsilia zitten aan tafel.
quote:
Bedankt lieve Murp!quote:
Nog mazzel dat de dagen in september nog steeds 24 uur lang zijn dan!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
24 uur van Le Mans ook twee maanden naar achteren geschoven. Dat staat nu voor september op de planning
Ik durf er verder niet teveel over na te denken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog mazzel dat de dagen in september nog steeds 24 uur lang zijn dan!
Wel goed om te zien als voorbeeld, wat er gebeurt bij verschillende aanpakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
De VK gaat echt het voorbeeld worden van hoe fout het kan gaan als je te lang niks doet. En ze hebben daar veel minder IC-bedden dan in Italië.
Dat zeker!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel goed om te zien als voorbeeld, wat er gebeurt bij verschillende aanpakken.
Online lijken veel Britten nog niet onder de indruk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
De VK gaat echt het voorbeeld worden van hoe fout het kan gaan als je te lang niks doet. En ze hebben daar veel minder IC-bedden dan in Italië.
Nee, mijn leidinggevende in Londen snapt er ook niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Online lijken veel Britten nog niet onder de indruk.
Daar hebben we al een paar voorbeelden van natuurlijk, al laten die straks hopelijk ook zien dat het met een ferme hand kan worden teruggeduwd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Strani het volgende:
Dat vrees ik ook Rog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar hebben we al een paar voorbeelden van natuurlijk, al laten die straks hopelijk ook zien dat het met een ferme hand kan worden teruggeduwd.
Ik ben eerder bang dat wij het voorbeeld gaan worden van hoe fout het kan gaan als je te lang onterecht blijft handelen alsof je alles volledig in de hand hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef Greys het volgende:
Voor jullie in mijn Twitter dm.
Zelfs NU denkt deze man aan ons.
(En maakte me daarmee toch ff aan het huilen.)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |