Zo is dat vriend. Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat tenslotte alleen maat, geen vrienden bij nodig
Oh, dacht dat het een deellink was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij en denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
de varkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Bedankt makker, denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Daar zat ik ook aan te denken ja. Mijn vriendin is aan het puzzelen geslagen.(lol)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb PokerStars maar weer van stal gehaald
Ik Tinderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb PokerStars maar weer van stal gehaald
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een deellink was.
Zo dan.3000 miljardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel wat lijden zeg maar
blablablabla
Er staat ''het''?quote:
Prima tijdverdrijf. Je moet toch wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken ja. Mijn vriendin is aan het puzzelen geslagen.(lol)
Na mijn edit. Ik maakte een domme fout, omdat ik de zin anders probeerde te formuleren. Maar dat neemt niet weg dat het mokerdom was.quote:
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
3000 miljard![]()
Heb je bewijs? Anders is dit gewoon smaad jegens Scrummie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je kan tegenwoordig je berichten wijzigen op FOK!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Anders is dit gewoon smaad jegens Scrummie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na mijn edit. Ik maakte een domme fout, omdat ik de zin anders probeerde te formuleren. Maar dat neemt niet weg dat het mokerdom was.
Ze zeiden ook dat het oneindig was tochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
3000 miljard![]()
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja worden lange weken met zijn 2en.(lol)
lol echt 3000 ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.
Inderdaad, Frankrijk en Italië zie ik echter somber in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.
Wat dacht je van al die hitsige vrouwen straks die nu alleen in quarantaine zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijd![]()
Uiteraard hoop ik niet dat dit bij jou gebeurt, makker.
Wij staan er prima voor. Zouden gewoon aan Italië moeten schenken. Pensioenpotten zitten vol zatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad, Frankrijk en Italië zie ik echter somber in.
Benieuwd of we over 2 jaar nog een euromunt in zijn huidige hoedanigheid hebben.
Zo ver zal het niet komen maar het zal wel even wennen zijn. Ook leuk als je relatie eraan gaat tijdens een lockdown.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijd![]()
Uiteraard hoop ik niet dat dit bij jou gebeurt, makker.
Nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die hitsige vrouwen straks die nu alleen in quarantaine zitten
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ver zal het niet komen maar het zal wel even wennen zijn. Ook leuk als je relatie eraan gaat tijdens een lockdown.
Dat gaan veel korte secondes worden zeg ik je alvastquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht![]()
Misschien dat ik mijn relatie ook maar laat varen.
Blijven 'trainen' maat. Mokergespierde arm over 3 weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaan veel korte secondes worden zeg ik je alvast
Dat is ook het bijzondere aan die jongen, het is oprecht een leuke en intelligente vent en dan weet hij toch weer van dat tokkie-gedrag te vertonen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Potje kan oplopen tot 200 miljard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van, hoeveel cheld hebben we nou dan?? Alleen 90 miljard??
Ik klap al.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen die niet voor mij klapt kan een paar kklappen van mij verwachten.
Er wordt hier vuurwerk afgestoken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk wtf hoor ik nou. Maar er staan hier echt mensen te klappen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen die niet voor mij klapt kan een paar kklappen van mij verwachten.
pauper gespotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk wtf hoor ik nou. Maar er staan hier echt mensen te klappen.
Genot. Waka Flocka (wie?) laat weer eens van zich horen.quote:"Het is nep... minderheden kunnen het niet krijgen", zegt Waka Flocka rond de twaalfde minuut in het interview. Als de presentator erop in gaat, zegt hij vervolgens: "Noem er eens eentje? We stammen allemaal af van dezelfde personen. Hebben wij het? Het raakt wel mensen die langs het vliegveld van Atlanta zijn gekomen, maar niet het soulvolle volk."
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef GGMM het volgende:
WTF ER WORDT HIER GEKLAPT
IK WOON IN EEN PAUPERBUURT
Hier ook.quote:
stomme aapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Genot. Waka Flocka (wie?) laat weer eens van zich horen.
In Def Jam was ie genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Genot. Waka Flocka (wie?) laat weer eens van zich horen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik las vandaag nog ergens dat ze @onlogisch ook een aap vonden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje racistisch JanCees.
dat is joun intepetatiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje racistisch JanCees.
Die conclusie had je nog niet getrokken toen bleek dat je BOVEN EEN CAFETARIA WOONT?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik haat jouquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die conclusie had je nog niet getrokken toen bleek dat je BOVEN EEN CAFETARIA WOONT?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die conclusie had je nog niet getrokken toen bleek dat je BOVEN EEN CAFETARIA WOONT?
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als ik twitter.com bezoek maak ik vaak de typfout twotter.com. Ligt aan mij he?
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, dit heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan gebeuren vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik moest lachen om deze post.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:13 schreef JanCees het volgende:
ondertussen drink ik een glas cola light en lees ik twotter
Ik ook, vanochtend in mijn boxer voor de camera, en daarna meteen weer bed inquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
ik heb heel dat klappen gemist joh
wist ik veel
was gewoon aan het werk voor mn coronageld de hele dag
Kut Amsterdamquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
lol ik zie allemaal van filmpjes in amsterdam van dat klappen
wanneer is dat aangekondigd dan wtf
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
wist ik veel
Ik weet niet wie het Kees gaat vertellen over die linker zoontwitter:Keesvdspek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:10:44Mijn zusje werkt in een ziekenhuis: ‘ineens heel veel nieuwe patiënten. Ook jonge mensen. Het is heel heftig hier’ Ook daarom: #applausvoordezorg #coronavirus #klapcoronadewerelduit https://t.co/vBV8vvBWCb reageer retweet
Zoiets zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was nu al voor 40/45 miljard aan steun aangevraagd toch?
Leuk shirt heeft die aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet wie het Kees gaat vertellen over die linker zoontwitter:Keesvdspek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:10:44Mijn zusje werkt in een ziekenhuis: ‘ineens heel veel nieuwe patiënten. Ook jonge mensen. Het is heel heftig hier’ Ook daarom: #applausvoordezorg #coronavirus #klapcoronadewerelduit https://t.co/vBV8vvBWCb reageer retweet
Zal me niet verbazen als merendeel van ons isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanuit het ECB voor alle Europese banken, niet alleen Nederland.
Zo danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
ROTTERDAMNEDtwitter:scheulderman75 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:03:58M’n buurtje applaudisseert mee. #geluidaan #applausvoordezorg https://t.co/ux9tgVWDVC reageer retweet
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Keesvdspek twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:10:44Mijn zusje werkt in een ziekenhuis: reageer retweet
oh valt tegen danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer tegen. Zeker omdat we zoals je terecht opmerkte we pas aan het begin staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik zit zelf in het digitaal onderwijs, ben echt bijzonder benieuwd wat de komende weken voor mij gaan betekenen. Vooral omdat ik net afgestudeerd ben en een baan zoek. Aan de ene kant betekent het dat een tijdje mijn inkomsten wegvallen, aan de andere kant zal het belang van mijn richting stevig benadrukt worden de komende weken, wat positief is. Laat ik zeggen dat al mijn toekomstplannen de komende maanden volledig worden omgegooid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef fetX het volgende: [..] Heel sneu. Die van mij loopt volgend jaar februari pas af. Heb net verlengd. En zit in de data analyse/science dus ik vermoed niet dat er voor mijn bedrijf veel problemen komen. Komen juist ook weer nieuwe kansen voor data analisten door deze tijd.
KLAPPEN ZE OOK VOOR DE VRACHTWAGENCHAUFFEURS DIE ELKE DAG ZORGEN DAT DE WINKELS WEER VOL LIGGEN OM LEEGGEHAMSTERD TE WORDEN? OF ZIJN WIJ TWEEDERANGSBURGERS WAAR ZIJN DIE POLEN NU DIE ONZE BANEN AFPIKKEN? GEVLUCHT NAAR POLENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
wist ik veel
Heeft hij bekend gemaakt dat hij Babel nooit meer selecteert?quote:
Gewoon opnemen met je telquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain hoe kan je insta stories downloaden van iemand anders
De koning loltwitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Bukken voor de pinda's @Smoofiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef JanCees het volgende:
De koning loltwitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
waar was hij afgelopen weken
wat hebben wij een KUTKONING
Zal wel in een veilige bunker zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef JanCees het volgende:
waar was hij afgelopen weken
wat hebben wij een KUTKONING
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij bekend gemaakt dat hij Babel nooit meer selecteert?
Gaat het?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KLAPPEN ZE OOK VOOR DE VRACHTWAGENCHAUFFEURS DIE ELKE DAG ZORGEN DAT DE WINKELS WEER VOL LIGGEN OM LEEGGEHAMSTERD TE WORDEN? OF ZIJN WIJ TWEEDERANGSBURGERS WAAR ZIJN DIE POLEN NU DIE ONZE BANEN AFPIKKEN? GEVLUCHT NAAR POLEN
igstories.appquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:24 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain hoe kan je insta stories downloaden van iemand anders
H****God @onlogischquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal wel in een veilige bunker zitten.
Is wel zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KLAPPEN ZE OOK VOOR DE VRACHTWAGENCHAUFFEURS DIE ELKE DAG ZORGEN DAT DE WINKELS WEER VOL LIGGEN OM LEEGGEHAMSTERD TE WORDEN? OF ZIJN WIJ TWEEDERANGSBURGERS WAAR ZIJN DIE POLEN NU DIE ONZE BANEN AFPIKKEN? GEVLUCHT NAAR POLEN
Dat zingen van 'Aan de Amsturrrdamse Grachten' was pas cringe. Oh wat vonden ze het heerlijk om zichzelf Amsterdammer te voelen, al die nep-import. Eng eng engquote:
Nog net geen three little birds iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zingen van 'Aan de Amsturrrdamse Grachten' was pas cringe. Oh wat vonden ze het heerlijk om zichzelf Amsterdammer te voelen, al die nep-import. Eng eng eng
Niet jouw centjes, jij moet nog afstuderen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef KingRoland het volgende:
90 millie @:afcniels veel munnie heeft de staat
onze centjes
dat volk moeten ze linea recta op de trein zetten naar polenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zingen van 'Aan de Amsturrrdamse Grachten' was pas cringe. Oh wat vonden ze het heerlijk om zichzelf Amsterdammer te voelen, al die nep-import. Eng eng eng
Kunnen ze die niet achterin die vrachtwagens laden die daar nu toch allemaal naartoe gaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat volk moeten ze linea recta op de trein zetten naar polen
België gaat op slot he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet achterin die vrachtwagens laden die daar nu toch allemaal naartoe gaan?
bij nader inzien mogen ze ook in de amstel gepleurd worden,,, beter voor het milieu!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet achterin die vrachtwagens laden die daar nu toch allemaal naartoe gaan?
Waarvan aktequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nou, België is dus ook officiëel in lockdown per morgen. Je mag dus niet meer op straat komen, tenzij boodschappen, medicijnen of essentieel werk geloof ik.
Dit gaat ook gewoon in Nederland gebeuren.
Gelukkig wel, hoe moet ik anders die zwakzinnige figuren hier tot hun verstand brengen om niet met anderen af te spreken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
België gaat op slot he.
Mag je dan nog wel op FOK! posten?
ik zal adres dmenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik kan wel bierpakketje jouw kant op sturen.
FOK! lijdt onder corona.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:34 schreef Coco. het volgende:
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (post_topic:canstarttopictype)
Morgen 19 graden bohh lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
Nou, België is dus ook officiëel in lockdown per morgen. Je mag dus niet meer op straat komen, tenzij boodschappen, medicijnen of essentieel werk geloof ik.
Ik had stage gelopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet jouw centjes, jij moet nog afstuderen.
De wereldberoemde journalist/presentator Lammert de Bruin heeft mijn antwoord op die tweet gelikedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
Alle bedrijven die geen 1,5m afstand tussen personeel kunnen garanderen (ook in het vervoer ernaartoe) moeten sluiten.quote:
Wat was je antwoord?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De wereldberoemde journalist/presentator Lammert de Bruin heeft mijn antwoord op die tweet geliked
Heb je geen tuin of balkon maat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
echt pure kanjer he, eindelijk lekker weer
Ik wil gewoon met t-shirtje buiten rocken, maarja ook geen gymquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je geen tuin of balkon maat?
Perfect buitensportweer. Komt dus ideaal uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
echt pure kanjer he, eindelijk lekker weer
Gaat dat goed in het Goffertpark?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfect buitensportweer. Komt dus ideaal uit.
In principe kun je thuis ook nog wel workout doen met lichaamsgewicht toch? Verder suckt 't wel ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil gewoon met t-shirtje buiten rocken, maarja ook geen gym
Gaat wat worden
Wel behoorlijk druk, zal morgen nog erger zijnquote:
ja die zitten toevallig in dit topic nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zijn er nog users hier die jij Corona toewenst?
Aan de andere kant mogen we niet klagen, zijn mensen in landen die jaren lang in angst leven mede dankzij het westenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In principe kun je thuis ook nog wel workout doen met lichaamsgewicht toch? Verder suckt 't wel ja.
Iets over die Gooise r die in dat filmpje te horen was.quote:
WAT DOE JE UIT DE HOOGTE MAN, JEZUSquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die programma's zijn dan ook niet voor mensen van jouw leeftijd
dat duurt ook niet lang meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Ook veel van die crossfits etc die nu gewoon hun lessen naar het goffertpark hebben verplaatst.
Met alle luxe en afleiding die je tegenwoordig hebt zullen we het wel overleven toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aan de andere kant mogen we niet klagen, zijn mensen in landen die jaren lang in angst leven mede dankzij het westen
Hier dus ook vanaf morgen. Politie gaat het handhaven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat duurt ook niet lang meer
kennissen in spanje vertelde mij dat je daar eigenlijk alleen naar buiten mag voor noodzakelijke gevallen
sporten valt daar niet onder
[..]
Ja najah, ik heb al week last van droge keel dus voor mij maakt het weinig meer uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met alle luxe en afleiding die je tegenwoordig hebt zullen we het wel overleven toch?
drink geen koffiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker met een espressootje in de ochtendzon. Poah
[..]
Mwah, zie het hier niet zo’n vaart lopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat duurt ook niet lang meer
kennissen in spanje vertelde mij dat je daar eigenlijk alleen naar buiten mag voor noodzakelijke gevallen
sporten valt daar niet onder
Leuke, gelachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
je bent toch niet goed bij je paasei als je jaar in jaar uit zit te zeiken op van die boomer programma's maar er toch elke avond weer voor gaat zitten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WAT DOE JE UIT DE HOOGTE MAN, JEZUS
jij dacht een paar dagen geleden nog lekker op vakantie te gaan toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, zie het hier niet zo’n vaart lopen
Nederlandgod
Ja, vlucht helaas geannuleerd wegens operationele problemenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij dacht een paar dagen geleden nog lekker op vakantie te gaan toch?
Gelachenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandgod
twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
mourinhoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Was niet echt een droomvakantie geweest denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vlucht helaas geannuleerd wegens operationele problemen
Anders had ik nu nog lekker in het zonnetje gezeten
Mijn broertje zit vast op Mallorca, net een nieuwe baan ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was niet echt een droomvakantie geweest denk ik.
Het hangt af van hoe snel de aantallen besmettingen en mensen in de ziekenhuizen stijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandgod
Die zitten al in de bunker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die zit straks weer met zijn hol ergens ondergedoken, familietraditie als het land het moeilijk heeft
Mwah, doorbetaald krijgen zonder te hoeven werken, beetje kratjes pils hamsteren en op het balkon zitten, had nog een verzekering genomen die dit dekte.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was niet echt een droomvakantie geweest denk ik.
Mooi klaar mee..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn broertje zit vast op Mallorca, net een nieuwe baan ook.
Denken zeker dat ze onmisbaar zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die zitten al in de bunker.
https://www.telegraaf.nl/(...)cten-zoveel-mogelijk
Daar ben je na een paar dagen ook wel klaar mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, doorbetaald krijgen zonder te hoeven werken, beetje kratjes pils hamsteren en op het balkon zitten, had nog een verzekering genomen die dit dekte.
Beter dan wat ik nu aan het doen ben overdag
Deze meme wordt steeds leuker.quote:
Eigen schuld hoor. Hij snapte oprecht niet waar iedereen zich zo druk om maakte afgelopen donderdag.quote:
Oh, dat is niet heel slim nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor. Hij snapte oprecht niet waar iedereen zich zo druk om maakte afgelopen donderdag.
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben je na een paar dagen ook wel klaar mee lijkt mij.
Dit ga ik nu gelijk kijkenquote:
Mwah, het lijkt me wel prima voor een tijdje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben je na een paar dagen ook wel klaar mee lijkt mij.
En na een paar biertjes ga je het steeds leuker vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben een expert in nutteloos pilsen de hele dag
De beperkte bewegingsruimte zou mij behoorlijk tegen staan maar dat zal hier binnenkort niet anders zijn dus misschien is het toch nog niet zo gek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me wel prima voor een tijdje.
Een pak kaarten, dobbelstenen, een onbeperkte hoeveelheid drank, peuken, een paar pingpongballen en wat vrienden en je komt zo’n week met gemak door.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De beperkte bewegingsruimte zou mij behoorlijk tegen staan maar dat zal hier binnenkort niet anders zijn dus misschien is het toch nog niet zo gek.
ik mis een pak sosquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een pak kaarten, dobbelstenen, een onbeperkte hoeveelheid drank, peuken, een paar pingpongballen en wat vrienden en je komt zo’n week met gemak door.
Zal wel langer worden dan een week maar met vrienden prima ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een pak kaarten, dobbelstenen, een onbeperkte hoeveelheid drank, peuken, een paar pingpongballen en wat vrienden en je komt zo’n week met gemak door.
twitter:IranIntl twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:09:41یکی از مخاطبان #ایران_اینترنشنال با ارسال ویدیویی از بازار بزرگ تهران با اشاره به شیوع #کرونا از شلوغی آن در روز چهارشنبه سوری میگوید https://t.co/xjMge6NlYp reageer retweet
Niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt veel zeggen van die Iraniërs, maar mietjes zijn het niet.twitter:IranIntl twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:09:41یکی از مخاطبان #ایران_اینترنشنال با ارسال ویدیویی از بازار بزرگ تهران با اشاره به شیوع #کرونا از شلوغی آن در روز چهارشنبه سوری میگوید https://t.co/xjMge6NlYp reageer retweet
Mafkezen welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt veel zeggen van die Iraniërs, maar mietjes zijn het niet.twitter:IranIntl twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:09:41یکی از مخاطبان #ایران_اینترنشنال با ارسال ویدیویی از بازار بزرگ تهران با اشاره به شیوع #کرونا از شلوغی آن در روز چهارشنبه سوری میگوید https://t.co/xjMge6NlYp reageer retweet
Vind je het erg?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Laat ze lekker uitsterven danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat om het filmpje.quote:
Nee, wel dom.quote:
Oh, ja die hebben wel voor wat hetere vuren gestaan dan zo’n griepje.quote:
Er verdwijnen zelfs postsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
het wordt ook met de dag achterlijker daarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:18 schreef fetX het volgende:
Zat er even aan te denken om in het COR subforum te kijken. Toch niet gedaan.
Ik bouw weerstand. Op naar de groepsimmuniteit!
ik ga dit niet beantwoorden, want ik ben aan het studeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Morgen wil ik een coronavrije dag. Waar kan ik het over hebben in mijn sociale leventje? Is er nog iets leuks gebeurd in de wereld?
Hoe gaat het met je opleiding maat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga dit niet beantwoorden, want ik ben aan het studeren.
tentamen gaat niet door, dus blijven leren weet niet wanneer het isquote:
Eeuwig studentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga dit niet beantwoorden, want ik ben aan het studeren.
Er schijnt een griepje rond te gaan. Misschien is dat iets?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Morgen wil ik een coronavrije dag. Waar kan ik het over hebben in mijn sociale leventje? Is er nog iets leuks gebeurd in de wereld?
Is er nog leuke K-pop uitgekomen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tentamen gaat niet door, dus blijven leren weet niet wanneer het is
heel veel onduidelijkheid
ik word daar ook vaak door bijna iedereen in de sc naar gevraagdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is er nog leuke K-pop uitgekomen de laatste tijd?
Wat leuk!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik word daar ook vaak door bijna iedereen in de sc naar gevraagd
het antwoord is ja
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het antwoord is ja
Niet door mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@PicoMMP is een drinker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:27 schreef KingRoland het volgende:
1 van jullie liegt
1 persoon vanuit dit domein heeft er net op geklikt
Die is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik zapte toevallig langs Ellie Lust en die was alweer wegwezen aan het schreeuwen naar wat nietsvermoedende spleetogen
Wederom hardop gelachen
Ja, behoorlijk asociaal wel om nu een gangbang te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt ook met de dag achterlijker daar
Sorry.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk asociaal wel om nu een gangbang te houden.
[ afbeelding ]
Het getal achter haar naam staat voor het aantal mensen dat mee deed?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk asociaal wel om nu een gangbang te houden.
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval geen half werk geleverd!quote:
Gezien de lichamelijke klachten zou dit zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Het getal achter haar naam staat voor het aantal mensen dat mee deed?
@Treinhoerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef Elan het volgende:
Treinen gaan met aangepaste dienstregeling rijden.
@:Caland
@:trein2000
@:socios
Sociosgodquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef Elan het volgende:
Treinen gaan met aangepaste dienstregeling rijden.
@:Caland
@:trein2000
@:socios
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
@:coco. ANIKOOOOOOOOOOOO.
Ellie Lust ook maar meegepikt. Goeiste brand.
Gereageerdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Tijd om te gaan slapen denk ik
lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop een act van die TS. Anders is hij echt gestoord.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Hard gelachenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef KingRoland het volgende:
hoop dat bepaalde users het hier krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |