Exactquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dat Nederland zeer goede maatregelen nemen, niemand heeft iets te klagen. We gaan verder dan andere landen.
Dat zijn pakketbezorgers, alle postbezorgers die ik ken zijn nog in vaste dienst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ze(...)beurde-er-bij-postnl
ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten er even wat meer bejaarden dood gaan
Win win
Pakketbezorgers, ook goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn pakketbezorgers, alle postbezorgers die ik ken zijn nog in vaste dienst.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dat Nederland zeer goede maatregelen nemen, niemand heeft iets te klagen. We gaan verder dan andere landen.
Een vriend van mij appt mijn groep net met dit nieuws. Wel ontzettend naar voor hem inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is idd wel echt balen als je 1-jarig contract nu net een deze maanden afloopt..
Absoluut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, dit is nog maar het begin. Woorden. Het ergste moet nog komen.
nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hulpverleners kun je niet kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Geen idee hoe groot de buffers van de overheid zijn.
Okquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje slaat wild om zich heen.
Ik wil die mensen best een boterham met pindakaas aanbiedenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik loop bijna elke dag op de trap waarop die mensen staan.
Voor meer leuke feitjes kun je @:wereldgozer een DM sturen.
De maatregelen zijn prima, nu moeten oa de banken gaan zorgen voor een goede infrastructuur. Dat is nog wel een klusje, men is min of meer gehersenspoeld de laatste jaren om niet meer ‘zomaar’ geld weg te geven. Dat wordt wel een omslagje, systematisch en praktisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het goede maatregelen zijn. Maar aangezien deskundige @:Caland er enthousiast over is, ga ik daar geheel in mee.
Dat gaat nu vanzelf gebeuren uiteraard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten er even wat meer bejaarden dood gaan
Win win
Okéquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hulpverleners kun je niet kopen.
Met nootjes zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil die mensen best een boterham met pindakaas aanbieden
Heel sneu. Die van mij loopt volgend jaar februari pas af. Heb net verlengd. En zit in de data analyse/science dus ik vermoed niet dat er voor mijn bedrijf veel problemen komen. Komen juist ook weer nieuwe kansen voor data analisten door deze tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een vriend van mij appt mijn groep net met dit nieuws. Wel ontzettend naar voor hem inderdaad
En als het dan eenmaal voorbij is moet er weer teruggeschakeld worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De maatregelen zijn prima, nu moeten oa de banken gaan zorgen voor een goede infrastructuur. Dat is nog wel een klusje, men is min of meer gehersenspoeld de laatste jaren om niet meer ‘zomaar’ geld weg te geven. Dat wordt wel een omslagje, systematisch en praktisch.
Alleen de oude rotten zullen moeiteloos kunnen omschakelen.
Ah nog een Pythonmannetjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel sneu. Die van mij loopt volgend jaar februari pas af. Heb net verlengd. En zit in de data analyse/science dus ik vermoed niet dat er voor mijn bedrijf veel problemen komen. Komen juist ook weer nieuwe kansen voor data analisten door deze tijd.
Aldus de man die kiwi's met schil opeet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met nootjes zeker
Die gore troep wordt alleen door het laagste van het laagste gegeten.
Python expert?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel sneu. Die van mij loopt volgend jaar februari pas af. Heb net verlengd. En zit in de data analyse/science dus ik vermoed niet dat er voor mijn bedrijf veel problemen komen. Komen juist ook weer nieuwe kansen voor data analisten door deze tijd.
Jup. Het zijn ergens wel hele interessante tijden. Al ga ik mijn werkzaamheden zoals vandaag geen maand trekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als het dan eenmaal voorbij is moet er weer teruggeschakeld worden.
Schuldig. Ben ik nu een proleet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met nootjes zeker
Die gore troep wordt alleen door het laagste van het laagste gegeten.
@Lenny_Leonard check deze manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man die kiwi's met schil opeet.
Ik wist het.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schuldig. Ben ik nu een proleet?
GATVERquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schuldig. Ben ik nu een proleet?
Wel mooi dat jij ons van deze ontwikkeling dagelijks op de hoogte kan gaan houdenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De maatregelen zijn prima, nu moeten oa de banken gaan zorgen voor een goede infrastructuur. Dat is nog wel een klusje, men is min of meer gehersenspoeld de laatste jaren om niet meer ‘zomaar’ geld weg te geven. Dat wordt wel een omslagje, systematisch en praktisch.
Alleen de oude rotten zullen moeiteloos kunnen omschakelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ek-niet-af~a9afa35b/
Ik krijg opeens een enge gedachte bij het horloge van @:Caland
Dit klinkt wel erg betrouwbaar allemaal.quote:De Zandvoortse horlogehandelaar Bas Vijzelaar had vorige week donderdag een afspraak om horloges te kopen. Vijzelaar, in het dagelijks leven ook werkzaam als beveiliger van een bekende Amsterdamse horlogehandelaar, kocht en verkocht wel vaker dure en exclusieve horloges naast zijn reguliere baan. Bijvoorbeeld aan de bar van de Haarlemse bodybuildersgym waar hij altijd trainde. Of in de horeca. En zelfs wel eens op straat.
Om een inkijkje te geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Geen idee hoe groot de buffers van de overheid zijn.
Wel ironisch dat je er zelf aan bijdraagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Het zijn ergens wel hele interessante tijden. Al ga ik mijn werkzaamheden zoals vandaag geen maand trekken.
Er zullen er toch nog wel een heleboel bijkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Het zijn ergens wel hele interessante tijden. Al ga ik mijn werkzaamheden zoals vandaag geen maand trekken.
Ja, ik draag mijn steentje inderdaad wel aardig bij de komende tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel ironisch dat je er zelf aan bijdraagt.
Wat een simpele tokkies.twitter:RTV_Rijnmond twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:27:46Marktkooplui slepen gemeentes voor de rechter https://t.co/V4WFc5mZNw reageer retweet
Ja leuk ik heb geen account lulquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Om een inkijkje te geven.
https://fd.nl/economie-po(...)nt=economie-politiek
Ja. Merk ook wel dat veel ondernemers die nu al aan de bel trekken eigenlijk al tijden kut draaien en nu een leuk opening zien om een financiering los te peuteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zullen er toch nog wel een heleboel bijkomen.
Dat je de drukte mede zelf veroorzaakt en er nu over gaat klagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik draag mijn steentje inderdaad wel aardig bij de komende tijdDat kan je lang niet van iedereen zeggen.
Kom nauwelijks meer aan mijn salestargetsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je de drukte mede zelf veroorzaakt en er nu over gaat klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |