Je hebt echt geen flauw idee he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
De grootste bubbel die nu aan het klappen is, is de brainwashing van Nederlandse burgers dat onze staat en systemen onfeilbaar zijn en dat alles geregeld wordt voor ze.
Moeten die geen omzetdaling kunnen aantonen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die lopen straks vanzelf tegen de lamp.
Dat lijkt me wel logisch ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeten die geen omzetdaling kunnen aantonen?
Hadden ze een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Paar jaar terug werden alle postbezorgers nog geforceerd om ZZP-er te worden geloof ik.
PYTHON JONGENS @Wereldgozer @Lenny_Leonardquote:OperationalError at /
FATAL: remaining connection slots are reserved for non-replication superuser connections
Request Method: GET
Request URL: https://infectieradar.nl/
Django Version: 1.3.3
Exception Type: OperationalError
Exception Value:
FATAL: remaining connection slots are reserved for non-replication superuser connections
Exception Location: /home/hoestnu/web_nl/local/lib/python2.7/site-packages/psycopg2/__init__.py in connect, line 126
Python Executable: /home/hoestnu/web_nl/bin/uwsgi
Python Version: 2.7.16
Misschien kan Danny bijspringenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Doublepain het volgende:
https://infectieradar.nl/
[..]
PYTHON JONGENS @:WERELDGOZER @:LENNY_LEONARD
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Doublepain het volgende:
https://infectieradar.nl/
[..]
PYTHON JONGENS @:WERELDGOZER @:LENNY_LEONARD
Geen idee of ik dit soort info hoor te zien @Scrummie2.1quote:dsn
'user=hoestnu dbname=hoestnu'
connection_factory
None
cursor_factory
None
WAT ZOU HET WACHTWOORD ZIJN!??!?quote:DATABASES
{'default': {'ENGINE': 'django.db.backends.postgresql_psycopg2',
'HOST': '',
'NAME': 'hoestnu',
'OPTIONS': {},
'PASSWORD': '********************',
'PORT': '',
'TEST_CHARSET': None,
'TEST_COLLATION': None,
'TEST_MIRROR': None,
'TEST_NAME': None,
'TIME_ZONE': 'Europe/Amsterdam',
'USER': 'hoestnu'}}
Ah ok. En mensen met een 1-jaarcontract dat nu niet verlengd gaat worden, die verdienen dan meer compensatie of hebben die ook een risico genomen volgens jou?quote:
berenpak2quote:
Mensen die zichzelf onmisbaar hebben gemaakt worden vast wel verlengd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok. En mensen met een 1-jaarcontract dat nu niet verlengd gaat worden, die verdienen dan meer compensatie of hebben die ook een risico genomen volgens jou?
Die verdienen geen compensatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok. En mensen met een 1-jaarcontract dat nu niet verlengd gaat worden, die verdienen dan meer compensatie of hebben die ook een risico genomen volgens jou?
Een vast contract heeft me ook echt nooit wat geboeid. Dat is leuk voor mensen die onzeker of te slecht zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf onmisbaar hebben gemaakt worden vast wel verlengd.
Jij denkt dat je onmisbaar bent? Gelachen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf onmisbaar hebben gemaakt worden vast wel verlengd.
Niemand is onmisbaar, maar je snapt (hopelijk) wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je onmisbaar bent? Gelachen.
Het is idd wel echt balen als je 1-jarig contract nu net een deze maanden afloopt..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrijwel gratis geld voor ZZP’ers in de problemen, overheid die garant staat voor ondernemersfinancieringen, noodfonds voor direct getroffenen, overheid die lonen van werkgevers voor maarliefst 90% overneemt bij een omzetdaling van slechts 20%, DNB die de eisen voor kapitaalbuffers gaat versoepelen waardoor er weer veel geld vrijkomt voor ondernemersfinancieringen.quote:
Dit soort rare denigrerende opmerkingen tijdens een serieuze discussie vind ik wat raar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
De op schijnzekerheid gebaseerde arrogantie van @:GGMM is aandoenlijk om te zien.
Ik snap je punt ergens wel, ik vind zelf ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor je risico's. Maar ik vind ook dat door bepaalde marktwerkingen mensen in een (tijdelijke) risicovolle positie terecht kunnen komen die gewoon pure pech is. Succes en falen ligt erg dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar, maar je snapt (hopelijk) wat ik bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |