quote:
twitter:SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Er is vast wel iemand die deze meneer met alle liefde een pak toiletpapier komt geven en boodschappen voor hem wilt doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Tenzij je het nog niet wist.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
Hmm, die maatregelen waren mij bijna allemaal al bekend.
Ik loop bijna elke dag op de trap waarop die mensen staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SafeForSure twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:00:09Mijn vrouw en ik werken in de zorg maar zitten niet op applaus te wachten! Wat fijner zou zijn is als wij na 12 uur werken onze billen konden afvegen en vers brood konden eten. Helaas pindakaas al dagen alle schappen leeg! #applausvoordezorg #Coronalul https://t.co/BNj17IGKQC reageer retweet
Gewoon niks was beter geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Je kan moeilijk iedereen 3000 euro geven.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon niks was beter geweest.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je omvalt als je die 900 piek niet op kan vangen, dan verdien je ook niet beter.
Kan best. De politieke wil ontbreektquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Je kan moeilijk iedereen 3000 euro geven.
Je begrijpt wel dat jouw baas ook ooit een risico genomen heeft waardoor jij je luizenbaantje nu hebt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die mensen nemen dat risico, dan lopen ze dat risico en dan gaan bedelen bij de staat.
Walgelijk!
Tot nu toe lossen ze het prima op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
De grootste bubbel die nu aan het klappen is, is de brainwashing van Nederlandse burgers dat onze staat en systemen onfeilbaar zijn en dat alles geregeld wordt voor ze.
Heeft mijn baas dat toch wat slimmer aangepaktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat jouw baas ook ooit een risico genomen heeft waardoor jij je luizenbaantje nu hebt?
Heeft een virus iets met slim of niet slim te maken? Dat kan op elk moment gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft mijn baas dat toch wat slimmer aangepakt
Die lopen straks vanzelf tegen de lamp.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Genoeg tokkies die een slapend ZZP-bedrijfje hebben en nu gratis geld gaan vragen.
Genoeg onvrijwillige ZZP’ers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je omvalt als je die 900 piek niet op kan vangen, dan verdien je ook niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |