Zo is dat vriend. Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat tenslotte alleen maat, geen vrienden bij nodig
Oh, dacht dat het een deellink was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij en denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
de varkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Bedankt makker, denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Daar zat ik ook aan te denken ja. Mijn vriendin is aan het puzzelen geslagen.(lol)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb PokerStars maar weer van stal gehaald
Ik Tinderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb PokerStars maar weer van stal gehaald
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een deellink was.
Zo dan.3000 miljardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel wat lijden zeg maar
blablablabla
Er staat ''het''?quote:
Prima tijdverdrijf. Je moet toch wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken ja. Mijn vriendin is aan het puzzelen geslagen.(lol)
Na mijn edit. Ik maakte een domme fout, omdat ik de zin anders probeerde te formuleren. Maar dat neemt niet weg dat het mokerdom was.quote:
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
3000 miljard![]()
Heb je bewijs? Anders is dit gewoon smaad jegens Scrummie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je kan tegenwoordig je berichten wijzigen op FOK!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Anders is dit gewoon smaad jegens Scrummie.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na mijn edit. Ik maakte een domme fout, omdat ik de zin anders probeerde te formuleren. Maar dat neemt niet weg dat het mokerdom was.
Ze zeiden ook dat het oneindig was tochquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
3000 miljard![]()
quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja worden lange weken met zijn 2en.(lol)
lol echt 3000 ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.
Inderdaad, Frankrijk en Italië zie ik echter somber in.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het braafste jongetje in de klas zijn heeft soms zijn voordelen.
Wat dacht je van al die hitsige vrouwen straks die nu alleen in quarantaine zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijd![]()
Uiteraard hoop ik niet dat dit bij jou gebeurt, makker.
Wij staan er prima voor. Zouden gewoon aan Italië moeten schenken. Pensioenpotten zitten vol zatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad, Frankrijk en Italië zie ik echter somber in.
Benieuwd of we over 2 jaar nog een euromunt in zijn huidige hoedanigheid hebben.
Zo ver zal het niet komen maar het zal wel even wennen zijn. Ook leuk als je relatie eraan gaat tijdens een lockdown.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er veel relaties gaan sneuvelen de komende tijd![]()
Uiteraard hoop ik niet dat dit bij jou gebeurt, makker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |