SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
het virus is daar ook later gekomen dus logisch.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hun maatregelen lopen tot op heden nog steeds ver achter op die in NL.![]()
Kan nog niet zien of dit vanwege Corona is maar dan ben ik benieuwd of dit ook geldt voor levensmiddelen en bijv. zorg. Dat zou een nieuwe stap zijn als we die kant op gaan?quote:Grens tussen Oostenrijk en Hongarije en Hongarije en Slovenië gesloten voor goederenvervoer
BRUSSEL - De Belgische transportorganisatie Febetra meldt dinsdagmiddag dat zij hebben vernomen van de ambassade van Hongarije dat de grens van Oostenrijk naar Hongarije gesloten is voor het goederenvervoer. Bijkomend zijn de grenzen van Hongarije naar Slovenië ook gesloten.
Er is nog geen duidelijkheid wanneer de grenzen weer worden opengesteld.![]()
Zwitserland zit met een probleem gerelateerd aan de huidige crisis.quote:Schweiz droht Videostreaming abzuschalten
Das Swisscom-Netz ist wegen des Coronavirus überlastet. Eine Abschaltung von Videostreaming ist laut Betreiber möglich.
Bron
[...]
Zwitserland dreigt videostreaming uit te schakelen
Het Swisscom-netwerk is overladen. Het uitschakelen van videostreaming is mogelijk volgens de operator.
Te weinig data capaciteit, er wordt overwogen om video streaming te deactiveren.![]()
Toch nog 1 land dat achter NL loopt gevonden. Wauw!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hun maatregelen lopen tot op heden nog steeds ver achter op die in NL.In Belgie is dat al gebeurd voor 3 maandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daarmee ook het parlement buiten spel zetten?![]()
Ik krijg 70%, mijn vriendin niks (hetzelfde bedrijf). Het verschil is dat ik nog thuis kan werken (administratie/management en ik krijg extra taken van de receptie erbij) en dat zij receptionist is. In feite neem ik dus haar werk over.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:02 schreef Enawh het volgende:
Ik heb zelf nog niks gehoord over m'n werkgever i.v.m salaris e.d
Zit namelijk gewoon thuis in afwachting van alles.
Zijn er mensen die al iets gehoord heeft van hun baas ? (horeca)![]()
![]()
5 MINUTEN GELEDEN
Bedrijven krijgen 90 procent vergoed voor medewerkers die thuiszitten
Het kabinet komt met ruimere mogelijkheden voor werkgevers die werktijdverkorting willen aanvragen voor personeel dat thuiszit door de coronacrisis. Tot nu toe neemt de overheid voor zo'n tijdelijke WW-uitkering maximaal 75 procent van het salaris van de thuiszittende werknemers over. Dat wordt straks 90 procent, bevestigen bronnen in Den Haag.
De afgelopen dagen hebben al bijna 50.000 bedrijven werktijdverkorting aangevraagd. Normaal gesproken doen jaarlijks slechts enkele honderden ondernemers een beroep op de regeling.
Het kabinet wil ook de 1,2 miljoen zzp'ers in Nederland makkelijker toegang geven tot de bijstand als hun opdrachten wegvallen door de coronacrisis.
Vanavond geven de ministers Wiebes (Economische Zaken), Koolmees (Sociale Zaken) en Hoekstra (Financiën) een persconferentie over alle steunmaatregelen voor het bedrijfsleven en zzp'ers. Die persconferentie is live te volgen op NPO 1, NPO Radio 1, NPO Nieuws en de website, app en de socialmediakanalen van de NOS.
nos![]()
Vandaag nog een paar van die oudjes in de supermarkt die het allemaal maar overdreven vonden (en gelijk hebben ze). "De Duitsers hebben ons ooit de vrijheid ontnomen en die laten we ons ook nooit weer ontnemen"
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Yep, typisch IoUquote:... gooi er geld tegen aan en je lost alles op.... maar goed het is hun waanzin.
En zeker weten dat bosjes mensen hem daar op handen zullen dragen.
Ben nog wel straks benieuwd hoe dat precies vorm wordt gegeven. Wanneer je iedereen $1000 geeft schiet je daar in relatie tot niets mee op omdat iedereen dan dat weet, vraagt en zal gebruiken in de prijsvorming. Allemaal allemaal rijk in de ton maar de dijk die breekt.Nuttiger is de aanslag en rekeningen van (semi)overheidswege mogen uitstellen wanneer je die niet kunt betalen. En/of de multinationals opdracht geven terughoudend te zijn bij innen van hun rekeningen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel nuttig om de eerste rekeningen te kunnen betalen als nu je inkomen is weggevallen.
Veel Amerikanen zijn niet echt van het sparen, die werken met een "balance"."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Sorry als het al voorbij gekomen is
https://mobile.reuters.co(...)tm_source=reddit.com
Italie gaat 10.000 medische studenten direct inzetten als doktoren. Ze hoeven geen eindexamens te doen en kunnen direct aan de slag.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Rutte moet zijn kar keren, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:17 schreef Maver24 het volgende:
Is die uit Luxemburg dan ook dommer dan Rutte, hij ook al?, blijft niet veel over zo
Maar hoe gaat hij dit spinnen?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
je hebt weinig intellect nodig om een account te openen, kijk maar naar @:vosss
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sorry als het al voorbij gekomen is
https://mobile.reuters.co(...)tm_source=reddit.com
Italie gaat 10.000 medische studenten direct inzetten als doktoren. Ze hoeven geen eindexamens te doen en kunnen direct aan de slag.![]()
![]()
Dat is gewoon stupide.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Vandaag nog een paar van die oudjes in de supermarkt die het allemaal maar overdreven vonden (en gelijk hebben ze). "De Duitsers hebben ons ooit de vrijheid ontnomen en die laten we ons ook nooit weer ontnemen"![]()
Een absolute kijktip! Ik heb het tig topics geleden al 's aangehaald. Ben zo blij dat ie nu op Youtube staat!
In 2018 is er door de BBC een pandemie-simulatie gedaan via een gedownloade app.
Echt ontzettend de moeite waard!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Hij hoeft niks te spinnen, als de komende dagen blijkt dat de huidige aanpak niet werkt is er alsnog de mogelijkheid om ook over te gaan op een lockdown, daar is helemaal niks vreemds aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutte moet zijn kar keren, dat is duidelijk
Maar hoe gaat hij dit spinnen?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ach als het echt zo erg was geweest had Rutte wel zwaardere maatregelen genomen. Heb nu de indruk dat hij meer is bezweken onder de publieke druk.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Zijn er charts beschikbaar van IC bezettingsgraad etc?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit zijn cijfers van bekende besmettingen. Die zijn per definitie niet correct omdat ieder land op een andere manier test. De meeste relevante vraag is de bezettingsgraad van IC-bedden en het verloop daar. In Nederland is er nog nergens overcapaciteit van IC-bedden, zolang dat blijft is het goed controleerbaar.![]()
twitter:BNDeStemBreda twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:19:32Noodplan in Breda voor mensen met directe geldproblemen: BroodNood https://t.co/uI8rbau40Y reageer retweet
![]()
https://www.nu.nl/wielren(...)luik.html?redirect=1quote:ASO zet streep door Parijs-Roubaix, Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik![]()
![]()
Sowieso, Hannah Fryquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:20 schreef Felixa het volgende:
Een absolute kijktip! Ik heb het tig topics geleden al 's aangehaald. Ben zo blij dat ie nu op Youtube staat!
In 2018 is er door de BBC een pandemie-simulatie gedaan via een gedownloade app.
Echt ontzettend de moeite waard!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNDeStemBreda twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 17:19:32Noodplan in Breda voor mensen met directe geldproblemen: BroodNood https://t.co/uI8rbau40Y reageer retweet
![]()
![]()
Op zich prima natuurlijk maar dat zou voor alle gemeenten moeten gelden lijkt mequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
De Tour zal ook wel niet lang meer duren voor er een streep doorheen gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wielren(...)luik.html?redirect=1Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
GVD voor de zekerheid snel nog ff allemaal netflix content downloaden voor offline consumptie dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Te weinig data capaciteit, er wordt overwogen om video streaming te deactiveren.
Nou voor kinderen niet dus maar het valt me al alleszins mee dat ze dit hebben toegevoegd:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het RIVM adviseert geen nieuwe contacten en een afstand van minimaal 1,5m En ja dat mag buiten.ipv het statement dat ik eerder voorbij zag komenquote:Mogen mijn kinderen nog buitenspelen met anderen?
Uit de gegevens die nu bekend zijn, lijken kinderen weinig bij te dragen aan de verspreiding van het coronavirus. Kinderen kunnen prima met anderen spelen als ze géén klachten hebben zoals koorts, verkoudheidsklachten of hoest. Maar vermijd grote groepen.Maar welke zelf vrolijk snotterende ouder gaat zich daar iets van aantrekken?quote:Gezond verstand gebruiken
"Kinderen kunnen gewoon met elkaar spelen. Zo lang je maar niet gelijk met dertig mensen bij elkaar komt. Blijf je gezonde verstand gebruiken." Volgens de woordvoerder spelen de kinderen niet zo'n grote rol bij het verspreiden van het coronavirus. Ze mogen dan ook zowel binnen als buiten met vriendjes spelen, zegt hij.Slechts een griepje.
![]()
De grootte van de groep lijkt me ook niet heel relevant als kinderen dagelijks in wisselende samenstellingen samenkomen, dan blijft er van social distancing maar weinig over.![]()
![]()
Waar blijft dan zin verhaal over groepsimmuniteit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij hoeft niks te spinnen, als de komende dagen blijkt dat de huidige aanpak niet werkt is er alsnog de mogelijkheid om ook over te gaan op een lockdown, daar is helemaal niks vreemds aan.![]()
Alle vestigingen van IKEA toch per direct gesloten, klanten worden winkel uit gestuurd
AT5
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd![]()
Was te voorspellen, personeel zal zich ook niet heel prettig voelen als half Nederland naar de Ikea gaat omdat ze vrij hebben...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Alle vestigingen van IKEA toch per direct gesloten, klanten worden winkel uit gestuurd
AT5![]()
Net goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hehequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
AT5
Waar moet ik nu gunstig geprijsde batterijen en food containers inslaan?!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
AT5
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
AT5
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
AT5
![]()
Action?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waar moet ik nu gunstig geprijsde batterijen en food containers inslaan?!![]()
Is dan toch alles in scene gezet voor die 5g uitrolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zwitserland zit met een probleem gerelateerd aan de huidige crisis.
Te weinig data capaciteit, er wordt overwogen om video streaming te deactiveren.![]()
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?![]()
Leuk om "groepsimmuniteit" in te tikken op twitter
Rutte zit daarmee in een strontstorm zonder weerga![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef riazop het volgende:
Rutte zit daarmee in een strontstorm zonder weerga
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Misschien dat er dan eindelijk vaart komt in hologram techniekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Gewoon thuis werken dan toch.. Alle deelnemers streamen vanuit hun eigen woonkamer
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nou ja, liegen...Het is erger dan dat. Ze hadden geen idee!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?![]()
ja, alleen duurt het 2 weken voordat je zo'n lockdown gaat merkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij hoeft niks te spinnen, als de komende dagen blijkt dat de huidige aanpak niet werkt is er alsnog de mogelijkheid om ook over te gaan op een lockdown, daar is helemaal niks vreemds aan.![]()
Allebei, maar dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?![]()
Ik zou adviseren sowieso geen dingen in te tikken in Twitterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef riazop het volgende:
Rutte zit daarmee in een strontstorm zonder weerga![]()
Goed punt.quote:Die glazen bakken van de ikea waren wél een stuk chiller en de batterijen van prima kwaliteit, maar beter iets dan niets.
![]()
![]()
ja en de bouwmarktenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?![]()
Ja ook hier geen werk. Helaas 0 uren contract dus ik heb helemaal niks nu. Wel al WW aangevraagd. Weet niet of mijn werk mee gaat doen met afhalen en bezorgen, maar dan nog zouden ze eerst de vaste contract mensen dan neerzetten. Maar ik ga er niet vanuit dat ze mee gaan doen. En dan nog maar kijken of het verlengd wordt na 6 april.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:02 schreef Enawh het volgende:
Ik heb zelf nog niks gehoord over m'n werkgever i.v.m salaris e.d
Zit namelijk gewoon thuis in afwachting van alles.
Zijn er mensen die al iets gehoord heeft van hun baas ? (horeca)![]()
Ik had tot een paar dagen geleden nog wel hoop en ik was al van het pessimistische soort in dit topic...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Tour de France zal ook wel niet doorgaan in juli![]()
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Waar blijft dan zin verhaal over groepsimmuniteit?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Absoluut. Mensen zijn compleet achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
De cursus hoe om te gaan met teleurstellingen kent zn weega in elk geval niet.
Wat een gespreid bedje hadden we toch ook. Ik denk dat hierna heel veel mensen toch heel blij waren/zijn met hun gewone kutleventje.Go hard or go home![]()
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?And so is the past![]()
Te verwachten en net als bij restaurants, alleen dingen laten ophalen. Prima winkelmodel zodat mensen die toch echt iets moeten/willen gewoon kunnen worden bediend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
AT5
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd
Genoeg mensen - met nu zeeën aan thuistijd - die hygiënisch zullen willen orderpicken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Kan er nog meer opnoemen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Toch nog 1 land dat achter NL loopt gevonden. Wauw!!
[..]
In Belgie is dat al gebeurd voor 3 maanden![]()
kom je nu in de problemen? ik weet dat het uwv wel altijd snel is met betalen maar dat zou nu wat langer kunnen durenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ook hier geen werk. Helaas 0 uren contract dus ik heb helemaal niks nu. Wel al WW aangevraagd. Weet niet of mijn werk mee gaat doen met afhalen en bezorgen, maar dan nog zouden ze eerst de vaste contract mensen dan neerzetten. Maar ik ga er niet vanuit dat ze mee gaan doen. En dan nog maar kijken of het verlengd wordt na 6 april.![]()
Ja, zo'n besluit van de IKEA wordt echt niet zomaar genomen... dat is echt een flinke klap...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.
Bezorgen zullen ze misschien wel kunnen opschalen (nu veel mensen toch werkloos thuis zitten).![]()
Het enige land dat dat denkt is Nederland...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.
hahaha![]()
Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.![]()
terug naar een gouden standaard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.![]()
O ships ik moet gaan koken anders krijg ik billenkoek van mijn vriendin![]()
Corona laat je de tijd vergeten![]()
![]()
Als het uberhaupt tot groepsimmuniteit komt, en die noemenswaardige tijd stand zou blijven houden tegen alle gangbare stammen/mutaties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.
Nogal grote aannames/gokken.![]()
Op de dag van de landelijke lockdown verwacht ik wel een toespraak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef roos94 het volgende:
En waarom horen we niks van Willempie alexander.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Pumpalov het volgende:
Feestje voor het dierenleven wel, daar in Italië. Overal ineens dolfijnen, vissen, eenden, zwijnen etc.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Vandaag nog een paar van die oudjes in de supermarkt die het allemaal maar overdreven vonden (en gelijk hebben ze). "De Duitsers hebben ons ooit de vrijheid ontnomen en die laten we ons ook nooit weer ontnemen"Die snappen de ernst dus echt niet
![]()
Omdat hij toch niks zinnigs te melden heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef roos94 het volgende:
En waarom horen we niks van Willempie alexander.Oh.![]()
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan bij de mondhygiënist.Ik zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.![]()
Nee hoor het enige land dat het zo benoemd. Ook de lockdown landen zullen uiteindelijk iets van groepsimmuniteit willen waarschijnlijk door een vaccin als dat er komt, het is geen ebola indammen lijkt al niet meer te lukken (vandaar de pandemie hè) De grootste verschillen in de benaderingen zijn semantisch en gaan vooral over de manier hoe de politiek verspreiding wil indammen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Het enige land dat dat denkt is Nederland...
hahahaEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Is dat de dominatrix van die Q&A enige tijd terug?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
O ships ik moet gaan koken anders krijg ik billenkoek van mijn vriendin![]()
Corona laat je de tijd vergeten![]()
Zou niet gaan als je geen pijn hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan voor bij de mondhygiënist zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.![]()
Afbellen, wat denk jezelfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan voor bij de mondhygiënist zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.![]()
Z'n toon is sinds 2 dagen wel compleet anders iig.quote:
Van "it's just a flu" naar een nieuw besef dat het meer is dan wat aandelenkoersen.
Als Trumphater ben zelfs ik positief verrast. Blijft wel veel zelfpijperij natuurlijk maar hij lijkt wel in te zien dat dit echt is.![]()
Kreeg net een mailtje van m'n fitness centrum, dat ze tot minimaal 30 April dicht zijn en dat voor alle leden uiteraard een tijdstop wordt ingezet waardoor je abo automatisch met de tijd dat ze nu niet open zijn verlengd wordt. Netjes![]()
![]()
die hebben we nu elke dag om 14:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dodenherdenking op De Dam zal ook wel eruit gaan.![]()
Krijgt een nieuw doel volgend jaar vrees ik, als het zo door gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dodenherdenking op De Dam zal ook wel eruit gaan.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Leen Bakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
![]()
In plaats van één damschreeuwer allemaal balkon/raamschreeuwers, Wuhan-style.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Netjes iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg net een mailtje van m'n fitness centrum, dat ze tot minimaal 30 April dicht zijn en dat voor alle leden uiteraard een tijdstop wordt ingezet waardoor je abo automatisch met de tijd dat ze nu niet open zijn verlengd wordt. Netjes![]()
Klopt hopelijk wordt het vergelijkebaar op de griep waar de immuniteit niet volledig is maar wel zorgt voor een beheersbaarheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als het uberhaupt tot groepsimmuniteit komt, en die noemenswaardige tijd stand zou blijven houden tegen alle gangbare stammen/mutaties.
Nogal grote aannames/gokken.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
En dan krijgen wij straks de schuld als er teveel dood zijn gegaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Die snappen de ernst dus echt niet
![]()
![]()
Vind ik ook een blamage eerste klasquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef roos94 het volgende:
En waarom horen we niks van Willempie alexander.![]()
Ik twijfel niet zozeer aan het "groepsimmuniteit" scenario, meer aan de snelheid waarmee we dat nu gaan doen.![]()
Ik hoorde dat er een kleine ceremonie komt, voor de continuiteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De grachten in Venetië zijn nog nooit zo schoon geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Pumpalov het volgende:
Feestje voor het dierenleven wel, daar in Italië. Overal ineens dolfijnen, vissen, eenden, zwijnen etc.
[ afbeelding ]Go hard or go home![]()
Ik heb al dat soort afspraken gecanceld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan bij de mondhygiënist.Ik zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.
Je moet 1,5 meter afstand houden. Hoe doet jouw tandarts dat?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik kreeg vanmorgen telefoontjes van tandarts en ortho dat ze tot 6 april enkel spoedjes doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan bij de mondhygiënist.Ik zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.And so is the past
Forum Opties Forumhop: Hop naar: