Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?

Te verwachten en net als bij restaurants, alleen dingen laten ophalen. Prima winkelmodel zodat mensen die toch echt iets moeten/willen gewoon kunnen worden bediend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Alle vestigingen van IKEA toch per direct gesloten, klanten worden winkel uit gestuurd
AT5
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd

Kan er nog meer opnoemen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Toch nog 1 land dat achter NL loopt gevonden. Wauw!!
[..]
In Belgie is dat al gebeurd voor 3 maanden

kom je nu in de problemen? ik weet dat het uwv wel altijd snel is met betalen maar dat zou nu wat langer kunnen durenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ook hier geen werk. Helaas 0 uren contract dus ik heb helemaal niks nu. Wel al WW aangevraagd. Weet niet of mijn werk mee gaat doen met afhalen en bezorgen, maar dan nog zouden ze eerst de vaste contract mensen dan neerzetten. Maar ik ga er niet vanuit dat ze mee gaan doen. En dan nog maar kijken of het verlengd wordt na 6 april.

Ja, zo'n besluit van de IKEA wordt echt niet zomaar genomen... dat is echt een flinke klap...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.

Het enige land dat dat denkt is Nederland...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.

Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.

terug naar een gouden standaard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.

Als het uberhaupt tot groepsimmuniteit komt, en die noemenswaardige tijd stand zou blijven houden tegen alle gangbare stammen/mutaties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.

Op de dag van de landelijke lockdown verwacht ik wel een toespraak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef roos94 het volgende:
En waarom horen we niks van Willempie alexander.

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Pumpalov het volgende:
Feestje voor het dierenleven wel, daar in Italië. Overal ineens dolfijnen, vissen, eenden, zwijnen etc.
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Vandaag nog een paar van die oudjes in de supermarkt die het allemaal maar overdreven vonden (en gelijk hebben ze). "De Duitsers hebben ons ooit de vrijheid ontnomen en die laten we ons ook nooit weer ontnemen"

Omdat hij toch niks zinnigs te melden heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef roos94 het volgende:
En waarom horen we niks van Willempie alexander.

Nee hoor het enige land dat het zo benoemd. Ook de lockdown landen zullen uiteindelijk iets van groepsimmuniteit willen waarschijnlijk door een vaccin als dat er komt, het is geen ebola indammen lijkt al niet meer te lukken (vandaar de pandemie hè) De grootste verschillen in de benaderingen zijn semantisch en gaan vooral over de manier hoe de politiek verspreiding wil indammen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Het enige land dat dat denkt is Nederland...
hahaha

Is dat de dominatrix van die Q&A enige tijd terug?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:30 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
O ships ik moet gaan koken anders krijg ik billenkoek van mijn vriendin![]()
Corona laat je de tijd vergeten

Zou niet gaan als je geen pijn hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan voor bij de mondhygiënist zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.

Afbellen, wat denk jezelfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef michiel_merk het volgende:
Waar andere tandartspraktijken alleen nog open zijn voor spoed, is de mijne nog normaal open. Heb daar morgenochtend een afspraak staan voor bij de mondhygiënist zit nog even in dubio gaan of niet gaan?..Ze hebben wel voorzorgsmaatregelen getroffen.

Z'n toon is sinds 2 dagen wel compleet anders iig.quote:

die hebben we nu elke dag om 14:00.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dodenherdenking op De Dam zal ook wel eruit gaan.

Krijgt een nieuw doel volgend jaar vrees ik, als het zo door gaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dodenherdenking op De Dam zal ook wel eruit gaan.

Leen Bakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |