abonnement Unibet Coolblue
pi_192094260


Voor eventuele nieuwe meelezers/posters hier (welkom!), de vorige delen van deze reeks over dit onderwerp vind je door links van paginanr 1 op het pijltje naar links te klikken.

In dit topic kan je alles kwijt over Rotterdam als ESF-hoststad, AHOY als locatie, podium, side events in de stad etc.


Rotterdam is de gaststad voor het Eurovisie Songfestival 2020. Dat hebben NPO, NOS en AVROTROS vandaag via deze video bekendgemaakt. Rotterdam Ahoy is de locatie van de 65e editie van het grootste muziekfestival ter wereld. Op dinsdag 12 mei en donderdag 14 mei zijn de halve finales, met de grote finale op zaterdag 16 mei.

Nadat vijf steden zich hadden aangemeld als kandidaat-gaststad voor het Eurovisie Songfestival 2020, koos de organisatie ervoor om in een tweede fase met Rotterdam en Maastricht om de tafel te gaan. In de afweging voor de uiteindelijke keuze wogen de technische geschiktheid van de locatie, omliggende faciliteiten, beschikbaarheid van accommodatie en financiële bijdrage zwaar mee. In dit zorgvuldige proces is de organisatie ondersteund door technische experts en de European Broadcasting Union (EBU). Ook werden aan beide locaties werkbezoeken afgelegd.

"Rotterdam en Maastricht hebben zich de afgelopen maanden van hun beste kant laten zien," zegt Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020. "Met Rotterdam als gaststad voor het Eurovisie Songfestival kiezen we niet alleen voor een stad met een bijzonder verhaal en een onmiskenbare daadkracht. We kiezen daarmee ook voor Rotterdam Ahoy, wat ons betreft de meest geschikte locatie om drie state-of-the-art TV-shows te produceren voor ruim 180 miljoen kijkers."

"Het is onze wens om een Eurovisie Songfestival te organiseren dat door heel Nederland wordt omarmd én waarmee we als Nederland een prachtig visitekaartje in Europa kunnen afgeven," aldus Shula Rijxman, voorzitter raad van bestuur van de NPO. "We zijn blij dat we als publieke omroep nu écht samen met Rotterdam en Ahoy aan de slag kunnen om een uniek evenement te organiseren dat Nederland verbindt en inspireert. En als ondernemende en creatieve stad past Rotterdam daar perfect bij."

Jon Ola Sand, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival namens de European Broadcasting Union (EBU): "Rotterdam heeft met veel enthousiasme en toewijding laten zien dat de stad beschikt over de juiste faciliteiten om delegaties uit meer dan veertig landen volgend jaar mei te verwelkomen," vervolgt Jon Ola Sand. "We kijken ernaar uit om samen met de NPO, NOS en AVROTROS een onvergetelijk Eurovisie Songfestival in een geweldige stad neer te zetten."



pi_192094310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef Bicassie het volgende:

[..]

Dat weet iedereen al...het enige wat we nog niet weten is wanneer het ESC wel weer zal plaatsvinden. :)
We wisten/weten het nog niet officieel, dus logisch dat ze het delen. :)
pi_192094428
EK is verplaatst naar volgend jaar.
pi_192094501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
EK is verplaatst naar volgend jaar.
EK liedjes zingen? Of EK voetbal? :P
pi_192094541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

We wisten/weten het nog niet officieel, dus logisch dat ze het delen. :)
Klopt, maar toch is dit niet echt een primeur haha!
We wisten allang al dat het niet meer in Ahoy kan op de geplande data door dat stomme virus.

Iedereen kon dit wel zien aankomen. De grote vraag is hoe ze dit gaan aanpakken. Hopelijk krijgen we snel een officiële statement van de organisatie/EBU. :P
pi_192094748
Volgens Ijslandse bronnen wordt Eurovision gecancelled. Er is nog niks officieels bekend
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_192094945
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef Nexum het volgende:
Volgens Ijslandse bronnen wordt Eurovision gecancelled. Er is nog niks officieels bekend
Ja ik las dat de IJslandse delegatie naar het hoofdkantoor van RUV is geroepen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_192095129
Ik vraag me dit echt af.

De uitdaging ligt toch om juist wel iets te organiseren, met de artiesten vanuit hun eigen land, in NL aan elkaar gepraat. IMO
  dinsdag 17 maart 2020 @ 14:08:30 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_192095423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
EK is verplaatst naar volgend jaar.
Dus gaat ESF ook niet door.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 14:10:14 #10
469185 DJ11
Radio 49
pi_192095468
Ik zie de verplaatsing van het EK voetbal echt niet als graadmeter voor het Songfestival. Voetballen moet je fysiek doen, op een voetbalveld. Liedjes zingen kan vanaf verschillende locaties.

Als je voor de puntentelling live kunt schakelen met studio's in 43 landen kun je ook naar die studio's schakelen voor het vertolken van de liedjes.
pi_192095506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie de verplaatsing van het EK voetbal echt niet als graadmeter voor het Songfestival. Voetballen moet je fysiek doen, op een voetbalveld. Liedjes zingen kan vanaf verschillende locaties.

Als je voor de puntentelling live kunt schakelen met studio's in 43 landen kun je ook naar die studio's schakelen voor het vertolken van de liedjes.
Precies, het is echt iets wezenlijk anders. Je kunt ook niet een compleet EK zonder publiek houden. Bij Eurovisie is dat evt. wel mogelijk.
pi_192095560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Precies, het is echt iets wezenlijk anders. Je kunt ook niet een compleet EK zonder publiek houden. Bij Eurovisie is dat evt. wel mogelijk.
Hoezo zou een EK niet zonder publiek kunnen?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 14:18:02 #13
469185 DJ11
Radio 49
pi_192095666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef Nexum het volgende:

[..]

Hoezo zou een EK niet zonder publiek kunnen?
Dat kan op zich ook wel, maar het is commercieel gezien natuurlijk niet wenselijk. Het Songfestival telt maar drie avonden, in totaal misschien een uur of 8-9. Het EK Voetbal zou bestaan uit 51 wedstrijden van (minstens) anderhalf uur. De omvang is echt van een heel andere orde.
pi_192096136
https://www.facebook.com/(...)tvZxu3Cq1z&__tn__=-R

officieel bericht op korte termijn
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192096137
Eurovision twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:33:09 An update about the #Eurovision Song Contest 2020. https://t.co/z2eWk6Bp3g reageer retweet
pi_192096737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie de verplaatsing van het EK voetbal echt niet als graadmeter voor het Songfestival. Voetballen moet je fysiek doen, op een voetbalveld. Liedjes zingen kan vanaf verschillende locaties.

Als je voor de puntentelling live kunt schakelen met studio's in 43 landen kun je ook naar die studio's schakelen voor het vertolken van de liedjes.
Bij die studio-optredens moet dan ook weer crew aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden, regie, technici, make-up/kostuum mensen, cameramensen, artiesten zelf, etc. Een gemiddelde delegatie bestaat ook al gauw uit meer dan 100 mensen. Zelfs als je dat terugbrengt naar het absolute minimum van wat essentieel nodig is voor een uitzending heb je alsnog een flinke groep mensen bij elkaar op 1 plek voor iets wat niet persé essentieel is.

Dan zijn er nog landen die volledig in lockdown zitten en waarbij elke vorm van activiteit buiten de deur verboden is als het niet essentieel is (boodschappen, vitaal beroep, etc.). Die landen moeten zich dan sowieso terugtrekken. En daar zullen er vast nog wel meer bij gaan komen de komende twee maanden, sommigen misschien nog wel last-minute.

Dan zullen er ook vast delegatiemensen en artiesten zelf ziek gaan worden en in quarantaine moeten, waarbij je ook weer (last-minute) afzeggingen zult krijgen.

Delegaties kunnen ook gaan sjoemelen op zo'n manier door "oeps" even de verbinding te verbreken als de artiest vals gaat of er een slechte startpositie is, waardoor ze weer opnieuw kunnen. Een EBU figuur naar alle landen vliegen om een oogje in het zeil te houden gaat ook lastig met de situatie rondom het commerciële vliegverkeer momenteel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192097122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie de verplaatsing van het EK voetbal echt niet als graadmeter voor het Songfestival. Voetballen moet je fysiek doen, op een voetbalveld. Liedjes zingen kan vanaf verschillende locaties.

Als je voor de puntentelling live kunt schakelen met studio's in 43 landen kun je ook naar die studio's schakelen voor het vertolken van de liedjes.
^O^ ^O^ super het zou ook zo kunnen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_192097123
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Delegaties kunnen ook gaan sjoemelen op zo'n manier door "oeps" even de verbinding te verbreken als de artiest vals gaat of er een slechte startpositie is, waardoor ze weer opnieuw kunnen. Een EBU figuur naar alle landen vliegen om een oogje in het zeil te houden gaat ook lastig met de situatie rondom het commerciële vliegverkeer momenteel.
Je kunt dit natuurlijk opvangen door de optredens eerder op te nemen of de jury repetitie als back-up achter de hand te houden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192099227
We weten allemaal wel dat het niet doorgaat in mei, maar die tweet van Eurovision maakt me toch wel nerveus. :D
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 17:23:58 #20
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192099780
Hopelijk wordt uitgesteld met publiek erbij. Of het eind dit jaar is of volgend jaar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192101640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:00 schreef grazz het volgende:
We weten allemaal wel dat het niet doorgaat in mei, maar die tweet van Eurovision maakt me toch wel nerveus. :D
Ja, er zijn natuurlijk veel partijen waarmee overlegd moet worden. En iedereen moet over de streep getrokken worden over wat er met de liedjes van dit jaar moet gebeuren. Rusland zal wel moeilijk doen, bijvoorbeeld. En zo zijn er misschien nog wel meer landen, die het belang van hun liedje stellen boven het belang van het organiserende land dat natuurlijk al veel meer tijd, moeite en geld geïnvesteerd heeft.
pi_192104474
Gaat echt gewoon door, in aangepaste vorm.

Werkt verbroederend, en is een prachtige uitdaging.

Uiteraard zonder publiek, en elke artiest vertegenwoordigd zijn land vanuit het land zelf.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:37:02 #23
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192106171
KeithMillsD7 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 21:32:42 Now hearing from various sources that #eurovision 2020 will be officially cancelled tomorrow. The contest will be staged again with a new set of songs in May 2021, with Rotterdam as the host city. reageer retweet
pi_192106351
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:37 schreef lashatumbai het volgende:
KeithMillsD7 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 21:32:42 Now hearing from various sources that #eurovision 2020 will be officially cancelled tomorrow. The contest will be staged again with a new set of songs in May 2021, with Rotterdam as the host city. reageer retweet
BLIJVEN MIJN KAARTEN GELDIG? #dtv
pi_192106437
Jongens ik heb het gejinxt. Nadat Dotter verloor zei ik hardop dat we het NF seizoen moesten overdoen.

Zolang Stefania maar gewoon nog steeds voor Griekenland mag gaan.
pi_192106575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:37 schreef lashatumbai het volgende:
KeithMillsD7 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 21:32:42 Now hearing from various sources that #eurovision 2020 will be officially cancelled tomorrow. The contest will be staged again with a new set of songs in May 2021, with Rotterdam as the host city. reageer retweet
Ik hecht hier nog niet veel waarde aan. Pas als het officieel wordt bevestigd.

Maar ligt wel in de lijn van verwachting moet ik zeggen.

Hoop dat er misschien tóch iets gebeurd met de nummers van dit jaar, maar dan niet in competitie-verband.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:55:42 #27
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192106579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:37 schreef lashatumbai het volgende:
KeithMillsD7 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 21:32:42 Now hearing from various sources that #eurovision 2020 will be officially cancelled tomorrow. The contest will be staged again with a new set of songs in May 2021, with Rotterdam as the host city. reageer retweet
Wie is dit?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:57:23 #28
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192106611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hoop dat er misschien tóch iets gebeurd met de nummers van dit jaar, maar dan niet in competitie-verband.
Precies, er zitten een paar echte parels bij om niet iets mee te doen. Grow, Fai Rumore, Tears Getting Sober O+ Doe er in ieder geval íets mee. En dan maakt het me eerlijk gezegd helemaal niks meer uit wat.
pi_192106662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Wie is dit?
Keith Mills
pi_192106849
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:37 schreef lashatumbai het volgende:
KeithMillsD7 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 21:32:42 Now hearing from various sources that #eurovision 2020 will be officially cancelled tomorrow. The contest will be staged again with a new set of songs in May 2021, with Rotterdam as the host city. reageer retweet
Gezien de investeringen van het land en de stad die al gedaan zijn zou dat ook gewoon de beste oplossing zijn voor iedereen. Kan je uiteindelijk gewoon dat knalfeest houden met alle publiek en toerisme dat erbij komt kijken, en heb je ook geen gezeik met lockdowns waardoor toch de helft van de artiesten niet kan komen.
pi_192106854
Misschien maar goed dat er dan geen echt duidelijke winnaar is bij de bookmakers nu. Al blijft het voor een paar mogelijke winnaars natuurlijk wel heel zuur als dit klopt.
pi_192106964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:57 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Precies, er zitten een paar echte parels bij om niet iets mee te doen. Grow, Fai Rumore, Tears Getting Sober O+ Doe er in ieder geval íets mee. En dan maakt het me eerlijk gezegd helemaal niks meer uit wat.
Ze zijn al uitgebracht als single, dat is op zich al iets ermee doen :) Ik ben wel benieuwd wat Nederland doet in zo'n scenario: Jeangu nog een keer? Lijkt me wel eigenlijk, anders is het wel erg lullig voor die gast.
pi_192106994
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:09 schreef Em31 het volgende:
Misschien maar goed dat er dan geen echt duidelijke winnaar is bij de bookmakers nu. Al blijft het voor een paar mogelijke winnaars natuurlijk wel heel zuur als dit klopt.
Je precies, voor de mogelijke winnaars is het erg jammer.

Maar is toch de beste oplossing in mijn ogen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192106995
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:09 schreef Em31 het volgende:
Misschien maar goed dat er dan geen echt duidelijke winnaar is bij de bookmakers nu. Al blijft het voor een paar mogelijke winnaars natuurlijk wel heel zuur als dit klopt.
Rusland gooit vaak hoge ogen, maar voor Litouwen en IJsland is hetwel enorm balen.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:22:19 #35
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192107121
jackhlawson twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:21:28 The second story on Israeli news tonight was that it will be announced tomorrow that Eurovision 2020 will be cancelled. Didn’t catch their source. reageer retweet
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:26:30 #36
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192107241
Helemaal 100% zal het niet gecanceld worden lijkt mij. Ahoy zal vast blijven staan. De presentatoren en intervalacts ook. Wellicht nemen ze het logo en de slogan ook wel mee naar 2020. Hopelijk blijft de 23e startplek van Nederland staan :P Ik gok dat als er nieuwe inzendingen moeten komen dat het team er weer voor kiest om Jeangu te nemen - als hij dit zelf ook wil. En dat zal vast niet het enige team zijn wat het op die manier zal doen. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen. Het is al een bijzonder Eurovisieseizoen, maar het kan nog bijzonderder worden na het nieuws morgen.
pi_192107330
Tuurlijk mag Jeangu gewoon een nieuw lied maken als het een jaar uitgesteld wordt en hij dat zelf ook wil, lijkt me het meest rechtvaardig. Wel interessant als iedereen dat doet, dan heb je een festival met artiesten die een jaar de tijd krijgen om speciaal voor het ESF een zo goed mogelijk lied te maken omdat ze nu al zeker weten dat ze gaan. Kwaliteitsfestival wordt dat :D
pi_192107339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Helemaal 100% zal het niet gecanceld worden lijkt mij. Ahoy zal vast blijven staan. De presentatoren en intervalacts ook. Wellicht nemen ze het logo en de slogan ook wel mee naar 2020. Hopelijk blijft de 23e startplek van Nederland staan :P Ik gok dat als er nieuwe inzendingen moeten komen dat het team er weer voor kiest om Jeangu te nemen - als hij dit zelf ook wil. En dat zal vast niet het enige team zijn wat het op die manier zal doen. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren morgen. Het is al een bijzonder Eurovisieseizoen, maar het kan nog bijzonderder worden na het nieuws morgen.
Chantal Janzen ben ik niet zo over zeker.
pi_192107374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:16 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Rusland gooit vaak hoge ogen, maar voor Litouwen en IJsland is hetwel enorm balen.
Ja, en ongetwijfeld krijg je nu iets van een online contest om de favoriet te kiezen, waarbij de kans groot is dat zo’n fanfavoriet gaat winnen. Dat maakt het nog extra zuur.

En nu zal er wel weer iemand gaan roeptoeteren dat er ergere dingen zijn in de wereld, maar ik zie nog altijd niet in waarom de EBU niets officieels zou kunnen organiseren voor dit jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192107445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:30 schreef Henno het volgende:
Tuurlijk mag Jeangu gewoon een nieuw lied maken als het een jaar uitgesteld wordt en hij dat zelf ook wil, lijkt me het meest rechtvaardig. Wel interessant als iedereen dat doet, dan heb je een festival met artiesten die een jaar de tijd krijgen om speciaal voor het ESF een zo goed mogelijk lied te maken omdat ze nu al zeker weten dat ze gaan. Kwaliteitsfestival wordt dat :D
Nee, dat wordt een enorm zaadjaar. Uit allerlei interne selecties zijn artiesten komen bovendrijven met het beste liedje dat ze ooit hebben gemaakt en waarmee ze het ESF gingen winnen. In veel gevallen was dat al niet zo veel en bij anderen moet nog maar blijken of het geen ééndagsvliegen zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192107633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dat wordt een enorm zaadjaar. Uit allerlei interne selecties zijn artiesten komen bovendrijven met het beste liedje dat ze ooit hebben gemaakt en waarmee ze het ESF gingen winnen. In veel gevallen was dat al niet zo veel en bij anderen moet nog maar blijken of het geen ééndagsvliegen zijn.
Komt Tom Leeb straks met een knaller van een inzending ;)

As I stood there on the Eiffel Tower
I thought: God, is this my finest hour?
I suddenly felt nauseous and sick
Singing a crappy song by John Lundvik.
pi_192107757
Ik neem toch aan dat ze een uitzondering maken en dat deze artiesten volgend jaar met deze liedjes mogen optreden?

Of zullen ze het songfestival 2020 in Rotterdam verplaatsen naar volgend jaar, maar gaat Plan B ook nog door? Dan kan The Roop alsnog winnen en een mooi feestje vieren in de Litouwse studio :P
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:54:42 #43
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192107844
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik neem toch aan dat ze een uitzondering maken en dat deze artiesten volgend jaar met deze liedjes mogen optreden?
Dit is mijn wens _O_ Maar het wordt niet door een groot deel van het forum gedragen volgens mij. Ik zou sommige nummers echt heel graag willen zien in competitie. Die NFs mogen mij echt wel een jaartje gestolen worden. En de EBU denk ik ook? Zij zullen vast niets verdienen aan de NFs lijkt mij.
pi_192108549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik neem toch aan dat ze een uitzondering maken en dat deze artiesten volgend jaar met deze liedjes mogen optreden?
Ik hoop zo erg dat dit het geval zal worden. Ik vond de line-up dit jaar, op een aantal liedjes na, heel leuk en zou het zo jammer vinden als alle landen nu nieuwe nummers MOETEN uitkiezen. Hopelijk is het niet zo dat het afgelast maar gewoon uitgesteld is, dat door dit verschil de nummers van dit jaar nog geldig zijn; of dat er gewoon een uitzondering komt op de releasedatum regel voor nummers.

Gewoon een nieuwe datum op de nog te komen shows en evenementen plakken, lijkt mij het meest eenvoudig. April volgend jaar is Ahoy nog leeg. Hopelijk vullen ze de lege tijd tot dan wel nog leuk op, niet dat we straks meer dan een half jaar geen enkel ESF gerelateerd nieuws hebben omdat alles al dit jaar geregeld en bepaald was. :X
pi_192109005
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Dit is mijn wens _O_ Maar het wordt niet door een groot deel van het forum gedragen volgens mij. Ik zou sommige nummers echt heel graag willen zien in competitie. Die NFs mogen mij echt wel een jaartje gestolen worden. En de EBU denk ik ook? Zij zullen vast niets verdienen aan de NFs lijkt mij.
Ik hoop dat de delegaties dan de keuze wordt gegeven om - voor deze ene keer - het nummer te behouden, of om een nieuwe inzending te kiezen.

Al kunnen ze ook wat gaan doen nog met de inzendingen van dit jaar in een andere vorm. Dan is het te dubbelop om ze ook nog in mei 2021 in Rotterdam terug te zien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192109146
Zou dit dan toch echt het laatste jaar van Jon Ola Sand blijven? :o In dat geval; wat een raar einde van je ESF-carrière...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192109152
Volgend jaar doen we gewoon twee wedstrijden direct achter elkaar, de inhaal 2020 en 2021 er gelijk bij... *) tadaa!
dag
pi_192109170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:08 schreef Peter het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon twee wedstrijden direct achter elkaar, de inhaal 2020 en 2021 er gelijk bij... *) tadaa!
Van EIC een meerdaags festival maken met 2020 en 2021 samen *O* :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 00:58:40 #49
375570 crew  Cyan9
pi_192109724
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef BramVeen het volgende:
Jongens ik heb het gejinxt. Nadat Dotter verloor zei ik hardop dat we het NF seizoen moesten overdoen.

Zolang Stefania maar gewoon nog steeds voor Griekenland mag gaan.
Als het al waar is vermoed dat ik dat met name veel intern geselecteerde kandidaten een tweede kans krijgen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 18 maart 2020 @ 02:22:54 #50
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192110405
Ik merk dat ik ESF een beetje vermijd omdat het mentaal pijn doet dat het niet door kan gaan en alle leuke inzendingen nu allemaal met het vuilnis mee lijken te gaan. Ja, first world problems, maar toch.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_192111175
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 02:22 schreef Andromache het volgende:
Ik merk dat ik ESF een beetje vermijd omdat het mentaal pijn doet dat het niet door kan gaan en alle leuke inzendingen nu allemaal met het vuilnis mee lijken te gaan. Ja, first world problems, maar toch.
Ik ook, vind het even ook niet meer leuk om maar de liedjes te luisteren ;(
pi_192111953
Ben ook al een tijdje gestopt met alles ja, is hoogstwaarschijnlijk toch voor niks dit jaar. ;(
Koel en donker bewaren
pi_192112958
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 02:22 schreef Andromache het volgende:
Ik merk dat ik ESF een beetje vermijd omdat het mentaal pijn doet dat het niet door kan gaan en alle leuke inzendingen nu allemaal met het vuilnis mee lijken te gaan. Ja, first world problems, maar toch.
Jup, ik ook. Denk ook niet dat ik ga kijken naar de aangepaste vorm.. dan moet je toch steeds denken aan hoe mooi het had kúnnen zijn.

Ik hoop nog steeds dat het wordt uitgesteld en we het in de volledige vorm mogen beleven.
Forbidden but tasteful.
pi_192114754
Ik begin er aan te wennen dat het ESF niet doorgaat, of iig niet tot na de zomer. Krijg er al wat meer vrede mee. :) Vind het voorlopig ook niet meer kunnen om nog door te gaan.
Hotapnyc
pi_192114882
Overigens, het Alba Festival in Zürich, waar ik vorig jaar nog Elvana Gjata O+ heb gezien, is al wel gecanceld. En die zou pas plaatsvinden eind juni.
Hotapnyc
pi_192115559
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Wel als die beslissing wordt geforceerd door overmacht.
De hele situatie is overmacht en dat het niet door kan gaan (zoals gepland). Dat er keuzes gemaakt moeten worden is overmacht.
Maar als je kan kiezen tussen A, B, C en D, waarbij elke optie dezelfde invloed heeft op de oorzaken en de gevolgen van de overmachtssituatie, dán is het specifiek kiezen voor A in tegenstelling tot B een eigen keuze en géén overmacht. Ondanks dat het moeten maken van die keuze wél overmacht is. Ik had het puur over het maken van de eigenlijke keuze (met gelijkwaardige opties).

Dit zijn twee zaken die je feitelijk kunt scheiden van elkaar. Het moeten kiezen vs. de uiteindelijke keuze zelf.

Stel je woont met je moeder in een koophuis dat volledig afbrandt. Je moeder is perfect verzekerd en krijgt twee nieuwe huizen aangeboden. Een houten hutje van 2 bij 2m met enkel een stapelbed een wastafel en een wcpot - of - een riante villa voorzien van alle gemakken.
Je moeder kiest voor het hutje, dus daar wonen jullie nu.
Dat je nu niet in je oude huis woont (maar in dat hutje) komt door de brand/overmacht.
Dat je niet in de villa woont (maar in dat hutje) komt door de keuze van je moeder.


Mgoed, ik zal er verder over ophouden. :P
Hotapnyc
  woensdag 18 maart 2020 @ 14:22:23 #58
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_192118929
het is inmiddels bevestigd door NOS. zie andere topic.
pi_192118946
Terecht. Jammer, maar terecht.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 18 maart 2020 @ 14:38:38 #60
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_192119379
Was te verwachten, wel jammer :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 14:42:23 #61
163650 Greys
pi_192119475
ESF_FOK twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:33:15 Het Eurovisie Songfestival Rotterdam kan in mei niet doorgaan.
Lieve mensen van de organisatie en fans: sterkte na de onvermijdelijke beslissing.

De volgende keer zullen we dansen.
Oh, wat zullen we dansen.

Pas op jezelf en elkaar en #OpenUp. Deel angsten, deel liefde. 🇳🇱❤️ https://t.co/AxDiWi0E2j reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2020 @ 15:11:03 #62
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_192120190
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef Greys het volgende:
ESF_FOK twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:33:15 Het Eurovisie Songfestival Rotterdam kan in mei niet doorgaan.
Lieve mensen van de organisatie en fans: sterkte na de onvermijdelijke beslissing.

De volgende keer zullen we dansen.
Oh, wat zullen we dansen.

Pas op jezelf en elkaar en #OpenUp. Deel angsten, deel liefde. 🇳🇱❤️ https://t.co/AxDiWi0E2j reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met jou Greys?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 18 maart 2020 @ 15:12:56 #63
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_192120224
Ahoy is dan volgend jaar in ieder geval klaar met de verbouwing, een troost.
  woensdag 18 maart 2020 @ 15:19:09 #64
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192120378
het zou mooi zijn als we volgend jaar iemand anders kunnen sturen.
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 15:20:28 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192120424
NikkieTutorials twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:53:53 it is with a heavy heart that I have to tell you that the #Eurovision 2020 will be cancelled. 💔 in a world where music connects, what matters most right now is our safety. I hope to see you in 2021! 🇳🇱✨ @Eurovision reageer retweet
Nikkie ook zo te horen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 15:26:01 #66
163650 Greys
pi_192120555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef KingRadler het volgende:
het zou mooi zijn als we volgend jaar iemand anders kunnen sturen.
Nee natuurlijk niet. Dat kan je een artiest niet aandoen. Maar dat snap je zelf vast ook wel. :)

Overigens heeft ie al bevestigd dat ie gewoon weer meedoet gelukkig.

https://twitter.com/JeanguMacrooy/status/1240282627157954561?s=09
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 15:27:43 #67
163650 Greys
pi_192120596
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou Greys?
Goed. Nou ja aardig. Ik had me er geestelijk al op ingesteld maar toen Sietse in deze shitstorm een bericht stuurde met sterkte aan iedereen op het forum moest ik alsnog huilen. :@

In tijden als dit komen de mensen met een goed hart nog meer naar boven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2020 @ 15:45:45 #68
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192121031
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dat kan je een artiest niet aandoen. Maar dat snap je zelf vast ook wel. :)

Overigens heeft ie al bevestigd dat ie gewoon weer meedoet gelukkig.

https://twitter.com/JeanguMacrooy/status/1240282627157954561?s=09
Er zal wel een clausule in contract staan als een artiest niet kan volgend jaar.
dat een land iemand anders mag sturen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 15:47:23 #69
163650 Greys
pi_192121079
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Er zal wel een clausule in contract staan als een artiest niet kan volgend jaar.
dat een land iemand anders mag sturen.
Sommige landen gaan waarschijnlijk gewoon weer voorrondes houden. Wellicht in aangepaste vorm, dus bv dat de reeds gekozen artiest meerdere liedjes zingt waar men dan uit kiest.

Ik vind het iig wel echt heel sneu voor de artiesten die wel graag wilden en ook waren gekozen en dan nu helemaal aan de kant zouden worden gezet. :@ Hoop echt dat dat amper gaat gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192122101
Ik verwacht dat de EBU een uitzondering maakt en de omroepen toestaat om de inzendingen van dit jaar volgend jaar te sturen. Uitzonderingen bevestigen de regel.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 16:39:29 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192122327
Even crossposten van iets dat ik net op FB postte:

Ik denk dat ik de tranen al voorbij was, vooral ontiegelijk veel opluchting dat deze fantastische organisatie straks nog steeds in z’n volledigheid mag laten zien wat ze neer kunnen zetten daar in Ahoy, en dat wij daar allemaal gewoon bij mogen zijn dan O+
Ik heb er verrassend genoeg zooo geen problemen mee om nog een jaartje te moeten wachten. Supertrots op alles en iedereen en vooral dus heel blij dat deze toporganisatie het niet hoeft te doen met een matig alternatief zonder podium of publiek :o

Ik denk dat ze in de tussentijd echt nog wel iets bedenken om ‘geïsoleerd Europa’ mee te kunnen vermaken (bijv. met de huidige inzendingen als ze volgend jaar zelfde artiesten maar andere inzending doen), in het licht van wat ESF is en waar het voor staat, wat heel Europa juist nu zo goed kan gebruiken. O+

Hartjes en liefde voor iedereen hier en ook voor iedereen daar O+

En ondanks alle omstandigheden betekent dit dus ook nog een jaar lang extra organisatie-gehyper dat het ESF ‘van ons’ is en dat het 65e ESF in Rotterdam de meest memorabele ooit zal zijn :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192123863
Tsja, het onvermijdelijke kwam dan toch. Ook tranen in m'n ogen gehad. Hoe stom ook. Het is maar een festival zou je zeggen, maar dit is niet zomaar een festival. Het is voor mij een belangrijk deel van m'n leven geworden. Ik heb lieve fans mogen ontmoeten. Ik heb mijn land eindelijk zien winnen, iets waar ik jaren van heb gedroomd en dan kun je er niet eens bij zijn. Dit alles samen is dan gewoon zo verdrietig, het had zo mooi kunnen zijn. Zeker wanneer je het officiële statement leest *bam*. Ik hoop met heel mijn songfestivalhart dat het ESF alsnog volgend jaar in Nederland mag plaatsvinden. Ik gun het vooral ook @SietseBakker en team. Het zou enorm zonde zijn als al het harde werk voor niets is geweest. Dat mag niet gebeuren.
~The present is all there is~
pi_192123880
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:39 schreef Moira het volgende:
Even crossposten van iets dat ik net op FB postte:

Ik denk dat ik de tranen al voorbij was, vooral ontiegelijk veel opluchting dat deze fantastische organisatie straks nog steeds in z’n volledigheid mag laten zien wat ze neer kunnen zetten daar in Ahoy, en dat wij daar allemaal gewoon bij mogen zijn dan O+
Ik heb er verrassend genoeg zooo geen problemen mee om nog een jaartje te moeten wachten. Supertrots op alles en iedereen en vooral dus heel blij dat deze toporganisatie het niet hoeft te doen met een matig alternatief zonder podium of publiek :o

Ik denk dat ze in de tussentijd echt nog wel iets bedenken om ‘geïsoleerd Europa’ mee te kunnen vermaken (bijv. met de huidige inzendingen als ze volgend jaar zelfde artiesten maar andere inzending doen), in het licht van wat ESF is en waar het voor staat, wat heel Europa juist nu zo goed kan gebruiken. O+

Hartjes en liefde voor iedereen hier en ook voor iedereen daar O+

En ondanks alle omstandigheden betekent dit dus ook nog een jaar lang extra organisatie-gehyper dat het ESF ‘van ons’ is en dat het 65e ESF in Rotterdam de meest memorabele ooit zal zijn :@
O+
~The present is all there is~
  woensdag 18 maart 2020 @ 18:46:49 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_192125442
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed. Nou ja aardig. Ik had me er geestelijk al op ingesteld maar toen Sietse in deze shitstorm een bericht stuurde met sterkte aan iedereen op het forum moest ik alsnog huilen. :@
Het is toch anders als het daadwerkelijk bevestigd wordt he.

Aah :*

quote:
In tijden als dit komen de mensen met een goed hart nog meer naar boven.
Dat sowieso O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_192125631
Die joker bij RTL Boulevard (niet Aram) verkondigde net dat hij denkt dat Rotterdam het financieel niet aan kan om het volgend jaar te organiseren en stelde voor om Maastricht het maar te laten doen, daar hebben ze geld zat.

Ik mag aannemen dat als de alles en iedereen geld krijgt om overeind te blijven (en terecht) dat hier ook wel een financiële mouw aan te passen valt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_192125646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Die joker bij RTL Boulevard (niet Aram) verkondigde net dat hij denkt dat Rotterdam het financieel niet aan kan om het volgend jaar te organiseren en stelde voor om Maastricht het maar te laten doen, daar hebben ze geld zat.

Ik mag aannemen dat als de alles en iedereen geld krijgt om overeind te blijven (en terecht) dat hier ook wel een financiële mouw aan te passen valt...
Volgens Sietse is men er toch voor verzekerd? Dan zou het niet allemaal weggegooid geld zijn..
dag
pi_192125661
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Die joker bij RTL Boulevard (niet Aram) verkondigde net dat hij denkt dat Rotterdam het financieel niet aan kan om het volgend jaar te organiseren en stelde voor om Maastricht het maar te laten doen, daar hebben ze geld zat.

Ik mag aannemen dat als de alles en iedereen geld krijgt om overeind te blijven (en terecht) dat hier ook wel een financiële mouw aan te passen valt...
Ja wtf was dat _O- je zag de presentatoren ook kijken..
pi_192125664
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Peter het volgende:

[..]

Volgens Sietse is men er toch voor verzekerd? Dan zou het niet allemaal weggegooid geld zijn..
Geen idee of die productie- en salariskosten die al gemaakt zijn ook meeverzekerd zijn?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:00:59 #79
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192125809
Ik hoop wel dat er het komende jaar alsnog genoeg nieuwtjes gaan zijn omtrent de show. Natuurlijk helemaal prima als hij in 2021 precies zo gaat zijn zoals de show in 2020 is bedacht. Maar zou het wel leuk vinden als er nog verrassingen aan zitten te komen, anders duurt het alsnog lang de komende 14 maanden! Wil toch ergens over kunnen speculeren..
pi_192126121
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop wel dat er het komende jaar alsnog genoeg nieuwtjes gaan zijn omtrent de show. Natuurlijk helemaal prima als hij in 2021 precies zo gaat zijn zoals de show in 2020 is bedacht. Maar zou het wel leuk vinden als er nog verrassingen aan zitten te komen, anders duurt het alsnog lang de komende 14 maanden! Wil toch ergens over kunnen speculeren..
Je krijgt waarschijnlijk sowieso 41 nieuwe inzendingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_192126299
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je krijgt waarschijnlijk sowieso 41 nieuwe inzendingen
Ik denk het niet.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 19:33:32 #82
163650 Greys
pi_192126807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je krijgt waarschijnlijk sowieso 41 nieuwe inzendingen
Kreeg net bij DWDD het gevoel dat Jeangu op zich nog wel met Grow zou willen maar dat af laat hangen van het wel of niet aanpassen van de 1 sept regel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:36:04 #83
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192126871
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Kreeg net bij DWDD het gevoel dat Jeangu op zich nog wel met Grow zou willen maar dat af laat hangen van het wel of niet aanpassen van de 1 sept regel.
Op dit moment zal hij dat zo wel voelen. Maar ik denk als er een aantal maanden over heen zijn, hij zich creatief ook weer anders wilt uiten met een andere song.
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 19:36:11 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192126877
Dat wordt ook wel interessant trouwens. Aangezien het de eerste keer is dat het ESF gecancelled moet worden denk ik dat het ook een kleine stap is om een uitzondering te maken op de 1 september regel.

Maar dan ga je alsnog krijgen dat sommigen misschien hun nummer willen houden, die het dan een jaar hebben kunnen promoten (ik zou het bijv. vet kut vinden als Dadi niet straks Think About Things kan doen :o ), versus 'nieuwe' nummers die dan maar een paar maanden hebben. Maar het zou ook weer gek zijn als alle inzendingen van 2020 niet mee mogen doen met het daadwerkelijke ESF :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192126934
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Kreeg net bij DWDD het gevoel dat Jeangu op zich nog wel met Grow zou willen maar dat af laat hangen van het wel of niet aanpassen van de 1 sept regel.
Ik denk dus dat qua artiesten het inderdaad niet zo'n groot probleem is om het volgend jaar weer te hebben, Valentina Monetta ging desnoods ook 3 x achter elkaar voor San Marino. Maar dezelfde liedjes wordt inderdaad nog maar de vraag.

Ik zou het heel eerlijk niet erg vinden als we 41 compleet nieuwe liedjes hebben volgend jaar. Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar spannender en dan heb je ook niet dat alle liedjes volgend jaar overplayed zijn door iedereen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 19:39:33 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192126967
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik denk dus dat qua artiesten het inderdaad niet zo'n groot probleem is om het volgend jaar weer te hebben, Valentina Monetta ging desnoods ook 3 x achter elkaar voor San Marino. Maar dezelfde liedjes wordt inderdaad nog maar de vraag.

Ik zou het heel eerlijk niet erg vinden als we 41 compleet nieuwe liedjes hebben volgend jaar. Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar spannender en dan heb je ook niet dat alle liedjes volgend jaar overplayed zijn door iedereen.
Nee inderdaad, maar je zou dan wel verwachten dat ze toch nog 'iets' met de huidige nummers van dit jaar willen doen. Dan krijg je alleen alsnog een soort half ESF dat dan niet meetelt (als ze iets doen waar alle 41 nummers geluisterd kunnen worden). Da's ook weer raar _O-

Ik denk dat ze daar bij de EBU ook enorm hun hoofd breken over hoe de fuck je dit nou weer moet oplossen :') :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192127035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef Moira het volgende:

[..]

Nee inderdaad, maar je zou dan wel verwachten dat ze toch nog 'iets' met de huidige nummers van dit jaar willen doen. Dan krijg je alleen alsnog een soort half ESF dat dan niet meetelt (als ze iets doen waar alle 41 nummers geluisterd kunnen worden). Da's ook weer raar _O-

Ik denk dat ze daar bij de EBU ook enorm hun hoofd breken over hoe de fuck je dit nou weer moet oplossen :') :o
Het is gewoon een beetje kut dat landen zoals Zweden en Albanië persee hun voorronde niet willen opgeven. Anders had je 41 dezelfde liedjes volgend jaar makkelijk kunnen handhaven
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 19:42:55 #88
163650 Greys
pi_192127088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Op dit moment zal hij dat zo wel voelen. Maar ik denk als er een aantal maanden over heen zijn, hij zich creatief ook weer anders wilt uiten met een andere song.
Kan.

Ik denk eigenlijk dat ze elk land en artiest de keuze zelf moeten laten. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192127098
En aan de andere kant zou ik het wel oneerlijk vinden als sommige landen hun liedjes wel mogen behouden en andere niet. Dan vind ik eigenlijk gewoon 41 totaal nieuwe liedjes veel eerlijker
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:45:14 #90
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192127153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef Nexum het volgende:

[..]

Het is gewoon een beetje kut dat landen zoals Zweden en Albanië persee hun voorronde niet willen opgeven. Anders had je 41 dezelfde liedjes volgend jaar makkelijk kunnen handhaven
Daar geloof ik niets van. Muziek heeft eigenlijk maar een korte levensduur tegenwoordig. Wij zijn vaak in mei al uitgekeken op de Albanese inzending uit December. Laat staan als we er nu nog eens 12 maanden over heen moeten tillen met alle 41 inzendingen. Tegen die tijd heb je geen hype meer voor de nummers, zijn ze niet fris meer.
pi_192127229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Daar geloof ik niets van. Muziek heeft eigenlijk maar een korte levensduur tegenwoordig. Wij zijn vaak in mei al uitgekeken op de Albanese inzending uit December. Laat staan als we er nu nog eens 12 maanden over heen moeten tillen met alle 41 inzendingen. Tegen die tijd heb je geen hype meer voor de nummers, zijn ze niet fris meer.
Daar ben ik het ook mee eens, daarom vind ik ook dat we een compleet nieuwe line-up moeten hebben volgend jaar.

Desnoods hou je in Rotterdam een intervalact met de ''verloren'' nummers van dit jaar :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:52:06 #92
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192127357
Als dit maar nooit gaat gebeuren!

jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:50:10 Hearing rumors that Germany might be hosting ESC 2021. What do you guys think about this? reageer retweet
pi_192127421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef lashatumbai het volgende:
Als dit maar nooit gaat gebeuren!

jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:50:10 Hearing rumors that Germany might be hosting ESC 2021. What do you guys think about this? reageer retweet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:56:57 #94
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192127505
Ik denk niet dat er überhaupt nu al gesprekken hebben plaatsgevonden, dus nemen het maar met een korreltje zout. Sowieso gaan ze natuurlijk eerst met de Avrotros/NOS/NPO in gesprek over vorig jaar. Dus kan het mij niet voorstellen.
pi_192127561
Wel een beetje flauw om dit de wereld in te gooien zonder bron :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 19:59:45 #96
163650 Greys
pi_192127590
In de mails van Paylogic staat al dat Rotterdam het weer op zich wil nemen. Directeur Ahoy zei al dat ze hun stinkende best doen om Ahoy weer vrij te krijgen.

Dus nee. Dat soort tweets zijn echt gelul en bangmakerij. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192127657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan.

Ik denk eigenlijk dat ze elk land en artiest de keuze zelf moeten laten. :)
Daar hoop ik zelf op. En denk dat de mix die ontstaat dan best kan werken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192127718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef lashatumbai het volgende:
Als dit maar nooit gaat gebeuren!

jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:50:10 Hearing rumors that Germany might be hosting ESC 2021. What do you guys think about this? reageer retweet
Nein. Dit zijn weer van die "rumors" waar ook niet eens een bron bij staat ofzo. EBU, AVROTROS, etc. zullen er echt alles aan doen om het festival volgend jaar in Nederland te hebben. En dat zal ook gewoon het doel gaan zijn.

Niet druk om maken. Dit lijkt me wel duidelijk broodje aap.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192127722
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Kreeg net bij DWDD het gevoel dat Jeangu op zich nog wel met Grow zou willen maar dat af laat hangen van het wel of niet aanpassen van de 1 sept regel.
Ik weet wel zeker dat hij dat zou willen. Hij gaf ja zelf aan dat het zijn mooiste lied ever is. Dat wil hij vast wel voor een miljoenenpubliek live ten gehore brengen ;)
~The present is all there is~
  woensdag 18 maart 2020 @ 20:06:40 #100
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192127775
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij dat zou willen. Hij gaf ja zelf aan dat het zijn mooiste lied ever is. Dat wil hij vast wel voor een miljoenenpubliek live ten gehore brengen ;)
Ja maar een jaar is me toch laaaannnnngggg. Ik denk echt dat hij er in het najaar anders over denkt. Niet dat hij per se een beter of mooier nummer heeft liggen, maar een artiest groeit ook creatief. Zeker Jeangu denk ik. Dus ik verwacht echt een ander nr.
pi_192127785
quote:
Who cares? For me and many others ESC died today when they broke their main purpose: To unite a troubled continent. Instead of keeping that purpose and coming up with several solutions they took the coward way and cancelled it al together. Shame on EBU and Dutch television.. By now they better just keep the contest dead and buried!
It it going to take a lot of time to win back that trust and reputation as the thing that is always there to unite us..
Eurovision is dead for me



Wat een jankbal :D
pi_192127790
Sietse zei zelf in het interview met de NOS dat ze alles op alles zetten om het festival in Rotterdam te laten plaatsvinden, dus daar vertrouw ik eerder op dan zo'n tweet.
~The present is all there is~
pi_192127832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ja maar een jaar is me toch laaaannnnngggg. Ik denk echt dat hij er in het najaar anders over denkt. Niet dat hij per se een beter of mooier nummer heeft liggen, maar een artiest groeit ook creatief. Zeker Jeangu denk ik. Dus ik verwacht echt een ander nr.
Oh ik zou het niet erg vinden hoor. Graag een discoknaller *O*
~The present is all there is~
pi_192127837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij dat zou willen. Hij gaf ja zelf aan dat het zijn mooiste lied ever is. Dat wil hij vast wel voor een miljoenenpubliek live ten gehore brengen ;)
Grow is ook wel echt een nummer wat na meerdere luisterbeurten meer impact maakt. Het is een 'grower', heel toepasselijk. Denk dat juist met dit jaar achter de rug het nummer volgend jaar heel veel impact kan gaan maken _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192127897
Blijkbaar zegt Bjorkman dit
quote:
All the songs in ESC this year will be disqualified and the songs will NOT be vaild for next year. Given the circumstances and because the songs competing in a Eurovision can't be released or published before the first September of last year, it's perfectly logical and correct. We skip this year and go to next year. If everything's gonna be stabilized in the world, it will be a Eurovision 2021. This year will be canceled and thus there will be no winner.
https://www.aftonbladet.s(...)ng-contest-stalls-in
pi_192127900
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Eurovision is dead for me

[ afbeelding ]

Wat een jankbal :D
8)7

Wat had dit figuur gedacht dan? Er was geen enkele andere optie dan uitstel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192127909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef grazz het volgende:
Sietse zei zelf in het interview met de NOS dat ze alles op alles zetten om het festival in Rotterdam te laten plaatsvinden, dus daar vertrouw ik eerder op dan zo'n tweet.

We moeten nu alles op alles zetten dat we vanaf nu ieder ESF in Rotterdam kunnen organiseren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192127919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef grazz het volgende:
Sietse zei zelf in het interview met de NOS dat ze alles op alles zetten om het festival in Rotterdam te laten plaatsvinden, dus daar vertrouw ik eerder op dan zo'n tweet.
Gewoon helemaal niet op die tweets vertrouwen. Gewoon irritante figuren die reacties willen. Tuurlijk heeft een random persoon niet ineens insiders information. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192127929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Grow is ook wel echt een nummer wat na meerdere luisterbeurten meer impact maakt. Het is een 'grower', heel toepasselijk. Denk dat juist met dit jaar achter de rug het nummer volgend jaar heel veel impact kan gaan maken _O_
Zie 'm net bij DWDD. Idd meer indrukwekkend nu.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192127961
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Eurovision is dead for me

[ afbeelding ]

Wat een jankbal :D
:')

Zie sowieso wel meer reacties die Nederland de schuld geven :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 20:18:22 #111
163650 Greys
pi_192128091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:11 schreef Em31 het volgende:
Blijkbaar zegt Bjorkman dit
[..]

Het is vast m'n chaotische brein nu even maar heeft Bjorkman überhaupt iets te zeggen over/namens 'we'? :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192128100
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

:')

Zie sowieso wel meer reacties die Nederland de schuld geven :')
Genieten :D
pi_192128135
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is vast m'n chaotische brein nu even maar heeft Bjorkman überhaupt iets te zeggen over/namens 'we'? :?
Zelfs de portier van de SVT mag meebeslissen over het ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192128206
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is vast m'n chaotische brein nu even maar heeft Bjorkman überhaupt iets te zeggen over/namens 'we'? :?
Dat vroeg ik me ook af :D
pi_192128226
Björkman 😡
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 20:24:07 #116
163650 Greys
pi_192128230
https://www.rotterdam.nl/nieuws/songfestival-naar-2021/

Ook hier staat dat Rotterdam klaar staat voor de volgende keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 20:25:08 #117
163650 Greys
pi_192128254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af :D
Volgens mij is er echt nog helemaal geen besluit over de liedjes, of er bv een uitzondering wordt gemaakt op de 1 september regel voor de landen die dat eventueel zouden willen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 20:31:07 #118
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192128406
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef Greys het volgende:
In de mails van Paylogic staat al dat Rotterdam het weer op zich wil nemen. Directeur Ahoy zei al dat ze hun stinkende best doen om Ahoy weer vrij te krijgen.

Dus nee. Dat soort tweets zijn echt gelul en bangmakerij. Sorry.
O+ O+ O+ O+

Ik weet dat dit voor velen een dag vol gejank is maar voor mij is het een dag vol opluchtingen :@ :o _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192128444
Blas Cantó is volgend jaar van de partij. :)
Hotapnyc
pi_192128446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij dat zou willen. Hij gaf ja zelf aan dat het zijn mooiste lied ever is. Dat wil hij vast wel voor een miljoenenpubliek live ten gehore brengen ;)
Doettie dat als interval act, of bij de openingsceremonie.. Dat kunnen we als organiserend land wel regelen O-)
dag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 20:34:47 #121
163650 Greys
pi_192128509
quote:
0s.gif woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Cirilico het volgende:
Blas Cantó is volgend jaar van de partij. |:(
Smiley even gecorrigeerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:33 schreef Peter het volgende:

[..]

Doettie dat als interval act, of bij de openingsceremonie.. Dat kunnen we als organiserend land wel regelen O-)
Kan hij Grow niet als openingsact doen met Duncan ofzo? Dat Floor de echte inzending doet. :@
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2020 @ 20:37:04 #123
163650 Greys
pi_192128541
Jeangu wordt de inzending.
Dat is bevestigd.
Laat Floor dan maar een interval act doen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192128557
quote:
Volgens de EBU, de omroepen en de gemeente Rotterdam is het voor iedereen het meest logische scenario dat het 65ste Songfestival op een ander moment alsnog in Rotterdam en dus in Nederland wordt gehouden. "We zijn enorm trots dat Rotterdam bereid is deze rol ook in 2021 op zich te nemen." Wel waarschuwen de omroepen dat in "deze buitengewone tijden" garanties niet te geven zijn.
Duidelijke taal

https://nos.nl/l/2327521
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_192128562
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij is er echt nog helemaal geen besluit over de liedjes, of er bv een uitzondering wordt gemaakt op de 1 september regel voor de landen die dat eventueel zouden willen.
Misschien roept hij het vooral zodat het voor hem makkelijker wordt om van The Mamas 'af te zijn' zonder kritiek. Melfest is natuurlijk nogal belangrijk.
pi_192128674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef grazz het volgende:
Sietse zei zelf in het interview met de NOS dat ze alles op alles zetten om het festival in Rotterdam te laten plaatsvinden, dus daar vertrouw ik eerder op dan zo'n tweet.
Rotterdam zal gewoon de eerste keus zijn nu. En als ze alles rond kunnen krijgen, is t gewoon in rotterdam. Pas als rotterdam aangeeft t niet te willen of te kunnen zullen andere plaatsen aan de orde komen. En dan nog eerst in Nederland. Pas als Nederland aangeeft t niet te willen of te kunnen, zal een ander land een mogelijkheid worden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_192128721
jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:41:33 @esc_lashatumbai 1) The city of Rotterdam not wanting to host anymore.
2) The amount of money and resources for the Dutch broadcasters to do this two years in a row reageer retweet
Gewoon gelul dus. :')
pi_192128953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef Em31 het volgende:
jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:41:33 @:esc_lashatumbai 1) The city of Rotterdam not wanting to host anymore.
2) The amount of money and resources for the Dutch broadcasters to do this two years in a row reageer retweet
Gewoon gelul dus. :')
Alles voor de likes :')
pi_192128954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef marsan het volgende:

[..]

Rotterdam zal gewoon de eerste keus zijn nu. En als ze alles rond kunnen krijgen, is t gewoon in rotterdam. Pas als rotterdam aangeeft t niet te willen of te kunnen zullen andere plaatsen aan de orde komen. En dan nog eerst in Nederland. Pas als Nederland aangeeft t niet te willen of te kunnen, zal een ander land een mogelijkheid worden.
Dit. Ik zie echt geen ander scenario.

En het is ook gewoon het plan nu, alleen wordt erbij gezegd dat garanties niet te geven zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192129170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef Em31 het volgende:
jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:41:33 @:esc_lashatumbai 1) The city of Rotterdam not wanting to host anymore.
2) The amount of money and resources for the Dutch broadcasters to do this two years in a row reageer retweet
Gewoon gelul dus. :')
@Moira pakt die kneus aan _O_
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:07:11 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192129242
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef 18.32 het volgende:

[..]

@:Moira pakt die kneus aan _O_
Ja ik kan daar dus echt niet tegen als je met dat soort domme shit komt :') Da's 1 google'tje away :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:08:21 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192129272
#slay
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192129582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:44 schreef Em31 het volgende:
jackhlawson twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:41:33 @:esc_lashatumbai 1) The city of Rotterdam not wanting to host anymore.
2) The amount of money and resources for the Dutch broadcasters to do this two years in a row reageer retweet
Gewoon gelul dus. :')
Die knakker liegt ook wel vaker trouwens. Hij doet altijd alsof hij veel meer weet dan de rest maar zo'n insider is hij volgens mij ook weer niet
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:30:10 #134
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192129809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:21 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Die knakker liegt ook wel vaker trouwens. Hij doet altijd alsof hij veel meer weet dan de rest maar zo'n insider is hij volgens mij ook weer niet
Misschien is het wel gewoon zo iemand die graag expres random 'rumours' roept om ESF-twitter op stang te jagen? Voor de views/likes/follows?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192129818
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:04 schreef 18.32 het volgende:

[..]

@:Moira pakt die kneus aan _O_
@Moira heldin _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192129858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
#slay
#letsdothis
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:44:39 #137
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192130228
Mijn inner fangirl gaat schaamteloos aan als ik een like van Sietse krijg :@



Ik vind die man toch zo'n held he _O_ O+ Potdomme wat is die man een aanwinst voor ons als land.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192130347
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef Moira het volgende:
Mijn inner fangirl gaat schaamteloos aan als ik een like van Sietse krijg :@

[ afbeelding ]

Ik vind die man toch zo'n held he _O_ O+ Potdomme wat is die man een aanwinst voor ons als land.
Zeker een held ja O+ Ik word ook echt zo'n fangirl bij een like van hem :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:50:32 #139
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192130391
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zeker een held ja O+ Ik word ook echt zo'n fangirl bij een like van hem :D
Terwijl 'ie wss gewoon alle reacties onder z'n posts liket _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192130524
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:50 schreef Moira het volgende:

[..]

Terwijl 'ie wss gewoon alle reacties onder z'n posts liket _O-
Laat me nou in die waan Moira
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 21:57:33 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192130593
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Laat me nou in die waan Moira
Ik blijf er ook lekker in O+ #sietsefangirls
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192130876
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:37 schreef Greys het volgende:
Jeangu wordt de inzending.
Beste nieuws van de dag _O_

Die versie van Grow bij DWDD vanavond _O_
pi_192131266
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik blijf er ook lekker in O+ #sietsefangirls
*O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192131614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
#slay
:D
~The present is all there is~
pi_192131641
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef Moira het volgende:
Mijn inner fangirl gaat schaamteloos aan als ik een like van Sietse krijg :@

[ afbeelding ]

Ik vind die man toch zo'n held he _O_ O+ Potdomme wat is die man een aanwinst voor ons als land.
Ik dacht heeeeel ff dat hij reageerde met Proud dad and husband _O- 8)7
~The present is all there is~
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:49:05 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_192132088
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:06 schreef iBenny het volgende:


Beste nieuws van de dag _O_

Die versie van Grow bij DWDD vanavond _O_
Ja dat was goed Jeanqu zingt goed..
  ESF Reporter woensdag 18 maart 2020 @ 22:50:27 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_192132118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik dacht heeeeel ff dat hij reageerde met Proud dad and husband _O- 8)7
Verdomme. _O-
(Eerste keer dat ik moet lachen vandaag, bedankt grazzje :* )
pi_192132199
Oké, voor sommigen zal het even hard zijn om afscheid te moeten nemen van de 20202 liedjes.
Maar denk je in dat dat echt het geval zal zijn, dan betekent dat wel dat volgend jaar weer gewoon de voorpret begint van welk land met welk liedje komt. Ik zie hier op het forum hoe mensen van die tijd genieten. Dat krijgen we dan gewoon weer. Landen die intern kiezen staat het vrij om dezelfde artiest dan met iets anders te laten komen. Ik zelf zie Jeangu volgend jaar graag met een lekker uptempo nummer een totaal andere kant van zichzelf laten zien. En hij zit nu natuurlijk nog enorm in zijn Grow bubble. Maar misschien denkt hij na de zomer wel: ik moet niet stil blijven staan, maar door blijven groeien. Grow was het mooiste wat ik toe nu toe heb gemaakt, maar er zit nog zoveel meer moois qua muziek in mij.

Of willen we echt vasthouden aan de liedjes van nu..... Dus tot aan mei volgend jaar niets meer om naar uit te kijken?

Een scenario waarbij de keuze aan de landen wordt gelaten of ze wel of niet een nieuw kiezen, zie ik niet voor me. Dat wordt een ongelijke strijd. Want sommige landen (Kuch: Rusland) zullen ervoor zorgen dat hun liedjes zoveel mogelijk exposure krijgen dat andere al bij voorbaat ondersneeuwen. Fans klagen nu soms al dat de bettingrates de spanning van de strijd halen. Je kunt die liedjes nou eenmaal niet in een kistje stoppen en ze er volgend jaar weer uithalen, zoals dat wel met alle plannen kan die Sietse en Co klaar hebben liggen.
Of landen die nu al ontdekken dat hun liedje wel erg kaal afsteekt bij de rest, zullen met iets nieuws komen en misschien juist daardoor huidige favorieten voorbijstreven. Muziek hangt samen met de tijd. Wat het ene jaar goed valt, willen de mensen een jaar later misschien niet meer horen. Iedereen zal zich in het Post Coronavirus tijdperk anders voelen dan nu.

De liedjes van 2020 kunnen op de een of andere manier op 16 mei in een mooi programma een podium krijgen, om samen de strijd tegen het coronavirus te onderstrepen. En fans kunnen polls houden op het internet over wat de winnaar zou moeten zijn als het niet was gecanceld. Maar laten we eerlijk zijn; lang niet alles heeft genoeg kwaliteit om volgend jaar nog vers en actueel te voelen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Aadrianus op 18-03-2020 22:59:33 ]
pi_192132352
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Verdomme. _O-
(Eerste keer dat ik moet lachen vandaag, bedankt grazzje :* )
Aww O+
~The present is all there is~
  PR en moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:03:46 #150
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192132453
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik dacht heeeeel ff dat hij reageerde met Proud dad and husband _O- 8)7
Dat doet mijn brein soms ook de eerste oogopslag _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192136121
Is het stom dat ik al een beetje naar hotels in Rotterdam mei 2021 zit te kijken? :@
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:56:33 #152
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_192164983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:22 schreef dollce het volgende:
Is het stom dat ik al een beetje naar hotels in Rotterdam mei 2021 zit te kijken? :@
nee hoor! Ik heb m'n hotel gebeld waar ik een kamer gereserveerd had en uitgelegd. Nu hebben ze voor mij voor 2 weekenden in mei 2021 een kamer gereserveerd met gratis annulering en zonder aanbetaling (en ontbijt). En ook nog bijna 150 eurietjes goedkoper *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192165370
quote:
Rotterdam verdeeld over financiële steun uitgesteld songfestival

De Rotterdamse gemeenteraad is nog terughoudend met het eventueel toezeggen van extra geld voor de uitgestelde editie van het Eurovisiesongfestival. Het aanpakken van de coronacrisis heeft voorrang, zo blijkt uit een inventarisatie van 'RTV Rijnmond'.

De PvdA, Leefbaar Rotterdam, 50Plus en D66 zijn in theorie voor een nieuwe financiële injectie. DENK, VVD en GroenLinks houden de de deur open maar willen eerst weten hoeveel geld er precies nodig is. De PVV en de Partij voor de Dieren zijn tegen.

Burgemeester Ahmed Aboutaleb liet woensdag in een brief aan de gemeenteraad weten dat de extra kosten voor Rotterdam worden geschat op maximaal 6,7 miljoen euro. Er wordt nog gekeken hoe een deel van deze kosten bij bijvoorbeeld verzekeraars kan worden verhaald. Hoe de kosten worden opgebouwd en wat er nodig is van de gemeente, wordt ook nog onderzocht.

"Wij komen zodra mogelijk bij u terug met een verzoek om deze middelen vrij te maken in de begroting, inclusief een onderbouwing van de extra kosten en een verantwoording over de gedane uitgaven", aldus Aboutaleb.

Het Eurovisiesongfestival werd woensdag vanwege de coronacrisis uitgesteld naar volgend jaar. Rotterdam wordt hoogstwaarschijnlijk weer aangewezen als gaststad. Maar of ze dat kunnen betalen...

Bron

Dit lijkt wel goed te komen dus.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 15:14:53 #154
163650 Greys
pi_192165429
Waar zouden die 6.7 miljoen aan extra kosten allemaal in zitten? Gewoon nieuwsgierig hoor. :)

Misschien veel kosten voor Ahoy dat werd vrijgehouden, maar ze hadden niks anders in die periode kunnen plannen nu want dat was dan ook afgelast.

Ik zou de loting trouwens ook gewoon zo houden etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:15:58 #155
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_192165454
We houden toch wel plek 23 ook? :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192165892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef GeorgeM het volgende:
We houden toch wel plek 23 ook? :@
Ik vermoed dat ongeveer de helft van de landen voor opnieuw loten is en de andere helft tegen :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192166528
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:14 schreef Greys het volgende:
Waar zouden die 6.7 miljoen aan extra kosten allemaal in zitten? Gewoon nieuwsgierig hoor. :)

Misschien veel kosten voor Ahoy dat werd vrijgehouden, maar ze hadden niks anders in die periode kunnen plannen nu want dat was dan ook afgelast.

Ik zou de loting trouwens ook gewoon zo houden etc.
Salarissen denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 16:21:52 #158
163650 Greys
pi_192166796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef GeorgeM het volgende:
We houden toch wel plek 23 ook? :@
Ja lijkt me wel. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:34:36 #159
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_192166974
Ik zat te bedenken... dat logo he. Dat bestond uit de deelnemende landen in 2020.
Volgend jaar kan het zomaar zijn dat bv een Andorra of Hongarije zich weer toevoegt. Dan hebben we dus weer een nieuw logo nodig
Just do it »
pi_192167178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:34 schreef Niels93 het volgende:
Ik zat te bedenken... dat logo he. Dat bestond uit de deelnemende landen in 2020.
Volgend jaar kan het zomaar zijn dat bv een Andorra of Hongarije zich weer toevoegt. Dan hebben we dus weer een nieuw logo nodig
Kleine aanpassing doen en verder logo houden.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 19:19:12 #161
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192170372
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja lijkt me wel. }:|
Dit zal allemaal echt wel opnieuw worden gedaan, ik kan het mij echt niet anders voorstellen... Het is toch echt een nieuw songfestivaljaar met nieuwe nummers, met wellicht andere landen. Ook de allocation draw zal weer gedaan worden.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:31:19 #162
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_192172156
Breaking: de liedjes van 2020 kunnen niet gebruikt worden in 2021. Zie insta Eurovision
Just do it »
pi_192172166
11.gif
pi_192172171
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef Niels93 het volgende:
Breaking: de liedjes van 2020 kunnen niet gebruikt worden in 2021. Zie insta Eurovision
Eerlijk speelveld komend jaar. Goed besluit.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:38:05 #165
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192172333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:31 schreef Niels93 het volgende:
Breaking: de liedjes van 2020 kunnen niet gebruikt worden in 2021. Zie insta Eurovision
Interessant..! Ga sommige nummers missen, maar denk dat dit het juiste besluit is! 14 maanden is nog laannngggggg
pi_192172382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Interessant..! Ga sommige nummers missen, maar denk dat dit het juiste besluit is! 14 maanden is nog laannngggggg
Erg jammer dit
pi_192172447
Ah ja toch wel raar dat we sommige nummers gewoon helemaal niet gaan horen (en de staging zien).
pi_192172516
Ik denk dat Björkman dit gepusht zal hebben
pi_192172631
Erg jammer idd! Maar aan de andere kant is er wel weer een hoop om naar uit te kijken. Ik ben blij dat we de kans hebben gekregen om de liedjes van 2020 te hebben gehoord, die verdwijnen ook niet meer gelukkig!

En wie weet worden de liedjes nog sterker. Ze hebben nu wel extra veel tijd om te schrijven.
  PR en moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 20:51:10 #170
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192172668


Wat fijn dat ze toch nog iets met de 2020 nummers doen O+ Knap lullig voor de artiesten wel, sommigen die van hun broadcaster niet automatisch in 2021 mee mogen doen, en de bazige nummers waar we nu idd niet de staging van kunnen zien :o

Ik hoop dat ze in IJsland de nationale finale van 2021 eenmalig aanpassen en Dadi & Gagnamagnid verschillende nummers laten schrijven waar de mensen dan op mogen stemmen :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192172680
Dat maakt het wel weer spannend, maar vind het jammer dat ik heel veel goede nummers nu niet live ga zien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_192172694
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk dat Björkman dit gepusht zal hebben
Bjorkman wilde sowieso de clips op tv en op naar het volgende land. Volgens mij moet hij Nederland niet.
  PR en moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 20:52:51 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192172715
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef Em31 het volgende:

[..]

Bjorkman wilde sowieso de clips op tv en op naar het volgende land. Volgens mij moet hij Nederland niet.
Wie is Bjorkman eigenlijk?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192172722
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef Nashipeer het volgende:
Erg jammer idd! Maar aan de andere kant is er wel weer een hoop om naar uit te kijken. Ik ben blij dat we de kans hebben gekregen om de liedjes van 2020 te hebben gehoord, die verdwijnen ook niet meer gelukkig!

En wie weet worden de liedjes nog sterker. Ze hebben nu wel extra veel tijd om te schrijven.
Ik hoop het, al wordt het dan voor sommigen wel echt 'schrijven voor het Songfestival'. Jeangu misschien ook.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 20:55:16 #175
163650 Greys
pi_192172787
Jammer van sommige nummers die ik graag op het grote podium live had gezien. ;(

Maar tis niet anders. Er zijn ergere dingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192172820
Damn al die reacties van fans.

Hoop niet dat sommige landen net zo boos zijn en straks niet meer mee willen doen :@
pi_192172869
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef Moira het volgende:

[..]

Wie is Bjorkman eigenlijk?
Björkman is de Zweedse delegatieleider, had afgelopen jaren ook veel invloed op festival zelf, dit jaar echter niet.
pi_192172891
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:55 schreef Greys het volgende:
Jammer van sommige nummers die ik graag op het grote podium live had gezien. ;(

Maar tis niet anders. Er zijn ergere dingen.
Denk dat sommige omroepen niet blij gaan zijn.
pi_192172904
Ik lees in het nu.nl-artikel dat de organisatie achter het Songfestival zegt na te denken over een alternatieve programmering rond de afgelaste internationale liedjeswedstrijd. Het is de bedoeling om de voor 2020 uitgekozen liedjes en deelnemers te eren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 20:59:16 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_192172908
Ik vrees voor exit Bulgarije. :'( Verdomme, zo zonde. Ze waren zo keihard terug aan het komen met dat nummer en de clip.
pi_192172951
Zit elk land in die reference group? of krijg je strak dat een paar landen wel boos gaan zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 21:01:14 #182
163650 Greys
pi_192172962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:58 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Denk dat sommige omroepen niet blij gaan zijn.
Er zijn heel erg veel mensen op dit moment niet blij. Met nog veel belangrijker zaken imho. Ja het is heel naar, ik had heel graag de mogelijkheid gezien voor de nummers, maar dat ze met een alternatieve programmering gaan komen vind ik óók mooi. En daarin krijgen deze artiesten en hun nummers neem ik aan erg veel aandacht. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192172964
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:56 schreef Em31 het volgende:
Damn al die reacties van fans.

Hoop niet dat sommige landen net zo boos zijn en straks niet meer mee willen doen :@
Het is weer genieten _O_

Een iemand vond het op twitter ook een goed besluit. Iedereen boos op hem. :D

Op wiwi zullen al die gekkies ook weer los gaan.
pi_192172969
JAAAAAAAAA NIEUWE LINE UP IK BEN ECHT BLIJ
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_192173007
Het statement van de EBU is heel erg zwak. "Omdat wij van plan zijn iets te organiseren om aandacht te schenken aan de inzendingen van 2020, stappen wij niet van de "1 september"-regel af." Beetje jammer om je beslissing op die manier goed te praten. Zeg dan iets in het kader van "wij hebben besloten niet van deze regel af te wijken, omdat wij vinden dat muziek met de tijd meegaat [blablabla]..."
pi_192173021
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Het is weer genieten _O_

Een iemand vond het op twitter ook een goed besluit. Iedereen boos op hem. :D

Op wiwi zullen al die gekkies ook weer los gaan.
Mensen die ook oproepen dat landen volgend jaar niet meedoen _O-
pi_192173086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Mensen die ook oproepen dat landen volgend jaar niet meedoen _O-
Dan doe je toch lekker niet mee Anita uit Moldavië. We missen jullie toch niet.
pi_192173091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:00 schreef Em31 het volgende:
Zit elk land in die reference group? of krijg je strak dat een paar landen wel boos gaan zijn.
5/6 mensen dacht ik
pi_192173147
STEFANIA moet nu een lied van dezelfde makers van Fuego en Replay krijgen *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_192173173
Bulgarije maakt het weer even spannend :D
pi_192173197
Ik hoop wel echt dat Arilena mag blijven -O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 21:12:17 #192
163650 Greys
pi_192173228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik vrees voor exit Bulgarije. :'( Verdomme, zo zonde. Ze waren zo keihard terug aan het komen met dat nummer en de clip.
Ik vind onderstaande wel een beetje irritant. Zeg dan gewoon nu nog niks.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192173229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:10 schreef Em31 het volgende:
Bulgarije maakt het weer even spannend :D
Songfestivalweblog meldt dat ze morgenochtend waarschijnlijk in een tv-programma zit
pi_192173320
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind onderstaande wel een beetje irritant. Zeg dan gewoon nu nog niks.

Echt weer typisch Bulgarije. :D
pi_192173343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

5/6 mensen dacht ik
Hmm oké
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 21:22:45 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_192173468
Zelfde mensen die nu klagen zijn dezelfde mensen die een paar weken geleden jankten dat dit het slechtste jaar ooit was qua line-up. Wedden. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 21:24:20 #197
163650 Greys
pi_192173500
Denk persoonlijk dat de uiteindelijke mededeling is dat Victoria gewoon weer gaat volgend jaar. Maar Bulgarije wil nog eerst even honderd reacties met PLEASE DON'T WITHDRAW.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 21:24:36 #198
163650 Greys
pi_192173507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
Zelfde mensen die nu klagen zijn dezelfde mensen die een paar weken geleden jankten dat dit het slechtste jaar ooit was qua line-up. Wedden. _O-
En dit waarschijnlijk ja. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192173561
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor songfestival op lange termijn.
pi_192173895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor songfestival op lange termijn.
Helemaal niets.
pi_192173922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor songfestival op lange termijn.
Op welke manier? Zou toch weinig van invloed hoeven zijn
  vrijdag 20 maart 2020 @ 21:51:26 #202
483619 MMF93
Just for today.
pi_192174086
Begrijpelijke beslissing, maar potver ik vind het wel sneu voor een Litouwen en Ijsland die eindelijk een knaller van een nummer insturen en richting een hoogste notering voor hun landje aan het gaan waren ;( . Maarja het zij zo, de complimenten van hoe goed hun nummers ontvangen werden die hebben ze iig.

En yeeeej toch weer lekker de spanning van voorrondes en nummers die uitgebracht worden *O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 21:55:19 #203
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_192174160
Nederland moet gewoon Davina Michelle sturen.
Volgend jaar kan ze wel
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:00:11 #204
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_192174258
Nog rotter vind ik het voor de artiesten. Dadi deed 2 jaar geleden al mee, redde het niet, is hij er nu die mag hij wellicht alsnog niet mee doen..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_192174324
Moet wel vreselijk zijn voor artiesten waar de pre-selectie in hun land een groot ding is, zoals Italië, Zweden, Denemarken, Portugal etc. Die kunnen dus al aan voelen komen dat ze aan de kant geschoven worden.
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 22:05:38 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_192174361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:00 schreef Yesse het volgende:
Nog rotter vind ik het voor de artiesten. Dadi deed 2 jaar geleden al mee, redde het niet, is hij er nu die mag hij wellicht alsnog niet mee doen..
Ik zag al dat iemand voorstelde om een NF te doen met alleen Dadi, lijkt me wel een goed plan. (Krijg je denk ik wel veel van dezelfde nummers maar soît.)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 22:07:50 #207
163650 Greys
pi_192174403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Nederland moet gewoon Davina Michelle sturen.
Volgend jaar kan ze wel
Jeangu is al bevestigd.
Sorry voor jou. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:10:53 #208
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192174458
Oh Bulgarije gaat 'm peren :'( En ergens begrijp ik dat heel goed maar ik was juist blij dat dat land weer terug was. De inzendingen van 2016, 2017, 2018 én 2020 stonden in mijn top 5 van dat jaar dus Bulgarije was echt een beetje mijn favoriete land aan het worden :'( Zeker nu gelijk zo wordt gezegd van "morgen een aankondiging". Kan niet anders. Verdomme |:(
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:11:21 #209
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_192174470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik zag al dat iemand voorstelde om een NF te doen met alleen Dadi, lijkt me wel een goed plan. (Krijg je denk ik wel veel van dezelfde nummers maar soît.)
Ik hoop het. Die man is mijn nieuwe held :X
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_192174521
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
Zelfde mensen die nu klagen zijn dezelfde mensen die een paar weken geleden jankten dat dit het slechtste jaar ooit was qua line-up. Wedden. _O-
Vast. :D
Hotapnyc
pi_192174560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
Zelfde mensen die nu klagen zijn dezelfde mensen die een paar weken geleden jankten dat dit het slechtste jaar ooit was qua line-up. Wedden. _O-
En dezelfde mensen die nu roepen om het te boycotten kijken volgend jaar gewoon weer vrolijk :D
pi_192174591
https://i.imgur.com/Rzae5Qp.jpg

Ik had niet anders verwacht. Fijn dat ze dit zo snel al communiceren. In mei zullen de liedjes van 2020 vast nog wel op enige manier in het zonnetje worden gezet. But not in a competition. Gelukkig is naar leuke muziek kijken en luisteren ook heel erg leuk en verbindend als er geen wedstrijdelement aan is verbonden.
En verder: de liedjes gaan niet achter slot en grendel, iedereen kan er nog online naar luisteren en van genieten.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:21:42 #213
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192174669
Pfff, wat pijnlijk. Maar heel eerlijk is dit voor de competitie het eerlijkst. Heel rot voor de artiesten. Zo veel pareltjes.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_192174684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Oh Bulgarije gaat 'm peren :'( En ergens begrijp ik dat heel goed maar ik was juist blij dat dat land weer terug was. De inzendingen van 2016, 2017, 2018 én 2020 stonden in mijn top 5 van dat jaar dus Bulgarije was echt een beetje mijn favoriete land aan het worden :'( Zeker nu gelijk zo wordt gezegd van "morgen een aankondiging". Kan niet anders. Verdomme |:(
Bulgarije is ook al een paar jaar een behoorlijke aandachttrekker, dus ik zou als ik jou was gewoon nog hoop houden dat Victoria morgen op tv vertelt dat ze er volgend jaar weer bij is!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 20 maart 2020 @ 22:25:18 #215
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_192174745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:55 schreef KingRadler het volgende:
Nederland moet gewoon Davina Michelle sturen.
Volgend jaar kan ze wel
Met krijsen en schreeuwen ga je niet winnen hoor.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:25:21 #216
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192174746
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Bulgarije is ook al een paar jaar een behoorlijke aandachttrekker, dus ik zou als ik jou was gewoon nog hoop houden dat Victoria morgen op tv vertelt dat ze er volgend jaar weer bij is!
Always take a look on the bright side of life *O*

En anders kan "grote favoriet" Montenegro ook gewoon weer lekker terugkomen als ze genoeg geld aan auto's hebben besteed :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:28:05 #217
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192174804
https://i.imgur.com/Rzae5Qp.jpg

Wat ik niet begrijp is.. dat in het persbericht telkens het woord “inclusivity” in voorkomt.. dat is iets echt typisch van ola sand.. ze hebben het over de esc-values/waarden; universality én includivity.. het eerste is juist maar het tweede is wat vergezocht.. het pers-bericht komt echt niet zuiver over omdat ze persé al die woorden willen gebruiken.. allée komaan “IN-CLU-SI-VI-TY”.. hoevde helemaal niet!!

😷🧐🤔😱🤢
pi_192174851
Sorry voor mijn cynisme maar al dat “wel erg voor die artiesten dat ze nu niet mogen..”. Alsof zij de enige en ergste slachtoffers zijn van deze coronacrisis?
pi_192174882
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:30 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry voor mijn cynisme maar al dat “wel erg voor die artiesten dat ze nu niet mogen..”. Alsof zij de enige en ergste slachtoffers zijn van deze coronacrisis?
Dat weet toch iedereen wel. Of moeten we dat in élke post benadrukken :')
pi_192174888
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:30 schreef Aadrianus het volgende:
Sorry voor mijn cynisme maar al dat “wel erg voor die artiesten dat ze nu niet mogen..”. Alsof zij de enige en ergste slachtoffers zijn van deze coronacrisis?
Helemaal eens! Mooi gesproken ^O^

Het is natuurlijk het ergste voor de songfestival dramaqueens op twitter en wiwiblogs :)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:33:34 #221
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192174916
🇲🇪 Montenegro
🇧🇦 Bosnië
🇹🇷 Turkije
🇲🇦 Marokko
🇸🇰 Slovakije
🇭🇺 Hongarije
🇲🇨 Monaco
🇦🇩 Andorra
🇰🇿 Kazachstan

Totaal 50 landen 25 in elke semi
2021 zou wel eens de mega-esc kunnen worden
Hoe zou dan de DATA-DRIVEN logo eruit zien..
pi_192174933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef fatix het volgende:
🇲🇪 Montenegro
🇧🇦 Bosnië
🇹🇷 Turkije
🇲🇦 Marokko
🇸🇰 Slovakije
🇭🇺 Hongarije
🇲🇨 Monaco
🇦🇩 Andorra
🇰🇿 Kazachstan

Totaal 50 landen 25 in elke semi
2021 zou wel eens de mega-esc kunnen worden
Hoe zou dan de DATA-DRIVEN logo eruit zien..
Dan verwerken ze er 50 vlaggen in.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:34:16 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_192174934
Is al bekend wat er op 16 mei op tv gaat gebeuren? Integraal alle 42 clips achter elkaar? Dat moet toch kunnen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:35:55 #224
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192174980
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef fatix het volgende:
🇲🇪 Montenegro
🇧🇦 Bosnië
🇹🇷 Turkije
🇲🇦 Marokko
🇸🇰 Slovakije
🇭🇺 Hongarije
🇲🇨 Monaco
🇦🇩 Andorra
🇰🇿 Kazachstan

Totaal 50 landen 25 in elke semi
2021 zou wel eens de mega-esc kunnen worden
Hoe zou dan de DATA-DRIVEN logo eruit zien..
Dit verwacht ik niet hoor. Ik zie maximaal Montenegro nog terugkeren en misschien Andorra of Hongarije. En als Jon Ola nog even zijn best doet, komt Marokko op de korte termijn terug. Zou mooi zijn als dat weer in Nederland is. Ik acht de kans klein.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:43:14 #225
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192175137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Dan verwerken ze er 50 vlaggen in.
Jawel achttien tweeëndertig.. dat weet ik ook wel.. maar ik vroeg me hoe dat de datadriven gekleurde taart bij wijze van spreken eruit zou zien..

De Italianen hebben voor de uitbraak van covid-19 hun 70ste SANREMO op tijd georganiseerd.. maar voor esc is het zo dat het 65ste esc een SKIP-jaar is geworden..

Rotterdam gaat/zal in 2021 het 66ste esc organiseren MAAR dat gaat de speciale JUBILEUM-verwoording mee opschuiven naar 2021.. het 66ste kan met in totaal 50 landen een zeer speciale editie worden in esc-geschiedenis.. team-Sietse en NPO/NOS/AVROTROS kunnen reeds hier werk van maken.. om bijvoorbeeld een speciale brief te richten naar die landen om voor dat HEEL speciaal jaar (2021) mee te doen.. wat denken jullie.. (tis natuurlijk te vroeg maar we kunnen samen een beetje brainstormen)

🤔
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 22:45:26 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_192175186
Het is gewoon het 65e.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 22:51:43 #227
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192175341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:45 schreef Cee het volgende:
Het is gewoon het 65e.
@Cee dat dacht ik eerst ook, maar opdat er in het persbericht stond ivm de 1 september regel voor de songs.. dan is het duidelijk een skip-jaar geworden.. skippen betekent op naar het volgende.. het 65ste zal bij wijze van spreken versmelt worden met het 66ste.. 65ste editie zal nooit een winnaar kennen.. dit is mijn persoonlijke gedachte natuurlijk.. 👍
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 22:52:41 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_192175366
Aangezien het een contest is, een wedstrijd, en wat ze dit jaar gaan doen geen wedstrijdvorm zal krijgen, lijkt het me niet meer dan logisch dat volgend jaar de 65e editie van de contest gaat worden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 22:52:42 #229
163650 Greys
pi_192175367
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Andromache het volgende:
Is al bekend wat er op 16 mei op tv gaat gebeuren? Integraal alle 42 clips achter elkaar? Dat moet toch kunnen?
In het statement van vanavond staat dat ze zich daar komende tijd op gaan beraden dus dat is nog niet bekend. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 22:54:26 #230
163650 Greys
pi_192175410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef fatix het volgende:
https://i.imgur.com/Rzae5Qp.jpg

Wat ik niet begrijp is.. dat in het persbericht telkens het woord “inclusivity” in voorkomt.. dat is iets echt typisch van ola sand.. ze hebben het over de esc-values/waarden; universality én includivity.. het eerste is juist maar het tweede is wat vergezocht.. het pers-bericht komt echt niet zuiver over omdat ze persé al die woorden willen gebruiken.. allée komaan “IN-CLU-SI-VI-TY”.. hoevde helemaal niet!!

😷🧐🤔😱🤢
Doe niet zo raar.
Niks mis met dat woord.
En al helemaal niet met smilies met mondkapjes en misselijk en groen enzo. Even gewoon doen. Dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192175487
Persoonlijk vind ik ergens nu we weten dat de nummers van dit jaar niet meer geldig zijn voor volgend jaar, dat het hele thema open up en logo ook veranderd word.
pi_192175493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef fatix het volgende:
🇲🇪 Montenegro
🇧🇦 Bosnië
🇹🇷 Turkije
🇲🇦 Marokko
🇸🇰 Slovakije
🇭🇺 Hongarije
🇲🇨 Monaco
🇦🇩 Andorra
🇰🇿 Kazachstan

Totaal 50 landen 25 in elke semi
2021 zou wel eens de mega-esc kunnen worden
Hoe zou dan de DATA-DRIVEN logo eruit zien..
"A maximum of 44 Members shall be allowed to participate (the "Participating Broadcasters")."

Uit de officiële regels (sectie 1.2). Dus in het ergste geval moeten ze het logo hier en daar iets aanpassen, mocht bijvoorbeeld een land afhaken of Hongarije / Montenegro terugkeren. Andere landen dan die twee zie ik sowieso niet terugkeren.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 23:04:20 #233
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192175651
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Jesper23 het volgende:

[..]

"A maximum of 44 Members shall be allowed to participate (the "Participating Broadcasters")."

Uit de officiële regels (sectie 1.2). Dus in het ergste geval moeten ze het logo hier en daar iets aanpassen, mocht bijvoorbeeld een land afhaken of Hongarije / Montenegro terugkeren. Andere landen dan die twee zie ik sowieso niet terugkeren.
Ik blijf dit een raar aantal vinden. Waarom niet 46, zodat er 20 maximaal per halve finale deel kan nemen, in plaats van 19 per halve finale. Gewoon een raar getal zo.
pi_192175701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik blijf dit een raar aantal vinden. Waarom niet 46, zodat er 20 maximaal per halve finale deel kan nemen, in plaats van 19 per halve finale. Gewoon een raar getal zo.
Zal wel met een gedachte van "meer dan de helft van de landen in een semi moet de kans hebben om naar de finale te gaan". Met 20 landen per semi zit je op een 10/10 split, zullen ze wel te gortig vinden. Plus met elk land erbij is er een delegatie extra, een kleedkamer extra, rehearsal extra, etc. Daar zit ook op een gegeven moment wel een maximum aan (alhoewel ik denk dat als ze het écht willen, het ook 46 kunnen zijn).
pi_192175837
Ik ben teleurgesteld. Had echt gehoopt dat de EBU voor één keer een uitzondering zou maken. Gatverdegatver :r }:|
~The present is all there is~
pi_192175974
Ik vind het vooral verschrikkelijk voor de artiesten zelf. Kan me voorstellen dat het een beetje voelt alsof ze iets wordt ontnomen. En wat had ik het Litouwen gegund om met deze inzending te gaan rocken, dat had het echt wel goed gedaan. Net als Bulgarije. Ze doen een jaar niet mee. Krijgen de financiering rond en komen terug en dan eindigt het zo. Arme Victoria ook ;(
~The present is all there is~
pi_192176021
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 21:22 schreef Cee het volgende:
Zelfde mensen die nu klagen zijn dezelfde mensen die een paar weken geleden jankten dat dit het slechtste jaar ooit was qua line-up. Wedden. _O-
Ik vond het ook niet een heel sterk jaar. Mag ik wel janken? :P *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 maart 2020 @ 23:28:14 #238
163650 Greys
pi_192176072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Oh Bulgarije gaat 'm peren :'( En ergens begrijp ik dat heel goed maar ik was juist blij dat dat land weer terug was. De inzendingen van 2016, 2017, 2018 én 2020 stonden in mijn top 5 van dat jaar dus Bulgarije was echt een beetje mijn favoriete land aan het worden :'( Zeker nu gelijk zo wordt gezegd van "morgen een aankondiging". Kan niet anders. Verdomme |:(
Rustahhhhg. Kan ook best nog zijn dat ze dezelfde kandidaat gaan sturen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192176186
Waar ik wel positief over ben: er komt iig IETS op tv in mei TOETERTJES w/

En ik hoop maar dat we dan ook krijgen te zien wat de act was geweest. Of gooi anders die beelden maar alvast online.
~The present is all there is~
  ESF Reporter vrijdag 20 maart 2020 @ 23:45:39 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_192176368
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef grazz het volgende:
Ik vind het vooral verschrikkelijk voor de artiesten zelf. Kan me voorstellen dat het een beetje voelt alsof ze iets wordt ontnomen. En wat had ik het Litouwen gegund om met deze inzending te gaan rocken, dat had het echt wel goed gedaan. Net als Bulgarije. Ze doen een jaar niet mee. Krijgen de financiering rond en komen terug en dan eindigt het zo. Arme Victoria ook ;(
Vind het wel echt sneu voor Victoria, ja. Mij lijkt Bulgarije wel een land dat dit nog als een laatste poging zag, zowel financieel als artistiek, om 2017 te evenaren (of hoger) en als dat niet zou lukken er dan de stekker er uit te trekken.
Vraag is alleen is of 'niet lukken' ook valt onder 'niet doorgaan' en niet alleen in 'niet hoog eindigen'.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 23:47:05 #241
375570 crew  Cyan9
pi_192176394
Eigenlijk vind ik een nieuwe line up qua nummers leuker. 2021 is ver weg, en om dan nu al veel nummers te weten.. Nee, daar word ik niet blij van. Het is heel jammer voor de artiesten, aan de andere kanten houden die er over het algemeen ook wel van om nieuwe dingen te creëren.

Positiviteit mensen! :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_192176707
Ik ben teleurgesteld door deze beslissing. Ik vrees heel erg voor de line up van volgend jaar. Je hoopt dat landen voor de combinatie van artiest+song hebben gekozen. Nu 2020 niet doorgaat kiezen een heleboel landen echter de artiest van dit jaar zonder het lied te weten. Ik vrees dat gemiddeld gesproken de kwaliteit van de inzending er behoorlijk op achteruit zal gaan.
pi_192176724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Jesper23 het volgende:

[..]

"A maximum of 44 Members shall be allowed to participate (the "Participating Broadcasters")."

Uit de officiële regels (sectie 1.2). Dus in het ergste geval moeten ze het logo hier en daar iets aanpassen, mocht bijvoorbeeld een land afhaken of Hongarije / Montenegro terugkeren. Andere landen dan die twee zie ik sowieso niet terugkeren.
Turkije komt nooit meer terug. Dat je het weet :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_192177302
quote:
As a Lithuanian, I feel heartbroken. Honestly, so many people here do. Our country does not have a strong music industry let alone what we usually send to ESC – Fusedmarc, Run w the lions… „On Fire” was the first song that built up so much hype here and brought hope that our country might finally win. Whole crowd in the arena was dancing during The ROOP performance in the grand final of our national selection. I’ve never seen media in our country paying so much attention to our entry before. And now we lost it… My heart goes to all the fans that believed in their own entries. But especially Bulgaria and Iceland who was also looking forward to their pottential first victory.
~The present is all there is~
pi_192177310
~The present is all there is~
  zaterdag 21 maart 2020 @ 06:45:13 #246
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_192179530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 22:57 schreef Jesper23 het volgende:

[..]

"A maximum of 44 Members shall be allowed to participate (the "Participating Broadcasters")."

Uit de officiële regels (sectie 1.2). Dus in het ergste geval moeten ze het logo hier en daar iets aanpassen, mocht bijvoorbeeld een land afhaken of Hongarije / Montenegro terugkeren. Andere landen dan die twee zie ik sowieso niet terugkeren.
Andorra had het toch over een mogelijke comeback in 2021?
Just do it »
pi_192179572
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Blijft wat mij betreft een geluk dat er geen duidelijke winnaar was bij de bookmakers. IJsland, Bulgarije, Zwitserland, Litouwen, of toch nog een verrassing, we zullen het nooit weten :P maar het is beter dan dat er één duidelijke uitschieter was.
pi_192179785
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:06 schreef Nexum het volgende:

[..]

Turkije komt nooit meer terug. Dat je het weet :P
zeg nooit nooit. Tijdens de festivals in de jaren zeventig had men ook nooit durven voorspellen dat op een gegeven moment bijvoorbeeld Wit-Rusland en Australie mee zouden doen.
pi_192179858
Bulgarije en Victoria zijn er gewoon bij
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 07:53:02 Having considered the situation with the cancellation of #Eurovision Song Contest 2020, the follow-up decisions, and after heated internal discussion with many different opinions, we would like to announce the following (a thread will follow below) 👇 reageer retweet
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 07:58:29 Having discussed all the circumstances, and with the firm belief that now Eurovision needs the unconditional support of all of its members and community, we would like to announce that Bulgaria will be taking part at Eurovision 2021. reageer retweet
  ESF Reporter zaterdag 21 maart 2020 @ 08:06:43 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_192179875
Ohhhh yesssss *O*
pi_192180148
Mooi! Ik had het wel verwacht, ik denk dat het delegatieteam/sponsor en Victoria een mooie band hadden opgebouwd met veel optimisme en vertrouwen. Het zou de sponsor ook een niet zo goed imago geven als ze Victoria na alles als een baksteen laten vallen.

Edit: misschien lees ik er overheen (er zijn 23 tweets in 1 uur geplaatst), maar ik weet niet of ze dezelfde sponsor houden, want ik dacht dat het contract met iCard op zou houden na 2020.

bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 07:53:34 As one of the countries that opted for the strongest measures against the spread of 2019-nCOV, we fully understand the grounds for the decision to cancel Eurovision Song Contest. In situation like this health should be the main priority. reageer retweet
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:00:54 As much as we don't share it, we also respect the decision of the Reference group. Therefore, we will be looking for new songs and ideas. The selection process wil start from scratch immediately. reageer retweet
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 07:57:53 The Bulgarian return to Eurovision was not meant to be just a one-off effort. We believe that this contest is highly beneficial for the Bulgarian artists and the local TV industry not only by offering us a great exposure but also opportunities for expanding the knowledge. reageer retweet
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:00:32 As @victoriageorge_ already stated, and despite the decision taken yesterday, we still think that the right move is to grant the artists and the participating broadcasters the right to decide how to proceed acccording to their particular cases. reageer retweet
bg_eurovision twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:02:21 Eurovision Song Contest exists for 65 yrs but now is another example that we should not take for granted the things we love and care of. We believe that keeping human health and lives is the most important condition for all the great things each of us will achieve in the future reageer retweet


[ Bericht 13% gewijzigd door Nashipeer op 21-03-2020 09:11:09 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 10:47:04 #252
163650 Greys
pi_192181642
Heeft er iemand voor mij een lijstje met wie van 2020 allemaal bevestigd zijn dat ze weer terugkomen in 2021?

Zwitserland Gjon's Tears
Nederland Jeangu
Bulgarije Victoria

Er zijn er meer toch? Ben het ff kwijt in alle chaos. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192181678
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 10:47 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand voor mij een lijstje met wie van 2020 allemaal bevestigd zijn dat ze weer terugkomen in 2021?

Zwitserland Gjon's Tears
Nederland Jeangu
Bulgarije Victoria

Er zijn er meer toch? Ben het ff kwijt in alle chaos. :@
ESF / [2021] Bevestigde landen en artiesten
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 10:51:47 #254
163650 Greys
pi_192181721
quote:
Ohhhh :@ Dankjewel O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192184353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:05 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben teleurgesteld door deze beslissing. Ik vrees heel erg voor de line up van volgend jaar. Je hoopt dat landen voor de combinatie van artiest+song hebben gekozen. Nu 2020 niet doorgaat kiezen een heleboel landen echter de artiest van dit jaar zonder het lied te weten. Ik vrees dat gemiddeld gesproken de kwaliteit van de inzending er behoorlijk op achteruit zal gaan.
Hier ben ik ook bang voor. Terugkerende artiesten hebben vaak ook niet zo'n goed nummer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 13:53:33 #256
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192184774
Hier heb ik iets gevonden op twitter.. de 2020 compilatie cd komt er.. wordt hier gezegd.. is het waar of niet?

escxtra twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 00:29:58 Good news for Eurovision fans! The Eurovision 2020 compilation CD will still be released, despite the contest being cancelled! Are you happy that the CD will still be released? #Eurovision2020 https://t.co/4TxK1y1XlU https://t.co/5RcPIqLgTw reageer retweet
pi_192184810
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef fatix het volgende:
Hier heb ik iets gevonden op twitter.. de 2020 compilatie cd komt er.. wordt hier gezegd.. is het waar of niet?

https://twitter.com/escxtra/status/1241144984017031168?s=21
Is een 1 april grap
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:19:10 #258
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192185383
Ik ben wel benieuwd naar bepaalde dingen. Als ze de postcards van 2020 die al opgenomen zijn willen hergebruiken (Blas van Spanje en Victoria van Bulgarije), kan je dan niet heel erg zien dat deze verschillen tussen de twee jaren? En ik hoop eigenlijk dat de postcards van bijvoorbeeld Oostenrijk of Albanië wel ergens te zien gaan zijn als zij volgend jaar niet meer mee (mogen) doen. Ik kan me trouwens ook niet anders voorstellen dan dat de verenigingen waarvan de bijbehorende postcards die nog niet op zijn genomen, volgend jaar alsnog (al dan niet met een nieuwe artiest) deze op mogen nemen. Lijkt me behoorlijk pijnlijk als zij polots te horen krigje ndat het dan voor hen niet door blijkt te gaan. Ik verwacht dan ook dat geen één land zich terug gaat trekken, behalve heel misschien San Marino, maar verder verwacht ik het echt niet meer. Ik denk dat de kans groter is dat we in 2021 meer landen hebben dan in 2020, dan andersom.
pi_192209880
En dan is dit allemaal nog niet over in de herfst en moeten ze het weer verzetten? Ik hoop niet dat dit een gedoe wordt.
Eurovoix twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:07:04 #Eurovision 2020: San Marino RTV Among A Number Of Broadcasters Requesting EBU Reconsider Cancellation https://t.co/96dG3oLgqm https://t.co/ua43cX2Ibw reageer retweet
  ESF Reporter zondag 22 maart 2020 @ 18:59:06 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_192210800
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:10 schreef Em31 het volgende:
En dan is dit allemaal nog niet over in de herfst en moeten ze het weer verzetten? Ik hoop niet dat dit een gedoe wordt.
Eurovoix twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:07:04 #Eurovision 2020: San Marino RTV Among A Number Of Broadcasters Requesting EBU Reconsider Cancellation https://t.co/96dG3oLgqm https://t.co/ua43cX2Ibw reageer retweet
Paar maanden verzetten, wtf, volgen die lui het nieuws überhaupt? :')
pi_192211264
Welke omroepen nog meer?
  zondag 22 maart 2020 @ 19:37:02 #262
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192211689
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 18:10 schreef Em31 het volgende:
En dan is dit allemaal nog niet over in de herfst en moeten ze het weer verzetten? Ik hoop niet dat dit een gedoe wordt.
Eurovoix twitterde op zondag 22-03-2020 om 18:07:04 #Eurovision 2020: San Marino RTV Among A Number Of Broadcasters Requesting EBU Reconsider Cancellation https://t.co/96dG3oLgqm https://t.co/ua43cX2Ibw reageer retweet
En dan vanuit San Marino, wat letterlijk in een gebied ligt in Europa waar het aantal besmettingen het allerhoogste zijn.
pi_192211876
Ik snap dat er in San Marino geen grote zalen zijn, maar hij moet toch ook wel snappen dat de Nederlandse arenas gewoon volgeboekt zijn voor de rest van het jaar? Of willen ze dat een ander land last minute inspringt om even snel een songfestival te organiseren in deze onzekere tijd?
  ESF Reporter zondag 22 maart 2020 @ 19:57:02 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_192212083
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 19:47 schreef Funhouse het volgende:
Ik snap dat er in San Marino geen grote zalen zijn, maar hij moet toch ook wel snappen dat de Nederlandse arenas gewoon volgeboekt zijn voor de rest van het jaar? Of willen ze dat een ander land last minute inspringt om even snel een songfestival te organiseren in deze onzekere tijd?
Misschien zijn ze daar zo overtuigd van hun inzending dat ze echt denken dat ze gaan winnen.
|:)
pi_192212149
Misschien had hij al die San Marino 2021-advertenties zelf uit eigen zak betaald, en is nu boos
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 21:00:06 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192213501
RichardCrommert twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:30:24 Chantal Janzen maakt ons alvast blij. Ze meldt op haar Instagram-account dat ze een van de presentatoren is van het Eurovisie Songfestival 2021 in Rotterdam https://t.co/ks1qBg2NZ4 reageer retweet
  zondag 22 maart 2020 @ 21:34:34 #267
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192214250
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
RichardCrommert twitterde op zondag 22-03-2020 om 20:30:24 Chantal Janzen maakt ons alvast blij. Ze meldt op haar Instagram-account dat ze een van de presentatoren is van het Eurovisie Songfestival 2021 in Rotterdam https://t.co/ks1qBg2NZ4 reageer retweet
Ja en Jan Smit deed hetzelfde, maar heeft dit eraf gehaald...?
pi_192251951
LenKuhr twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 01:00:55 Ik doe ook weer mee op Eurovision 2021 in Rotterdam! Bijna alle concerten die in maart, april en mei niet door konden gaan zijn verplaatst naar volgend seizoen. Houdt anderhalve meter afstand dan komt alles goed. reageer retweet
pi_192356542
https://nos.nl/artikel/23(...)jke-zorglocatie.html

Aangezien Ahoy nu toch een paar maanden leegstaat,
is dit een waardig alternatief.
pi_192359209
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef Aadrianus het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)jke-zorglocatie.html

Aangezien Ahoy nu toch een paar maanden leegstaat,
is dit een waardig alternatief.
MECC in Maastricht ook _O- :P
Somebody that I used to know
  maandag 18 mei 2020 @ 11:55:44 #271
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193190592
We kunnen voorzichtig uit gaan kijken naar ESF 2021. Nu Open Up 'gewoon' het thema lijkt te worden als we het onthullingsfilmpje moeten geloven, zorgt het natuurlijk ook gewoon voor minder werk voor volgend jaar voor het team. Het logo is er al. Althans, als dezelfde landen meedoen, anders is slechts een kleine aanpassing nodig. De postcards die al geschoten waren zijn niet gebruikt. Die van Victoria, Vincent Bueno, Senhit en Blas Cantó (wie weet nog wel meer) kunnen zo hergebruikt worden. Er hoeven dus minder postcards geschoten te worden. Ook daar hoeft geen idee meer verzonnen voor te worden. Veel intervalacts kunnen ze neem ik aan ook gewoon meenemen naar 2021. Des te meer tijd er is om een plan te maken wat betreft corona?

Wordt wel een leeg jaar zo hoor als alles zo overgenomen wordt volgend jaar. Ontzettend logisch natuurlijk, en kostenbesparend, maar daardoor krijgen we echt een halfjaar bijna geen nieuws meer. En ook weinig nationale finales. Dit wordt een leeg songfestivaljaar.

Ik zie in 2021 Kazachstan nog wel verschijnen. Zij zonden ook Europe Shine a Light uit en doen ook al mee bij de Junioren. Montenegro zie ik ook nog wel terugkeren, Hongarije niet. In dat geval zitten we al op 43 landen, bijna aan het maximum van 44.
  ESF Reporter maandag 18 mei 2020 @ 13:51:53 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_193191749
Ik denk inderdaad dat ze zo veel mogelijk van dit jaar in de ijskast zetten voor 2021 om de volle focus te leggen op ideeën om die editie zo verantwoord en veilig mogelijk te maken en het toch zo ‘gewoon’ te laten wezen. Alle mogelijke scenario’s uitwerken en deze verantwoorden bij de regering (zal ook nodig zijn denk ik).
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 15:04:36 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193192561
Inmiddels ook een mailtje gehad over refunds eventueel van de organisatie.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 20:24:23 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193212992
Eurovoix twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 19:50:42 #Andorra: Susanne Georgi States She Has Secured Funding To Bring Andorra Back To #Eurovision https://t.co/f5CwIzcFKq reageer retweet
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:15:21 #275
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193214009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Momo het volgende:
Eurovoix twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 19:50:42 #Andorra: Susanne Georgi States She Has Secured Funding To Bring Andorra Back To #Eurovision https://t.co/f5CwIzcFKq reageer retweet
Van mij mag het. En Montenegro en Kazachstan en dan zitten we aan het limiet. In dit jaar met weinig verrassingen mogen er toch nog wel een paar verrassende dingen gebeuren :D
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 15:41:02 #276
375570 crew  Cyan9
pi_193225110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Momo het volgende:
Eurovoix twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 19:50:42 #Andorra: Susanne Georgi States She Has Secured Funding To Bring Andorra Back To #Eurovision https://t.co/f5CwIzcFKq reageer retweet
Ik ben voor. Ben benieuwd wat we van ze kunnen verwachten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 21 mei 2020 @ 22:07:32 #277
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193247899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:24 schreef Momo het volgende:
Eurovoix twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 19:50:42 #Andorra: Susanne Georgi States She Has Secured Funding To Bring Andorra Back To #Eurovision https://t.co/f5CwIzcFKq reageer retweet
Dit interview filmpje wat ik vond maakt de situatie met Andorra iets duidelijker.


De enige die nu dus nog niet besloten heeft is de regering. En dan moet er natuurlijk nog een gegadigde gevonden worden. Wel een lekker vrolijke en spontane vrouw. Hopelijk lukt het haar! Hoe meer Nederlandse postcards hoe beter :P Want ze worden geniaal hoor, ik heb er alle vertrouwen in. En wie weet hebben we met de terugkeer van Andorra wel de verrassing van 2021 te pakken. Ik gun het de microstaten wel. Blijft toch een bijzonder iets.
pi_193323804
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze de editie van volgend jaar aan gaan pakken. Het lijkt me dat ze zelf ook weten dat het niet op de reguliere manier door kan maar hoe je 1,5 meter afstand in de praktijk uit gaat voeren, ik ben erg benieuwd.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_193323842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:54 schreef Nexum het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze de editie van volgend jaar aan gaan pakken. Het lijkt me dat ze zelf ook weten dat het niet op de reguliere manier door kan maar hoe je 1,5 meter afstand in de praktijk uit gaat voeren, ik ben erg benieuwd.
Ja, ik ben ook echt heel benieuwd. Voor zover heeft iedereen nog wel de kaartjes behouden. Misschien dat ze geen derde wave meer doen? Maar weet niet hoeveel dat gaat schelen; de meeste kaarten zijn toch al verkocht.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 26 mei 2020 @ 17:59:42 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_193323867
Derde wave zal er denk ik echt niet komen. Podium stuk inkorten, green room toch naar de backstage, dan ‘win’ je al wat ruimte. Misschien de gratis kaartjes voor een groot deel intrekken. En dan kijken hoeveel mensen er alsnog teleurgesteld moeten worden.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:03:01 #281
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193323915
Ik ben ook erg benieuwd en ze zullen vast een plan A en een plan B maken, waarbij het plan A is als het allemaal goed loopt en plan B een soort rampenplan voor als het echt weer helemaal uit de hand loopt. En in het extreme plan echt alles aangepast tot een zonder publiek etc.. Dat ze dus kunnen ergens tussen plan A en B kunnen gaan zitten afhankelijk van de impact van het virus rond februari o.i.d.. We gaan het zien. Ik ben zowel geënthousiasmeerd alsook best zenuwachtig :s) Ik hoop echt dat het nog een mooie editie kan worden, ondanks alles.
pi_193325860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd en ze zullen vast een plan A en een plan B maken, waarbij het plan A is als het allemaal goed loopt en plan B een soort rampenplan voor als het echt weer helemaal uit de hand loopt. En in het extreme plan echt alles aangepast tot een zonder publiek etc.. Dat ze dus kunnen ergens tussen plan A en B kunnen gaan zitten afhankelijk van de impact van het virus rond februari o.i.d.. We gaan het zien. Ik ben zowel geënthousiasmeerd alsook best zenuwachtig :s) Ik hoop echt dat het nog een mooie editie kan worden, ondanks alles.
En wie weet wat er de komende maanden allemaal wordt verzonnen als het gaat om publiek bij concerten, voetbal etc.
pi_193331358
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:59 schreef Cee het volgende:
Derde wave zal er denk ik echt niet komen. Podium stuk inkorten, green room toch naar de backstage, dan ‘win’ je al wat ruimte. Misschien de gratis kaartjes voor een groot deel intrekken. En dan kijken hoeveel mensen er alsnog teleurgesteld moeten worden.
Veel gratis kaartjes werden ook geen gebruik van gemaakt, dus zouden alsnog terug in de grote pot komen. Dus dat win je dan ook alvast.

Maar er zal inderdaad ook gewoon efficiënter om moeten worden gegaan met podium en greenroom en dat soort zaken. En misschien moeten reserveren dan voor EuroVillage.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193331376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd en ze zullen vast een plan A en een plan B maken, waarbij het plan A is als het allemaal goed loopt en plan B een soort rampenplan voor als het echt weer helemaal uit de hand loopt. En in het extreme plan echt alles aangepast tot een zonder publiek etc.. Dat ze dus kunnen ergens tussen plan A en B kunnen gaan zitten afhankelijk van de impact van het virus rond februari o.i.d.. We gaan het zien. Ik ben zowel geënthousiasmeerd alsook best zenuwachtig :s) Ik hoop echt dat het nog een mooie editie kan worden, ondanks alles.
Het is vooral ook zo dat dit virus echt van maand tot maand bekeken moet worden en er heel veel landen bij betrokken zijn die ieder weer een heel ander plan van aanpak kunnen hebben. Dat maakt het ook vooral zo lastig. De commissie zal in ieder geval echt continu allemaal plannen bij moeten schaven en het van maand tot maand moeten bekijken :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193335050
Je zou ook meer zalen van ahoy kunnen gebruiken voor de show, met meer spreiding van publiek.
Greenroom en intervalacts toch in een andere zaal.
Wellicht zelfs 2 podiums en dan afwisselen van zaal. Heb je ook veel meer tijd voor de wisselingen, maar wel meer materieel en cameramensen nodig..
dag
  Moderator woensdag 27 mei 2020 @ 13:59:31 #286
375570 crew  Cyan9
pi_193336849
Inperken van buitenlands publiek? Je elimineert daarmee veel inreizende mensen van overal en nergens die met elkaar in contact kunnen komen (risico) en je kan hierdoor ook makkelijker de 1,5 afstand garanderen.
En dat betekent waarschijnlijk ook dat iedereen hier gewoon heen kan. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 14:17:43 #287
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193337079
Ja ik hoop ook dat als het beperkt moet, dat dan in ieder geval wij Nederlanders nog mogen gaan. Daar is vast makkelijk 9x de zaal mee vol te krijgen.

Het enige is dan wel dat het jammer is dat we niet al die gekke Europeanen treffen in de zaal en in de Eurovillage. Dat is toch ook wel een ervaring waar ik naar uit zou kijken die we dan mis moeten lopen. Maar ik heb dat toch liever dan het geheel zélf moeten mislopen :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_193337209
Een scenario waarin honderden buitenlandse delegatieleden hier vrolijk mogen rondhuppelen, terwijl een paar duizend man publiek geweerd wordt, lijkt me toch wel uitgesloten. Dan is er gewoon geen ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 09:53:36 #289
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193365193
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-coronaproof.html

quote:
Praten met ministeries
Bij de alliantie zitten onder meer Lowlands, de Johan Cruijff Arena, de Eredivisie, het Eurovisie Songfestival, Oerol en Formule 1. Ze zeggen half juni in gesprek te gaan met de ministeries van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Economische Zaken, Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en Justitie en Veiligheid.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_193466849
Zouden we volgend jaar zo Ahoy binnengaan?
NOSsport twitterde op donderdag 04-06-2020 om 10:27:21 In het Bloomfield Stadium, de thuishaven van Maccabi en Hapoel Tel Aviv, is als test een tunnel geplaatst tegen verspreiding van het coronavirus. Spelers kunnen ervoor kiezen om via de tunnel het stadion binnen te gaan en zo besproeid te worden met een desinfecterend middel. https://t.co/cQHFZ01B39 reageer retweet
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:03:56 #291
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193467321
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 10:36 schreef Em31 het volgende:
Zouden we volgend jaar zo Ahoy binnengaan?
NOSsport twitterde op donderdag 04-06-2020 om 10:27:21 In het Bloomfield Stadium, de thuishaven van Maccabi en Hapoel Tel Aviv, is als test een tunnel geplaatst tegen verspreiding van het coronavirus. Spelers kunnen ervoor kiezen om via de tunnel het stadion binnen te gaan en zo besproeid te worden met een desinfecterend middel. https://t.co/cQHFZ01B39 reageer retweet
:D
pi_193479453
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 10:36 schreef Em31 het volgende:
Zouden we volgend jaar zo Ahoy binnengaan?
NOSsport twitterde op donderdag 04-06-2020 om 10:27:21 In het Bloomfield Stadium, de thuishaven van Maccabi en Hapoel Tel Aviv, is als test een tunnel geplaatst tegen verspreiding van het coronavirus. Spelers kunnen ervoor kiezen om via de tunnel het stadion binnen te gaan en zo besproeid te worden met een desinfecterend middel. https://t.co/cQHFZ01B39 reageer retweet
*O* jaaaaaaaaaaa

is ook echt wat voor mij met mn smetvrees. Waar kan ik zo'n douche kopen? _O-
~The present is all there is~
pi_193479938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 11:40 schreef Peter het volgende:
Je zou ook meer zalen van ahoy kunnen gebruiken voor de show, met meer spreiding van publiek.
Greenroom en intervalacts toch in een andere zaal.
Wellicht zelfs 2 podiums en dan afwisselen van zaal. Heb je ook veel meer tijd voor de wisselingen, maar wel meer materieel en cameramensen nodig..
Elke centimeter zou al gebruikt worden van Ahoy. Zelfs buitenterrein. :p
Hotapnyc
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 juni 2020 @ 17:21:48 #294
39237 crew  H_T
2733
pi_193628817
ESF_FOK twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:07:44 Stop de pers, zet je schrap, houd alles in de gaten morgen, de data voor #esc2021 worden dan bekendgemaakt, aldus een woordvoerder van Ahoy! 😱🥳 #OpenUp #Eurovision #songfestival

https://t.co/phxNNZtpnz reageer retweet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 17:25:01 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193628856
Oei gaan we voor een mei datum of iets anders?
  zondag 14 juni 2020 @ 17:36:37 #296
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193628963
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ESF_FOK twitterde op zondag 14-06-2020 om 17:07:44 Stop de pers, zet je schrap, houd alles in de gaten morgen, de data voor #esc2021 worden dan bekendgemaakt, aldus een woordvoerder van Ahoy! 😱🥳 #OpenUp #Eurovision #songfestival

https://t.co/phxNNZtpnz reageer retweet
Spannend! Ik ga eigenlijk "gewoon" uit van 14-15-16 mei 2021 hoor.
  zondag 14 juni 2020 @ 18:00:00 #297
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193629270
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Oei gaan we voor een mei datum of iets anders?
Ben benieuwd *O*

Op zich is er nu nog niet echt reden voor iets anders, toch?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 18:08:42 #298
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193629402
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:00 schreef Meke het volgende:

[..]

Ben benieuwd *O*

Op zich is er nu nog niet echt reden voor iets anders, toch?
Als het later is heb je meer kans op een vaccin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 juni 2020 @ 19:24:03 #299
163650 Greys
pi_193630351
Cee en ik hebben in alle weken van mei alweer hotelboekingen staan in Rotterdam. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 juni 2020 @ 19:36:03 #300
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193630509
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:24 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben in alle weken van mei alweer hotelboekingen staan in Rotterdam. _O-
Zouden jullie in het vroegste geval er niet al zo'n 25 april o.i.d. moeten zijn of zit ik nu verkeerd met de tijdplanning?
  zondag 14 juni 2020 @ 20:12:16 #301
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193631002
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 19:24 schreef Greys het volgende:
Cee en ik hebben in alle weken van mei alweer hotelboekingen staan in Rotterdam. _O-
*O*
Viel de prijs mee?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')